Jump to content

noua taxa inmatriculare 2012


jsmith235

Recommended Posts

Fratilor eu zic in felul urmator :

Legea s-a dat pentru a aduce niste bani frumosi la buget, cu japca. Lovesc de doua ori, adica iau bani pe categoria respectiva de masini si astfel se si scot in fata UE pentru ca nu o sa mai fie discriminare.

Cine se afla in aceasta situatie si vrea sa vanda, va vinde fie lasa la pret fie se intelege cu cumparatorul 50:50 fie nu va reusi sa vanda masina in veci.

Mai vor sa loveasca si inmatricularile pe Bulgaria, sunt pareri pro si contra, fiti siguri ca or sa faca si asta. Mai departe vor face altceva si altceva si tot asa pana o sa ii impuste cineva.

Poate peste un timp o sa abroge legea si o sa inceapa iar procesele pentru recuperare contravalorii taxei si asta o sa se intinda in timp 2013, 2014, 2015 (am dat exemplu) cand nu o sa ii mai intereseze in speranta ca vor avea banii pentru returnare dar acum fiind in criza p**** cica "nu au nici sa treaca strada", plus ca la putere vor fi altii.

Si uite asa se vor invartii toate in cerc, azi mananca unii, maine altii si tot asa la infinit. Credeti ca astia din opozitie sunt mai cerebrali, vrajeala, se cearta intre ei pentru a hranii lumea si a le distrage atentia de la ce magarii fac ei.

Totul este un cerc, lovesc pe categorii, se plateau taxe vamale pentru masinile de afara/daca luai din RO nu plateai nimic deci unii fericiti altii nu, apoi au bagat taxa de inmatricularea si a fost ba mai mica ba mai mare-iarasi au lucrat pe categorii deci unii fericiti altii nu, acum au bagat legea asta si lovesc in alta categorii iar in paralel taxa este "diminuata" cu 25% unii o sa isi ia niste bani altii vor da deci unii fericiti altii nu.

Cred ca toti de aici au fost la mare si au prins valuri, ati vazut ca valul te duce 1 metru la mal si 2 metri te trage in larg.

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa plece Tariceanu se zvonea ca o sa se scoata taxa , asta dupa ce se triplase.Nu s-a scos si nici nu o sa se scoata , indiferent cine vine la putere .Taxa exista pentru 3 motive mari si late: -bani la buget

-poluare si innoire parc auto , cica banii se duc la programul rabla

-protejarea Dacia

Link to comment
Share on other sites

Fratilor eu zic in felul urmator :

Legea s-a dat pentru a aduce niste bani frumosi la buget, cu japca.

O sa aduca o lupa. Cine naiba sa fie atat de cretin incat sa plateasca mii de euro taxa?

Pentru cateva luni de zile in mod clar tranzactiile cu auto se vor opri pe loc. Doar cele la care taxa e foarte mica vor functiona.

 

Iar colegul de mai sus spunea ca are niste surse ca din 2013 nu stiu ce. Nu spun sursele alea ca basexu si bocpoc vor fi putin pe la parnaie atunci?

Hai sa fim seriosi, astia nu stiu ce fac de azi pe maine si tu vorbesti de chestii pe termen mediu...

Link to comment
Share on other sites

asa a zis si bozgorul ala imputit de la mediu, l-am auzit eu la radio.. ca o sa scoata taxa asta si o sa puna in loc un impozit anual in functie de poluare... adica norma Euro si CO2

 

Acum ca or fi vorbe goale.. nu stiu..

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca o sa faca asta in Ungaria ca in Romania, chiar sunt prosti romanii daca nu ies in strada sa protesteze impotriva unor din nou, guvernanti unguri.

Au distrus spitale, sa continue in felul asta...

 

Sa-mi spuneti si mie un singur lucru bun facut de unguri la guvernare. Niste obositi si ciochistii astia.

Link to comment
Share on other sites

asa a zis si bozgorul ala imputit de la mediu, l-am auzit eu la radio.. ca o sa scoata taxa asta si o sa puna in loc un impozit anual in functie de poluare... adica norma Euro si CO2

 

Acum ca or fi vorbe goale.. nu stiu..

 

va fi probabil tot un sistem aberant , greu de inteles si digerat . probabil urmeaza tva 30 % si tot asa . In teorie s-au gandit ca se produc atatia bani negri in tara asta incat trebuie sa-i scoata cumva la suprafata .

Link to comment
Share on other sites

Flavyus daca vinzi masina viitorul proprietar nu trebuie sa mai plateasca taxa deoarece masina a fost deja odata platita taxa asta spurcata pe care am platotio si io si cu care sunt in proces acum Deci nusi pierde mult din valoare masina ta mai ales ca e bmw :))
Link to comment
Share on other sites

Fiind o taxa de poluare mie unul sincer imi pare bine ca a pus-o...si sa va zic dc...

in 2007 am platit 1700 e taxa pt un vectar c...2003

in 2009 am platit 850e taxa pt un vectra gts facelift

in 2010 am platit 950e taxa pt e60 .... se numea taxa de poluare, asta este...acum nu va mai plati nimeni nimic...

La urma urmei...ce se cauta sa nu se mai ia masini vechi...sa ia toti masini euro 5 , unde taxele pt motoare medii e de 150-200e maxiiim...lucru care mi se pare foarte ok. Insa intr-adevar este mare pt masinile cu euro 4...si chiar euro 3. Ganditi-va totusi ca inainte plateai 1700 1800e vama la aducerea masinii in tara si nu mai comenta nimeni nimic....

Bravo bulgarilor care ne-au luat toti banii de taxe, toti inmatriculand la ei, efectiv costa 300e o inmatriculare completa la ei pt o masina . Nu puteau si la noi sa faca asa, insa sa puna ceva conditii sa fie minim euro 3...sau 4 macar, si sa fie o taxa mica, sa o plateasca multi si mereu...

Link to comment
Share on other sites

Ganditi-va totusi ca inainte plateai 1700 1800e vama la aducerea masinii in tara si nu mai comenta nimeni nimic....

 

Aici chiar sunt de acord, tin minte ca am platit in 2006, taxa vamala pentru o masina din 2003, 1,9 motor euro4, aproximativ 2200 euro. Si nu comenta nimeni nimic. Astazi taxa de poluare este in jur de 1200 euro pentru o masina asemanatoare.

 

Pana la urma cum e? S-a inmatriculat vreo masina fara plata taxei?

 

Acolo zice la sfarsit ca se asteapta publicarea recursului in monitorul oficial, asta inseamna ca teoretic, nu.

Link to comment
Share on other sites

Aici chiar sunt de acord, tin minte ca am platit in 2006, taxa vamala pentru o masina din 2003, 1,9 motor euro4, aproximativ 2200 euro. Si nu comenta nimeni nimic. Astazi taxa de poluare este in jur de 1200 euro pentru o masina asemanatoare.

 

 

 

Acolo zice la sfarsit ca se asteapta publicarea recursului in monitorul oficial, asta inseamna ca teoretic, nu.

 

 

Pai WLF,de ce nu comenta nimeni nimic? pai cati oameni erau in 2006 sau in anii din urma care treceau granita si aduceau masini? insa acum comenteaza toti pt ca astia de la guvern "au dat" in toata lumea,pe cand atunci ii loveau doar pe cei ce aduceau masini de afara,si nu erau chiar atat de multi...

Link to comment
Share on other sites

Pai WLF,de ce nu comenta nimeni nimic? pai cati oameni erau in 2006 sau in anii din urma care treceau granita si aduceau masini? insa acum comenteaza toti pt ca astia de la guvern "au dat" in toata lumea,pe cand atunci ii loveau doar pe cei ce aduceau masini de afara,si nu erau chiar atat de multi...

fantastic ce logica poti sa ai.pai ce in 2006 nu erau oameni care cumparau masini? din buzunarul cui crezi ca se platea vama? din buzunarul samsarului sau tot al clientului final?sau crezi ca in 2006 samsarii vindeau masinile pe minus?

Link to comment
Share on other sites

fantastic ce logica poti sa ai.pai ce in 2006 nu erau oameni care cumparau masini? din buzunarul cui crezi ca se platea vama? din buzunarul samsarului sau tot al clientului final?sau crezi ca in 2006 samsarii vindeau masinile pe minus?

 

 

N-ai inteles nimic. In 2006 existau 'jde samsari care aduceau 'jde masini si le vindeau in tara la clienti care intr-un anumit(sau "indirect" mai bine spus) fel tot ei plateau vama prin pretul masinii. INSA,restul milioanelor de romani care NU cumparau masini aduse de afara de samsari, NU aveau de ce sa tipe,iar acum....situatia s-a cam schimbat,adica tipa mai toata lumea,adica si restul milioanelor care pana acum nu prea aveau de comentat. Acum ai inteles???:wink:

Sau altfel(mai babeste): Prin 2004,2005 cand tata avea o troaca de dacie, nu prea il interesa de samsarul x care aducea 'spe masini de afara si platea vama la ele,si nici de clientul y care o cumpara la un pret destul de ridicat; prin anii aia,tata vindea un harb de dacie si cumpara alta fara sa "tipe" si fara sa-l doara la basca. Acum,tata daca vrea sa cumpere o masina fie ea de orice fel si de oriunde, incepe sa strambe din nas pt masina pt care NU s-a platit taxa. Acum,iti place logica mea???:twitch:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Era mai aiurea pe vremea aia pentru ca la vama nu mergea sa platesti cand vrei tu, cum poti face acum cu taxa de inmatriculare, mergi o luna cu numere de tzoll si 3 luni cu numere rosii, deci 4 luni stai relaxat. Atunci era termen fix, din momentul deschiderii documentului de tranzit T1 in Germania, aveai maxim 30 de zile sa il inchizi, daca nu mai putin, altfel iti luai o super mega amenda la vama. Mai erau baietii care dadeau o atentie la registratura si te treceau cu cateva zile inainte daca ai intarziat (erau smecheri aia la vama, lasau loc in registru pentru astia care dadeau spaga).

 

Si cred ca erau la fel de multi samsari, si foarte putine masini in tara, se cumparau mult mai mult de dincolo pe vremea aia, iti zic foarte sigur. Eu in 2001 cand mi-am luat prima masina, pai nici macar n-am avut de unde alege, intr-un oras mare ca si Clujul, cred ca erau doar 3-4 E34 de vanzare, nici macar nu era raspandit autovit-ul pe net, ma uitam in ziare sau ma duceam in targul de masini sa caut.

Link to comment
Share on other sites

Era mai aiurea pe vremea aia pentru ca la vama nu mergea sa platesti cand vrei tu, cum poti face acum cu taxa de inmatriculare, mergi o luna cu numere de tzoll si 3 luni cu numere rosii, deci 4 luni stai relaxat. Atunci era termen fix, din momentul deschiderii documentului de tranzit T1 in Germania, aveai maxim 30 de zile sa il inchizi, daca nu mai putin, altfel iti luai o super mega amenda la vama. Mai erau baietii care dadeau o atentie la registratura si te treceau cu cateva zile inainte daca ai intarziat (erau smecheri aia la vama, lasau loc in registru pentru astia care dadeau spaga).

 

Si cred ca erau la fel de multi samsari, si foarte putine masini in tara, se cumparau mult mai mult de dincolo pe vremea aia, iti zic foarte sigur. Eu in 2001 cand mi-am luat prima masina, pai nici macar n-am avut de unde alege, intr-un oras mare ca si Clujul, cred ca erau doar 3-4 E34 de vanzare, nici macar nu era raspandit autovit-ul pe net, ma uitam in ziare sau ma duceam in targul de masini sa caut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.