Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

salutare sunt pe cale sa devin proprietarul unui Bmw 316 e30 din 86 ,(acum astept de la cunoscatori )cat ar consuma in oras un 316 fata de un 318 ,iar o revizie totala cam cat mi-ar scoate din buzunar. Adresez aceste intrebari pt ca pana acum am detinut doar japoneze Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

salutare sunt pe cale sa devin proprietarul unui Bmw 316 e30 din 86 ,(acum astept de la cunoscatori )cat ar consuma in oras un 316 fata de un 318 ,iar o revizie totala cam cat mi-ar scoate din buzunar. Adresez aceste intrebari pt ca pana acum am detinut doar japoneze Multumesc anticipat.

cred ca 316 ar consuma la fel ca 318 În oraº, respectiv pe lângã 12-13%

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

sal, am si eu un e30, 325i din 89 achizitionat recent si am cateva probleme pe care as vrea sa le rezolv personal cu ajutorul vostru daca se poate.

- nu sta relantiul, fluctueaza intre 600 - 1300, nu constant, mai sunt momente cand sta, dar in 1400 ture ceva de genu.

- consumul pe obc este de 21 L/100km, iar in bord ar fi normal dar buzunarul ii da crezare obc ului cu 50 lei merg max 50km

- cand o accelerez incet e ok cand fortez parca se supraalimenteaza si merge intrerupt, miroase si a benzina dar totusi merge, trage, are forta, parca ar merge in 5.

Daca aveti idei sau daca aveti si voi nebunia sa va murdariti pe maini cu masinile voastre ne putem intalnii in timpul liber sa le "reparam".

 

ati fi de un mare folos pt ca nu vreau sa risc mergand la un service unde sa zica mecanicu ca tre sa fac segmentare sau mai stiu eu, sa schimb chiulasa, am mai avut neplaceri.

 

(am avut un golf 3 care pornea ff greu dimineata si cand pornea trezeam cartieru si fum maxim, 6 luni m-am plimbat prin service uri schimband fel de fel de piese, la final am gasit pe cel mai meserias care mi a zis sa i fac segmentare la motor, am facut devizul tot si in drum spre service cu gandul sa i las sa se apuce de treaba, vad un service pe o straduta mica zic hai sa mai incerc o data, intru si vine domnu meserias, ii explic problema si zice ia ridica capota, o ridic imi arata o mufa si zice maine dimineata inainte sa pornesti masina scoti asta de aici si o pornesti sa vezi daca merge. Am anulat la service operatia si a doua zi am scos mufa si a luat o la sfert fara nici o bubuiala si fara fum, era sonda de temperatura = 35 lei, m am intors la meseriasu si l am cinstit, sper ca nu v-am plictisit)

E o masina pe care vreau sa o folosesc doar pt distractie, seara in weekend si vreau sa mi o fac eu cum vreau si in primul rand cum trebuie.

 

va multumesc

I-ai dat de capat pana la urma? Care era cauza? am un urs 320i si prezinta aceleasi simptome. i-am curatat regulatorul de relanti dar degeaba.

Link to comment
Share on other sites

salut!

parerea mea e sa te duci cat mai repede sa-l schimbi, nu prea conteaza unde atata timp cat au o presa sa scoata rulmentul vechi si sa-l bage pe cel nou, ca oricum trebuie data fuzeta jos, ca nu poti scoate planetara

 

si eu l-am schimbat recent pe stanga spate, am desfacut suruburile care tineau bratul, conducta de lichid de frana si cablul de la frana de mana, piulita de la planetara si am luat tot bratul jos. l-am dus la service, aia l-au pus la presa mi-au scos rulmentul si l-au pus pe cel nou (o presa simpla, nimic soficticat).

am montat totul la loc, am aerisit franele si gata a fost ursul de drum.

 

nu sunt mecanic. deci e posibil sa fie si alte variante.

sper sa iti fi fost de ajutor

cele bune!

salut, in sfarsit dupa 3500km am reusit sa schimb rulmentul(nu erea chiar atat de grav inauntrul lui, mai mergea...dar facea destul zgomot)...am gasit si un service care avea cele doua prese si nu a fost nevoie sa dau bascula jos, se schimba foarte usor daca ai cele doua scule(am preferat sa pun original 67e). urmeaza cel pe fata stanga acum...din cate observ este mai scump dar mai usor de schimbat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare, am ocazia sa cumpar un 318 din '85 automat! Despre masina stiu doar ca este inmatriculata(doar carte si ITP) talonul e pierdut!

Caroseria e in stare excelenta pentru varsta ei am vazut masina f putin si nu am pornito pt ca avea pompa de apa demontata!

Ati mers cu motorizarea asta si cutie automata? e ok? Eu am avut urs dar era in 6 cilindrii, un an mai bun si manual!

10x

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu urs de 1.8, dar manual. Având în vedere că ai avut urs în 6, îți recomand să nu iei 1.8, deoarece sunt sigur că vei regreta.

La urma urmei, 80 - 90% din farmecul unui urs (înafară de formele old school), îl reprezintă un motor m20 cu tacheți mecanici !

Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

salut, sunt nou pe-aici, in curand iau de la un prieten un E30, nu e problema cu platitul masinii, eu find student cu situatie cam naspa si parinti care nu vror sa vada bmw in batatura, m-am aranjat cu el sa ii dau banii in mai multe trepte

 

el il da pentru ca nu vrea sa il duca la remat cand intra taxa in ianuarie si m-am gandit sa il iau eu si sa il trec pe numele meu, el a dat jos motorul de 2.5 si a pus unu de 2.0 (imi da si motoru de 2.5), are itp-ul pana in 2013, cam la cat ma duce asigurarea + imatricularea pe numele meu? vineri ma duc sa il iau dar trebuie sa fiu pregatit cu banii :D

Link to comment
Share on other sites

am garaj la tara :) chiar ca va starnii furori la noi in targu jiu exista un urs albastru(subaru blue) si la intalnirile de la Agip starneste privirea tuturor

 

asta care o iau este rosie, el mai are una neagra si se axeaza numai pe aceea si vrea sa se scape de cea rosie de la impozit, deoarece nici pe el nu il lasa inima sa o vada la remat, o iau eu si ramane sa ii dau banii in timp in sume mici pe luna :)

 

nu e masina de samsar, e masina de pasionat luata de un pasionat :)

Link to comment
Share on other sites

se pare ca nu a vrut sa porneasca nici trasa, iar el a renuntat(porneste dar si moare dupa scurt timp), eu cred ca e pe parte de alimentare, masina a fost in parcare de peste o luna, iar vremea asta... problemele motorului ar fi clapeta de acceleratie si posibil o garnitura la injectori ca el zice ca pierde compresie, asa ca la ora 3 plec acasa cum am venit, nu am sanse sa o imatriculez pe numele meu inainte de taxa de poluare
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.