Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Depinde ce intelegi prin instalatie, se desprinde filtrul vechi , dreptunghiular, din debitmetru, si-apoi vi cu cel nou si il legi cu colier. dar trebuie sa gasesti o solutie sa prinzi cumva debitmetrul, initial tot ansamblul incepand de la cotul de cauciuc era sustinut de filtrul vechi de aer, trebuie sa gasesti o inginerie ceva cum sa-l prinzi, nu e chiar reomandat sa-l lasa sa atarne.
Link to comment
Share on other sites

desfaci colierul de dupa debitmetru scoti filtrul vechi cu tot cu cutia lui si bagi cel nou ... nu neaparat de atarnat nu este recomandat , trebuie izolat cumva de caldura emanata de motor ... k nu ai facut nimik ..ba mai rau si nu te zgarcii la pret la filtru fiindca unu prost iti baga pamant (praf) in motor si omori motorul instant !
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,am un urs din 88 coupe 318i motor m40,si i-am facut schimbul de ulei acum vreo 7 luni i-am bagat ulei mineral 15-40 i-am bagat si un tratament atuncea acum ca vine iarna a-si mai vrea sa ai bag un tratament ca sa fie totul ok si nu stiu ce sa ai bag,eu vreau atata timp cat al am sa al mentin in stare buna pt. ca tin la el,ce spune-ti aveti o ideie asa ce sa ai bag in ulei?
Link to comment
Share on other sites

fratilor, care ma ajutati si pe mine cu un sfat?

de unde as putea procura un carburator pentru bestia mea: 316 model 1985?

147778[/snapback]

Parere personala!!! renunta la ideea de filtru rotund! lasa "instalatia" asa cum este acum si incearca varianta de filtru K&N, evident unul cu forma si dimensiunile carcasei tale. Cu tot cu kitul de curatare (doua curatari) te duce undeva la 50$. Rezultatul este un filtru sport dar cu o garantie de 100% pentru sanatatea motorului si marele avantaj de al avea aproape pe viata cu cunditia de al intretine (vezi instructiuni de spalare si ungere) BAFTA! :blink:

post-1877-1162767321_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mersi, cred ca voi renuntza la ideea de a schimba filtru!

 

Dupa cate m-am documentat, bine e sa ai cum zice de fapt si SUN_83, filtru oringinal de firma!

 

E ca si faza aia, vrei sa bagi un patrat intr-un rotund! :) :blink:

Edited by momo
Link to comment
Share on other sites

Care ma poate ajuta cu un pont!  :blink:

Cat de greu este de schimbat filtru de aer la un urs din 84 320i?

Ma refer sa schimb cel dreptunghiular cu unul rotund "sport"!

Trebuie data jos toata instalatzia???

 

Mersi

148055[/snapback]

 

yo banuiesc ca ai vazut emisiunea aia cu reconditionarea unui 325 de pe discovery. tipul a facut un upgrade de genu si din cate tin eu minte avea un kit ce continea si adaptor pt a prinde noul filtru (cel rotund).

 

emisiunea se numeste 'Deals on Wheels' si dak ai noroc sa o vezi poate iti va clarifica problema

Link to comment
Share on other sites

Fratilor,

 

am si eu o problema (de fapt mai multe, dar sa o luam pe rand).

 

saptamana asta am inceput sa conduc cu muzica data mai incet decat de obicei pt ca mi se parea ca aud ceva zgomote noi la motor (de regula urla prea tare toba - elementii desprinsi - si simt nevoia sa acopar sunetul ca altfel ma doare capul dupa un sfert de ora....).

prin urmare am observat niste chestii despre care nu stiam pana acum: imi bate ceva in fata, la motor, chiar si pe drum bun. zgomotul e foarte slab dar parca exact asta ma sperie mai mult... am citit undeva in forum ca ar putea proveni de la ceva placa ce tine telescopul?? (chiar nu ma pricep deloc). bucse, pivoti nu cred sa fie cauza deoarece i-am schimbat in vara si nici nu simt nimic in volan, e doar sunetul...

 

iar a doua problema (iar asta chiar ma ingrozeste) se manifesta atunci cand calc ambreiajul. aud parca tot angrenajul....cum sa descriu... ceva de genu: 'clonckclonck' :blink:

(nu mai mentionez faptul ca schimbatorul merge f. greu.... dar asta cred ca are de-a face cu garniturile de pe tija ce duce de la maneta la cutie....)

in plus acu doua zile aveam ambreiajul calcat de tot si incercam sa nimeresc a doua (cand e rece motorul trebuie sa prind cu ambele maini sa pot sa-l pun in viteza) cand a inceput sa scoata zgomotul ala de pinioane.... ca si cum nu a prin de loc ambreiajul.

 

suna cunoscut cuiva toata povestea asta? dati-mi, va rog, niste sugestii ce ar putea fi si care sunt primele chestii ce trebuie verificate.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Copii,

am parcurs toate 66 pagini de aici si ma bucur ca am gasit atatia entuziasti. totusi, este cineva de prin oradea??? (yo n-am vazut niciunul.... sau poate....???)

dak totusi este (ar trebui sa fie k ursi am vazut destui) hai sa ne vedem, sa ne laudam si, important: am nevoie de un mecanic bmw-ist!!!.

 

ma gasiti aici pe forum

sau bresfe@yahoo.com

sau 0748867974

 

BN81BAS (negru)

Link to comment
Share on other sites

Intr-un final am reusit si eu sa-mi schimb "incaltarile", plus radioul si boxele.

Cu toate ca am schimbat "incaltarile", am o vibratie in volan la 100km/h care nu stiu de unde este. Ceva sugestii? Ce ar trebuii sa mai verific?

Multam mult!

149079[/snapback]

 

 

maaaaan ai mp3 ca a meu!!! eu inca am boxele originale da trebuie sa le schimb ca sint gata. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sun83 pai tu spui ca ala e filtru sport cel din poza pe care ai atasato,pai sa sti ca asa e filtru la mine la urs 318i motor m40 1988,deci aceiasi forma are. :)

149169[/snapback]

S-ar putea sa te inseli :) filtrele clasice sunt de hirtie :blink: filtrele K&N sunt filtre umede construite dintr-un gen de pasla si metal de aici ideea de sport (High Air Flow with Excellent Filtration Designed to Increase Horsepower and Acceleration) se spala atunci cand se murdaresc apoi se ung cu un ulei special si devin "umede" :)

Link to comment
Share on other sites

Intr-un final am reusit si eu sa-mi schimb "incaltarile", plus radioul si boxele.

Cu toate ca am schimbat "incaltarile", am o vibratie in volan la 100km/h care nu stiu de unde este. Ceva sugestii? Ce ar trebuii sa mai verific?

Multam mult!

149079[/snapback]

mergi la o vulcanizare si echilibreaza-ti "incaltarile" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fratilor,

 

am si eu o problema (de fapt mai multe, dar sa o luam pe rand).

 

saptamana asta am inceput sa conduc cu muzica data mai incet decat de obicei pt ca mi se parea ca aud ceva zgomote noi la motor (de regula urla prea tare toba - elementii desprinsi - si simt nevoia sa acopar sunetul ca altfel ma doare capul dupa un sfert de ora....).

prin urmare am observat niste chestii despre care nu stiam pana acum: imi bate ceva in fata, la motor, chiar si pe drum bun. zgomotul e foarte slab dar parca exact asta ma sperie mai mult... am citit undeva in forum ca ar putea proveni de la ceva placa ce tine telescopul?? (chiar nu ma pricep deloc). bucse, pivoti nu cred sa fie cauza deoarece i-am schimbat in vara si nici nu simt nimic in volan, e doar sunetul...

 

iar a doua problema (iar asta chiar ma ingrozeste) se manifesta atunci cand calc ambreiajul. aud parca tot angrenajul....cum sa descriu... ceva de genu: 'clonckclonck'  :blink:

(nu mai mentionez faptul ca schimbatorul merge f. greu.... dar asta cred ca are de-a face cu garniturile de pe tija ce duce de la maneta la cutie....)

in plus acu doua zile aveam ambreiajul calcat de tot si incercam sa nimeresc a doua (cand e rece motorul trebuie sa prind cu ambele maini sa pot sa-l pun in viteza) cand a inceput sa scoata zgomotul ala de pinioane.... ca si cum nu a prin de loc ambreiajul.

 

suna cunoscut cuiva toata povestea asta? dati-mi, va rog, niste sugestii ce ar putea fi si care sunt primele chestii ce trebuie verificate.

 

Multumesc!

148941[/snapback]

In primul rand schimba uleiul din cutia de viteze s-ar putea sa scapi de intratul greu in viteze la rece, apoi verifica cilindrul receptor al ambreiajului (se gaseste tot pe cv) s-ar putea sa aiba uzura excesiva si chiar sa piarda ceva lichid iar cu zgomotele de pe fata fii un pic mai explicit - se aud la motor sau la articulatii???

Link to comment
Share on other sites

In primul rand schimba uleiul din cutia de viteze s-ar putea sa scapi de intratul greu in viteze la rece, apoi verifica cilindrul receptor al ambreiajului (se gaseste tot pe cv) s-ar putea sa aiba uzura excesiva si chiar sa piarda ceva lichid iar cu zgomotele de pe fata fii un pic mai explicit - se aud la motor sau la articulatii???

149368[/snapback]

 

Merci mult de sugestii! :) acum pot spune mecanicului exact ce vreau :D

cat despre zgomotul din fata: este un trancanit iregulat si slab si am impresia ca provine de la altceva decat motor (tocmai pt k sunetul motorului nu este influentat). si daca as putea spune exact de la ce provine nu as intreba aici.... am ascultat f. atent incercand sa localizez mai bine, insa.... da-mi niste posibile cauze daca banuiesti ceva.

 

cum ramane cu zgomotul acela puternic ce apare cand apas ambreiajul? am inteles toata partea cu uleiul etc, dar acum pot spune cu precizie ca zgomotul apare in spate, cand apas si cand las ambreiajul (dupa cum spuneam, ceva de genul clonckclonck) :) :blink:

 

ma bucur pt faptul ca gasesc in sfarsit raspuns la intrebarile mele

 

merci inca o data!! :)

Link to comment
Share on other sites

mergi la o vulcanizare si echilibreaza-ti "incaltarile" :blink:

149365[/snapback]

 

Fara suparare, dar tu chiar crezi ca le incaltam fara echilibrare?

Pe de alta parte am fost la mecanic si se pare ca problema pleaca din alta parte. Trebuie sa schimb capetele de bara. Si am mai aflat o minune, furtunul care intra in filtru de benzina este crapat si scapa benxina. Trebuie sa chimb pe toate urgent.

Silviu, ma bucur sa mai aud de tine. Tot prin Dubai?

Link to comment
Share on other sites

Clon si eu am probleme la capetele de bara si trebuie si eu sa le schimb,in legatura cu furtunul de benzina ai grija schimba-l cat mai repede ca si eu am patit in vara ca de caldura de afara ,caldura de la motor,vechimea furtunului a cedat,sub galerie am 2 mici furtune de benzina de tur si retur si unul din ele a cedat cand eu eram in mers,noroc ca eu am dat drumul la aeroterma sa mai ma racoreasca cu aer si a venit in masina un miros puternic de benzina si cand m-am uitat tasnea destul de puternic benzina deci......daca nu observam dupa ce mai mergeam cu masina poate lua foc(nici nu imi imaginez ce dezastru si ce soc),acum mi sa mai spart un furtun de apa si mai pierd apa cu antigel dar pana dau comanda de altul merg asa...... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, dar tu chiar crezi ca le incaltam fara echilibrare?

Pe de alta parte am fost la mecanic si se pare ca problema pleaca din alta parte. Trebuie sa schimb capetele de bara. Si am mai aflat o minune, furtunul care intra in filtru de benzina este crapat si scapa benxina. Trebuie sa chimb pe toate urgent.

Silviu, ma bucur sa mai aud de tine. Tot prin Dubai?

149473[/snapback]

 

 

tot pe acolo dar acum m-au trimis astia in India pentru o luna... sa vezi suparare ca stau fara maisna si mai ales aici nu am vazut nici un BMW...

Link to comment
Share on other sites

fratilor!!!

sunt disperat!

nu gasesc niciunde carburator pt ursuletul meu!!

daca are cineva, sa mi-l trimita sau sa imi dea o modalitate de a-l lua!!!

149521[/snapback]

 

Du te shi Tu la dezmembrari. Da nshte telefoane pe la dezmembrari auto. Intreaba pe la societatile de asigurari pe inspectorii de daune daca nu stiu ei epave de la care se poate demonta. Sau fa nishte vizite pe la cimiterele de masini pe la dezmembrari. etc.

Link to comment
Share on other sites

fratilor!!!

sunt disperat!

nu gasesc niciunde carburator pt ursuletul meu!!

daca are cineva, sa mi-l trimita sau sa imi dea o modalitate de a-l lua!!!

149521[/snapback]

 

Du te shi Tu la dezmembrari. Da nshte telefoane pe la dezmembrari auto. Intreaba pe la societatile de asigurari pe inspectorii de daune daca nu stiu ei epave de la care se poate demonta. Sau fa nishte vizite pe la cimiterele de masini pe la dezmembrari. etc.

Link to comment
Share on other sites

Cicero da ma dar carburator pt. urs e cam rar,deci de gasit se gaseste mai greu la dezmembrari,mai bine ar schimba motorul stiu pe cineva care si-a luat motor de 2000 plus cateva piese de urs cu 100 de euro de la sibiu,dar a-ti dai seama,aicea mai intra transport,manopera la montat si eu cate am schimbat la urs mai bine luam un alt motor cu totul :blink:
Link to comment
Share on other sites

Clon si eu am probleme la capetele de bara si trebuie si eu sa le schimb,in legatura cu furtunul de benzina ai grija schimba-l cat mai repede ca si eu am patit in vara ca de caldura de afara ,caldura de la motor,vechimea furtunului a cedat,sub galerie am 2 mici furtune de benzina de tur si retur si unul din ele a cedat cand eu eram in mers,noroc ca eu am dat drumul la aeroterma sa mai ma racoreasca cu aer si a venit in masina un miros puternic de benzina si cand m-am uitat tasnea destul de puternic benzina deci......daca nu observam dupa ce mai mergeam cu masina poate lua foc(nici nu imi imaginez ce dezastru si ce soc),acum mi sa mai spart un furtun de apa si mai pierd apa cu antigel dar pana dau comanda de altul merg asa...... :blink:

149507[/snapback]

 

bogdyy, asa si fac. Am fost la mecanic, am ridicat masina si am inspectat toate conductele. Din pacate pierd benzina prin doua locuri, unul este pe tur, la intrare in filtru de benzina, pe care am sa-l schimb cu ocazia asta, plus am mai gasit o scurgere imediat dupa pompa de benzina de langa rezervor. Acolo este ceva ce eu am zis ca este un filtru de benzina. Asa ca i-l dau jos si pe ala. Bineinteles caci trebuie sa schimb bucsele si capetele de bara, ca asa este cand dai de una, nu vine singura.

Sper ca dupa toate astea sa nu-mi mai termure la 100, altfel inebunesc.

Silviule, ce .... cauti in India? O alta tara mai acatari nu au gasit si pentru tine? Eu vorbesc care acum un an bantuiam prin Irak. HA! HA! Cat stai pe acolo?

Link to comment
Share on other sites

bogdyy, asa si fac. Am fost la mecanic, am ridicat masina si am inspectat toate conductele. Din pacate pierd benzina prin doua locuri, unul este pe tur, la intrare in filtru de benzina, pe care am sa-l schimb cu ocazia asta, plus am mai gasit o scurgere imediat dupa pompa de benzina de langa rezervor. Acolo este ceva ce eu am zis ca este un filtru de benzina. Asa ca i-l dau jos si pe ala. Bineinteles caci trebuie sa schimb bucsele si capetele de bara, ca asa este cand dai de una, nu vine singura.

Sper ca dupa toate astea sa nu-mi mai termure la 100, altfel inebunesc.

Silviule, ce .... cauti in India? O alta tara mai acatari nu au gasit si pentru tine? Eu vorbesc care acum un an bantuiam prin Irak. HA! HA! Cat stai pe acolo?

149896[/snapback]

 

si eu rid la soare, da nam ce face e un curs si nu puteam sa-l fac altundeva. Stiu eternii nostri prieteni indienii.... :blink: stau pina la sf lunii. Dupa aceea vin si trebuie sa ma apuc iar de masina de reparat ca mi s-a rupt piesa aia care tensioneaza cureaua de la alternator si elice. cind am plecat am lasat-o asa citeva zile ca nu am avut timp sa umblu pe la dezmembrari dupa bucata aia si culmea ca din clipa in care s-a rupt pina acasa am venit pe baterie si fara racire. si mai culmea temperatura nu a trecut mult peste 3/4! si mai culmea ca a mai si pornit dupa aceea a doua zi. si si mai culmea ca trebuie sa schimb radiatorul ca e vechi. deci vezi ca am ocupatie gramada. si mai am in plan sa refac interiorul complet daca ma dau banii afara din casa il fac in piele neagra (masina fiind rosie) si daca nu in imitatie din piele. Asa ca astept impresii daca e bine in imitatie sau e piele. ca hint vreau sa dau acoperitoarea originala a scaunelo jos si sa pun pe asta noua.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.