Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Nu ti s-a spart toba sau linia de sapare?

157254[/snapback]

 

Toba e cu treaba ei, n-are legatura :)

mie mi se aude motoru.. m-am suit in alt ursuletz si nici nu mi-am dat seama ca e pornit motoru doar pt torometru..

am antifonat perfect capota.. ce-ar mai trebui sa antifonez sa nu-l mai aud?

de-acord, imi place s-aud filtru si toba.. dar n-are de-aface cu motoru care-l aud prea tare.. aud parca fiecare tachet cum bate.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Toba e cu treaba ei, n-are legatura :)

mie mi se aude motoru.. m-am suit in alt ursuletz si nici nu mi-am dat seama ca e pornit motoru doar pt torometru..

am antifonat perfect capota.. ce-ar mai trebui sa antifonez sa nu-l mai aud?

de-acord, imi place s-aud filtru si toba.. dar n-are de-aface cu motoru care-l aud prea tare.. aud parca fiecare tachet cum bate.. :blink:

157332[/snapback]

 

 

Relantiul e reglat la turatie normala?

Link to comment
Share on other sites

salut, imi spune cineva ce ulei sa bag intr-un M20 ? care ar fi cel mai bun? mineral sau sintetic? exista sintetic sau semisintetic in '88 cand s-a fabricat motorul meu? mersi....

158168[/snapback]

 

ulei bmw, 10w40.. de la automobile bavaria. costa pana in 1mil 5 litrii (trebuie cam 4.5l pt un 2.5l)..cel sintetic e prea subtire si il papa

Edited by Tytus
Link to comment
Share on other sites

mobil 1 sae 10w 40 - 4 litrii si jumatate cam 120 ron dar schima si filtrul de ulei

158225[/snapback]

 

Normal ca skimb si filtrul de ulei. Oricum, motorul acum l-am luat si-l dau jos pe al meu 316i, M40B16. Asa ca ii fac o revizie generala inainte de al monta. Apropos, vand motorul meu complet si cu foarte, foarte multe piese noi si originale pe el, ca am investit cam 1800 eur in el cu instalatie electrica completa, anexe, radiator, cutie viteze si evacuare completa cu cap Remus si sonda lambda noua. Daca vrea cineva................

Mersi de raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Salut Ritzi,man eu am bagat la schimbul de ulei in ursul meu care este un 318i m40,1988 am bagat ulei mineral 15w 40 pt. ca la vremea lor cand s-au fabricat ulei din asta se baga,si atunci i-am schimbat automat si filtrul de ulei si i-am bagat asa un bonus acolo un tratament sa ma simt eu pshihologic bine ca i-am dat tot ce trebuie:),ai grija Ritzi si cu filtru de aer ori al cureti bine sau al schimbi ca se poate duce si debitmetru din cauza astuia.
Link to comment
Share on other sites

eu zic k sa fie sigur sa-l schimbe.parerea mea.sti vb aia " dai un ban dar stai in fata" :blink:

158386[/snapback]

 

oricum ca sa ajungi la filtru de ulei trebuie dat jos tot ansamblul filtrului de aer etc ce-i pe acolo si sa scoti filtru sa-l cureti nu e mare biz. eu il schimb cam ola 50k km da uleiu il schimb la fiecare 5000 si automat curat filtru. cu aer sub presiune.

Link to comment
Share on other sites

filtru se schimba cand schimbi uleiul :blink: iar filtru de aer odata la 10 000 km

158565[/snapback]

e greseala mea am scris aiurea. filtrul de ulei odata cu uleiul la 5000km da ala de aer mai rar la 50 mii da il curat bine de fiecare data si verific daca nu are ceva rupt in el nu ca e o avere e mai nimic da in Emirate e un singur loc de unde pot gasi pentru masina mea si e in celallat capat de tara. dar voi tine cont de sugestie fac stoc si gata.

Edited by silviu
Link to comment
Share on other sites

Ei hai, acum aflu ca trebuie sa schimb filtul de aer de 3 ori pe an. Sa nu exageram, imi ajunge o data pe an. Aici in zona Golfului schimbam uleiul si filtru la fiecare 5000km, din diverse considerente, dar in Romania se schimba la 10000km, la modele mai vechi si din cate stiu nu se cere ca si filtul de aer sa se schimobe la aceiasi kilometrii. Aceeasi chestie si la maisinile mai noi, nu se cere sa se schimbe filtrul de aer o data cu filtrul de ulei si uleiul motorului.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Din moment ce "barierele" au fost ridicate la acest topic ... incep eu cu o intrebare ( a se citi "UP" ) daca ma poate ajuta cineva cu seria de la debitmetru (cei de la service m-au bagat intr-o totala confuzie :) ) motorul este M40B18 din '91 , iar seria de la debitmetru actual este 0280202203 ... iar conform datelor celor de la service 0280202135 ar fi debitmetrul pentru motorul mentionat! Am cautat debitmetre de vanzare si toate au seria 0280202203 ... daca se poate sa ma lamureasca cineva? au gresit cei de la service? sunt in cautare de debitmetru si sa stiu exact ce serie trebuie sa caut :blink:
Link to comment
Share on other sites

iubesc moderatorii.. ne-au dat iar drumul la topicul nistru. traiasca E30. acum eu cu a mea problema. radiatorul de la masina, motor M10, era praf, nu am gasit unul la fel decit la reprezentanta si cereau aia 400$ asa ca am adaptat unul de M40, sper sa n u gresesc, cel cu vas de expansiune lateral in stinga cum te uiti spre fata masinii. am scnimbat si furtunele de la uleiul de racire de la cutia de viteze cu unele noi, facute binenteles ca modelul vechi nu se mai potriveste, am pus termostat si furtune noi, un furtun l-am adaptat restul sint cele originale. voi posta si foto.

acum intrebare. cum pun lichidul de racire? :blink: nu rideti ca am o dilema. busonul e pe la vasul de expansiune. vasul comunica cu radiatorul printr-un orificiu extrem de mic 1 mm car ecred ca e mai mult pentru expaniune /tragere a lichdului. radiatorul nu are alt orificiu de umplere. daca bag prin vasul de expansiune ia poate 3 luni pina curge in instalatie! sa pornesc mototorul si vacuumul va trage? am dubii. trebuie sa il umplu pe la furtunul de retur? si daca fac asta si am sa presupunem indeajuns lichid cum fac aerisirea sa elimin aerul? pe la surubul ala de linga vasul de expansiune. stiu, povestea lunga dar am nevoie de o idee dat fiind ca nuam avut de a face cu sistemul asta pina acum.

al vostru prieten pe veci si al lui E30 M10

Link to comment
Share on other sites

iubesc moderatorii.. ne-au dat iar drumul la topicul nistru. traiasca E30. acum eu cu a mea problema. radiatorul de la masina, motor M10, era praf, nu am gasit unul la fel decit la reprezentanta si cereau aia 400$ asa ca am adaptat unul de M40, sper sa n u gresesc, cel cu vas de expansiune lateral in stinga cum te uiti spre fata masinii. am scnimbat si furtunele de la uleiul de racire de la cutia de viteze cu unele noi, facute binenteles ca modelul vechi nu se mai potriveste, am pus termostat si furtune noi, un furtun l-am adaptat restul sint cele originale. voi posta si foto.

acum intrebare. cum pun lichidul de racire? :blink: nu rideti ca am o dilema. busonul e pe la vasul de expansiune. vasul comunica cu radiatorul printr-un orificiu extrem de mic 1 mm car ecred ca e mai mult pentru expaniune /tragere a lichdului. radiatorul nu are alt orificiu de umplere. daca bag prin vasul de expansiune ia poate 3 luni pina curge in instalatie! sa pornesc mototorul si vacuumul va trage? am dubii. trebuie sa il umplu pe la furtunul de retur? si daca fac asta si am sa presupunem indeajuns lichid cum fac aerisirea sa elimin aerul? pe la surubul ala de linga vasul de expansiune. stiu, povestea lunga dar am nevoie de o idee dat fiind ca nuam avut de a face cu sistemul asta pina acum.

al vostru prieten pe veci si al lui E30 M10

 

la m21 se alimenteaza cu lichid prin vasul de expansiune. in afara de furtunul care vine de la radiator mai trebuie sa fie unul care duce spre motor.

 

poate te ajuta schema: http://ee1394.com/bmw/docs/factory/repair/en/index1.htm

Link to comment
Share on other sites

Dar ce are masina?ce simtome are cand pornesti motorul?

 

O problema mai veche ... am discutat despre ea prea mult intr-un alt topic ca sa mai umplu pagini si aici! ( nu ma lasa sa urc mai mult de 5000 te ture in sarcina .. pe scurt ) am pus-o pe tester si mecanicul de acolo mi-a spus sa incerc cu alt debitmetru sa vad cum reactioneaza ( de acolo problema cu seriile explicata mai sus :blink: ) iar acum caut un debitmetru (imprumut deocamdata) doar ca vreau inainte sa ma asigur ce caut , care serie ? 0280202203 sau 0280202135 (conform datelor celor de la serive) ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.