Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

astazi am reusit sa pornesc ursachele :) !!!dududie de zici ca vine apocalipsa :) :) !!!!si afuma tot ce prinde.. :D ...!!!!in cele din urma am gasit si o pompa...

nu cred ca are ursu meu rampa de injectoare,ca doar e carburatie.....ce am putut afla e ca pompa principala e in rezervor,pompa auxiliara e asta care mi-a facut mie noptiile albe,si mai exista un cartus,un element filtrant undeva sub masina .....

mai raman lampile interioare care nu vor de nici o culoare sa se aprinda,torpedou care e blocat,si firele retezate din portbagaj...am verificat de 2-3-4 ori toate sigurantele..nimik .. :D

hai ca incet incet o pun pe roate.. :blink: .si cum intotdeauna cand ceva incepe sa mearga bine ,trebuie ceva sa mearga prost!

astazi am rupt al doilea muner de deschidere a capotei. :) ...asta in mare.....de facut mai sunt muuuulte ,dar nici roma n-a fost construita intr-o zi..multumesc tuturor pt sprijin... :)

nu aveam rabdare sa fac atatea nebunii la ea...(daca nu mergi,itzi dau fok)!!!daca nu mere de buna voie,atunci mere de frik!!! :D

Edited by ursuletz
Link to comment
Share on other sites

Tare de tot Ursuletz!Azi am mai avut vreo 2 suprize....de mers mere acu,dar mai am de pus la punct masina....am facut cateva ture cu ea,si cand am ajuns acasa mirosea a benzina ff tare..

Dupa 3 ore si ceva am gasit vinovatul! Cuiele ponton defecte....pt cine mai are asemenea necazuri va dau un sfat!cuiul ponton de dacie retezat filetu si luat la strung un pik...arata exact ca cel de bmw......multi probabil nu vor fi de accord,dar dupa juma de zi de umblat dupa piese.....am gasit o solutie acceptabila...

tot azi mi-am reparat stergatoarele si stropitorile parbriz....maine termin carburatoru sper si sa vad ce mai e de facut....

PS: are cineva schema electrica cu partea dreapta a masinii???faru din marginea dreapta refuza sa mearga,desi probat pe dreapta merge....nu e din sigurante am verificat.....

am gasit in ambele parti sub far cate un cablu maro...stie cineva de unde vine?e cumva o preechipare din fabrica a masinii?Drive Safe !

Link to comment
Share on other sites

verifica furtunele de benzina,incepand de jos de la filtrul de benzina.sigur e un furtun imbatranit si pierzi benzina pe undeva.

curata regulatrul de relantii cu benzina,verifica si furtunele de aer sa nu traga aer fals p undeva.

ar mai fi si altele insa eu zic sa incepi cu astea

 

Inseamna ca de ce mi-era teama nu am scapat. Tot la mecanic ajung. Chiar daca prin absurd m-as pricepe si mi-ar place sa-mi bag mainile in ea .. nu prea pot sa fac asta in parcarea blocului cu o surubelnita si un patent.

Link to comment
Share on other sites

azi mi'am luat un pic de muzica pe urs,am gasit cate ceva la reducere :) 4 boxe de 13" infinity , un subufer infinity si o statziutza alpine :blink: mai vreau o statziutza asemanatoare pt boxe ca are doar 4 canale,un subufer frate cu asta si un cd mp3 k am o rasnitza de track LG!marti le montez,vreau o parere,ce are mai multa claritate,infinity ori jbl?ce prezinta mai multa calitate...la boxe si statie...!?ce cd-player sa aleg? Edited by ursuletz
Link to comment
Share on other sites

nu tre sa fi neaparat mecanic ,ca sa deschizi capota cu 2 surubelnite si un patent.....pe bune!eu ma documentez pe net,forum,gugle,prieteni,,,,listez la imprimanta ce ma intereseaza apoi cobor in parcare...scot plusu ca sa nu am surprize si ma apuc de ea....azi e a 5-a zi cand ma ocup de ea.....asta dupa ce merg la servici si facultate....

asta fac exact in fata blocului.....doar e masina mea....azi am stat 2 ore numa la schimbat si verificat partea electrica.....sa nu crezi ca ma pricep....n-am absolut nimik in comun cu mecanica,dar invat zilnik...azi mi-am reparat motoru de la stropitori ,avea contactele oxidate...maine dupa serv si fac o iau de la capat cu carburatorul...

Link to comment
Share on other sites

La electrica ma mai pricep si eu. Am schimbat singur motorul de la stergator, capacul de la delco si placutele de frana (aici am fost ajutat) plus o groaza de alte chestii marunte (inchiderea centralizata, oglinzi, sigurante, becuri). Dar la motor nu prea ma pricep (desi am copilarit intre masini si motoare desfacute) .. in plus are si niste modificari facute la admisie si evacuare care ma cam baga in ceata :blink:

 

Ai vreun site unde sa gasesc ceva info despre motor? De fapt cred ca ar trebui sa vad intai ce tip de motor am.

Cred ca un manual de reparatii in format pdf ar fi ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
iubesc moderatorii.. ne-au dat iar drumul la topicul nistru. traiasca E30. acum eu cu a mea problema. radiatorul de la masina, motor M10, era praf, nu am gasit unul la fel decit la reprezentanta si cereau aia 400$ asa ca am adaptat unul de M40, sper sa n u gresesc, cel cu vas de expansiune lateral in stinga cum te uiti spre fata masinii. am scnimbat si furtunele de la uleiul de racire de la cutia de viteze cu unele noi, facute binenteles ca modelul vechi nu se mai potriveste, am pus termostat si furtune noi, un furtun l-am adaptat restul sint cele originale. voi posta si foto.

acum intrebare. cum pun lichidul de racire? :blink: nu rideti ca am o dilema. busonul e pe la vasul de expansiune. vasul comunica cu radiatorul printr-un orificiu extrem de mic 1 mm car ecred ca e mai mult pentru expaniune /tragere a lichdului. radiatorul nu are alt orificiu de umplere. daca bag prin vasul de expansiune ia poate 3 luni pina curge in instalatie! sa pornesc mototorul si vacuumul va trage? am dubii. trebuie sa il umplu pe la furtunul de retur? si daca fac asta si am sa presupunem indeajuns lichid cum fac aerisirea sa elimin aerul? pe la surubul ala de linga vasul de expansiune. stiu, povestea lunga dar am nevoie de o idee dat fiind ca nuam avut de a face cu sistemul asta pina acum.

al vostru prieten pe veci si al lui E30 M10

 

 

ma laudam mai sus ca am pus un radiator de m40 pe m10 voi reveni cu toate detaliile si foto. acum problema: motorul se supraincalzeste pina la 3 sferturi! suspectez termostatul ca furtunul care duce la radiator e rece iar el si celelalte furtune sint fierbinti. nedumerirea mea mare e ca termostatul e nou luat de la BMW, mi l-au trimis din germania ma costatat 40 E. e posibil ca sa nu se deschida deloc? acul la indicator nu ajunge pe rosu dar uneori se duce putin peste 3 sferturi. . o singura data a stat putin timp la normal. e posibil sa fie de 120grade? in loc de 90???? nu am insistat am oprit mototul. instalatia e aerisita nu ies bule de aer pe la surub. daca aveti ceva sfaturi in afara de ala sa ma duc cu termostatul innapoi caci sincer pare suspect nou si defect...

Link to comment
Share on other sites

cine ma poate ajuta si pe mine cu o schema electrica pt E30?mai intereseaza fata si spatele,daca se poate toata instalatie e si mai bine...vreau sa ma apuc sapt asta de partea electrica la ursache.....

Ps: stie careva cum se deschide torpedoul?Ma dispera....am incercat si cu forta si tot degeqaba.....

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa dai termostatul jos si vezi intr-o oala cu apa pe aragaz daca se deschide, e cel mai usor mod sa vezi daca deschide si cand deschide.

am facut treaba asta s-a deschis la 90 aveam termometru in apa!! miine il pun din nou pe masina. am ajuns sa ma obsedeze chestia asta . stau cu masina in parcare de ceva timp si nu pot sa ii dau de cap!. daca termostatul e bun ce poate fi? pina cum furtunul care ducea in radiator era rece restul termostatului fierbinte. sa vedem miine.

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa dai termostatul jos si vezi intr-o oala cu apa pe aragaz daca se deschide, e cel mai usor mod sa vezi daca deschide si cand deschide.

am facut treaba asta s-a deschis la 90 aveam termometru in apa!! miine il pun din nou pe masina. am ajuns sa ma obsedeze chestia asta . stau cu masina in parcare de ceva timp si nu pot sa ii dau de cap!. daca termostatul e bun ce poate fi? pina cum furtunul care ducea in radiator era rece restul termostatului fierbinte. sa vedem miine. poate fi pompa de apa?

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa dai termostatul jos si vezi intr-o oala cu apa pe aragaz daca se deschide, e cel mai usor mod sa vezi daca deschide si cand deschide.

am facut treaba asta s-a deschis la 90 aveam termometru in apa!! miine il pun din nou pe masina. am ajuns sa ma obsedeze chestia asta . stau cu masina in parcare de ceva timp si nu pot sa ii dau de cap!. daca termostatul e bun ce poate fi? pina cum furtunul care ducea in radiator era rece restul termostatului fierbinte. sa vedem miine. poate fi pompa de apa?

 

am pus termostatul vechi si merge perfect. culmea e ca in apa fierbinte se deschide......

Link to comment
Share on other sites

E-30 mmmmm am avut 2 exemplare ,unul din anii 89 (avea numai 4 viteze) si unul din 94 (asta avea 5 viteze) ce pot sa zic..cele mai tare masini ale lor . Cu exemplarul din 94 am facut 200mii km.si inca pe vremea in care in RO nu existau drumuri,eral cele vechi facute de Ceausescu..cratere ca pe luna,dar a mers masina perfect. Nu le-am mai putut tine din cauza catalizatoarelor caci trebuia sa platesc prea mult pentru ele.Daca as mai gasi asa ca prin minune un exemplar(pe la vre-un moshneag care mai are in garaj) mi l-as lua si cu ochii inchisi,chit ca platesti la nemti mult pe el ca sa-l tii in circulatie.Dar ..nu mai sunt :blink:
Link to comment
Share on other sites

E30 este un model foarte reusit, dar nu cel mai reusit.

 

Este o masina depasita tehnic, pasiunea pentru E30 inca exista si datorita faptului ca sunt masini puternice la bani destul de putini.

 

Nu cred ca cine poate opta pentru E92 isi cumpara E30.

 

Te pot contrazice! Era un user pe forum care a ales reconditionarea totala la un M3 e30 desi era detinator de masini mult mai scumpe, doar din pasiune! si nu vorbesc ca un detinator de e30 impatimit ... pentru ca daca ar fi sa imi pot permite un e92 l-as alege cu ochii inchisi , insa parca as lasa e30-u in garaj, in sensu ca nu l-as vinde (probabil si din cauza ca fiind primul meu BMW, un vis implinit) si duminica as mai face o plimbare ... cu o masina "depasita tehnic" care chiar si dupa 17 ani imi face placere sa o conduc! e ceva mult mai simplu ... fara prea multa electricitate, fara prea multe sisteme de asistenta in conducere (ASC,DSC,etc) e ceva pe care o controlezi tu total , placerea de a conduce si de a simti masina! sunt masini puternice si la bani putini ... insa starea lor lasa de dorit! e foarte simplu ... ca si tine de exemplu fan e39 ... fiecare cu parerea lui ... si cu propriile gusturi , daca iti place cu adevarat o masina nu te mai intereseaza daca a fost reusita sau nu , daca are performante bune sau nu ... ma rog fiecare dupa criterile lui ... pana atunci traiasca "e30" :blink:

 

Are cineva o lista cu motoarele puse pe e30 si cu incadrarile euro ? Sau toti ursii sunt non-euro ?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E30 :)

Link to comment
Share on other sites

E30 este un model foarte reusit, dar nu cel mai reusit.

 

Este o masina depasita tehnic, pasiunea pentru E30 inca exista si datorita faptului ca sunt masini puternice la bani destul de putini.

 

Nu cred ca cine poate opta pentru E92 isi cumpara E30.

 

Te pot contrazice! Era un user pe forum care a ales reconditionarea totala la un M3 e30 desi era detinator de masini mult mai scumpe, doar din pasiune! si nu vorbesc ca un detinator de e30 impatimit ... pentru ca daca ar fi sa imi pot permite un e92 l-as alege cu ochii inchisi , insa parca as lasa e30-u in garaj, in sensu ca nu l-as vinde (probabil si din cauza ca fiind primul meu BMW, un vis implinit) si duminica as mai face o plimbare ... cu o masina "depasita tehnic" care chiar si dupa 17 ani imi face placere sa o conduc! e ceva mult mai simplu ... fara prea multa electricitate, fara prea multe sisteme de asistenta in conducere (ASC,DSC,etc) e ceva pe care o controlezi tu total , placerea de a conduce si de a simti masina! sunt masini puternice si la bani putini ... insa starea lor lasa de dorit! e foarte simplu ... ca si tine de exemplu fan e39 ... fiecare cu parerea lui ... si cu propriile gusturi , daca iti place cu adevarat o masina nu te mai intereseaza daca a fost reusita sau nu , daca are performante bune sau nu ... ma rog fiecare dupa criterile lui ... pana atunci traiasca "e30" :blink:

 

 

 

N-am zis ca E30 nu este o masina reusita, am condus si eu un 327i si un 325i si am fost impresionat.

 

Insa nu pot spune ca as vrea sa conduc asa ceva zi de zi, mi-ar placea un astfel de E30 ca masina de week-end si asta daca as avea bani pentru o reconditionare completa.

 

Insa nu pot zice ca E30 este cel mai reusit model pentru ca BMW a scos foarte foarte multe modele legendare pe care mi le-as dori.

 

Sunt pasionat de marca BMW in general nu numai de anumite modele.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt pasionat de orice are legatura cu BMW ... dar e30-u fiind primul meu BMW ... am o slabiciune pentru acest model (nimeni nu a spus ca e cel mai reusit ... desi consider ca prin acest model legendar, pot spune, multi s-au indragostit de aceasta marca ... vorbind de anii respectivi)
Link to comment
Share on other sites

Salut, am gasit si eu de curand un E 30 de vanzare, masina e cazan, dar e la bani putini.

 

Propietarul zice ca nu stie prea multe despre ea, acum ori nu stie ori nu vrea sa zica.

 

Masina e in 4 usi din 1984, are servo directie, oglinzi electrice si motor de 1.8.

 

E cam mancata de rugina dar stata de 3 luni, dupa cum zice proprietarul si praful de pe ea, a luat-o la prima cheie. Motorul nu bate, nu trancane si a ramas ca sambata asta sa ii umflam rotile si sa o luam un pic la plimbare.

 

Acum, inainte sa o cumpar am si eu cateva intrebari si cred ca aici e cel mai bun loc pentru a putea primi raspunsuri.

 

1. Exista vreo posibilitate sa verific seriile sau numarul masinii , ca din cate stiu eu , sunt multe cu probleme.

2. Sunt scumpe piesele, pe la dezmembrari ? Adica masina are ceva problemute - manerul de la trapa, maneta de la stergatoare atarna din bloc deci e rupta, rugina cam peste tot (aripi si praguri - aici e mai dificil, cu cele din spate cum se poate rezolva? ca am inteles ca sunt parte de caroserie nu se detaseaza si din pacate alea par cele mai mancate de rugina) si alte problemute asemenea.

3. Am pornit motorul si mi s-a parut ciudat ca elicea de la ventilator nu se invartea, e cumva electric si porneste cand se incalzeste ? Precizez ca elicea e legata de o tulumba care are o curea pana la alternator.

 

Pe mine m-ar mai interesa, dupa ce o pun la punct cu tabla, sa-i mai bun si geamuri electrice, inchidere centralizata si eventual aer conditiona. Merita asemenea investitie sau sunt prea scumpe sa ma mai obosesc.

 

Mai vreau sa zic ca eu nu prea am bani dar am o mare pasiune pentru masini in general si mi-ar place sa o pot restaura si sa arate/mearga cat mai bine. E foarte dificil acest lucru la un E 30 d.p.d.v financiar?

 

Cam atat pentru acum, sper sa primesc raspunsuri cat mai repede si multumesc anticipat :blink:

 

EDIT: Am uitat sa intreb, masina are cumva computer de bord sau e prea veche pt asa ceva :)

Edited by bakhus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.