Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

deci mufa e model vechi..si am incercat cum arata acolo si tot nu se reseteaza..nu face nimik..aveti idee de ce??

Thx..

61863[/snapback]

 

Deci introduci o sarma in mufele indicate si pui contact fara sa pornesti ,Oilservice se reseteaza dupa 6-7 sec , iar cealalt, ceasul se stingea pe la 10 sec de tinut in continu . Dar au fost cazul cand nu reactiona mi s-a zis ca deja era ceva scurt in ceas si nu se ma putea reseta insa nici nu afescta

Link to comment
Share on other sites

fix it...problema era din bord...modulul pe care se afla si acumulatorii si ledurile de la oil service si inspection nu facea bine contact in slotul respectiv..curatat si strans un pic s-a rezolvat...si odata cu asta mi s-a rezolvat si problema cu indicarea temp in bord..

Dar mi-a ramas problema care consta in faptul ca nu imi merge indicatorul de km si litrometrul...am verificat mufa din spate de pe grup..curatat ..totul e oki..dar tot nu mere..se mai intampla cateodata si mai merge..dar nu reusesc sa gasesc contactul prost...aveti idee pe unde ar mai putea fi>??

thx..

Link to comment
Share on other sites

fix it...problema era din bord...modulul pe care se afla si acumulatorii si ledurile de la oil service si inspection nu facea bine contact in slotul respectiv..curatat si strans un pic s-a rezolvat...si odata cu asta mi s-a rezolvat si problema cu indicarea temp in bord..

Dar mi-a ramas problema care consta in faptul ca nu imi merge indicatorul de km si litrometrul...am verificat mufa din spate de pe grup..curatat ..totul e oki..dar tot nu mere..se mai intampla cateodata si mai merge..dar nu reusesc sa gasesc contactul prost...aveti idee pe unde ar mai putea fi>??

thx..

61914[/snapback]

 

Daca vrei eu pot sa iti trimit toata schema electrica la E30 sau daca romulus imi pune la dispozitie spatiu sa-l fac public !

Link to comment
Share on other sites

fix it...problema era din bord...modulul pe care se afla si acumulatorii si ledurile de la oil service si inspection nu facea bine contact in slotul respectiv..curatat si strans un pic s-a rezolvat...si odata cu asta mi s-a rezolvat si problema cu indicarea temp in bord..

Dar mi-a ramas problema care consta in faptul ca nu imi merge indicatorul de km si litrometrul...am verificat mufa din spate de pe grup..curatat ..totul e oki..dar tot nu mere..se mai intampla cateodata si mai merge..dar nu reusesc sa gasesc contactul prost...aveti idee pe unde ar mai putea fi>??

thx..

61914[/snapback]

Ai desfacut bordul ca sa ajungi la acumulatori? Daca da, cred ca era bine daca ii schimbai, se pare ca la E30 trebuie schimbati acesti acumulatori dupa un numar de ani, pentru ca mai multe indicatoare de pe bord nu mai functioneaza din cauza lor.

Link to comment
Share on other sites

Ai desfacut bordul ca sa ajungi la acumulatori? Daca da, cred ca era bine daca ii schimbai, se pare ca la E30 trebuie schimbati acesti acumulatori dupa un numar de ani, pentru ca mai multe indicatoare de pe bord nu mai functioneaza din cauza lor.

61926[/snapback]

 

Ce fel de acumlatoare sunt daca poti sa imi spui ? Cred ca si eu trebuie sa desfac bordul ca imi face fitze temp de apa, apropo nu aveti idee unde trebuie conectat senzorul de temperatura de ulei ?

Link to comment
Share on other sites

...as vrea schema electrica daca se poate...poti sa o trimiti la calin_diaconu@interamal.ro si iti multumesc mult!

..da am desfacut bordul si are niste acumulatori mici...adik nu sunt modelul AA...ci sunt un pci mai mici..dar..in schimb mai am un bord intrucat am dezmembrat inca 2 BMW si acel bord avea acumulatori AA,...ideea e ca daca iti face figuri la temp nu cauta degeaba sonde si faze de astea..ci da jos bordul si curata un pic contactele dintre module...

stie cineva ce senzor e prin grup de poate sa imi afecteze km???

Link to comment
Share on other sites

Ce fel de acumlatoare sunt daca poti sa imi spui ? Cred ca si eu trebuie sa desfac bordul ca imi face fitze temp de apa, apropo nu aveti idee unde trebuie conectat senzorul de temperatura de ulei ?

61928[/snapback]

Nu stiu sigur daca sunt AAA sau AA, nu scrie in documentatie. Dar sunt persoane care au facut asta si pot spune, daca nu ma insel chiar aici in acest topic spune cineva modelul (am citit acum cateva saptamani acest topic in intregime). Cauta si vei gasi, sunt sigur. Sau poate e cieneva care iti poate spune cu siguranta care e modelul...

Am atasat un print screen cu acumulatorii din bord.

post-1009-1135890572_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mai am o problema ....cat e rece motorul masina nu imi sta la relanti,..asta e noua acum:D..precizez ca BMW care il am acum a fost o masina care mai mult a stat decat a mers...si acum incerc sa ii dau si eu de capat:D..aveti idee de ce??

E posibil sa fie de la bujii>>>de-abia azi mi-am dat comanda de NGK dar vin tocmai dupa anul nou :blink:

Link to comment
Share on other sites

mai am o problema ....cat e rece motorul masina nu imi sta la relanti,..asta e noua acum:D..precizez ca BMW care il am acum  a fost o masina care mai mult a stat decat a mers...si acum incerc sa ii dau si eu de capat:D..aveti idee de ce??

  E posibil sa fie de la bujii>>>de-abia azi mi-am dat comanda de NGK dar vin tocmai dupa anul nou :blink:

61977[/snapback]

poate nu functioneaza socul....

Link to comment
Share on other sites

ma dispera...

e belea...si nu pot sa imi dau seama ce are..cand il pornesc se tureaza ca nebunu pana in 4-5000 rpm..si apoi moare daca nu il accelerez...si daca il accelerez...un pic...deci numai cat ating pedala se tureaza tot asa ca nebunu pana in 5000...si nici nu pot sa il reglez sa stea la relanti..nu`s ce naiba sa ii fac..cum verific socul daca mere sau nu>????sa mor de nu il tai bucati :blink:

Link to comment
Share on other sites

si eu am descoperit azi o problema asemanatoare: am mers prin oras mult si bine pana la un moment cand,dupa o franare, moare motorul;

nu sta la relanti decat dak tin putin piciorul pe acceleratie

in mers e ok, nu merge innecat, merge frumos;

insa cand franeza se opreste pur si simplu

ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

da ce vrei sa faci cu puterea aia in halogene ??? zici ca-s proiectoare de tir dupa

6524[/snapback]

Eu pe e34 al meu am pe proiectoare si pe faza de intalnite becuri de 100W. Nu e nevoie sa pui releu ci doar sa schimb sigurantele( far dreapta +far stanga) care sunt de 7,5 A cu unele de 10A. Eu folosesc becuri de 100W de 4 ani si nu am avut nici o problema (electrica) pana acuma. Doar cand merg cu faza lunga ma cam dor ochii nde la lumina prea puternica. :blink:

Link to comment
Share on other sites

ma dispera...

e belea...si nu pot sa imi dau seama ce are..cand il pornesc se tureaza ca nebunu pana in 4-5000 rpm..si apoi moare daca nu il accelerez...si daca il accelerez...un pic...deci numai cat ating pedala se tureaza tot asa ca nebunu pana in 5000...si nici nu pot sa il reglez sa stea la relanti..nu`s ce naiba sa ii fac..cum verific socul daca mere sau nu>????sa mor de nu il tai bucati  :blink:

61994[/snapback]

 

 

Nimik??/hai cu un sfat..o idee..pllssss

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor - de astazi intru si eu in randul preafericitilor indragostiti de BMW ursulet. Sa ma prezint - INCEPATOR din toate punctele de vedere. De aproximativ o saptamana sunt posesorul unui BMW 320i 1986 1977 cmc 129 cp 205.000 km (nu stiu cat de reali) benzina + GPL, 6 pistoane in linie. Negru, telescoape sport, fara prea mari imbunatatiri. Chiar chel pot sa zic, clasic. Asta imi si place. Nu-l vreau sport gen raliu, fara mult tunning - il vreau CLASIC-SPORT. Nu mi-am dorit masina, mi-am dorit BMW Ursulet. L-am cumparat de la un prieten care vrea sa-si ia ceva mai nou din 92. Nu am fost pasionat de masini pana acum 6 luni cand m-am indragostit pe loc de Ursulet... Am facut ce-am facut si l-am luat pana la urma. Nu este in stare impecabila dar vreau sa investesc, in timp, tot timpul liber si toti banii care imi cad pe mana. Ce mai dragoste mare !

 

Pentru ca nu stiu prea multe si vreau sa-l aduc de nota 10+ (numai pt sufletul meu egoist!) - AM NEVOIE DE AJUTORUL VOSTRU !!! Cum v-am spus starea nu este impectabila, dar nici cazut nu este. Acum am nevoie de sfaturi pentru primele investitii... va spun si recomandarile care mi s-au facut de cunoscatori - le supun dezbaterii. Vreau tot ce este mai bun !!! Si asa cum e la inceput am mai multe probleme:

 

- schimb ulei - CASTROL sau AGIP 10w-60 Racing + Duralube ! (ulei pe minum, Valvoline nu stiu cat)

- schimb filtru ulei, filtru aer, filtru benzina - ce sa iau, de unde il iau, cu cat costa !

- lichid frana sunt pe minim

- instalatia electrica este cam la pamant - cativa senzori decuplati, fire care atarna etc.

- vitezometru, turometru si litrometru - merg cand pe rand, cand nici unul. (benzina si apa merg ok - cred !?)

- tobele trebuie reparate

- schimb bujii - vreau Bosch Platinium

- cutia de viteze - nu intra intr-a cincea. Am o cutie buna de la dezmenbrari.

- spoilerele - crapat pe fata, iar vechea vopsea rosie a inceput sa se vada - date jos, reparate, vopsite si puse si proiectoarele care lipsesc.

- vreau sa-i curat si injectoarele - cica ma cost 500 mii bucata

- cureaua de distributie - as vrea sa o schimb

 

Cam astea sunt pe primele locuri in lista mea de prioritati. Astept completari, indicatii, sfaturi, preturi, service-uri recomandate, sfaturi pt intretinere. Am gasit pe internet Manualul in engleza, dar mi l-am comandat si in romana de pe manualeauto.ro. Astept sfaturi de orice fel de la cei "batrani". Multumesc. (Scuze pt greseli).

 

Conduceti cu grija !!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ulei Castrol fara nici o indoiala, fara prostii gen Duralube, filtre gasesti cam pe la orice magazin de piese si nu sunt foarte scumpe. Fara Bosh Platinium ca arunci cu banii degeaba, cauta sa pui buji ca si cele originale ale motorului. Schimba cureaua neaparat, injectoarele daca le cureti cu solutii lichide, este frectie la picior de lemn, incearca sa le cureti cu ultrasunete si apoi verifica felul in care dozeaza.

La instrumentele de bord verifica starea acumulatorilor, inauntru sunt doi acumulatori gen baterie R6 care probabil sunt terminati, si vezi ce sunt senzorii care zici ca atarna, pot fi importanti.

Link to comment
Share on other sites

Salutam toata lumea!!

Sunt de curand posesorul unui urs 318i din 1990. Masinuta este ok, cu cateva mici exceptii:

- motorul rece tacane pana la temp. de functionare, dupa care merge ok. Oare tachetii? Are ulei CASTROL RS, pe care nu-l mananca.

- nu stiu totusi ce fel de motor e pe el, cica ar fi fost schimbat cu unul tot 318, dar mai nou. As vrea sa-i schimb distributia/curele, dar nu stiu ce sa cer.

- am ceva pb. cu franele, nu pierd lichid, am aerisit pe la etriere, dar pedala e tare doar dupa 2-3 apasari.

Piese/consumabile- bune si mai ieftine- de unde?

Un mecanic priceput/meserias prin Berceni?

Multumesc anticipat pt sfaturi/pareri.

Link to comment
Share on other sites

Salutam toata lumea!!

Sunt de curand posesorul unui urs 318i din 1990. Masinuta este ok, cu cateva mici exceptii:

- motorul rece tacane pana la temp. de functionare, dupa care merge ok. Oare tachetii? Are ulei CASTROL RS, pe care nu-l mananca.

- nu stiu totusi ce fel de motor e pe el, cica ar fi fost schimbat cu unul tot 318, dar mai nou. As vrea sa-i schimb distributia/curele, dar nu stiu ce sa cer.

- am ceva pb. cu franele, nu pierd lichid, am aerisit pe la etriere, dar pedala e tare doar dupa 2-3 apasari.

Piese/consumabile- bune si mai ieftine- de unde?

Un mecanic priceput/meserias prin Berceni?

Multumesc anticipat pt sfaturi/pareri.

62552[/snapback]

SAL MOTORU TAU DACA E DUPA 1989 E M40 SI ARE 115 CP IAR FRANELE SAR PUTEA SA FIE POMPA DEFECTA

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.