Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

salut.. am si eu o intrebare.. stie cineva.. ce modificari trebuiesc facute sa pot pune turbo pe un motor 2000 benzina.. un urs din 86.. ms

 

 

cel de 2000 nu e cel mai indicat pt turbo

 

mai bine un 2,5 sau 2,8 24v.chiar si fara turbo poti ajunge cu modificari la 240 cp la ultimul

Link to comment
Share on other sites

cel de 2000 nu e cel mai indicat pt turbo

 

mai bine un 2,5 sau 2,8 24v.chiar si fara turbo poti ajunge cu modificari la 240 cp la ultimul

da dar pentru ce zici tu .. iti trebe si peco in curte.. eu vreau sa ii pun turbo doar pentru a marii putin puterea cu mici modificari poate il aduc la 160 170 de cai.. nu vreau mai mult.. in fine.. astept alte pareri

Edited by turturkbmw
Link to comment
Share on other sites

te-ai gândit dacĂŁ ține caroseria/mecanica mașinii pentru 170 cai cu turbo? mai ĂŽntâi verificĂŁ starea acestora și apoi gândește-te la o eventualĂŁ modificare ĂŽn acest sens.

eu vreau decat detalii despre motor... nu si despre celelalte k odata ce modifici motorul automat modifici si mecanica masini... frane suspensii .. si alte minuni..

Link to comment
Share on other sites

da dar pentru ce zici tu .. iti trebe si peco in curte.. eu vreau sa ii pun turbo doar pentru a marii putin puterea cu mici modificari poate il aduc la 160 170 de cai.. nu vreau mai mult.. in fine.. astept alte pareri

 

cand o sa te apuci de modificat motorul sau macar sa vezi ce piese ai nevoie pentru turbo, o sa intelegi ca nu merita "turbat? un b20, pentru ca e groaza de bani, faptul ca motorul e de doar 2000 cmc nu inseamna ca pus pe turbo va consuma mai putin decit un b25 pe turbo, ca doar nu o sa turezi doar pina in 2000 rpm ca nu cumva sa gadili melcul :D

IMHO, turbo necesita o investitie pe masura, incerc de mult timp sa studiez efectul si din ce observ nu exista:

-vreau turbo ieftin

-vreau turbo dar nu sa pape mult

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am un E30/2.3...am observat ca pompa mea de balbotaj(cea de pe baia de ulei)are firele anulate,imi poate spune cineva de unde se alimenta de fabrica,aceeasi problema o am si cu pompa benzina

 

 

Va multumesc!

Astept sfaturile voastre!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am un E30/2.3...am observat ca pompa mea de balbotaj(cea de pe baia de ulei)are firele anulate,imi poate spune cineva de unde se alimenta de fabrica,aceeasi problema o am si cu pompa benzina

 

 

Va multumesc!

Astept sfaturile voastre!

 

 

Sal, din cate stiu eu acea nu este o pompa de balbotaj, este o rezistenta care la motoarele dupa seria 5 E34 incalzea uleiul din baie in momentul pornirii.

Link to comment
Share on other sites

da dar pentru ce zici tu .. iti trebe si peco in curte.. eu vreau sa ii pun turbo doar pentru a marii putin puterea cu mici modificari poate il aduc la 160 170 de cai.. nu vreau mai mult.. in fine.. astept alte pareri

 

 

pai tu ai impresia ca un turbo montat pe motorul tau va duce la un consum mai mic decat un 2,5 24v aspirat? :laugh:

 

daca vrei doar 150-160 de cai pune un 2000 24v sau si mai bine un 1,8 is...

iesi mult mai ieftin si e mai fiabil

n ai cum sa ai si performante si consum redus.nu la bmw urile pe benzina la care ne referim noi

Link to comment
Share on other sites

buna tuturor!

 

Am un e30 din `86 pe care am inceput sa-l restaurez (incetul cu incetul, ca am buget de student).

 

O sa atasez niste poze de pe parcurs:

 

post-31405-0-49162100-1305022507_thumb.jpg

post-31405-0-07937100-1305022515_thumb.jpg

post-31405-0-22116900-1305022526_thumb.jpg

 

post-31405-0-04571900-1305022607_thumb.jpg

post-31405-0-71138100-1305022614_thumb.jpg

post-31405-0-04000900-1305022626_thumb.jpg

 

post-31405-0-94146000-1305022663_thumb.jpg

post-31405-0-57653600-1305022673_thumb.jpg

 

post-31405-0-93810600-1305022723_thumb.jpg

post-31405-0-49538600-1305022763_thumb.jpg

 

post-31405-0-83194400-1305022824_thumb.jpg

 

zilele trecute am facut si un upgrade al farurilor (cele vechi de pe faza scurta aveau oglinda ruginita, crapata, s.a.m.d., cu alte cuvinte: 0 lumina): am schimbat toate cele 4 faruri cu cele de pe generatia mai noua de urs, farurile cu lupa:

 

post-31405-0-22134700-1305022979_thumb.jpg

 

trebuie sa recunosc ca a fost un pic mai usoara conversia decat credeam.

 

in viitorul apropiat urmeaza sa scot rugina si de pe praguri, din partea din spate si din portbagaj.

in viitorul putin mai indepartat voi da jos tot interiorul pentru a cauta si acolo eventuale urme de rugina.

in viitorul ceva mai indeparat va urma partea mecanica.

 

daca aveti orice fel de sfaturi, tips&tricks, locuri in care sa fiu atent, nu ezitati sa le postati. v-as fi recunoscator. tot ce fac, fac din pasiune pentru ursulet, nu detin pregatire in domeniul asta mai deloc asa ca orice ajutor este binevenit :p

Link to comment
Share on other sites

incepe cu tinichigeria...

la un model din 86 mai mult ca sigur ca o sa ai probleme

 

demonteaza si interiorul si scoate mai ales mocheta...s ar putea sa ai acolo ceva surprize neplacute <_< poduri,pedalier etc

 

n ai specificat motorizarea

 

succes si mai ales bani multi ca vei avea nevoie

Link to comment
Share on other sites

incepe cu tinichigeria...

la un model din 86 mai mult ca sigur ca o sa ai probleme

 

demonteaza si interiorul si scoate mai ales mocheta...s ar putea sa ai acolo ceva surprize neplacute <_< poduri,pedalier etc

 

n ai specificat motorizarea

 

succes si mai ales bani multi ca vei avea nevoie

 

dap, cu tinichigeria am inceput. vreau sa ma scap de grija ruginii cat mai repede, dupa care o sa incep sistematic cu partea mecanica: verificat/schimbat orice trebuie, curatat injectoare, s.a.m.d. dupa care o sa urmeze trenul de rulare. dupa care o sa urmeze o pauza destul de lunga de strans bani pentru revopsire.

 

motorul e un 1.8 m10

 

stiu ca o sa am nevoie de bani multi, dar incerc cheltuiesc cat mai putini, de exemplu am preferat sa imi montez/reglez eu singur farurile decat sa dau bani unui service pentru asta. desigur, daca trebuie sa schimb ceva nu voi avea nici o ezitare in a face asta, dar incerc totusi sa fac eu chestiile care is in puterea mea.

 

va adresez o intrebare: cu ce as putea vopsi etrierele si tamburii? nu stiu daca vopseaua normala nu ar pusca de la incalziri si raciri repetate.

Link to comment
Share on other sites

bravo pentru efort. sĂŁ te mai uiți dacĂŁ este prezentĂŁ rugina la oalele amortizoarelor fațĂŁ/spate. de asemenea, lonjeroanele sĂŁ fie drepte și fĂŁrĂŁ ruginĂŁ. mașina asta va mânca mult mai mulți bani pe parcursul restaurĂŁrii pe care vrei sĂŁ o faci, comparativ cu economia fĂŁcutĂŁ prin montatul/reglatul personal al farurilor. oricum, ĂŽți urez baftĂŁ!
Link to comment
Share on other sites

bravo pentru efort. sĂŁ te mai uiți dacĂŁ este prezentĂŁ rugina la oalele amortizoarelor fațĂŁ/spate. de asemenea, lonjeroanele sĂŁ fie drepte și fĂŁrĂŁ ruginĂŁ. mașina asta va mânca mult mai mulți bani pe parcursul restaurĂŁrii pe care vrei sĂŁ o faci, comparativ cu economia fĂŁcutĂŁ prin montatul/reglatul personal al farurilor. oricum, ĂŽți urez baftĂŁ!

 

Stiu ca o sa intre foarte multi bani in restaurarea ursuletului dar nu imi pare rau. Masina asta merita + ca are o incarcatura sentimentala destul de mare pentru mine. stiu ca nu am economisit o avere cu montatul farurilor, dar cat am economisit acolo o sa pot investi altundeva. Ma bucur (si sunt un pic surprins) ca ati fost atat de prompti! O sa va tin la curent cu restaurarea. Ma bate gandul sa incerc sa pun si calculatorul de bord (OBC parca se numeste), stie careva cam pe la ce preturi bat si cat e de complicat de montat? (nu intentionez sa o fac singur, doar orientativ)

Link to comment
Share on other sites

eu am OBC, dar nu ĂŽl consider foarte folositor. aratĂŁ doar ora, data și temperatura exterioarĂŁ. m-aș descurca și fĂŁrĂŁ el !

 

ma refeream la cel cu 13 butoane:

 

post-31405-0-48571100-1305106081_thumb.jpg

 

pare o chestie destul de faina de avut in masina

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: Niiice ! Bine ai venit in familia maniacilor ... va fii foarte greu iti spun din `suffering`-ul meu propriu , daaaar merita si eu zic ca deja ai simtit cand ai montat farurile , ori cat de mic si nesemnificativ ptr uni dar de multeori si chestiile mici te fac sa poti continua si de nu ai bani sa faci problemele principale/mari .

Verifica peretele de foc :p nu stiu exact denumirea dar e intre motor si bord ... multa bafta in continuare!

 

 

Lazy ! nu uita! :)

 

- a little step for the humanity , Big step for as!

 

:drinks:

Link to comment
Share on other sites

 

Verifica peretele de foc :p nu stiu exact denumirea dar e intre motor si bord ... multa bafta in continuare!

 

 

Lazy ! nu uita! :)

 

- a little step for the humanity , Big step for as!

 

:drinks:

 

stiu de care zici! ca sa ajung la el trebuie sa dau jos bateria si panoul de sigurante sigur, oare trebuie scos si motorul? :ermm: O sa ajung la el si din interior cand o sa dau jos bordul (problema la ventilator).

 

 

p.s.: Ai dreptate! orice reparatie/retusare ma aduce mai aproape de un vis implinit :p de-abia astept sa-l vad terminat :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.