Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Stimati membri ai acestui site si onorabili fani BMW,

LIN va anunta ca si-a pus rotzile de vara pe ursuletz.

Drept urmare, saptamana viitoare am sa va pun niste poze ....

Pregatiti-va sa plangeti....

Hai ca glumesc...nu ma luati in serios...veti suspina :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Foto cu ursuletzu meu. Putin prafuit da aici asa e starea lui naturala

 

si o intrebare 318i (de fatza) M10 din 85 are distributia pe lant sau curea? daca e curea incep sa ma ingalbenesc daca e lant ramin cum sint

78908[/snapback]

 

ingalbenestete, din cate stiu eu are curea.

dar mai asteapta idei si link-uri. ca vor veni sigur.

Link to comment
Share on other sites

acum inca o intrebare :blink:

 

nu stiu citi sinteti "fericitii" posesori ai unei cutii automate(poate facem o socoteala odata) dar eu am asa ceva si am si o nedumerire: nivelul uleiului in cutie. cind motorul e oprit nivelul e undeva la limita superioara. arata bine. cind merge motorul scade undeva sub limita inferioara. nu ar trebui sa fie macar la limita inferioara? Multzam

Link to comment
Share on other sites

acum inca o intrebare  :blink:

 

nivelul uleiului in cutie. cind motorul e oprit nivelul e undeva la limita superioara. arata bine. cind merge motorul scade undeva sub limita inferioara. nu ar trebui sa fie macar la limita inferioara? Multzam

79196[/snapback]

 

 

Nivelul se verifica cu motorul la relanti si temp uleiului=80C.La 80C trebuie sa fie la max.

Link to comment
Share on other sites

Nivelul  se verifica cu motorul la relanti si temp uleiului=80C.La 80C trebuie sa fie la max.

79197[/snapback]

 

PAI DACA AR TREBUI SA FIE LA MAXIM COMPLETEZ PINA AJUNGE LA MAXIM. ACU VINE NEDUMERIREA MEA DACA CU MOTORU NEPORTNIT E LA MAXIM SI CU EL LA RELANTI TREBUIE SA FIE LA MAXIM NU E CAM MULT ULEI IN BAIE SI DA PE AFARA? IN CLIPA CIND MOTORU E PORNIT O PARTE DIN ULEI AJUNGE PRIN INSTALATIE NU?

Link to comment
Share on other sites

PAI DACA AR TREBUI SA FIE LA MAXIM  COMPLETEZ PINA AJUNGE LA MAXIM. ACU VINE NEDUMERIREA MEA DACA CU MOTORU NEPORTNIT E LA MAXIM SI CU EL LA RELANTI TREBUIE SA FIE LA MAXIM NU E CAM MULT ULEI IN BAIE SI DA PE AFARA? IN CLIPA CIND MOTORU E PORNIT O PARTE DIN ULEI AJUNGE PRIN INSTALATIE NU?

79284[/snapback]

 

 

Aha!Ai si tu dreptate cu intrebarile astea. :blink:

 

Cel mai bine, mergi la o reprezentanta BMW, cei de acolo stiu sigur cum e treaba si iti vor explica.

Link to comment
Share on other sites

PAI DACA AR TREBUI SA FIE LA MAXIM  COMPLETEZ PINA AJUNGE LA MAXIM. ACU VINE NEDUMERIREA MEA DACA CU MOTORU NEPORTNIT E LA MAXIM SI CU EL LA RELANTI TREBUIE SA FIE LA MAXIM NU E CAM MULT ULEI IN BAIE SI DA PE AFARA? IN CLIPA CIND MOTORU E PORNIT O PARTE DIN ULEI AJUNGE PRIN INSTALATIE NU?

79284[/snapback]

 

n-am vrut asa ramasese apasat butonu si cind am vazut mi=a fost lene sa sterg sa pun din nou.... pe bune ca m=am gindit ca o sa se creada altceva nu a fost cu nici o intentie

Link to comment
Share on other sites

Atunci incearca asa cum ti-am sugerat :blink:

79549[/snapback]

 

am sa incerc sa tin nivelul intre cele 2 semne in cond in care mi-ai spus. eu am o problema cu un furtun de presiune e unu care e atasat la cutie si duce cred ca la pompa de la directie (sper sa nu spun o absurditate da parca sa am vazut ) si ala e plin de ulei. de fapt de la ce apornit toata tevatura e ca intr-o zi am vazut fum in urma masinii am oprit si am vazut ca se prelingea de undeva ulei pe teava de esapament. adevarul e ca si mergeam tare. daca o las la 120 pe ora nu se intimpla nimic. peste 140 buba. nu stiu de unde curge uleiu eu am si o pata in jurul senzorului de presiune dar uleiul de sub masina e de transmisie/directie. o bag in service si le spun alora sa imi verifice orice tine de lichide. de pierdut nu pierd ulei sa se simta dar nu vreau sa am probleme

Link to comment
Share on other sites

am sa incerc sa tin nivelul intre cele 2 semne in cond in care mi-ai spus. eu am o problema cu un furtun de presiune e unu care e atasat la cutie si duce cred ca la pompa de la directie (sper sa nu spun o absurditate da parca sa am vazut ) si ala e plin de ulei. de fapt de la ce apornit toata tevatura e ca intr-o zi am vazut fum in urma masinii am oprit si am vazut ca se prelingea de undeva ulei pe teava de esapament. adevarul e ca si mergeam tare. daca o las la 120 pe ora nu se intimpla nimic. peste 140 buba. nu stiu de unde curge uleiu eu am si o pata in jurul senzorului de presiune dar uleiul de sub masina e de transmisie/directie. o bag in service si le spun alora sa imi verifice orice tine de lichide. de pierdut nu pierd ulei sa se simta dar nu vreau sa am probleme

79569[/snapback]

 

Si eu am cutie automata si masor uleiul cum ti-a mai spus cineva pe aici la 80 gr cu motorul pornit. Teoretic nu ai voie sa ai mai mult ulei in cutie. Nu stiu daca ii face rau sau nu dar ce pot sa-ti spun este ca il da afara daca are prea mult.

A patit asta un amic cu un 735 care imediat dupa ce a cumparat masina s-a dus cu ea sa-i dea sa vada ce stie :blink:. Dupa un timp a inceput sa scoata fum din toate incheieturile - ala era atf-ul care iesea din cutie si nu stiu cum dracu dar ajungea pe tevile de esapament. De atunci nu a mai avut probleme si cert este ca de curand a schimbat uleiul in cutie si au iesit ~ 3 litri cat trebuie sa iasa la schimb normal. Deci cutia a dat afara surplusul. Cat despre furtunul de la cutie ar trebui sa ai doua care se duc in radiatorul de apa ptr racire/incalzire. Ce am spus eu aici este valabil ptr cutiile cu 4 trepte (PRND321)ZF4HP22. Ca maintenance ai grija sa ii schimbi uleiul (recomandat de bmw la 60.000) filtrul+oring si garnitura de la baie. Daca ai o rampa curata, un inbus de 8 parca ptr buson baie ulei, o cheie fixa de 30 ptr conducta de la joja de ulei, tubulara de 10 ptr 6 suruburi la baie si inca un torx de 6 parca (un fel de stea) cu care desfaci 3 suruburi de la filtru este chestie de DIY ce dureaza ~ 30 min. Daca nu stii cand s-au schimbat merita sa le schimbi ca astea reprezinta durata de viata a cutiei. Cam atat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

merci de ajutor

 

am fodt la mecanic mi-au schimbat uleiu si garnitura si furtunul cu pricina care duce la radiator si acum e OK nu mai are pic de ulei mai merg cu ea o saptamina si dupa aceea ma duc sa o mai verifice daca mai picura pe undeva. eu aveam cam toate furtunele terminate si mai ales cel care duce la radiator e cu imbinare fixa. acuim e mai bine. in schimb a umblat ala la delcou si acu nu mai are putere masina de abia trage. miine ma ma duc la ei ii maninc cu totul!!! mor de ciuda. abia daca prinde 120!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.