Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

ca sa poti monta bandourile trebuie sa ai clemele bune. La usile din fata se baga pe prima clema de langa aripa ca pe o sina dupa care se preseaza pe celelate si se prind pe interiorul usii la capat cu o piulita de plastic, iar la spate e la fel numai ca clema tip sanie e la spatele usii.
Link to comment
Share on other sites

am un e 46 nfl 1.9 87kw , am vazut ca-mi curge ulei pe la capacul de la distributie,m-ar interesa cam ce ar fi pe acolo de schimbat inafara de garnitura de la capac,daca mai are si alte garnituri,ma gandeam daca tot umblu acolo sa schimb si alte garnituri sau semeringuri sa nu mai am surprize alta data Edited by Madlen
Link to comment
Share on other sites

chestia e ca am mai vazut cum altii au deschis topic cum ca,cumpara e30 si nici un raspuns..vreau sa ma interesez din timp ca sa stiu la ce sa ma astept

 

pai si ce preturi?despre ce suma vorbim?mentionez ca,caut ceva intretinut.deci epave nu.prefer sa dau un ban in plus si sa stiu ca nu i au bataia de joc a cuiva.mersi anticipat

Link to comment
Share on other sites

din pacate aici e cu dus si intors,in principiu un urs bun pleaca de la 1500-2000 eur in sus(vorbim de coupe cu 1,6/1,8 ) mai pui inca 5-600 eur taxa si inca cateva sute eur pentru diverse retusuri.daca ai noroc gasesti la 1000-1100 in 4 usi 1,6/1,8.Si asta e imceputul,fiind masina veche o sa gasesti lunar ceva de facut.ce varsta ai si cam ce asteptari ai de la masina?(curse,drift,mers de zi cu zi,masina de weekend)

pe siteul asta o sa gasesti ceva informatii despre E30 - motoare caroserii probleme comune

http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/Main_Page

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2,5 cu 200-300 cai - aici e diferenta de la cer la pamant,un 2,5 M20 il faci destul de greu la peste 200 cai(se face dar costa treaba minim 500 eur) se mai poate pune turbo dar si aia costa daca pu M50(care nu poate fi omologat) e ceva mai usor de ajuns la 200 cai.masina de zi cu zi nu stiu ce sa zic un 2,5 de fabrica ia de la 13-14 in sus in oras. asigurarea la 24 de ani cred ca sare lejer de 1500 lei pe an impozitul e 900 lei.coupe cu trapa gasesti,acum alte optiuni ar mai fi: geamuri electrice(chiar daca nu sunt se poate face retrofit destul de usor) scaune incalzite(rare si nu prea am vazut sa faca lumea retrofit) AC-rar si din nou relativ greu de facut retrofit costa doar piesele 300 eu,LSD - usor de facut retrofit,pe partea de caroserie mai e kit Mtech 2 rar si destul de scump.ar mai fi cruise control care la fel e destul de rar si nu prea am vazut retrofit.

ca si punct de plecare pt pret

 

http://www.mobile.de/ro/categorie/automobil/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:325,frn:1985-01,frx:1991-12,vcg:sportscar

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

are cineva idee daca pompa de benzina la e30 ar trebui sa mearga si pe contact sau doar cand invarte motorul la pornire? este pompa exterioara sub masina nu d-aia in rezervor. iar dupa ce a pornit trebuie sa mearga incontinuu cat merge motorul sau ar trebui sa se opreasca cand face o anumita presiune si sa porneasca iar?
Link to comment
Share on other sites

salutare.

Am un 318 din 1987,am remontat motorul original (m10b18) si nu-l pot face nicicum sa stea ok la relanti,momentan sta la 1500 ,apas pedala si urca la 2500,apoi incet incet scade.

Stie cineva ce ar putea avea?Vacuumurile le-am montat conform manualului de intretinere.-mai am doar un singur vacuum care nu stiu unde intra,cartea spune ca undeva sub bord dar nu am idee unde anume.

Mentionez ca daca apas pe partea inferioara a actuatorului el coboara si atunci relantiu e constant la 800-850.

sa fie oare actuatorul defect?Sau acel vacum?(in carte spune sa-l duc la senzorul de temperatura din cabina,dar nu am asa ceva

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare , nou venit !

sper sa nimeresc bine .

sunt posesor BMW 320 D E46 , iar de o luna BMW 320 E30 CABRIO in restaurare .

sunt bine ? fara experienta pe aici ...

 

da , cred ca sunt pe unde trebuie ,

ma numesc Mihai , Brasov , auto : BV 01 BMW , si dupa cum v-am spus reconditionez un E30 cabrio din 1990 , sunt la capitolul terminat vopsit , aproape asamblat si am nevoie de o gramada de chestii mici : capete de ornamente , elemente de prindere oglinda interioara , butoane interioare ,etc ......sfaturi ? sugestii ?

multumesc anticipat tuturor !

Link to comment
Share on other sites

salutare baieti, are cineva idee de ce intre schimbarea treptelor la eliberarea pedalei de acceleratie pentru a schimba viteza, motorul se accelereaza si revine greu la turatia normala? uneori nu mai revine nici pe liber ramanand la 1500-2000 de turatii. mentionez ca in timp ce motorul mergea am decuplat mufa debitmetrului si cea a supapei de relanti si motorul nu a murit. daca are cineva vreo idee va mutumesc. motorul este M40 1.8
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.