Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Din pacate ptr o munca perfecta ( ceace nedorim cu toti ) din pacate Da va trebui sa scoti inima , tre curatat si sudat din ambele parti (interior/exterior) si inca o recomandare nu uita , izolatia , si oricum e si mai bine sa o scoti macar mai vezi si pe linga ea ce se mai ascunde :alien:
Link to comment
Share on other sites

 

 

motorul e un 1.8 m10

 

este cel cu dublu carburator?am avut si eu un coupe 87 la fel....reglat bine mergea ceas.ulterior am schimbat motorul.

 

va adresez o intrebare: cu ce as putea vopsi etrierele si tamburii? nu stiu daca vopseaua normala nu ar pusca de la incalziri si raciri repetate.

 

 

sunt spray uri anume rezistente la temperatura.nu sunt scumpe

Link to comment
Share on other sites

sunt spray uri anume rezistente la temperatura.nu sunt scumpe

 

 

Eu am cumparat din magazinul cu piese ptr masina de epoca al Romanilor :p si e foarte ok miem tine deja de mai bine de un an si era sub 20lei - spray retus Dacia

Link to comment
Share on other sites

Salutari!

 

Astazi am zis ca e prea frumos afara sa nu lucrez un pic :p asa ca m-am apucat de praguri. Ce credeam eu ca o sa fie o treaba destul de usor de facut si care sa nu ia prea mult timp, s-a dovedit a fi total opusul. Pe langa ca trebuia sa adopt o pozitie destul de ciudata ca sa ajung cu peria de sarma la rugina, dura si destul de mult pana sa o extermin + ca erau unele locuri care din cauza unghiului imi era foarte greu sa ajung la rugina. Dar intr-un final (si dupa 5 ore - cred ca o sa am febra musculara :)) )am razbit sa termin de curatat si de grunduit. Maine o sa am o zi destul de incarcata la facultate asa ca o sa ma limitez doar la matuit pragurile (in caz ca nu trebuie un al 3-lea strat de grund) si vopsit. Daca o sa decurga totul asa cum sper eu ma voi apuca si de partea de jos a usilor.

 

 

Poze:

 

 

post-31405-0-76248300-1305136667_thumb.jpg

post-31405-0-49864100-1305136686_thumb.jpg

post-31405-0-14126400-1305136727_thumb.jpg

 

post-31405-0-14930500-1305136809_thumb.jpg

post-31405-0-89326900-1305136815_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu vreu sa te dezamagesc,dar cu rugina nu e de gluma...

 

cu peria aia de sarma nu stiu ce reusesti sa cureti,ideea este ca daca nu ajungi sa cureti rugina pana la metalul curat,ea va reaparea..indiferent cu ce dai deasupra

 

iti sugerez o perie de sarma rotativa montata pe o masina de gaurit,va merge mult mai usor si vei putea curata cum trebuie

 

de asemenea,iti sugerez sa urci masina pe elevator sa te uiti pe la poduri si sub praguri pt.ca mai mult ca sigur necesita sudura...dupa ce o cureti/degresezi/grunduiesti pe sub ea sa dai neaparat cu autovapant(body) il poti da si cu pensula daca nu dispui de pistol de suflat

 

iti zic toate astea din proprie experienta,mai bine o faci o data si bine decat sa ai la primavara surpriza ca rugina a reaparut.succes

Link to comment
Share on other sites

 

iti sugerez o perie de sarma rotativa montata pe o masina de gaurit,va merge mult mai usor si vei putea curata cum trebuie

 

 

exact asa am facut! Am mai multe modele de perii de sarma montate pe masina de gaurit, cu o perie de sarma normala cred ca aveam de lucru pana saptamana viitoare... Dupa ce termin si partea din spate ma voi duce la un prieten care are groapa, voi mai lucra si asa, in caz ca nu reusesc, o voi duce la un service pentru partea asta (altfel n-am acces la elevator si la sudura nu vreau sa ma bag).

 

Cat am curatat azi am decis ca inainte de vopsirea finala imi voi cumpara o aripa de dreapta-fata noua (cea din stanga are doar un an) si tabla de reparatie pentru aripile din spate + ca ma tem ca va trebui sa iau tabla de reparatie si pentru peretele din spate al portbagajului.

 

Am o alta intrebare: cablul de deschis capota mi s-a rupt acum cateva saptamani chiar la maneta din interior. Inca pot deschide capota daca prind cablul cu un patent/cheie franceza. Cineva mi-a sugerat un kit bowden, sa pastrez camasa si sa schimb doar cablul dar parca as vrea sa incerc varianta mai frumoasa: un cablu nou. Stie cineva cam cat m-ar costa? Am tot cautat pe diferite site-uri si nu am gasit...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Lazy, ceea ce spune sly06 e corect. Din cate vad in poze, ai foarte mult de munca. Incearca o suspendare cu niste capre. Eu le-am facut intr-un atelier cu profil "U" in partea de sus, in care a intrat lonjeronul. Foarte stabil si ai loc dedesubt fara probleme daca ridici masina la 60 cm.

Multa bafta si spor la treaba!

post-1731-0-98956800-1305145589_thumb.jpg

post-1731-0-13943800-1305145606_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

incearca la astia cu dezmembrarile...du te la astia in lombului in dambu rotund prima data cred ca au ceva e30 in dezmembrare

 

daca nu gasesti vorbesc eu cu cineva de nou,are service si e30 de competitie sa vedem daca nu aduc distribuitorii de piese si cablu nou

 

aa si incearca la ciclop aia cu piesele de pe varianta manastur-zorilor sunt super baietii si cam gasesti orice la ei

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Am si eu probleme destul de mari cu rugina ... momentan nu pot (financiar) sa rezolv :( , dar ma sperie o treaba ce mio aparut ... :unsure: am o inclinatie destul de accentuata spre partea dreapta , toata caroseria ii lasata pe partea dreapta , mam uitat la suspensi - ok , arcuri - ok ... si la peste 120Km\h incepe sa tremure si sa maraie toata masina , rotile centrate ... o sa revin cu poza.

:bashwall:

Edited by San.
Link to comment
Share on other sites

suna ciudat ce zici

 

daca telescoapele si arcurile sunt ok,nu mi dau seama cum e lasata pe o parte

vibratia la viteza poate aparea de la cauciucuri nasoale,jante indoite,axul cardanic etc

 

ar trebui sa mergi la un service

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

suna ciudat ce zici

 

daca telescoapele si arcurile sunt ok,nu mi dau seama cum e lasata pe o parte

vibratia la viteza poate aparea de la cauciucuri nasoale,jante indoite,axul cardanic etc

 

ar trebui sa mergi la un service

 

Scz! Am niste dificultati la Net si nu reusesc sa upload-ez poza .. dar am vb cu niste prieteni si am ajuns la o treaba interesanta .. ce eu nu stiam .. eu am cumparat din dezmembrari o suspensie (de pe E30 Combi 91`) stinga fata .... iar acuma sa aud ca trebuiau schimbate ambele , poate deaia am inclinatia pe dreapta . :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

salut baieti. cine ma poate ajuta cu un service in bucuresti petru schimbat rulmentul pe spate stanga la urs ,ma refer sa aiba presa de scos fara sa dai bascula sau fuzeta jos de pe masina.

salut, baieti trebuie sa schimb rulmentul...a mai schimbat cineva ? vad ca nimeni nu-mi da un raspuns pentru presa de extragere...prin alta modalitate a mai schimbat cineva sa-mi zica, si la cine ? in bucuresti

Link to comment
Share on other sites

salut, baieti trebuie sa schimb rulmentul...a mai schimbat cineva ? vad ca nimeni nu-mi da un raspuns pentru presa de extragere...prin alta modalitate a mai schimbat cineva sa-mi zica, si la cine ? in bucuresti

 

salut!

parerea mea e sa te duci cat mai repede sa-l schimbi, nu prea conteaza unde atata timp cat au o presa sa scoata rulmentul vechi si sa-l bage pe cel nou, ca oricum trebuie data fuzeta jos, ca nu poti scoate planetara

 

si eu l-am schimbat recent pe stanga spate, am desfacut suruburile care tineau bratul, conducta de lichid de frana si cablul de la frana de mana, piulita de la planetara si am luat tot bratul jos. l-am dus la service, aia l-au pus la presa mi-au scos rulmentul si l-au pus pe cel nou (o presa simpla, nimic soficticat).

am montat totul la loc, am aerisit franele si gata a fost ursul de drum.

 

nu sunt mecanic. deci e posibil sa fie si alte variante.

sper sa iti fi fost de ajutor

cele bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

sal, am si eu un e30, 325i din 89 achizitionat recent si am cateva probleme pe care as vrea sa le rezolv personal cu ajutorul vostru daca se poate.

- nu sta relantiul, fluctueaza intre 600 - 1300, nu constant, mai sunt momente cand sta, dar in 1400 ture ceva de genu.

- consumul pe obc este de 21 L/100km, iar in bord ar fi normal dar buzunarul ii da crezare obc ului cu 50 lei merg max 50km

- cand o accelerez incet e ok cand fortez parca se supraalimenteaza si merge intrerupt, miroase si a benzina dar totusi merge, trage, are forta, parca ar merge in 5.

Daca aveti idei sau daca aveti si voi nebunia sa va murdariti pe maini cu masinile voastre ne putem intalnii in timpul liber sa le "reparam".

 

ati fi de un mare folos pt ca nu vreau sa risc mergand la un service unde sa zica mecanicu ca tre sa fac segmentare sau mai stiu eu, sa schimb chiulasa, am mai avut neplaceri.

 

(am avut un golf 3 care pornea ff greu dimineata si cand pornea trezeam cartieru si fum maxim, 6 luni m-am plimbat prin service uri schimband fel de fel de piese, la final am gasit pe cel mai meserias care mi a zis sa i fac segmentare la motor, am facut devizul tot si in drum spre service cu gandul sa i las sa se apuce de treaba, vad un service pe o straduta mica zic hai sa mai incerc o data, intru si vine domnu meserias, ii explic problema si zice ia ridica capota, o ridic imi arata o mufa si zice maine dimineata inainte sa pornesti masina scoti asta de aici si o pornesti sa vezi daca merge. Am anulat la service operatia si a doua zi am scos mufa si a luat o la sfert fara nici o bubuiala si fara fum, era sonda de temperatura = 35 lei, m am intors la meseriasu si l am cinstit, sper ca nu v-am plictisit)

E o masina pe care vreau sa o folosesc doar pt distractie, seara in weekend si vreau sa mi o fac eu cum vreau si in primul rand cum trebuie.

 

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

- curĂŁțĂŁ regulatorul de ralanti cu WD40 și vezi sĂŁ nu ai vreun furtunaș/racord din cauciuc scopt/crĂŁpat;

- pentru consum: vezi sĂŁ nu fie fisurat racordul flexibil de pe tobĂŁ (ĂŽnaintea catalizatorului) sau verificĂŁ senzorul de oxigen de dupĂŁ acest racord;

- mers ĂŽnecat: verificĂŁ dacĂŁ nu cumva motorul trage aer fals (furtune scoapte/crĂŁpate, garnituile ĂŽntre admisie și bloc motor fisurate (sunt din carton și dacĂŁ s-a umblat anterior la admisie fĂŁrĂŁ a le ĂŽnlocui, este foarte posibil ca prin acele locuri sĂŁ tragĂŁ aer fals.

 

astea sunt doar câteva idei ...

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt idei, masina am luat o recent, evacuarea este schimbata, are serpi si e total inox, toba din carbon, nush daca mai are senzorii de care ati mentionat, am aflat ca a fost modificata pompa de benzina sa bage mai mult, nu ma pricep poate s-o fi dereglat acolo ceva, nu stiu unde e regulatorul, aveti ceva manuale sau linkuri cum se procedeaza?

 

@san o sa incerc maine asta cu mufa sa vad

 

o sa ii mai curat si bujiile sa vad daca e vreo diferenta o sa iau un set nou

 

va multumesc pt sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.