Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

salutare baieti imi doresc de mult timp un e30.....am detinut in trecut un e36 325i....dar m-ar incanta enorm un e30 datorita robustetii si simplitatii....am vazut mai multe masini pana in 1500 eur.....si am gasit unul care ma incanta ....este un 1.8 carburatie dar e drept si coala pe dedesubt si as vrea sa ii pun un 2.5 12v sau 24v sau 335i ...intrebarea mea este daca pot omologa noul motor ...multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

salutare baieti imi doresc de mult timp un e30.....am detinut in trecut un e36 325i....dar m-ar incanta enorm un e30 datorita robustetii si simplitatii....am vazut mai multe masini pana in 1500 eur.....si am gasit unul care ma incanta ....este un 1.8 carburatie dar e drept si coala pe dedesubt si as vrea sa ii pun un 2.5 12v sau 24v sau 335i ...intrebarea mea este daca pot omologa noul motor ...multumesc anticipat

 

Salutare in primul rand, se poate omologa cel de 12v cu un cost teoretic de 850 lei (asa miau spus cei din grivita) , pana acum nu am auzit sa se poata omologa 24v pe ursulet . mergi si intreaba la RAR ca ei sant in masura sa iti spuna .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pana la urma am gasit si mi-am cumparat proiectoarele..

Acum a aparut alta problema..masina na avut de fabrica puse dar am locasurile..

Proiectoarele le-am luat fara instalatia lor..doar ele..

As vrea sa stiu cum as putea sa le montez..trebuie cablurile originale sau exista de cumparat?

instalatie originala se potriveste si de la E34?E36?...........

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am gasit si mi-am cumparat proiectoarele..

Acum a aparut alta problema..masina na avut de fabrica puse dar am locasurile..

Proiectoarele le-am luat fara instalatia lor..doar ele..

As vrea sa stiu cum as putea sa le montez..trebuie cablurile originale sau exista de cumparat?

instalatie originala se potriveste si de la E34?E36?...........

 

mergi la un electrician bun si iti pune el tot ce trebuie doar sa ai buton si proiectoare..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Cred ca discutiile despre acest model sunt foarte diferite de celelate modele si incerc prin postarea acestui topic sa venim in intampinarea posesorilor de E30 cei mai neajutorati dupa parerea mea.
ma ajutati si pe mine la un ursulet din 94? :)

 

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

si eu am una la fel/si am o problema cu ea sau char 2

cand franez trepideaza volanul si se aude o bataie sub volan.am schimbat discurile si placutele. si a-2 cand ii cald motorul nu mai pleaca decat la a-2 sau a-3 cheie. poate stiti problemele

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

Foarte frumoasa , parerea mea e ar merge bine un volan mai sport , parca e prea mare acela si e modelu dupa E36 din cate stiu eu.

Link to comment
Share on other sites

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

Foarte frumoasa , parerea mea e ar merge bine un volan mai sport , parca e prea mare acela si e modelu dupa E36 din cate stiu eu.

 

Si eu m-am gandit sa-i pun un volan M de E30, dar vreau sa vand masina si nu mai vreau sa investesc in ea. Volanul e cel din fabrica si a fost montat pe mai multe modele inclusiv E34, E36, pana si pe seria 8 am vazut modelul asta de volan.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca discutiile despre acest model sunt foarte diferite de celelate modele si incerc prin postarea acestui topic sa venim in intampinarea posesorilor de E30 cei mai neajutorati dupa parerea mea.
ma ajutati si pe mine la un ursulet din 94? :)

 

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

si eu am una la fel/si am o problema cu ea sau char 2

cand franez trepideaza volanul si se aude o bataie sub volan.am schimbat discurile si placutele. si a-2 cand ii cald motorul nu mai pleaca decat la a-2 sau a-3 cheie. poate stiti problemele

Daca ai airbag bataia aia care o auzi e din cauza ca airbag-ului care se misca in volan (la fel e si a mea). La trepidatii in franare nu stiu ce sa zic ca a mea nu face, dar poti incerca sa echilibrezi rotile si sa-ti verifici componentele suspensiei. La problema cu motorul cald din pacate nu stiu ce poate fi ca eu nu m-am confruntat cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am si eu un E30 324diesel din 86.Mergea foarte bine pana cand au aparut niste probleme la electromotor.M-am dus cu el la

electrician si a schimbat bobina de pe electromotor.

Bun, de acum, insa au aparut problemele nasoale.

 

1.Nu mai merge turometru....zboara acul de colo colo....

2.Cand pun contactul nu se mai aprind pe bord martorii de preincalzire bujii si nu mai apare acel martor verde ca este ok sa pornesti motorul.Nu mai cred ca intra bujiile incandescente,nu se mai aude releul..si porneste dupa 4-6 chei cu mult fum alb de motorina.

Ce au in comun 1 si 2?

De unde-si ia semnalul pt turometru la acest diesel?Ce senzor?

Cine comanda sa intre bujiile?

Toate mufele par la locul lor...cei de la service se jura ca nu e de la ei...cunoasteti textul nu..

 

Exista un senzor sub galeria de admisie ,pe bloc,cilindrul 6cred,mai aproape de parbriz,in zona electromotorului unde au lucrat "maestrii" dar nu stiu ce face...cand pui contactul are pe el 12v insa.Ma gandesc ca el da comanda pt bujii.Ce senzor poate sa fie?

 

Multumesc de ajutor!

 

Salut , problema cu turometrul si cu martorii din bord poate avea doua cauze :

- acul turometrului poate sarii in toate partile in cazul in care ai un scurt undeva la instalatia electrica

- acul turometrului poate sa joace si senzorii din bord sa nu se aprinda datorita bateriilor care le are bordul (are niste baterii in interior care au fost gandite pentru a fi lifetime , dar cu timpul incep sa curga sau sa se termine si atunci apar problemele cu bordul . Repet , nu au fost concepute pentru a fi schimbate, de aceea trebuiesc desfacute si refacute cu pistolul de lipit celalalte legaturi .

sALUTARE , ACEEASI PROBLEMA O AM SI EU TOT LA UN 324 , DAR LA MINE TUROMETRUL NU MAI MERGE DE LOC. INTELEG CA ACELE BARERII NU SE POR SCHIMBA!

ATUNCI CE SE POATE FACE ?

 

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

ce cotiera ai?arata f bine.ai grija d el :lol:

 

cotiera am luat-o de la un magazin din Satu Mare cu vreo 50 RON, mi-a placut ca e neagra complet.

 

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

frumos ursu..felicitari :)

ce motor ai pe el?

si imi spui te rog halogene de ce putere ai pus..arata f bine

 

Motorul e M40 1.6, are 240.000 km dar inca merge bine, se aude putin axul cu came dar mi-a zis mecanicul ca inca nu trebuie schimbat. Oricum peste vreo 10.000 vreau sa-l schimb.

Halogene nu am deloc, in locul proiectoarelor am pus plasa neagra. Angel eyes sunt de 8000K cumparate de pe bmw-shop la fel si xenon-ul care e de 6000K (alb rece). Diferenta la condusul de noapte fata de farurile de fabrica e foarte mare, cu xenon merg linistit cu faza scurta cu 140 km/h pentru ca vad foarte bine.

SALUT , SI IMI CER SCUZE CA INTERVIN ASA , DAR AS FII INTERESAT DE PRETUL XENON-ULUI, CAT TE-A COSTAT PE TINE SI DE UNDE . MULTAM
Link to comment
Share on other sites

SALUTARE LA TOTI DE PE ACEST TOPIC,EU SUNT UN DETINATOR DE e 30 de vreo 3 luni de cand mi-a fost cedat ursu de catre taicamiu'. la inceput am avut intentia sa il vand, dar dupa vreo 700 de km m-am razgandit, pentru ca a inceput sa imi placa la nebunie si am nevoie de o masina sa trec iarna, ca la vara ca in fiecare vara ma dau cu moto(oricum vreau sa pastrez ursu')

Va vorbesc despre un 324 d din '86 cu 133 mii km cu un motor fara probleme, care va merge si mai bine odata cu schimbarea duzelor din injectoare. Problema mea este legata de nehotarirea mea in a investii intr-o recarosare , sau a reface tablaria la un tinichigiu bun.ma gandesc sa iau un urs din germ si sa fac recarosare , dar nu stiu care sunt regulile ptr asta si cam da cati bani as avea nevoie. la tunning nu ma prea gandesc pentru ca e stock, e un diesel si cam asta vreau sa ramana, poate sa adaug o turbina, (am inteles ca se poate).

As avea nevoie de sfatul vostru , pentru a intelege mai bine ce am de facut . am observat ca in germania un urs diesel se invarte pe la 800e,cu tot cu deplasare as ajunge pe la 1200e.oare merita sau sa stau cu morcovu' din caza mesterilor de pe la noi.

multumesc, ASFALT USCAT!

Link to comment
Share on other sites

SALUTARE LA TOTI DE PE ACEST TOPIC,EU SUNT UN DETINATOR DE e 30 de vreo 3 luni de cand mi-a fost cedat ursu de catre taicamiu'. la inceput am avut intentia sa il vand, dar dupa vreo 700 de km m-am razgandit, pentru ca a inceput sa imi placa la nebunie si am nevoie de o masina sa trec iarna, ca la vara ca in fiecare vara ma dau cu moto(oricum vreau sa pastrez ursu')

Va vorbesc despre un 324 d din '86 cu 133 mii km cu un motor fara probleme, care va merge si mai bine odata cu schimbarea duzelor din injectoare. Problema mea este legata de nehotarirea mea in a investii intr-o recarosare , sau a reface tablaria la un tinichigiu bun.ma gandesc sa iau un urs din germ si sa fac recarosare , dar nu stiu care sunt regulile ptr asta si cam da cati bani as avea nevoie. la tunning nu ma prea gandesc pentru ca e stock, e un diesel si cam asta vreau sa ramana, poate sa adaug o turbina, (am inteles ca se poate).

As avea nevoie de sfatul vostru , pentru a intelege mai bine ce am de facut . am observat ca in germania un urs diesel se invarte pe la 800e,cu tot cu deplasare as ajunge pe la 1200e.oare merita sau sa stau cu morcovu' din caza mesterilor de pe la noi.

multumesc, ASFALT USCAT!

 

eu am e30 325e 2.7i automatic 2door 1985 limited edition(7 luni) ECO edition cica. un alt experiment de-al BMW. Cica cel mai fiabil motor din istorie...nu il puteau coroda. cel putin asta am auzit. Al meu are deja 370.000km si suna incredibil...nici o problema tehnica pana acum, exceptand bateria descarcata si usile cu incuietori care fac fitze si si vitezometrul care nu indica. in rest...e un biju.

Link to comment
Share on other sites

o problema de genul asta am avut si eu, dar s-a rezolvat prin schimbarea acumulatorilor din bord. La mine nu mergea ceasul de apa, turometrul si litrometrul.

 

Salut am si eu aceeasi problema ... turometrul merge din cand in cand ... iar litrometrul nu merge deloc.... spunemi te rog unde gasesc misteriosii acumulatori sa ii schimb si eu poate merge :) multumesc

Link to comment
Share on other sites

SALUTARE LA TOTI DE PE ACEST TOPIC,EU SUNT UN DETINATOR DE e 30 de vreo 3 luni de cand mi-a fost cedat ursu de catre taicamiu'. la inceput am avut intentia sa il vand, dar dupa vreo 700 de km m-am razgandit, pentru ca a inceput sa imi placa la nebunie si am nevoie de o masina sa trec iarna, ca la vara ca in fiecare vara ma dau cu moto(oricum vreau sa pastrez ursu')

Va vorbesc despre un 324 d din '86 cu 133 mii km cu un motor fara probleme, care va merge si mai bine odata cu schimbarea duzelor din injectoare. Problema mea este legata de nehotarirea mea in a investii intr-o recarosare , sau a reface tablaria la un tinichigiu bun.ma gandesc sa iau un urs din germ si sa fac recarosare , dar nu stiu care sunt regulile ptr asta si cam da cati bani as avea nevoie. la tunning nu ma prea gandesc pentru ca e stock, e un diesel si cam asta vreau sa ramana, poate sa adaug o turbina, (am inteles ca se poate).

As avea nevoie de sfatul vostru , pentru a intelege mai bine ce am de facut . am observat ca in germania un urs diesel se invarte pe la 800e,cu tot cu deplasare as ajunge pe la 1200e.oare merita sau sa stau cu morcovu' din caza mesterilor de pe la noi.

multumesc, ASFALT USCAT!

 

eu am e30 325e 2.7i automatic 2door 1985 limited edition(7 luni) ECO edition cica. un alt experiment de-al BMW. Cica cel mai fiabil motor din istorie...nu il puteau coroda. cel putin asta am auzit. Al meu are deja 370.000km si suna incredibil...nici o problema tehnica pana acum, exceptand bateria descarcata si usile cu incuietori care fac fitze si si vitezometrul care nu indica. in rest...e un biju.

Daca vitezometrul nu-ti indica s-ar putea sa fie de vina traductorul de pe cutie (la mine din cauza asta nu indica si dupa ce l-am schimbat s-a rezolvat problema)

Link to comment
Share on other sites

o problema de genul asta am avut si eu, dar s-a rezolvat prin schimbarea acumulatorilor din bord. La mine nu mergea ceasul de apa, turometrul si litrometrul.

 

Salut am si eu aceeasi problema ... turometrul merge din cand in cand ... iar litrometrul nu merge deloc.... spunemi te rog unde gasesc misteriosii acumulatori sa ii schimb si eu poate merge :) multumesc

 

Am revenit cu o problema .... dupa 3 zile in care Ursul meu a stat numai in 7000 de ture .... au inceput sa imi bata tachetii.... spuneti-mi si mie va rog cum se fac si unde mai ieftin... sau cat ar trebui sa coste .... sa mai merg cu ea ?

Link to comment
Share on other sites

o problema de genul asta am avut si eu, dar s-a rezolvat prin schimbarea acumulatorilor din bord. La mine nu mergea ceasul de apa, turometrul si litrometrul.

 

Salut am si eu aceeasi problema ... turometrul merge din cand in cand ... iar litrometrul nu merge deloc.... spunemi te rog unde gasesc misteriosii acumulatori sa ii schimb si eu poate merge :) multumesc

 

Am revenit cu o problema .... dupa 3 zile in care Ursul meu a stat numai in 7000 de ture .... au inceput sa imi bata tachetii.... spuneti-mi si mie va rog cum se fac si unde mai ieftin... sau cat ar trebui sa coste .... sa mai merg cu ea ?

se pot regla. 0,25 la rece sau 0,30 la cald. se face foarte usor. nu cred ca o sa coste mult.

Link to comment
Share on other sites

o problema de genul asta am avut si eu, dar s-a rezolvat prin schimbarea acumulatorilor din bord. La mine nu mergea ceasul de apa, turometrul si litrometrul.

 

Salut am si eu aceeasi problema ... turometrul merge din cand in cand ... iar litrometrul nu merge deloc.... spunemi te rog unde gasesc misteriosii acumulatori sa ii schimb si eu poate merge :) multumesc

 

Am revenit cu o problema .... dupa 3 zile in care Ursul meu a stat numai in 7000 de ture .... au inceput sa imi bata tachetii.... spuneti-mi si mie va rog cum se fac si unde mai ieftin... sau cat ar trebui sa coste .... sa mai merg cu ea ?

se pot regla. 0,25 la rece sau 0,30 la cald. se face foarte usor. nu cred ca o sa coste mult.

 

Ms dar tot nu prea mai lamurit... as putea sa ii reglez eu ? mi-ar place sa invat si putina mecanica .... am mai facut pana acum una alta... ma rog doar inlocuiri nu rectificari

Link to comment
Share on other sites

nu prea poti singur daca nu stii ceva ceva cu mecanica ... apeleaza la un prieten.

ms... asta am sa fac ... dar dimineata cand am pornit-o ma asteptam sa aud tacanitul ala .... dar nimic masina merge ca inainte ... iam si dat sa vad daca se mai aude si nimic ... nu stiu ce a fost

Link to comment
Share on other sites

nu prea poti singur daca nu stii ceva ceva cu mecanica ... apeleaza la un prieten.

ms... asta am sa fac ... dar dimineata cand am pornit-o ma asteptam sa aud tacanitul ala .... dar nimic masina merge ca inainte ... iam si dat sa vad daca se mai aude si nimic ... nu stiu ce a fost

 

Credeam ca posteaza mai multa lume dar m-am cam inselat.... de 3 zile stau si dau refresh la pagina poate poate cineva ..........

Link to comment
Share on other sites

nu prea poti singur daca nu stii ceva ceva cu mecanica ... apeleaza la un prieten.

ms... asta am sa fac ... dar dimineata cand am pornit-o ma asteptam sa aud tacanitul ala .... dar nimic masina merge ca inainte ... iam si dat sa vad daca se mai aude si nimic ... nu stiu ce a fost

 

Credeam ca posteaza mai multa lume dar m-am cam inselat.... de 3 zile stau si dau refresh la pagina poate poate cineva ..........

 

11 zile si tot nimic :|

Link to comment
Share on other sites

Salut ..... am avut un urs .2.5 ff nebun :),, am facut prostia de l-am vandut.

Nush ce sanseam dar caut urs 2 usi .. nu ma intereseaza motoru .. in caz ca exista pe undeva ,, astept oferte ..

Ms mult ..

 

frate.... am eu un urs ... in 4 usi

foarte bun , foarte ieftin , foarte urgent ! nu te costa nimic sa il vezi daca vrei detalii anunta-ma

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.