Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Incearca Bosch Silver ( 80A).

 

 

Mersi , dar mai bine nu , pret intre 500 -- 600 ron iar Curent de descarcare rapid: -740a- ... mai bine : PREMIER -75A- cu Curent de descarcare rapid: -750a- , la 300 -- 350 ron :twoup: garantia cam la toate 24luni (cred)

 

 

iti recomand varta, eu mi-am luat a fost in jur de 320 de lei o folosesc de 10 luni am fost si la munte cu ea si am lasat muzica sa urle pana nu mai aveam curent si sa se aprinda becul, am lasat-o apoi pana dimineata si masina a pornit!

si la mine are ce invartii motorul de 2.5 :)

suces

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut.am si eu un e 30,324 d din 89,de putin timp si am doua problema la el.prima ar fi ca nu imi merge turometrul si indicatorul de la rezervor.turometrul oscileaza tot timpul dar nu la turatie apropiata de cea care o are,si motorina din rezervor,tot timpul imi indica dar mult mai mult.si inca o problema undeva la instalatia electrica;daca las borna pe baterie cu motorul oprit,in cateva minute se descarca complet.stie cineva ce ii pot face?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut.am si eu un e 30,324 d din 89,de putin timp si am doua problema la el.prima ar fi ca nu imi merge turometrul si indicatorul de la rezervor.turometrul oscileaza tot timpul dar nu la turatie apropiata de cea care o are,si motorina din rezervor,tot timpul imi indica dar mult mai mult.si inca o problema undeva la instalatia electrica;daca las borna pe baterie cu motorul oprit,in cateva minute se descarca complet.stie cineva ce ii pot face?

 

 

 

turatia nu o arata corect din cauza senzorului de pe volanta, si la rezorvor s-ar putea sa fie lovit, daca iti arata cu mult mai mult decat vre-o 5 litrii inseamna ca e dus plutitorul sau ceasul, mai probabil plututitorul. cu scurtul in instalatie ai rezolvat? daca nu am eu o idee

toate cele bune!

post-39616-1289968931_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

turatia nu o arata corect din cauza senzorului de pe volanta, si la rezorvor s-ar putea sa fie lovit, daca iti arata cu mult mai mult decat vre-o 5 litrii inseamna ca e dus plutitorul sau ceasul, mai probabil plututitorul. cu scurtul in instalatie ai rezolvat? daca nu am eu o idee

toate cele bune!

 

inca nu am rezolvat scurtul din instalatie,ca nu am avut timp sa lucrez pe masina;momentan nu umblu cu ea,pana peste vre-o 2 saptamani,si pana atunci tot mai lucrez cate putin pe ea

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la 324d (din 86): Am observat de dimineata dupa ce am pornit-o (a pornit foarte bine) ca picura motorina sub ea :twoup:

 

Din ce am vazut pare din pompa,mai de graba de sub pompa,la baza pompei este un fel de cilindru metalic din care iese o conducta metalica si are si o parte electrica ca are un papuc pe el.Ce rol are piesa asta de la baza pompei? Motorina curge parca de sub ea.....si se prelinge pe alternator si apoi pe baie..Curge mai ales cand merge motorul.

 

Un service bun pe pompe aveti?Merci

Edited by 324d-power
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la 324d (din 86): Am observat de dimineata dupa ce am pornit-o (a pornit foarte bine) ca picura motorina sub ea :twoup:

 

Din ce am vazut pare din pompa,mai de graba de sub pompa,la baza pompei este un fel de cilindru metalic din care iese o conducta metalica si are si o parte electrica ca are un papuc pe el.Ce rol are piesa asta de la baza pompei? Motorina curge parca de sub ea.....si se prelinge pe alternator si apoi pe baie..Curge mai ales cand merge motorul.

 

Un service bun pe pompe aveti?Merci

 

 

acolo se poate sa nu curga la pistonasul acela ci pe la pompa la parghia de la acceleratie chiar dedesubtul ei, acolo nu mai ai ce sa ii faci si iti trebuie pompa:), problema aceasta apare mai ales daca pui aditiv in motorina, sau motorina are petrol in ea. instalatia si pompa nu e facuta pentru aditivi si se mananca oringurile de la ea.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la 324d (din 86): Am observat de dimineata dupa ce am pornit-o (a pornit foarte bine) ca picura motorina sub ea :twoup:

 

Din ce am vazut pare din pompa,mai de graba de sub pompa,la baza pompei este un fel de cilindru metalic din care iese o conducta metalica si are si o parte electrica ca are un papuc pe el.Ce rol are piesa asta de la baza pompei? Motorina curge parca de sub ea.....si se prelinge pe alternator si apoi pe baie..Curge mai ales cand merge motorul.

 

Un service bun pe pompe aveti?Merci

 

 

acolo se poate sa nu curga la pistonasul acela ci pe la pompa la parghia de la acceleratie chiar dedesubtul ei, acolo nu mai ai ce sa ii faci si iti trebuie pompa:), problema aceasta apare mai ales daca pui aditiv in motorina, sau motorina are petrol in ea. instalatia si pompa nu e facuta pentru aditivi si se mananca oringurile de la ea.

 

 

merci cj-05-urs, o sa verific mai exact parghia aia, aditivi nu am pus, doar motorina de la omv...

Mai exact ce rol are pistonasul ala? Din cate pare face parte din corpul pompei nu pare prins pe ea.

Link to comment
Share on other sites

mda .. final tragic si neasteptat pt mine, masina si proiectul cu ea ... masina furata, iar eu sunt plecat cu munca in tara, nu ca daca m-as grabi la politie ar si rezolva ceva, am dat niste telefoane si voi face si declaratia la politie curand. asta e tara noastra dulce, in loc sa furam de la cei care fura, furam de la cei care sunt cinstiti si muncesc, pt a avea ceva, mai mult decat "cateva minute", probabil pe unii din voi va voi cunoaste cu o alta okazie si alta masina, pe altii niciodata dar oricum va urez drum intins si fara incidente la toata lumea. BMW rulez !

 

 

 

 

Hello!

Ceva noutati ... ceva veste buna ???

:twoup:

Edited by San.
Link to comment
Share on other sites

Si mai am probleme si la bord:benzina nu indica dar se aprinde becul, vitezometru cand merge, cand nu merge, nu inregistreaza km, nici total nici de la 0, turometrul si el cand merge, cand nu. Am dat bordul(ceasurile)jos si in spate are 4 mufe(locasuri pt. mufe), trei la fel si una diferita, din care eu am numai 2 mufe, pe capete, una stanga si una dreapta. Asa trebuie sau imi lipsesc mie? :twoup: . Sau e facut in functie de dotari cu toate locasurile si mufe numai pt. ce are ea? Si inca ceva, ea merge bine nu face probleme dar cate-odata parca ar fi infranata, parca nu se tureaza cum ar trebui. Ce poate fi? :scratchchin:Daca ma poate ajuta cineva? Mersi mult! :) Edited by ursulet90
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema la 324d (din 86): Am observat de dimineata dupa ce am pornit-o (a pornit foarte bine) ca picura motorina sub ea :twoup:

 

Din ce am vazut pare din pompa,mai de graba de sub pompa,la baza pompei este un fel de cilindru metalic din care iese o conducta metalica si are si o parte electrica ca are un papuc pe el.Ce rol are piesa asta de la baza pompei? Motorina curge parca de sub ea.....si se prelinge pe alternator si apoi pe baie..Curge mai ales cand merge motorul.

 

Un service bun pe pompe aveti?Merci

 

 

acolo se poate sa nu curga la pistonasul acela ci pe la pompa la parghia de la acceleratie chiar dedesubtul ei, acolo nu mai ai ce sa ii faci si iti trebuie pompa:), problema aceasta apare mai ales daca pui aditiv in motorina, sau motorina are petrol in ea. instalatia si pompa nu e facuta pentru aditivi si se mananca oringurile de la ea.

 

Gata am rezolvat s-au schimbat garniturile la pompa si acum nu mai curge.Operatia facuta la service-ul ala pt diesel de la Chibrit.

Link to comment
Share on other sites

Si mai am probleme si la bord:benzina nu indica dar se aprinde becul, vitezometru cand merge, cand nu merge, nu inregistreaza km, nici total nici de la 0, turometrul si el cand merge, cand nu. Am dat bordul(ceasurile)jos si in spate are 4 mufe(locasuri pt. mufe), trei la fel si una diferita, din care eu am numai 2 mufe, pe capete, una stanga si una dreapta. Asa trebuie sau imi lipsesc mie? . Sau e facut in functie de dotari cu toate locasurile si mufe numai pt. ce are ea? Si inca ceva, ea merge bine nu face probleme dar cate-odata parca ar fi infranata, parca nu se tureaza cum ar trebui. Ce poate fi? :scratchchin:Daca ma poate ajuta cineva? Mersi mult!

 

 

Aceeasi problema o am si eu la 2.3,am schimbat indicatorul de benzina, tot degeaba,ori plutitorul este mort,ori nu primesc semnal ceasurile,in spate la ceasuri am tot 2 mufe din 3,nu am mufa galbena!!Acelasi raspuns il astept si eu

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Si mai am probleme si la bord:benzina nu indica dar se aprinde becul, vitezometru cand merge, cand nu merge, nu inregistreaza km, nici total nici de la 0, turometrul si el cand merge, cand nu. Am dat bordul(ceasurile)jos si in spate are 4 mufe(locasuri pt. mufe), trei la fel si una diferita, din care eu am numai 2 mufe, pe capete, una stanga si una dreapta. Asa trebuie sau imi lipsesc mie? . Sau e facut in functie de dotari cu toate locasurile si mufe numai pt. ce are ea? Si inca ceva, ea merge bine nu face probleme dar cate-odata parca ar fi infranata, parca nu se tureaza cum ar trebui. Ce poate fi? :scratchchin:Daca ma poate ajuta cineva? Mersi mult!

 

 

Aceeasi problema o am si eu la 2.3,am schimbat indicatorul de benzina, tot degeaba,ori plutitorul este mort,ori nu primesc semnal ceasurile,in spate la ceasuri am tot 2 mufe din 3,nu am mufa galbena!!Acelasi raspuns il astept si eu

 

Va multumesc!

salut bkb mufa galbena este de la obc, u in loc de obc ai ceas deci este normal sa fie libera cea galbena :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salutare ptr toti ... incep cu povestea ... semafor antaia , adoua ... turatie 1500 - 2000 ... dintruna 0 si nu mai porneste ... invarte , pompa impinge ... dar nimik ... am chemat pe cineva el mio zis ca nu mai are compresie si gata ... atita a fost ... :)

 

 

SARBATORI SI DINALEA !

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.