Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

nu conteaza cum arata,si apropo incerca sa ti masina cat mai stock nu cum e cazanu ala albastru

later edit:1600 e enorm cel portocaliu am gasit pe autovit cu 1650 320 in stare ok(la prima vedere)

 

http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++

 

sau daca tot esti adeptul tiuningului

 

http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

In germania am gasit si eu bine mersi ... si la ce preturi <_< mi ciuda dak as fi acol imediat as fi luat, defapt sunt prea multe din care poti alege si cum arata :| dar din pacate drumul dus plus acte acolo facute plus drum intors plus inmatriculare RO care da peste cap toata afacerea = nu merita ajung la cat sa iau una de aici inmatriculata...
Link to comment
Share on other sites

burnoutul se face prin apasarea "cu simt" a franei . Frana mai intai actioneaza pe fata , apoi pe spate.

. Oricum , nu cred ca este cazul sa te gandesti la asa ceva momentan . Cerculetele , burnouturile , si toate "agresarile" masinii necesita investitii si STRICA masina , de aceea trebuiesc investiti constant bani daca nu vrei sa ai un cazan . Te sfatuiesc sa iti iei E30 daca o faci din pasiune , dar sa nu iti bati joc si sa iti iei urs fiindca "se da de-a latu" ca vei avea o masina cu care vei merge mai putin cu ea decat o vei repara.

In rest , sfaturile care ti-au fost adresate si pana acum , cauta una buna la tabla (cat mai putina rugina , cat mai putine lufturi) , eventual cauta una la care nu s-a umblat prin motor si debitmetru (ca banuiesc ca nu iti convine sa mergi cu un consum de 18%-20%) , cu actele in regula . In rest e o masina buna , nu se strica daca nu o supui la maltratari , daca nu te apuci sa o strici cu spoilere si alte tampenii din fibra si o lasi normala pana eventual iti vei permite un kit M-technic , poate fi o masina care sa iti ofere placeri multiple.

Sper ca nu te-am plictisit si iti urez bafta in gasirea ursuletului !

Edited by Franco
Link to comment
Share on other sites

Mersi <_< nu vreau sa imi bat joc de masina pt ca vreau sa ma tina cat de cat destul de mult si chiar imi doresc E30 :X dar arata naspa simplu adica clasic fara spoilere adik are bara aia de protectie de fier sau eu stiu ce e... de aia ceva mai prelungit putin :) pai ms pt. sfat :bashwall: eu am vazut la aia pe 4tuning ce faceau si na pe youtube ce faceau in Germania si imi placea asa ma uitam cum se distrau cu e30-ul:) ...
Link to comment
Share on other sites

ceea ce ai vazut tu ca fac in germania e cu totul altceva . Oamenii se si distreaza dar vezi cati bani baga in masina aia. Majoritatea sunt oameni care isi permit o masina noua , dar prefera sa isi cumpere un E30 si sa faca din el o masina in stare noua fiindca le place modelul . Te-ai uitat doar cum se distreaza , uita-te si la procesul de transformare prin care trec masinile (si asta este foarte distractiv) si vezi cati bani baga in ele
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am si eu un E30 324diesel din 86.Mergea foarte bine pana cand au aparut niste probleme la electromotor.M-am dus cu el la

electrician si a schimbat bobina de pe electromotor.

Bun, de acum, insa au aparut problemele nasoale.

 

1.Nu mai merge turometru....zboara acul de colo colo....

2.Cand pun contactul nu se mai aprind pe bord martorii de preincalzire bujii si nu mai apare acel martor verde ca este ok sa pornesti motorul.Nu mai cred ca intra bujiile incandescente,nu se mai aude releul..si porneste dupa 4-6 chei cu mult fum alb de motorina.

Ce au in comun 1 si 2?

De unde-si ia semnalul pt turometru la acest diesel?Ce senzor?

Cine comanda sa intre bujiile?

Toate mufele par la locul lor...cei de la service se jura ca nu e de la ei...cunoasteti textul nu..

 

Exista un senzor sub galeria de admisie ,pe bloc,cilindrul 6cred,mai aproape de parbriz,in zona electromotorului unde au lucrat "maestrii" dar nu stiu ce face...cand pui contactul are pe el 12v insa.Ma gandesc ca el da comanda pt bujii.Ce senzor poate sa fie?

 

Multumesc de ajutor!

Edited by 324d-power
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am si eu un E30 324diesel din 86.Mergea foarte bine pana cand au aparut niste probleme la electromotor.M-am dus cu el la

electrician si a schimbat bobina de pe electromotor.

Bun, de acum, insa au aparut problemele nasoale.

 

1.Nu mai merge turometru....zboara acul de colo colo....

2.Cand pun contactul nu se mai aprind pe bord martorii de preincalzire bujii si nu mai apare acel martor verde ca este ok sa pornesti motorul.Nu mai cred ca intra bujiile incandescente,nu se mai aude releul..si porneste dupa 4-6 chei cu mult fum alb de motorina.

Ce au in comun 1 si 2?

De unde-si ia semnalul pt turometru la acest diesel?Ce senzor?

Cine comanda sa intre bujiile?

Toate mufele par la locul lor...cei de la service se jura ca nu e de la ei...cunoasteti textul nu..

 

Exista un senzor sub galeria de admisie ,pe bloc,cilindrul 6cred,mai aproape de parbriz,in zona electromotorului unde au lucrat "maestrii" dar nu stiu ce face...cand pui contactul are pe el 12v insa.Ma gandesc ca el da comanda pt bujii.Ce senzor poate sa fie?

 

Multumesc de ajutor!

 

Salut , problema cu turometrul si cu martorii din bord poate avea doua cauze :

- acul turometrului poate sarii in toate partile in cazul in care ai un scurt undeva la instalatia electrica

- acul turometrului poate sa joace si senzorii din bord sa nu se aprinda datorita bateriilor care le are bordul (are niste baterii in interior care au fost gandite pentru a fi lifetime , dar cu timpul incep sa curga sau sa se termine si atunci apar problemele cu bordul . Repet , nu au fost concepute pentru a fi schimbate, de aceea trebuiesc desfacute si refacute cu pistolul de lipit celalalte legaturi .

Link to comment
Share on other sites

si al meu are panoul cu CHECK. insa deasupra locului unde se afla indicatorii de SRS, O2 sensor, centura si OVERHEAT (din foto de mai jos) e un plastic mat si nici nu are becuri montate in spatele panoului. stie cineva la ce variante de E30 sunt active acele leduri/functii?. mersi. bafta
Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la ceasuri (intre ele unde apare CHECK, pentru diagnoza) ... am dat ceasurile jos si la mine nu este mufa si nici bec nu are! Dar ma gandesc ca au legatura una cu alta, adica toate care au CHECK intre ceasuri (functional, ceasurile banui ca erau universale)au si panoul acela cu leduri unde eu am un ceas analog! Edited by Lt.Powell
Link to comment
Share on other sites

eu am check-ul ala din bord, insa deasupra lui (unde ar trebui sa se vada lumina de pe locul soferului) este un plastic mat, care nu lasa sa treaca lumina prin el. am testat cu plasticul ala scos si cind pun contactul clipeste, iar dupa ce pornesc motorul se stinge. am vazut ceva pe forum despre modul corect de functionare al acestui check, dar nu mai tin minte exact ce inseamna daca clipeste si dupa ce pornesti motorul
Link to comment
Share on other sites

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

post-164-1246999824_thumb.jpg

post-164-1246999846_thumb.jpg

post-164-1246999859_thumb.jpg

post-164-1246999948_thumb.jpg

post-164-1246999967_thumb.jpg

post-164-1247000222_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

frumos ursu..felicitari <_<

ce motor ai pe el?

si imi spui te rog halogene de ce putere ai pus..arata f bine

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

ce cotiera ai?arata f bine.ai grija d el <_<

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

ce cotiera ai?arata f bine.ai grija d el :)

 

cotiera am luat-o de la un magazin din Satu Mare cu vreo 50 RON, mi-a placut ca e neagra complet.

 

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

frumos ursu..felicitari <_<

ce motor ai pe el?

si imi spui te rog halogene de ce putere ai pus..arata f bine

 

Motorul e M40 1.6, are 240.000 km dar inca merge bine, se aude putin axul cu came dar mi-a zis mecanicul ca inca nu trebuie schimbat. Oricum peste vreo 10.000 vreau sa-l schimb.

Halogene nu am deloc, in locul proiectoarelor am pus plasa neagra. Angel eyes sunt de 8000K cumparate de pe bmw-shop la fel si xenon-ul care e de 6000K (alb rece). Diferenta la condusul de noapte fata de farurile de fabrica e foarte mare, cu xenon merg linistit cu faza scurta cu 140 km/h pentru ca vad foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

frumusel ursu'. parerea mea e ca montandu-i la loc niste triple originale ar arata mai "clasic". bafta in continuare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.