Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Motorul pe injectie se defectase (din cate am inteles distributia) si a preferat decat sa-l repare sa-l schimbe cu un altul iar asta probabil l-a luat la bani mai putini.

Masina am luat-o pt ca nu am dat foarte multi bani pe ea dar cred ca va trebui sa bag destui bani daca vreau sa fac ceva din ea.

Link to comment
Share on other sites

Masina a fost pe fundatie, dar inscrisa in Romania, acum am radiat-o pe numele meu si urmeaza sa o inscriu dupa ce in prealabil va trebui sa trec pe la RAR sa imi treaca in carte noua serie a motorului. Masina m-a costat 1000$, dar m-ai am mult de cheltuit cu ea... Edited by jaffar
Link to comment
Share on other sites

salve,

 

Salutare tuturor!!

De curand mi-am luat un BMW 318 din '85, dar am probleme serioase cu el.Cel de la care l-am cumparat, a schimbat motorul pe injectie cu unul pe carburatie, si mai mult de atat i-a pus carburator de Dacie 1410.

18395[/snapback]

 

icon8.gif urita treaba

 

cumpara un 318 adus din germania (vreo 500 - 1000 de euroi) si schimba-i tot ce se poate... cred ca este varianta cea mai ieftina si mai buna (si mai sigura, cel putin pentru o perioada)

Link to comment
Share on other sites

aha!

 

pai eu zic ca e bine. atat e una care nu se mai poate inmatricula.

ai putea sa schimbi motorul cu unul pe injectie. e in jur de 3-400E unul. acum nu ai de unde sa stii cat de omort e sau cat o sa te mai tina, dar eu zic ca merita sa te risti la unu decat sa incepi sa investesti in ala pe care il ai tu.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu cat de mare ar fi investitia, pt ca motorul merge destul de bine dar problema este consumul...singura variant ar fi sa revin la carburatorul ei original, dar pt ca nu ma pricep nu stiu exact ce anume sa caut.Am inteles ca este cu dubla camera, dar trebuie sa ii iau si calculator pt ca are comanda electronica. Va sunt recunoscator daca ma puteti ajuta cu ceva idei. As vrea sa stiu daca BMW-ul pe carburatie are sau nu retur????
Link to comment
Share on other sites

am vazut azi masina la romana, arata f bine, din pacate nu am apucat sa aud motorul si sa ma uit dupa fum :)

18381[/snapback]

Din nefericire dupa ce ai vazut-o tarziu masina a fost lovita :) pe la 8.30 aseara in timp ce eram in probe prin centru am vazut masina in cauza la Universitate,era lovita frontal destul de bine, avarii:capota bara,radiator,aripi fata.Probabil ca franele nu au facut fata :blink: ,in concluzie dupa ce schimb uleiul imi voi face o revizie totala la frane.(era si eu sa o comit aseara dar asta e alta poveste si tine de imbecilitatea mea :) )

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

am eu pierburg 2BE cu tot ce trebuie la el (calculator, galerie, filtru de aer), 2 mil tot. De fapt am doua cu tot ce trebe pentru unul. Pot sa il dau si pe celalalt sa ai de piese de schimb daca vrei. Edited by strem
Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa spun tot aseara a decedat si faza mea scurta de pe partea stanga,becul este ok legaturile par ok dar:daca aprin pozitiile-pozitia de pe stanga nu merge,daca aprind faza scurta pe stanga am pozitie,asta dupa ce am mesterit eu ceva pe acolo :blink: .Initial daca aprindeam faza scurta nu aveam nici un bec aprins pe stanga.Are cineva idee ce poate fi?
Link to comment
Share on other sites

Nu ,am verificat toate sigurantele si sunt ok,suspectez cablajele de pe acolo :) sau clopotul acela de la far care il dai jos sa ajungi la becuri

18503[/snapback]

 

domnu alex, hai sa iti fac cadou un clopotel de far, ca sa nu mai ai probleme.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Din nefericire dupa ce ai vazut-o  tarziu masina a fost lovita  :)  pe la 8.30 aseara in timp ce eram in probe prin centru am vazut masina in cauza la Universitate,era lovita frontal destul de bine, avarii:capota bara,radiator,aripi fata.Probabil ca franele nu au facut fata :blink: ,in concluzie dupa ce schimb uleiul imi voi face o revizie totala la frane.(era si eu sa o comit aseara dar asta e alta poveste si tine de imbecilitatea mea :) )

18471[/snapback]

 

stai putin! despre ce masina vorbesti?

Link to comment
Share on other sites

poate sa imi spuna si mie cineva cu 325 sau 325ix ce dimensiuni are trecute la roti in talon?

 

eu am 195/60/14 si peste tot pe net scrie 205/55/15

 

mi-au luat si talonu pt chestia asta. (bine.. ca am fost eu prea tare in gura :blink:)

19208[/snapback]

 

 

Pai de ce nu verifici la usa de la sofer :) ?

 

Nu scrie?

Link to comment
Share on other sites

de obicei la 325 dimensiunile sunt 205/50/15 sau 205/55/15 ; de obicei desteptii nostrii de la RAR trec in talon dimensiunile rotilor cu care a intrat masina in tara; de exemplu am intalnit sa nu corespunda dimensiunile din carte cu cele din talon; :blink: masina mea a fost 316 cu motor de 1,8 si in talon scrie 195/50/15 acum e 325 si am 215/40/16..........
Link to comment
Share on other sites

Idiotii aia de la politie nici macar nu sunt in stare sa copieze ce scrie pe carte.

 

La mine in talon scrie "TD 230/50" si pe fata si pe spate.Nici macar nu exista 230.

19230[/snapback]

 

 

cam la asta ma refeream si eu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.