Jump to content

e 34 525i '92


dintzauru

Recommended Posts

un kit de calitate costa 4-5000 de euro si nu are fiabilitate nici jumate cat un m60..

un motor m60 te costa poate 800 de euro cu tot cu cutie, hai inca 300 sa il pui la punct plus cat o fi montajul..

si fuge 0-100 cam cat un m5, peste 100 km/h e ceva mai lent, totusi te tii dupa orice masina moderna cu pretentii din ziua de azi, care costa de 10 ori mai mult

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

un kit de calitate costa 4-5000 de euro si nu are fiabilitate nici jumate cat un m60..

un motor m60 te costa poate 800 de euro cu tot cu cutie, hai inca 300 sa il pui la punct plus cat o fi montajul..

si fuge 0-100 cam cat un m5, peste 100 km/h e ceva mai lent, totusi te tii dupa orice masina moderna cu pretentii din ziua de azi, care costa de 10 ori mai mult

 

 

 

M-am uitat sieu sa vad ce inseamna m60-ul....super tare....asa ceva poate cand s-o duce motorul asta si sanatosi sa fim....

Mai nou am pus deco cu angel eyes si xenoane pe faza scurta si proiectoare...

 

Urmeaza niste folie pe geamuri....

post-13396-0-01000100-1345309707_thumb.jpg

post-13396-0-47558700-1345309757_thumb.jpg

Edited by dintzauru
Link to comment
Share on other sites

:thumbsup:

 

 

revin cu problema mai veche....nu se inchide masina din prima din telecomanda si in nici un caz nu o mai pot deschide....am desfacut iarasi yala si cred ca este din motorasul de la inchidere...ce ziceti? poate fi asa ceva?

Edited by dintzauru
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

:thumbsup:

 

 

revin cu problema mai veche....nu se inchide masina din prima din telecomanda si in nici un caz nu o mai pot deschide....am desfacut iarasi yala si cred ca este din motorasul de la inchidere...ce ziceti? poate fi asa ceva?

 

 

Ca sa o deschid am rezolvat-o....era un fir rupt pe sub bord....cu inchisul masinii mai "sapam"...

Edited by dintzauru
Link to comment
Share on other sites

Superba masina arata foarte bine :thumbsup:

 

La stopuri faci ceva ???parca nu sunt de acolo....

 

 

merci.mie sincer imi plac, tu la ce mai exact te-ai gandit?

 

sub bancheta din spate ai modulul de comfort si niste relee, vezi sa nu fie din alea problema cu inchisul masinii.

Eu cred ca asta e, releul e defect si nu comuta din prima si ii mai trebuie un sut.

 

 

E posibil, dar eu am schimbat ambele calculatoare de sub bancheta si tot asa face....exista si niste relee separate? E posibil sa fie , de exemplu , de la usa dreapta spate la care nu am avut mufe si am facut niste legaturi ,atunci cand am montat geamurile electrice, sa fi inversat niste fire si sa nu vada corect usa? (ma gandesc si eu , ca sa verific - pana la urma tot o fac... :angry2: ...) .Mai e o chestie. de exemplu din usa dr fata nu pot deschide si inchide masina , ci numai usa respectiva....Zici ca e posedata masina asta....cred ce trebuie sa trec pe la biserica cu ea....Am atasat si o diagnoza....ce ziceti?

post-13396-0-98069900-1347458297_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In ce priveste mirosul de benzina din masina atunci cind deschideam geamul , era de la un furtun de la vasul de recirculare aer , de sub aripa dr spate. M-am uitat pe realoem.com (merci Maniak ) si le-am pus in pozitia corecta, si acum in sfarsit miroase in masina a piele , nu a gaze... :goodjob:

 

 

 

Ce chestie .... am ajuns sa ma bucur de niste lucruri banale , dar care atunci cand ti se intampla ne afecteaza mai mult decat ar trebui (sau poate exagerez eu...) :pardon:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pai e cam scump eu am cumparat tot setul cu 170 de euro si o pereche erau din aluminiu, cu bucsele din bratele inferioare alea mari, lemforder.( cele care cedeaza de regula la e34 si provoaca vibratia la franare)

 

cam dupa 60k km au cedat capetele de bara si bieletele antiruliu.. alea sunt ieftine oricum cam 35 de roni bucata... restul le mai am si acum pe masina, la 70k + km..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai e cam scump eu am cumparat tot setul cu 170 de euro si o pereche erau din aluminiu, cu bucsele din bratele inferioare alea mari, lemforder.( cele care cedeaza de regula la e34 si provoaca vibratia la franare)

 

cam dupa 60k km au cedat capetele de bara si bieletele antiruliu.. alea sunt ieftine oricum cam 35 de roni bucata... restul le mai am si acum pe masina, la 70k + km..

 

da-mi si mie te rog o relatie de unde ai luat tu sa iau si eu....sint atec sau ce firma?

Link to comment
Share on other sites

ebay.de

in fereastra de cautare scrii asa

bmw e34 Querlenker Satz

 

uite aici unele ieftine tare, 129 + vreo 24 de euro trimis in romania,

eu am luat un set ceva mai scump cu bratele mici din aluminiu era la vremea respectiva (acum vreo 3 ani) 160 de euro

 

http://www.ebay.de/i...#ht_6222wt_1162

trebuie sa sapi dupa unii care trimit si in romania, baiatul ala de le vinde acolo garantat le ia de pe e-bay cu 120 de euro si le da pe acolo cu 200.+ ..

L.E.. vad ca sunt unele si la 98 de euro.. :) .. dar cum sa zic.. la pretul asta daca tin 2 ani.. te-ai socs.. ti-am zis eu le am de 70k km... :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

da-mi si mie te rog o relatie de unde ai luat tu sa iau si eu....sint atec sau ce firma?

incearca aici....eu am fost destul de sceptic, insa preturile sunt fff bune, si chiar daca trebuie sa confirmi de 3 ori comanda, pana la urma au fost fff seriosi iar coletul a ajuns in data indicata de ei(eu recomand):

 

http://myworld.ebay.com/atp-spareparts?_trksid=p2047675.l2559

Link to comment
Share on other sites

de la ATP cumpar si eu, am cont de pay pal si nu mi-au cerut vreo confirmare..

ultima piesa cumparata a fost un compresor de AC nou de e34.. a fost 10 mil cu tot cu transport cu garantie 3 ani :)

In romania, oferta minima era de 15 mil +ala vechi la schimb

A venit in 5 zile lucratoare

 

https://www.atp-auto...de/Default.aspx

din pacate kiturile nu apar le ei pe site, ci doar in magazinul lor de pe e-bay.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Atec germany mi-am luat eu pentru un e46 ,tot kit-ul de brate si discurile de frana cu tot cu placute!

Au trecut 15 mii de km si a inceput ceva sa imi scartie cand virez si sa imi vibreze volanul cand franez la viteze mari...

Trebuie sa o duc la atelier sa vad ce e pe duca,au tinut cat au costat.... :pardon:

Link to comment
Share on other sites

astea sint pe 740 , e38?

 

cred ca e mai bine un s62b50 , de la e39 M5 , nu? Sau S38 de la e34 M5?

pe e38 a fost pus doar pana in 96 apoi au fost inlocuite de M62

 

tre sa iei de pe un e34 sa ti se potriveasca si electronica, cutia, diferentialul, ceasurile din bord bolt on..

 

 

asa teoretic poti pune orice motor, pricepere tehnica si buget pe masura sa fie..

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.