Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

intrebare gasesc si eo un torpedou complet?? -- pret?

 

de tobe se pare ca am facut rost :blink:

20729[/snapback]

 

am un prieten care are un torpedou in perfecta stare il intreb daca si cu cat il vinde si revin

Link to comment
Share on other sites

Ce credeti, e mai bine sa-mi aduc un motor de dincolo in stare buna, sau sa incerc sa-l fac pe al meu-evident impreuna cu mecanicul meu? Eu am un E30 care a inceput sa consume ulei si nu merge cum trebuie.
Link to comment
Share on other sites

Ce credeti, e mai bine sa-mi aduc un motor de dincolo in stare buna, sau sa incerc sa-l fac pe al meu-evident impreuna cu mecanicul meu? Eu am un E30 care a inceput sa consume ulei si nu merge cum trebuie.

20963[/snapback]

 

cred ca e mult prea costisitor sa aduci motor "de dincolo", incearca sa-l faci pe al tau, motoarele de pe e30 nu sunt f complicate si piese se gasesc mai peste tot si nu la f multi bani + ca in felul asta scapi si de ceva drumuri la R.A.R.

Link to comment
Share on other sites

eu oricum , daca ma apuc sa-l fac vreau sa iau piese noi, originale. am intrbat de segmenti si sunt cam 2.500.000, arbore cotit cam 11.000.000 si n-am mai intrebat de cuzineti...Plus ca mi-ar trebui evident si garnitura de chiulasa plus alte simeringuri, etc. dar probabil ai dreptate
Link to comment
Share on other sites

Ce credeti, e mai bine sa-mi aduc un motor de dincolo in stare buna, sau sa incerc sa-l fac pe al meu-evident impreuna cu mecanicul meu? Eu am un E30 care a inceput sa consume ulei si nu merge cum trebuie.

20963[/snapback]

 

e riscant sa aduci un motor, pt ca nu sti exact cat de bun este. Daca e varza si ala?

Link to comment
Share on other sites

Luk, cum ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbat arborele cotit?

Cred ca un motor M20 poate fi reconditionat cu rezultate bune si cheltuieli rezonabile atat timp cat iti trebuie cel mult: segmenti, cuzineti, simeringuri supape, eventual planare chiulasa + rectificare supape, garniturile aferente.

 

Poate o reparatie mai "profunda" ar produce un motor ca si nou, Dar, in principiu, este bine sa te gandesti ca, daca motorul te va tine inca 100.000 Km dupa reparatie, este arhi-suficient. In medie, asta inseamna cel putin 5 ani. Vei mai avea aceasta masina si peste 5 ani? Putin probabil. O vei vinde la un pret bun peste 5 ani? Din nou, putin probabil.

 

Daca arborele cotit trebuie schimbat, sau ajungi la concluzia ca trebuie sa rectifici / honuiesti cilindrii la urmatoarea cota de reparatie, cred ca este un semn ca motorul, undeva in viata lui, a fost abuzat. Ca urmare, foarte probabil ca multe alte componente interne au "luat-o la sud" (copyright pt. expresie: (cine pana mea?!?)), deci, in aceasta situatie, poate nu e o idee buna sa mai reconditionezi acel motor.

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

apropo de schimbarea motoarelor....s-a realizat in Bucuresti primul transplant de motor de pe un x5 pe un ursulet....motorul de 3l de 231cp a fost montat cu brio pe un urs....sa va mai spun ca merge impecabil si fuge destul de grav.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Guest butcky

Eu te sfatuiesc sa-ti schimbi motorul! Sunt o gramada de bmw-uri aduse din Germania care se vand si pentru piese! Imposibil sa nu gasesti ce-ti trebuie! Eu am gasit un 2,5 24v VANOS - 1993 la 800 EURO (motorul era pe masina), dar pana am facut eu rost de bani ... :blink: :) :)

Un 2,0 sau 2,5 de prin '87-'89 il iei la super bani si nu sunt handralite prin tara! :)

Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatuiesc sa-ti schimbi motorul! Sunt o gramada de bmw-uri aduse din Germania care se vand si pentru piese! Imposibil sa nu gasesti ce-ti trebuie! Eu am gasit un 2,5 24v VANOS - 1993  la 800 EURO (motorul era pe masina), dar pana am facut eu rost de bani ... :blink:  :)  :)

Un 2,0 sau 2,5 de prin '87-'89 il iei la super bani si nu sunt handralite prin tara! :)

21065[/snapback]

Daaa toti nemtii e pensionari :) , ideea e ca motoarele de afara au fost ceva mai bine ingrijite(reparatii facute la timp) si ai sanse sa gasesti unul bun.

Link to comment
Share on other sites

imi trebuie furtunul de aer dintre debitmetru si admisie. 2.0jetronic. cine ma ajuta?

21116[/snapback]

 

 

 

Eu n-am avut curaj sa iau unul vechi si am comandat original. A durat aprox. 2 saptamani si am acum unul nou si original. Iti recomand aceeasi varianta, cauciucul devine rigid in timp si se va crapa usor.

Link to comment
Share on other sites

@ FiveThreeFive: inca n-am desfacut motorul dar vreau sa fiu pregatit pentru ce e mai rau :) oricum, acum merge bine la ralanti, dar cand il turez suna cu intreruperi si nu trage ca lumea, parca pierde undeva ceva??? si a inceput sa consume ulei, fara sa mai spun ca face si fum albastrui :blink:
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am avut curaj sa iau unul vechi si am comandat original. A durat aprox. 2 saptamani si am acum unul nou si original. Iti recomand aceeasi varianta, cauciucul devine rigid in timp si se va crapa usor.

21161[/snapback]

 

 

Cat te-a costat? Si de ce 2sapt?

Link to comment
Share on other sites

Ajutor!!!

 

Intrebare: Ce poate troncani pe dreapta fata?

Initial am zis ca este capul de bara, l-am schimbat (intr-adevar era varza), dar tot mai troncane ceva. Culmea joc la roata nu am (sau cel putin nu aveam dupa ce am schimbat capul de bara).

Troncane doar la gropi si nu influenteaza viteza de rulare (am mers si cu 150), iar inainte de a schimba capul de bara la 120 tremura tot bordul!

Link to comment
Share on other sites

flansa de amortizor si pivotii.....daca amortizorul este bun, flansa si pivotii sunt sigur....1,5 mil o flansa snr, nu bilstein si 500k un pivot mic si 600k un pivot mare... :blink: Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.