Jump to content

Ambreiajul sau cutia de viteza cu Probleme ?


leoy_36

Recommended Posts

Detin un Seria 525 D 2005..De curand am achizitionat masina. dupa nici 3 saptamani; sa ivit si problema..cand apesi usor ambreiajul la relantai; sau in treapta 1 incepee sa faca un zgomot foarte tare; un huruit sa i zic asa; Am fost cu ea la un mecanic cunoscut care mi a spus ca ar fi rulmentul de presiune din cutie.plus rulmentul de priza.OK zis si facut.. a dat cutia jos; a schimbat acele piese. a pus cutia la loc.Toate bune si frumoase. plec cu masina din service si nici dupa 10 min. acelasi zgomot... OFFFFF am simtit ca inebunesc dupa 3 zile cu masina in service..Intrebare. sa fie oare ambreiajul? sau stie cineva ceva despre aceste simtome.Sa lovit cineva de aceasta problema..Multumesc ancicipat
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca sunt alte simtome daca e defecta volanta? La mine face doar cand calc usor ambreiajul.. Face asta si cand este motorul rece dimineata.. In rest merge foarte bine; intra in vitze; nu patineaza.

 

Cand tin piciorul pe ambreiaj si apoi pornesc motorul nu Face nici un zgomot...

Link to comment
Share on other sites

Mama ei de gramatica, in fine ... Ce alte simptome mai prezinta? Intra greu in viteza? Trepideaza cand o tii din ambreiaj? Simti ca se tureaza fara sa accelereze?

 

Imi intra mie putin greu in viteza 1 si parca dupa ce se incalzeste motorul intra putin mai bine in viteza , Ai o iedee dc ? ( e39 525 tds 09/97 ) Ms

Link to comment
Share on other sites

Daca cu rulment nou nu s-a atenuat, e VOLANTA. Iti spun din proprie experienta, dao jos si vezi daca are joc .

 

Kitul de ambreiaj complet+ volanta m-au costat 3000 ron + 400 manopera. Nu e mare schimbare la mers dupa,(oricum nu patina, mergea masina foarte bine) parca merge putin mai lin, iar zgomotul a disparut cu desvarsire :D :drinks:

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca sunt alte simtome daca e defecta volanta? La mine face doar cand calc usor ambreiajul.. Face asta si cand este motorul rece dimineata.. In rest merge foarte bine; intra in vitze; nu patineaza.

 

Cand tin piciorul pe ambreiaj si apoi pornesc motorul nu Face nici un zgomot...

La volanta sunt mai multe simptome diferite : un tremurat la ralanti

-smucitura cand retrogradezi o viteza

-clincanit metalic cand apesi ambreiajul

-un balans al masinii cand opresti motorul

Si mai sunt , si ce e nasol ca poti sa le ai pe toate sau doar una din ele , volantele astea dublumasice sunt cam pretentioase si cad cam repede.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

la dublu masa oricum se inlocuieste odata cu kitul de ambreiaj..

daca nu crapata atunci, oricum crapa la putin dupa ce pui ambreiajul nou, si ai sanse reale sa il strici si pe ala..

 

...nu neaparat

Eu n-as schimba-o daca in urma unei verificari s-ar constata ca e ok

Ca zice serviceul BMW ca asa se face, e mai mult marketing. Plus de asta, de ce sa riste un scandal daca iti crapa ambreiajul in garantie, din cauza volantei sau nu.

Link to comment
Share on other sites

...nu neaparat

Eu n-as schimba-o daca in urma unei verificari s-ar constata ca e ok

Ca zice serviceul BMW ca asa se face, e mai mult marketing. Plus de asta, de ce sa riste un scandal daca iti crapa ambreiajul in garantie, din cauza volantei sau nu.

 

desi iti impartasesc in general neincrederea in marketing-ul bmw, de data asta au dreptate.

La noi unde se fac cate 10k km/an si cand ajungi la un 20k km facuti cu ea schimbi masina, da, poate merge, beleaua cade pe proprietarul urmator.

 

daca ai studia putin cum merge tot ansamblul ala ai intelege...

Daca tii la masina si faci si ceva km cu ea, schimba tot.. volanta + kit ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

@DOMI - schimbul de volanta + ambreaj este necesar la fiecare schimbare de ambreaj ?

 

Ma gandesc ca daca iti pica la 150-200k km ambreajul e OK. Dar daca il omori in 50k km mai trebuie si volanta?

 

Am vazut mai multi care la semafor tin masina din ambreaj. In ritmul asta il cam faci varza repede. E si volanta afectata in acest caz?

Link to comment
Share on other sites

Daca tii masina din ambreiaj la semafor, e afectat doar rulmentul de presiune.

Volanta + discul + placa se incalzesc la plimbarile multe prin oras, la tractarea de remorci sau incarcatura substantiala, mai ales daca nu stii sa pleci corect si accelerezi aiurea.

In orice caz, cand se intareste arcul (Soarele) din placa de presiune (si pedala devine mai rigida la apasare), clar au cedat si cele din volanta. Efectele sunt trepidatii la plecarea de pe loc sau/si trepidatii/zgomote in functionare/ralanti.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Daca tii masina din ambreiaj la semafor, e afectat doar rulmentul de presiune.

Volanta + discul + placa se incalzesc la plimbarile multe prin oras, la tractarea de remorci sau incarcatura substantiala, mai ales daca nu stii sa pleci corect si accelerezi aiurea.

In orice caz, cand se intareste arcul (Soarele) din placa de presiune (si pedala devine mai rigida la apasare), clar au cedat si cele din volanta. Efectele sunt trepidatii la plecarea de pe loc sau/si trepidatii/zgomote in functionare/ralanti.

 

Eu in general pornesc doar cu ambreajul asa fin si dupaia accelerez, banuiesc ca asa e bine la diesel ..... La anumite masini ( nu BMW ) daca accelerezi la pornire moare motorul ... asa am patit la un C-Max diesel

Link to comment
Share on other sites

@DOMI - schimbul de volanta + ambreaj este necesar la fiecare schimbare de ambreaj ?

 

Ma gandesc ca daca iti pica la 150-200k km ambreajul e OK. Dar daca il omori in 50k km mai trebuie si volanta?

 

Am vazut mai multi care la semafor tin masina din ambreaj. In ritmul asta il cam faci varza repede. E si volanta afectata in acest caz?

 

din pacate da, la volanta dublu masa cam asa e. Nu numai la BMW.

poti ignora indicatia, dar o sa mearga ca o troaca, si noul kit de ambreiaj va tine mai putin. Vei avea in cel mai scurt timp simptomele de volanta dusa apoi restul. Pe multi nu ii deranjeaza, sau asa au ei impresia ca e bine, dar asta nu inseamna ca e corect sau ca masina merge bine.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.