Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

pai si cat consuma?

23110[/snapback]

 

20%...acum hai un 16-17, cand e alergata accept, dar nu 20% cand merg normal....inainte masina asta manca 12-13% la mers normal....acum 20%....inainte insa nu avea sonda lambda, nu iesea la noxe si consuma putin, acum are sonda, iese la noxe dar consuma mult...tzin sa mentionez ca a inceput sa consume mult, inainte sa-i montez sonda...dupa ce am montat-o, am putut regla motorul, in asa fel incat noxele sunt la cotele de fabrica.....

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

20%...acum hai un 16-17, cand e alergata accept, dar nu 20% cand merg normal....inainte masina asta manca 12-13% la mers normal....acum 20%....inainte insa nu avea sonda lambda, nu iesea la noxe si consuma putin, acum are sonda, iese la noxe dar consuma mult...tzin sa mentionez ca a inceput sa consume mult, inainte sa-i montez sonda...dupa ce am montat-o, am putut regla motorul, in asa fel incat noxele sunt la cotele de fabrica.....

23113[/snapback]

temperatura creste normal sau sta recemotorul???

verifica.. nu neaparat pe bord cat motorul in sine

si eu am avut probleme la consum dar nu se incalzea motorul si era normal sa consume

Edited by uwe
Link to comment
Share on other sites

inainte insa nu avea sonda lambda, nu iesea la noxe si consuma putin, acum are sonda, iese la noxe dar consuma mult...

Cateva lucruri:

- prin "iese la noxe" te referi la noxele masurate la relanti, corect?

- care a fost modificarea la motor dupa care ai sesizat ca a inceput sa consume mult? (de ex: dupa ce ai montat sonda lambda, dupa ce ai pus chip-ul, etc.)

- curata bine cu o carpa inmuiata in benzina interiorul de la teava de esapament si apoi urmareste, peste 1-2 zile (min. 50 Km), daca se depune o "funingine" neagra.

- roaga un prieten sa mearga in spatele tau si sa observe daca, in anumite momente, masina scoate fum negru (nu trebuie sa fie neaparat negru ca la locomotiva, ci doar o idee negru e suficient). E bine sa vorbesti cu el la telefon in timpul testelor si sa vedeti in care din situatiile urmatoare iese fum negru: tot timpul, la accelerare cu pedala apasata 50%, la accelerare cu pedala la fund, mers constant la 1500 rpm, mers constant la 3000+ rpm.

Vino cu feedback si mai vorbim.

Link to comment
Share on other sites

Cateva lucruri:

- prin "iese la noxe" te referi la noxele masurate la relanti, corect?

- care a fost modificarea la motor dupa care ai sesizat ca a inceput sa consume mult? (de ex: dupa ce ai montat sonda lambda, dupa ce ai pus chip-ul, etc.)

- curata bine cu o carpa inmuiata in benzina interiorul de la teava de esapament si apoi urmareste, peste 1-2 zile (min. 50 Km), daca se depune o "funingine" neagra.

- roaga un prieten sa mearga in spatele tau si sa observe daca, in anumite momente, masina scoate fum negru (nu trebuie sa fie neaparat negru ca la locomotiva, ci doar o idee negru e suficient). E bine sa vorbesti cu el la telefon in timpul testelor si sa vedeti in care din situatiile urmatoare iese fum negru: tot timpul, la accelerare cu pedala apasata 50%, la accelerare cu pedala la fund, mers constant la 1500 rpm, mers constant la 3000+ rpm.

Vino cu feedback si mai vorbim.

23115[/snapback]

 

tzeava e c-am neagra....mda pe tester la relantiu ies bine noxele...am uitat sa vad daca scad in rotatii mai multe...pana una alta voi schimba chipul cu cel normal, sa vad daca se intampla ceva...

Link to comment
Share on other sites

Cu tobele _sta_. Finala e goala, nu mai are site nimic, au zburat. :blink:

23136[/snapback]

asta ar putea sa fie un motiv..dar..totusi parca prea mare diferenta

am avut si eu toba finala "varza" si imi lua 2 litri in plus, asa ca, nu cred ca normal ar trebui sa consume 18l/100km motorul lui. trebuie facuta o verificare mai atenta. bafta!

Link to comment
Share on other sites

asta ar putea sa fie un motiv..dar..totusi parca prea mare diferenta

am avut si eu toba finala "varza" si imi lua 2 litri in plus, asa ca, nu cred ca normal ar trebui sa consume 18l/100km motorul lui. trebuie facuta o verificare mai atenta. bafta!

23137[/snapback]

 

s-ar putea sa fie si toba finala, nu zic nu, dar nu chiar in halul asta de mult sa haleasca, oricum ieri am schimbat chipul sa vedem ce o sa se intample, bine ca masina merge la fel de bine, trage la fel de bine, aproape ca nu e nici o diferenta intre chipul normal si celalalt....acum sa vedem, ma mai duc cu ea la service sa vedem daca in turatie scad noxele...

Link to comment
Share on other sites

Ionut, da, te rog si eu sa postezi concluziile pentru ca al meu desi nu are nimic modificat imi este imposibil sa obtin parametrii apropiati de cei dati de producator.

oare si combustibilul influenteaza? nu performanta ci consumul !

Link to comment
Share on other sites

Deci, am fost ieri la service si am bagat-o din nou pe tester....era CO prea mare pe la 1,5 si l-am dat la 0,5 din debitmetru, hidrocarburile fiind undeva pe la 300 max....acum sa vedem cum se comporta la consum....o sa incep sa schimb pe rand: debitmetru(daca e necesar-intai sa probez cu alt debitmetru la care nu a fost umblat), cotul de la debitmetru, toba finala, diferite furtune care par imbatranite, reglat culbuturi la cota data de fabrica 0,25-cald, 0,30-rece si apoi, sper ca in felul asta, sa ajunga si masina mea sa mearga normal.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

mda...se pare ca nimic nu are efect....si incep sa cred ca debitmetrul meu este pa... :blink:. Saptamana viitoare voi imprumuta unul care este sigilat si sa ma duc la mecanic sa vedem cum merge....pana atunci sper sa nu dau faliment... :)
Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit mai sus ajung la concluzia ca este mai bine fara sonda :)

Eu am aceasta sonda dezactivata si am un super consum -- chiar sunt mandru de asta!! --- 8% mixt

Am facut in weekendul asta 500 km (vineri Ploiesti - Bucuresti - Ploiesti, sambata Ploiesti - Baicoi, luni Baicoi - Mizil - Manastirea Ciolanu - vulcanii noroiosi - Cislau - Mizil - Ploiesti) consum 8% :blink:

Link to comment
Share on other sites

mai fratilor....hai sa va dati si voi cu parerea...masina mea merge mai bine ca niciodata, decand i-am montat sonda lambda, trage superb, motorul merge perfect, nu tremura, nu sughita, merge superb...la noxe iese impecabil....DAR....consuma mult rau....dc????

23089[/snapback]

 

Dar pana sa iti montezi sonda aveai probleme ???

Eu nu am sonda lambda activata si merge masina super, trage foarte bine, demaraj, viteza ......

Link to comment
Share on other sites

Dar pana sa iti montezi sonda aveai probleme ???

Eu nu am sonda lambda activata si merge masina super, trage foarte bine, demaraj, viteza ......

23552[/snapback]

 

cand nu aveam sonda, nu putea-m sa reglez motorul, acum pot....numai trepideaza etc....dar suspectez debitmetrul in final.....apropo de consum...8% afara aproape ca imi imi mananca si mie....cel mai mic consum al meu afara a fost de 7%, dar la un mers constant de 120 km/h pe cea mai mare parte din drum....o sa i-au un debitmetru la care nu a fost umblat niciodata sa vedem ce o sa iasa.....pana atunci... :blink:

Link to comment
Share on other sites

sal

 

puteti sa ma adaugati si pe mine la grupul de ursuleti :blink:

(tot peste 100 de kile) :)

 

325i coupe din 85 .

 

nu am mai avut urs asa ca voi avea nevoie de ceva sfaturi.

 

cel mai frica mi-e sa nu iau foc , am mai patit-o cu ursu unui prieten .. si al meu mai avea foarte putin si era scrum.

 

poate ma ajutati cu adresa/tel de la niste dezmembrari axate pe ursi ceva gen Sava (daca ati avut fiat) si care sa nu te usuce pt niste piese oricum uzate.

Link to comment
Share on other sites

pai instalatia electrica este un fel de chestie... n-am cuvinte...

 

si pana acu s-a spart un furtun de benzina si altu a iesit din colier.

 

nici nu vreau sa ma gandesc la oringul de la regulatorul de benzina... care mai e si deasupra la alternator...

 

dar e fun .. saptamana asta ar trebui sa fie gata kitul de exterior si il duc la vopsit

 

caut o axa cu came intepata si niste serpisori second hand. sau macar spuneti firma care face axe sa imi iau de pe net.

Link to comment
Share on other sites

Pana acum nu mi-am facut prea multe probleme (aveam altele de schimbat :blink: ) dar acum am ajuns si la asta si as avea nevoie de un sfat :)

Mie nu-mi merge ceasul care arata consumul instantaneu si nu stiu de unde poate fi problema :)

E30 318i 1986 :)

Link to comment
Share on other sites

Pana acum nu mi-am facut prea multe probleme (aveam altele de schimbat :blink: ) dar acum am ajuns si la asta si as avea nevoie de un sfat :)

Mie nu-mi merge ceasul care arata consumul instantaneu si nu stiu de unde poate fi problema :)

E30 318i 1986 :)

24082[/snapback]

Bateriile din bord?Sau vreo conexiune?Daca nu merge am eu un ceasurile.

Link to comment
Share on other sites

cristic,

 

de la pinul 32 al ECU pleaca un fir alb cu galben. trece prin vreo 4 conectori, si ajunge sub forma de fir alb la pinul 11 din mufa albastra din spatele ceasurilor.

 

service interval functioneaza ? ai schimbat acumulatorii ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.