Jump to content

Eroare 137, 138, 171 TESTER


Recommended Posts

Becul"Check engine" nu poate fi stins, ori pe la cate service-uri am fost nimeni nu reuseste sa imi stinga acest bec. Il sting pe moment dar dupa ce fac vreo 30-40km se aprinde iar. Ca si erori mi-au gasit:

- 137 - SENZOR BATAIE (DETONATIE)2 - SEMNAL PREA MIC

- 138 - SENZOR BATAIE (DETONATIE)1 - SEMNAL PREA MIC

- 171 - ADAPTARE AMESTEC LIMITA SUPERIOARA MULTIPLA

 

Dupa ce imi sterge erorile cu testerul becul "CHECK ENGINE" se stinge si repus testerul pe masina eroare 137 si 138 e tot acolo, doar eroarea 171 a disparut. Becul "CHECK ENGINE" este stins, dar dupa ce fac iar 30-40km becul se reaprinde si apare si eroarea 171 inapoi, deci sunt prezente iar toate cele trei erori ca si initial: 137, 138, 171.

Mascariciul ala de la service habar nu are, eu tre sa ii zic ce sa testeze pe acolo, care nu ma pricep deloc.

Alt lucru care mi-a sarit in fata a fost faptul ca dupa ce am pus sa masoare pe fiecare cilindru in parte, cilindru 1,2 si 4 aveau cica "masuri normale" dupa el erau toate trei la 0.9 (el zice ca normnal e 1) doar la cilindrul 3 aparea 1,72. :hyper:

Va rog niste indicii, cei care va pricepeti. :cry:

:bye:

Link to comment
Share on other sites

dute la un tester dedicat marcii BMW (DIS sau ISTA-D) si vezi ce erori ai acolo. testerul pus pe masina ta este probabil unul multimarca/universal si nu este destul de explicit pentru a te putea ajuta sa-ti rezolvi problema la costuri minime.

 

verifica sa nu-ti traga aer fals pe undeva. de multe ori mai apar erori pe knock sensors cand trage aer fals. verifica si bujiile. (atentie ... am zis sa le verifici si nu sa le schimbi daca nu e cazul). vezi sa nu ai furtunase de vacuum coapte/rupte/crapate.

 

ultima eroare e cam nasoala si rezolvarea ei poate sa coste si putin si foarte mult, cauzele posibile fiind multiple si greu de depistat :) intreaba pe userul cefi cate a schimbat la masina ca sa scape de eroare si daca a scapat sau nu ? :)

Link to comment
Share on other sites

Am avut un furtun crapat, era cel de la retur de aer de la motor, din spatele motorului, l-am schimbat, atunci imi scadea foarte mult turatia la motor, pana la 500tur/min cand incetineam sau puneam frana si acum s-a cam rezolvat in mare, nu mai scade pana la 500rot/min, ci pana la vreo 750, dar s-ar putea sa fie cica si bateria ca e cam slabita d ecand a venit sezonul rece :(

Mersi de sfat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.