Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Salutare,

Ma bag si eu in vorba cu un Urs din '87, 320i. Numai ca nu sunt in Romania ci in Qatar. Am ursuletul de 3 ani. Cand l-am cumparat avea pierderi de ulei peste tot, Cutie de viteze, diferential, _chiulasa_ si servo directie. Toate ou fost remediate, apoi nu vroia sa se duca peste 4000rpm nici picata, asa ca am verificat motorul si doua supape erau indoite, plus o chestie rupta pe acolo (cama, dar nu sunt sigur, este pe acea axa care comanda valvele). Au fost schimbate. Acum merge bine, puterea o simti de la 3000rpm in sus, si se tureaza pana peste 6000rpm, treapta 1 la 4, in 5 nu am mers mai mult de 4500rpm, si nu da semne ca poate, oricum este la 180km/h, sau cel putin asa i-mi arata vitezometrul. Doua probleme raman in picioare si nu stiu ce sa-i fac, 1. capacul de la chuloasa se umple cu un strat subtire de ulei. Am schimbat garnitura de _chiulasa_ de 3 ori pana acum (numai BMW originale) si nici o schimbare. Are careva o idee cum sa scap de chestia asta. Urasc un motor sa arate imbacsit!

2. Pe loc cand o turez in reprize pana pe la 6000-6500rpm, da fum negru pe coada. Stiu ca este de la amestec benzina/aer. Cum sa reglez amestecul sa functioneze corect si la 6000? Nu am verificat in sarcina, deoarece nimeni nu a statin coada me, iar in oglinzi nu se vede!!

 

Multam!!!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Ma bag si eu in vorba cu un Urs din '87, 320i. Numai ca nu sunt in Romania ci in Qatar. Am ursuletul de 3 ani. Cand l-am cumparat avea pierderi de ulei  peste tot, Cutie de viteze, diferential, _chiulasa_ si servo directie. Toate ou fost remediate, apoi nu vroia sa se duca peste 4000rpm nici picata, asa ca am verificat motorul si doua supape erau indoite, plus o chestie rupta pe acolo (cama, dar nu sunt sigur, este pe acea axa care comanda valvele). Au fost schimbate. Acum merge bine, puterea o simti de la 3000rpm in sus, si se tureaza pana peste 6000rpm, treapta 1 la 4, in 5 nu am mers mai mult de 4500rpm, si nu da semne ca poate, oricum este la 180km/h, sau cel putin asa i-mi arata vitezometrul. Doua probleme raman in picioare si nu stiu ce sa-i fac, 1. capacul de la chuloasa se umple cu un strat subtire de ulei. Am schimbat garnitura de _chiulasa_ de 3 ori pana acum (numai BMW originale) si nici o schimbare. Are careva o idee cum sa scap de chestia asta. Urasc un motor sa arate imbacsit!

2. Pe loc cand o turez in reprize pana pe la 6000-6500rpm, da fum negru pe coada. Stiu ca este de la amestec benzina/aer. Cum sa reglez amestecul sa functioneze corect si la 6000? Nu am verificat in sarcina, deoarece nimeni nu a statin coada me, iar in oglinzi nu se vede!!

 

Multam!!!

68126[/snapback]

 

 

poate ne auzim vreodata. eu sint in Dubai si am un urs din 85 am si eu probleme scuipa ulei pe la senzoru de presiune biriie cind accelerez de la 20 la 60 da in rest se comporta uman.

daca zici ca se umple de ulei pe cap de la chiulasa ai verificat garnitura de la bushonu de ulei?

 

salutari

Edited by silviu
Link to comment
Share on other sites

Am gasit un ursulet 320 inmatriculat la 1600 E. Ce ziceti de pret, este bun?Masina a fost inmatriculata pe o asociatie de mai bine de 5 ani. Din cate stiu se poate inmatricula pe persoana fizica. Masina a fost verificata de un prieten(mecanic) si este intr-o stare tehnica acceptabila,optic arata bine,singurele probleme fiind amortizoarele duse si toaba gaurita.Cum se comporta motorul de 2L comparat cu alte modele? este fiabil?are ceva performanta?Cum este cu consumul? Cu motorul de 1.8(E30) de pe rechin, consumul este de 10-11 in oras asa ca sper ca cel de 2l sa nu treaca peste 12. Si la ce probleme sa ma astept de la acest model?
Link to comment
Share on other sites

Salut Silviu,

 

: :blink: De cand bantui prin Dubai? Eu sunt de aproape 4 ani prin Doha. Revenind la BMW, din pacate eu nu am posibilitatea sa-mi bag mana in motor si nici timpul necesar. Tot ce am schimbat am facut printr-un mecanic care nu lucreaza altceva decat BMW si Mercedes. Am sa tin minte sugestia oricum ca sa o pot verifica cand ma duc data viitoare sa repar condensatorul (radiatorul) de la A/C. Nu de alta dar in doua luni incepe prapadul si nu vreau sa ma prinda in fundul gol:whistling: .

Si al meu tremura intre 80 si 120, dar eu dau vina pe roti, asa ca mi-am pus sa le inlocuiesc curand, din 195/65/R14 in 205/50/R16.

Apropo, simti pierderile de ule la joja? Eu nu sesizez pierderi de ulei la joja, probabil aceste pierderi sunt minore cantitativ. La cati km schimbi uleiul? Aici schimb la 5.000km :unsure.

Bafta!

Edited by clontzonet
Link to comment
Share on other sites

Salut Silviu,

 

: :) De cand bantui prin Dubai? Eu sunt de aproape 4 ani prin Doha. Revenind la BMW, din pacate eu nu am posibilitatea sa-mi bag mana in motor si  nici timpul necesar. Tot ce am schimbat am facut printr-un mecanic care nu lucreaza altceva decat BMW si Mercedes. Am sa tin minte sugestia oricum ca sa o pot verifica cand ma duc data viitoare sa repar condensatorul (radiatorul) de la A/C. Nu de alta dar in doua luni incepe prapadul si nu vreau sa ma prinda in fundul gol:whistling: .

Si al meu tremura intre 80 si 120, dar eu dau vina pe roti, asa ca mi-am pus sa le inlocuiesc curand, din 195/65/R14 in 205/50/R16.

Apropo, simti pierderile de ule la joja? Eu nu sesizez pierderi de ulei la joja, probabil aceste pierderi sunt minore cantitativ. La cati km schimbi uleiul? Aici schimb la 5.000km :unsure.

Bafta!

68518[/snapback]

 

de 5 anisori si ceva. daca vrei iti pot da adresa de mail. eu am ceva timp numai vinerea si atunci cu cintec. am avut si eu un mecanic pina in clipa cind un prieten ia tras tzeapa si si-a batut joc de mine ca i-mi vine sa intru cu masina in atelier la el prin geam si sal fac una cu uleiu de pe jos :)

si la mine ac e la furat ieri l-am testat si intradevar am o caldura placuta in masina :blink: cu tremuratul al meu e diferit se aude de undeva din centru vezi e un topic "Zgomot ciudat de sub masina" dar cu ce ai tu ai dreptate eu aveam la fel am schimbat cauciucurile cu unele noi mi le-au si echilibrat baietii si acu e o placere. daca vrei sa le pui pe alea mai mari te-as ruga dupa ce faci treaba asta sa ne nai si noua o foto ca tare sint curios cum arata. poate ma bate si pe mine gindu da cu alea ce le am acu sint perfect multumit si arata si bine.

195/85/R14 parca. i-mi place sa o pastrez cum arata originala. si volanul vroiam sa-l schimb da' mam razgindit. uleiul la joja e prea putin eu pierd la greu pe la senzoru de presiune a uleiului ala de linga delcou cred ca trebuie sa schimb garnitura. acu am curatat totu acolo si am sa vad daca e intradevar pe acolo. Si eu tot la 5000 ca e pacat sa il tin mai mult. ai grija si cu filtru de aer sa fie nou si f bun ca de asta depinde in general viata motorului....

Link to comment
Share on other sites

Salve Silviu,

 

Nasol cu mecanicul, si aici este greu sa gasesti un mecanic care sa se priceapa la BMW. Cat de oficiali, mam lamurit si cu ei, pe langa ca-ti iau o groaza de bani pentru nimic, nici macar nu stiu sa dea un raspuns concret la problema. Cat despre roti, am o propunere de la un prieten, intai sa le vad si apoi ma decid. Am sa schimb filtrul de aer curand, nu de alta dar nu l-am schimbat de cand am luat masina, doar il curat la fiecare 5000km. Oricum unul nou nu este o avere si cred ca merita sa-l schimb.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
cum pot schimba termostatul. am intrebat pe unu la un magazion de termo9stat mi=a dat unu da nu arata ca ala de pe motor. motorul e M10 si ce vreaui sa intreb termostatul e in blocul ala cu 3 iesiri din dreaota fata legat la furtune sau tot blocul ala trebui9e schimbat ca in manual spune ca ala e termostatul. daca ma poate ajuta cineva azi ca miine trebuie sa fac treaba asta nu mai pot merge cu motorul cald la 1 sfert....
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare...

Am un 320i din 84 care a avut original o cutie automata, care s-a stricat si a fost pusa alta cutie manuala in 5 trepte care nu se stie daca era sigur de 320 sau de 318 sau 316.

Cutia merge cam rau adica cand e rece, viteza 2 si 3 merg foarte greu, cand se incalzeste totul e ok (relativ).Alta problema, masina cu toate ca e 320 nu merge ca unul, am fost cu ea la mecanic ca nu imi placea cum merge si a zis ca cu siguranta cuitia de viteze e mai mica deoarece rapoartele sunt prea scurte si de aia nu am power!:blink:

Deci eu sunt din Sibiu si as vrea sa stiu daca are careva sau daca stie careva de unde imi pot lua o cutie in 5 trepte de 320i din 84.

 

Mersi

Edited by momo
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare...

Am un 320i din 84 care a avut original o cutie automata, care s-a stricat si a fost pusa alta cutie manuala in 5 trepte care nu se stie daca era sigur de 320 sau de 318 sau 316.

Cutia merge cam rau adica cand e rece, viteza 2 si 3 merg foarte greu, cand se incalzeste totul e ok (relativ).Alta problema, masina cu toate ca e 320 nu merge ca unul, am fost cu ea la mecanic ca nu imi placea cum merge si a zis ca cu siguranta cuitia de viteze e mai mica deoarece rapoartele sunt prea scurte si de aia nu am power!:blink:

Deci eu sunt din Sibiu si as vrea sa stiu daca are careva sau daca stie careva de unde imi pot lua o cutie in 5 trepte de 320i din 84.

 

Mersi

71904[/snapback]

SAL DIN CATE STIU EU NU MERGE SA PUI CUTIE DE 18 SAU 16 PE MOTOR CU 6 CIL. PE MOTORU DE 2000 DE CM MERGE SI CUTIE DE 23 SI 25 IAR CUTIA TA SAR PUTEA SA FIE CUTIE CU RAPOARTE SCURTE (ZF),DE FUGIT POATE SA NU ITI FUGA DIN CAUZA CA NU SE PUPA BINE CUTIA CU DIFERENTIALU

Link to comment
Share on other sites

Guest sorelinn
haide_ti sa facem apelul sa vedem cati suntem;

 

luk

florin83

ionut

vlad

alex230

(cine pana mea?!?)

valichelu

adioprisan

strem

nick

dani

 

11 buc. de e30 pana acum.

6318[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Frumos site avetzi, stimati BMW-isti! Si interesante chestii discutati. Pacat ca am aflat cam tarziu de el, dar e ok si acum....tot E30 conduc. :blink:

Sunt din Arad si am si eu un ursuletz.... o sa va pun si niste poze sa ziceti voi daca e frumos sau nu....

In rest, daca va pot ajuta cu piese (ma ocup cu dezmembrari auto)...puteti sa-mi scrieti pe euro_mobil_arad@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.