Jump to content

bec rosu baterie


Krebs

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Trebuie sa scoti puntea diode de pe infasurarile statorului ca sa masori diodele.

 

de asta ii spuneam si eu sa nu umble el la ele...sa lase un om care se pricepe sa faca asta.de dezlipit le dezlipesti foarte usor,dar ca sa le lipesti la loc iti trebuie un ciocan de lipit foarte bun si o solutie decapanta foarte puternica.oricum sunt 99% sigur ca nu au probleme diodele.

Link to comment
Share on other sites

Diodele pot fi masurate si fara sa dezlipesti bobinele.

Le dezlipesti doar daca dai de vreun scurtcircuit, ca sa identifici exact dioda defecta.

 

Probabil de vina sunt periile sau regulatorul de tensiune. Schimba ansamblul cu totul, nu te apuca sa schimbi doar periile.

Nu ar fi rau daca ai schimba si rulmentii daca tot desfaci alternatorul, dar o sa ai nevoie de niste prese.

Link to comment
Share on other sites

Merci don' Paul ! :thumbsup:

 

eu sunt 99% ca e releul , dar sa-l desfac ..sa vad cum arata la interior , poate aspectul ma va convinge sa-l iau complet

De ce nu incerci mai intai sa cumperi un releu si abia dupa sa-ti faci griji pt alternator?

Craciun fericit si multa multa sanatate!!!fierul se repara..

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

si-am gasit mortu !

 

 

cum dracu se scot carbunii !? ca astia s-au dus.. sau mai bine sa iau releul nou ?!

 

http://i40.tinypic.com/fkobx0.jpg

 

 

http://i41.tinypic.com/10wpavs.jpg

 

 

http://i39.tinypic.com/14j7sso.jpg

 

 

 

p.s. am verifat si rulmentii , sunt buni , zici ca-s noi

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Lasa ca vine Mosu' si poate il gasesti sub brad dimineata :thumbsup:

 

sa sti ca am coborat la masina la 1 azi si..era scos jumate..rolleyes.gif al dreacu..am tras ieri 3 ore sus jos si nimic, iar peste noapte doar din greutatea lui a iesit jumate busca aia fara ca macar sa fie impinsa in spate

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

si-am gasit mortu !

 

 

cum dracu se scot carbunii !? ca astia s-au dus.. sau mai bine sa iau releul nou ?!

 

http://i40.tinypic.com/fkobx0.jpg

 

 

http://i41.tinypic.com/10wpavs.jpg

 

 

http://i39.tinypic.com/14j7sso.jpg

 

 

 

p.s. am verifat si rulmentii , sunt buni , zici ca-s noi

 

Se schimba foarte simplu. Se pilesc capetii unde sin fixati carbunii. Dupa ce pilesti proeminentele alea periile pur si simplu sar afara (sint impinse de arcuri). Pui alte perii si le cositoresti capetii acolo unde ai pilit. Am facut operatia asta de foarte multe ori, chiar e simplu. Ideea e sa gasesti carbunii potriviti, bine, si daca sint mai mari se pot corecta pe o suprafata dreapta pe care pui un smirghel.

Link to comment
Share on other sites

am pilit ceva ...chiar mult(si din plastic)..tot nu sar saraciile alea din arcuri..oricum , am abandonat, ca mi-e frica sa nu faca atingere intre ele cand o sa relipesc, par foate apropiate

 

o sa pun releu nou si gata

 

p.s. merci Calin pt sfat

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

problema rezolvata

 

am fost la un nene de repara alternatoare si mi-a schimbat carbunii de la releu si a zis ca restul sunt bune (colector, rulmenti ,stator,rotor) ..cost total 80ron

 

p.s. carbunii se pilesc putin in spate unde este lipitura , dupa care se da gaura(spiral mic de tot) cu bormasina si ies afara

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

gata , am montat alternatorul la loc si ..verificat ! acum incarca 14 si ! :frantics: cost final 80ron

 

se poate inchide , multumuesc colegilor pt implicare si colegului care mi-a trimis pm cu locatia in care mi-a schimbat carbunii (daca aveam cu ce ii schimbam si eu..)

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

gata , am montat alternatorul la loc si ..verificat ! acum incarca 14 si ! :frantics: cost final 80ron

 

se poate inchide , multumuesc colegilor pt implicare si colegului care mi-a trimis pm cu locatia in care mi-a schimbat carbunii (daca aveam cu ce ii schimbam si eu..)

 

Oricum tu ai facut munca cea mai grea :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

 

 

am fost la un nene de repara alternatoare si mi-a schimbat carbunii de la releu si a zis ca restul sunt bune (colector, rulmenti ,stator,rotor) ..cost total 80ron

 

 

Ti-am zis eu ca e simpla treaba, puteai sa o faci si tu lejer. Insa foarte scumpa manopera la nenea ala. Sa fim seriosi, pt 2 lipituri 80 lei. Cat ia atunci pt. schimbat rulmenti, colector etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.