Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

din pacate nu merge  :blink:

motivul??? habar n-am

trebe sa desfac bordul sa vad ce e pe-acolo dar nu stiu cand

 

e normala turatia asta in a V-a ??

la 130 am 2500 de ture

34858[/snapback]

 

sustin si eu ca e defect turometrul...eu la motor de 2700cmc si diff de 2.9, lung, am la 120 2mii si ceva de ture in vit 5...asa ca tu la motor de 1800 nu ai cum sa ai aceeasi turatie cu diff normal pentru motorul tau...si dc ai avea diff lung, nu stiu cum tziar mai trage masina.... :)

Link to comment
Share on other sites

este fbuna turatia sa nu iti faci probleme

eu la 160 aveam 5000rpm(316, din'88), atrebuit sa schimb diferentialul, acum am 4300.

34910[/snapback]

 

nu are cum sa aiba 2500 rpm la 120km/h in vit 5...e ceva putred la mijloc...

Link to comment
Share on other sites

eu nu am umblat la ceasuri, eram chiar mandru de rpm care le are masinutza, habar n-am ce e ala codeplug cine stie sa-mi zica si mie

de 6 cilindri este cam putin probabil, dar masina nu am cumparat-o de noua :blink: asa ca nu bag mana in foc

Link to comment
Share on other sites

Mda, am facut niste impartiri si se pare ca (cine pana mea?!?) are dreptate. Daca ai acel codeplug (dracu' stie ce e ala exact) de 6 cil pe motor in 4 turometrul iti va arata o valoare de 1,5 ori mai mica.

 

Uite, eu la 60 km/h am ~2100 rpm intr-a patra si ~1600 intr-a V-a.

Tie ar trebui sa-ti arate ~1400 respectiv ~1100.

Link to comment
Share on other sites

Mda, am facut niste impartiri si se pare ca (cine pana mea?!?) are dreptate. Daca ai acel codeplug (dracu' stie ce e ala exact) de 6 cil pe motor in 4 turometrul iti va arata o valoare de 1,5 ori mai mica.

 

Uite, eu la 60 km/h am ~2100 rpm intr-a patra si ~1600 intr-a V-a.

Tie ar trebui sa-ti arate ~1400 respectiv ~1100.

35003[/snapback]

 

m-am saturat sa am dreptate...

 

codeplugul in cazul tau (daca am retinut bine cum arata bordul) e un batz negru cu un mic disc in capat. se infige in spatele "ceasurilor", mai precis in spatele celui cu turometrul si econometrul. in virful batului are scrisa o cifra care se vede din fata, daca te uiti de jos.

Link to comment
Share on other sites

m-am saturat sa am dreptate...

 

codeplugul in cazul tau (daca am retinut bine cum arata bordul) e un batz negru cu un mic disc in capat. se infige in spatele "ceasurilor", mai precis in spatele celui cu turometrul si econometrul. in virful batului are scrisa o cifra care se vede din fata, daca te uiti de jos.

35015[/snapback]

 

off, ce modest esti... :blink:

Link to comment
Share on other sites

deci daca ai dreptate si ai am codeplug de 6 cilindrii si ii pun de 4 o sa-mi mearga si economizatorul???

te rog zi ca da

35018[/snapback]

 

nu...s-ar putea sa fi nevoit sa tragi niste fire sau sa schimbi acumulatorii...

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca problema econometrului nu e simpla. dupa cum se vede in poze, al lui sta la 0 si nu la maxim. trebuie studiat, eventual testat cu un bord "known good".

35022[/snapback]

 

mda....cred ca ar trebui sa schimbe placa cu acumulatorii si ceasul(turometrul) cu altul....ca de obicei de asta nu merge...

Link to comment
Share on other sites

eu mai am vreo 2 borduri unu' cu turometru si altul cu ceas sa vad cand am timp sa le desfac  :blink:

35045[/snapback]

 

pai iti i-a 10 min sa dai bordul jos..

alte 10 sa schimbi ceasurile..

si 10 sa-l pui la loc..deci 30 min cel mult... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.