Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Nu ti s-a spart toba sau linia de sapare?

 

Toba e cu treaba ei, n-are legatura :)

mie mi se aude motoru.. m-am suit in alt ursuletz si nici nu mi-am dat seama ca e pornit motoru doar pt torometru..

am antifonat perfect capota.. ce-ar mai trebui sa antifonez sa nu-l mai aud?

de-acord, imi place s-aud filtru si toba.. dar n-are de-aface cu motoru care-l aud prea tare.. aud parca fiecare tachet cum bate.. :blink:

aceeasi problema o am si eu,se aude motorul de parca ar bate tachetii!am luat buretul de pe capota pentru ca era degradat si se rupea bucati din el,si la ultima revizie, mecanicul a spus ca am tot sistemul de evacuare uzat rau,si ar trebui sa il schimb.de aculo sa se auda zgomotul¿

Link to comment
Share on other sites

salutare vin si eu cu o intrebare daca imi permiteti. cand pornesc masina merge motorul aproape perfect dar dupa un timp 20-30min lasata la ralanti sau mers cu ea se opreste singura dau sa o pornesc porneste greu se tureaza putin si moare iar daca o las iar 20min iar merge bine, intrebarea mea daca este de la bobina de inductie? ca din cate am citit pe aici pe forum cam asta am inteles ca ar fi, si daca credeti ca de la bobina este poate aveti si una de vanzare pentu un motor de 2000 jetronic, multumesc frumos si astept (oferte )ca ma disperat
Link to comment
Share on other sites

salutare vin si eu cu o intrebare daca imi permiteti. cand pornesc masina merge motorul aproape perfect dar dupa un timp 20-30min lasata la ralanti sau mers cu ea se opreste singura dau sa o pornesc porneste greu se tureaza putin si moare iar daca o las iar 20min iar merge bine, intrebarea mea daca este de la bobina de inductie? ca din cate am citit pe aici pe forum cam asta am inteles ca ar fi, si daca credeti ca de la bobina este poate aveti si una de vanzare pentu un motor de 2000 jetronic, multumesc frumos si astept (oferte )ca ma disperat

 

chiar nu poate sa ma ajute si pe mine nimeni cu un raspuns, ca ma indoiesc ca nu stie nimeni dupa aici, multumesc

Link to comment
Share on other sites

la mine cand e rece merge perfect(aproximativ) , doar ca atunci cand se incalzeste moare si nu mai porneste

 

iar la mine e bagata mufa decat in (cred) "12" TEMPERATURE-TIME SWITCH http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 si la celalalt "13" nu stiu unde ii sunt firele si am zis ca ar putea fi de la bobina ca am citit pe aici si zicea un baiat ca si lui ii facea lafel ca la mine mergea aprox 200km si murea mai o lasa 1pic iar mai mergea 100km isi iar murea si a zis ca a schimbat bobina si sa rezolvat problema da este foarte posibil sa fie si de la aia care ai zis u acum nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am si eu cateva probleme...mi-a murit pompa auxiliara de combustibil la un 1.8 benzinar...nu merg lampile interioare la ursulet,antena electrica,iar indicatoru de combustibil e cand la max cand la minim...desi arata becu galben ca rezervoru e gol....

am inteles ca in momentul cand pun contactu ar trebui sa aud o avertizare,dar la mine lipseste...am nevoie de pompa de benzina aia de sub capota,nu cea din rezervor....

Link to comment
Share on other sites

ms.. de sfat. :) .am verificat am inlocuit toate sigurantele.....am descoperit un scurt pe stg spate..

.antena se alimenteza tot de pe acolo?am descoperit ca nu erau becuri in lampile interioare.. :) ..de fapt masina avea o lipsa acuta de becuri......am completat cam pe unde am stiut...

nu pot desface torpedoul !am pus lampile interioare,dar tot nu se aprind... :blink:

pompa e pe motoru de 1.8 se numeste pompa auxiliara de combustibil...e asezata lateral de capacul culbutorilor...nu are nici o componenta electrica....e doar mecanica....asta o caut cine o are si nu are nevoie da-ti un semn.... :) s-a spart membrana si curge benzina prin supapa pe galerii.....

am pus o poza sper sa mearga cu pompa asta...

inafara de lampile din capota portrtbagaj mai exista alte lampi in portbagaj?unde se leaga lampile din capota spate?eu am firele taiare,si nu stiu unde sa le leg....

post-8043-1203886255_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

eu credeam ca exista un reglaj ceva din masina vreun buton ceva,de asta am intrebat....tot descoper ca imi lipseste cate ceva din masina.....sper ca nu am suparat pe nimeni....daca da imi cer scuze...odata si o data tot o scot eu la capat....pe zi ce trece imi place din ce in ce mai mult ursachele.......
Link to comment
Share on other sites

eu credeam ca exista un reglaj ceva din masina vreun buton ceva,de asta am intrebat....tot descoper ca imi lipseste cate ceva din masina.....sper ca nu am suparat pe nimeni....daca da imi cer scuze...odata si o data tot o scot eu la capat....pe zi ce trece imi place din ce in ce mai mult ursachele.......

 

 

reglajul era optional si se afla in stanga volanului, pe placa de sub bord, sub butoanele de unde aprinzi farurile..

Link to comment
Share on other sites

cred ca se referea la reglajul farurilor.. adica cum sa bata..

ce nu merge? sunt niste rotite albe in spatele farurilor de care invarti.. ce nu merge? :blink:

in masina,in partea stanga jos a volanului e o rotita...ala nu functioneaza...le pot regla si din spatele farurilor?eu sunt mai pacala ...

Link to comment
Share on other sites

Am un BMW E30 323i 1986 cu motor de 2.5 pe el. Problema e ca variaza relanti-ul dar nu in jos ci in sus. De obicei sta undeva la 1200 (desi in mod normal imi statea pe la 800-900) iar uneori ajunge si la 2000. Pe langa consumul exagerat in masina miroase foarte puternic a benzina (nu arsa). Faza e ca turometrul are o mica problema si uneori imi sare acul la 7000 si ramane acolo (o problema de cand mi-a schimbat cutia de viteze) dar accelerarea se aude si se simte si fara turometru.

 

Trebuie sa spun ca in ultima vreme masina a trecut prin mainile a doi mecanici .. primul i-a schimbat bucsi, cutia de viteze, suspensia etc dupa care masina a stat nepornita cam patru luni de zile (a prins-o iarna cu anvelopele de vara). Dupa care am dus-o la alt mecanic care i-am mai schimbat radiatorul, caloriferul si ceva pe la pompa de frana (pierdea lichid - asta fiind unul din motivele principale pentru care masina a stat toata iarna). De cand am luat-o de la primul mecanic facea asa dar am crezut ca o sa-si revina ..

 

Am dat un search dar n-am gasit nimic referitor la problema mea.

Edited by Grinch
Link to comment
Share on other sites

cred ca se referea la reglajul farurilor.. adica cum sa bata..

ce nu merge? sunt niste rotite albe in spatele farurilor de care invarti.. ce nu merge? :)

in masina,in partea stanga jos a volanului e o rotita...ala nu functioneaza...le pot regla si din spatele farurilor?eu sunt mai pacala ...

 

Ideea este ca mai exista un tip de reglaj, daca nu ma insel este cel despre car vb tu, eu l-am intalnit la modele dupa 90 cu faruri cu lupa si "zambet" iar reglajul se face vacumatic, nush exact unde se duc furtunele, am sa ma uit la masina unui prieten in week-nd sa vad unde duc furtunele care vin in "motorasele" de reglaj din far.

 

ms.. de sfat. :) .am verificat am inlocuit toate sigurantele.....am descoperit un scurt pe stg spate..

.antena se alimenteza tot de pe acolo?am descoperit ca nu erau becuri in lampile interioare.. :) ..de fapt masina avea o lipsa acuta de becuri......am completat cam pe unde am stiut...

nu pot desface torpedoul !am pus lampile interioare,dar tot nu se aprind... :blink:

pompa e pe motoru de 1.8 se numeste pompa auxiliara de combustibil...e asezata lateral de capacul culbutorilor...nu are nici o componenta electrica....e doar mecanica....asta o caut cine o are si nu are nevoie da-ti un semn.... :) s-a spart membrana si curge benzina prin supapa pe galerii.....

am pus o poza sper sa mearga cu pompa asta...

inafara de lampile din capota portrtbagaj mai exista alte lampi in portbagaj?unde se leaga lampile din capota spate?eu am firele taiare,si nu stiu unde sa le leg....

 

Daca nu ma insel ce arati tu acolo este regulatorul de benzina, in sensul ca iti tine o anumita presiune in rampa de injectoare. Tot acela daca este bun face ca atunci cand iti tine presiune sa nu mai plece pompa de benzina cand pui contactul, ci doar cand pornesti motorul. De schimbat poti pune una de motor mai mare (dar sa ai grija sa intrebi ce presiune ai tu nevoie in rampa sa nu cumva ca cele pe care le ai tu sa mearga la o presiune mai mare decta regulatorul car il vrei sa il cumperi). Cel mai bine pune o poza facuta cu tel si iti explicam "groso modo" cam ce ai tu cu problema.

 

Parerea mea, in caz ca nu gasiti raspunsuri la probleme intrebati si dezbatem si de o mie de ori o problema, cu poze, atata timp cat gasim rezolvari......... Eu am cautat un raspuns cateva sapt si am tot dat search pe google si nimeni nu a gasit sa imi spuna daca pot face din motor jetronic, motor motronic, ma gandeam ca daca ii cer unui mecanic lucrul asta o sa ma rupa de bani schimband si _chiulasa_. Raspunsul a fost foarte simplu " ai piesele de motronic?? adu masina si o facem motronic" :)

Link to comment
Share on other sites

astazi am reusit sa pornesc ursachele :) !!!dududie de zici ca vine apocalipsa :) :) !!!!si afuma tot ce prinde.. :D ...!!!!in cele din urma am gasit si o pompa...

nu cred ca are ursu meu rampa de injectoare,ca doar e carburatie.....ce am putut afla e ca pompa principala e in rezervor,pompa auxiliara e asta care mi-a facut mie noptiile albe,si mai exista un cartus,un element filtrant undeva sub masina .....

mai raman lampile interioare care nu vor de nici o culoare sa se aprinda,torpedou care e blocat,si firele retezate din portbagaj...am verificat de 2-3-4 ori toate sigurantele..nimik .. :D

hai ca incet incet o pun pe roate.. :blink: .si cum intotdeauna cand ceva incepe sa mearga bine ,trebuie ceva sa mearga prost!

astazi am rupt al doilea muner de deschidere a capotei. :) ...asta in mare.....de facut mai sunt muuuulte ,dar nici roma n-a fost construita intr-o zi..multumesc tuturor pt sprijin... :)

Link to comment
Share on other sites

cred ca se referea la reglajul farurilor.. adica cum sa bata..

ce nu merge? sunt niste rotite albe in spatele farurilor de care invarti.. ce nu merge? :blink:

in masina,in partea stanga jos a volanului e o rotita...ala nu functioneaza...le pot regla si din spatele farurilor?eu sunt mai pacala ...

 

Ideea este ca mai exista un tip de reglaj, daca nu ma insel este cel despre car vb tu, eu l-am intalnit la modele dupa 90 cu faruri cu lupa si "zambet" iar reglajul se face vacumatic, nush exact unde se duc furtunele, am sa ma uit la masina unui prieten in week-nd sa vad unde duc furtunele care vin in "motorasele" de reglaj din far.

 

pai de ala ziceam si eu :)

e doar un singur tip de reglaj interior.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.