Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

salutare! legat de problema pe care am mentionat-o mai sus, astazi am curatat motorasul de relanti, care oricum arata bine, pentru ca l-am mai curatat dar am mai descoperit ca lamela care se afla in interiorul debitmetrului, la inceput, inspre partea filtrului de aer era indoita si am indreptat-o, si masina si-a revenit, deci nu stiu exact care ar fi fost cauza. Am vrut sa schimb si debitmetrul dar nu se potrivea la burduful dintre el si clapeta de acceleratie. aveti idee daca este diferenta intre burduful si debitmetrul de 1.6 si 1.8. in partea dinspre clapeta sunt la fel pentru ca, clapeta este schimbata cu una de pe 1.6, deci poate doar prinderea burdufului la debitmetru sa difere.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare ursari, ca nou posesor de urs, vreau sa mi pun si eu COP pe M42 dar din pacate pe topicul dedicat nu primesc raspuns la intrebarile mele, poate am noroc aici. Cine ma poate ajuta cu:

- cotele placii pe care vin montate bobinele

- o scema electrica de montaj a acestora

- gasesc separat doar partea de cauciuc la bobine Bremi

 

Multumesc tuturor anticipat

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am un e30 din 85 , motor de 1,8 , original al masinii , nu stiu exact ce putere are :)

Asta o data

A doua chestiune : se merita sa pun un m42b1.8 pe masina ? In afara de motor ce imi mai trebuie ? Instalatie electrica , cutie , timonerie , cardan ?

Si a treia : ce imi trebuie sa i pun servo ? Caseta directie , pompa de servo ?

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Salut, daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi sau poate ati patit si voi. Am un e30 316i din 89 si intr-o zi la semafor a inceput sa oscileze turometrul si sa tremure masina, cand scadea sub 500 de ture murea motoru la inceput doar cand se incalzea acuma incepe sa faca figuri in mai putin de 5 min si nu se accelereaza. piesele astea le-am schimbat (debitmetru, fise, regulator presiunde din rampa , regulator relanti,calculator second-hand de pe motor care mergea si noi pompa de benzina, buji si senzorul de temperatura) si tot nu ii dau de cap. oare ce mai poate fi? Ca la toti care am fost nu i-au dat de cap.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut, daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi sau poate ati patit si voi. Am un e30 316i din 89 si intr-o zi la semafor a inceput sa oscileze turometrul si sa tremure masina, cand scadea sub 500 de ture murea motoru la inceput doar cand se incalzea acuma incepe sa faca figuri in mai putin de 5 min si nu se accelereaza. piesele astea le-am schimbat (debitmetru, fise, regulator presiunde din rampa , regulator relanti,calculator second-hand de pe motor care mergea si noi pompa de benzina, buji si senzorul de temperatura) si tot nu ii dau de cap. oare ce mai poate fi? Ca la toti care am fost nu i-au dat de cap.

 

Salut, sper ca i-ai dat de cap. Daca nu, vezi bobina de inductie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut,

sunt nou in acest domeniu si chiar am nevoie de cateva sfaturi.Am cumparat un e 30 318 i la un pret super,dar cu motorul mort,asa ca m-am hotarat sa iau un 2.0 de pe un e36.Am inteles ca am nevoie de baie de ulei de e34 impreuna cu sorb si de alti suporti pentru motor si sunt sigur ca trebuie mult mai multe modificari.Masina vreau sa o fac,cel putin pentru moment,doar pentru distractie sa invat sa o controlez pentru inceput cu un motor mic.Am nevoie de ajutor la partea cu modificarile necesare pentru a monta acest motor atat mecanic cat si electric...ma pricep cat de cat la masini dar nu am facut niciodata o astfel de operatiune.Daca aveti poze sau ma puteti ajuta cu cateva sfaturi va sunt foarte recunoscator ;) Have fun !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,

Am si eu 1 problema cu "ursul"...nu porneste

Am cumparat un E30 324 TD 1987 de la cumnatul meu...nu a mai fost pornit de cca 2 ani...sa dus pompa de injectie ( asa sustine el)

mi-a dat pompa veche care zice ca nu porneste la cald...doar cand e motorul rece...si mi-a mai dat o pompa de la un 524 TD...codurile sunt la fel.

Am montat pompa de injectie de pe seria 5....si nu porneste....faza e ca nu imi trage motorina pompa....unde vine filtrul de motorina nu mai are pompa de amorsare...asa ca am bagat motorina pe furtunul care intra in pompa ( ce vine de la filtru)...am dat jos filtrul si l-am intors invers si l-am umplut cu motorina ,dupa care am pus inapoi senzorul de apa,....am umplut cu palnia conducta care vine din rezervor pana in filtru (turul)...si cand dau la automat ..nu imi vine motorina la injectoare....am desfacut conductele din spatele pompei..crezand ca sau infundat conductele...dar nu imi baga motorina spre conductele care merg la injectoare.

 

Mentionez ca eu cand am luat masina, injectoarele si pompa de injectie erau date jos. Injectoarele zicea cumnatul meu ca le-a dus la verificat si sunt OK!

 

Acum intrebarile:

 

1) cand dau la automat nu ar trebui ca sa se vada pe furtunl care merge de la filtru la pompa ca trage motorina?

2) in spatele pompei unde intra conductele de la injectoare...cand dau la automat nu ar trebui sa arunce motorina?

3) pompa are un semn...ceva care trebuie pus la punct...la fel ca distributia?

4) daca sa zicem ca distributia nu e pusa la punct....cand dau la automat....nu baga motorina pe conductele care merg la injectoare?

 

Va multumesc pt ajutor! Orice raspuns,sfat e bine venit !

Link to comment
Share on other sites

sunt din Oradea....

luni duc pompa de injectie la verificat....

o sa schimb saptamana care vine distributia,pompa apa,intinzatorul,curelele de la agregate,garnitura de la capac culbutori,ulei+filtru,filtru motorina,filtru aer..etc

am nevoie sa ma ajute careva sa imi spuna cum pun distrbutia la punct....unde sunt semnele...ceva poze (explicatii) ar fi binevenite !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

salut. are cineva idee cum pot afla raportul diferentialului de pe urs daca pe tablita lui nu se mai distinge nimic? are ceva serie sau se poate identifica raportul dupa altceva? :huh:

 

Hello everybody! Are cineva idee de unde gasesc o sonda litrometrica pentru un E30 318i din 87? E modelul fara pompa in rezervor, motor de 113CP. Mi-au spart-o la remontare...

doar sa incerci pe la dezmembrari, ca noua am vrut eu sa cumpar si era vreo 500 si ceva de lei, pt ca era doar pe original 8)

Link to comment
Share on other sites

4,45 4,27 cu aceasi motorizare vei fi un pic mai rapid fata de 3,64 mai ales daca ai motor mic 1,6/1,8 dar daca vorbim de 3,64 blocant acesta e superior oricaruo diferential open si te ajuta foarte mult iarna.depinde ce vrei de la masina.eu de ex am un 4,10 (tiganit) adica in blocant carcasa mare puse rapoarte de 4,10 si prindere de E36.

pe scurt daca ai 3,64 blocant tine-l.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.