Jump to content

E46 325i,sedan


Calinu

Recommended Posts

nu am poze momentan, insa cateva detalii pt. inceput:

e sedan,manual,...in afara de dotarile standard ar mai fi:geamuri electrice spate, trapa el,interior sport,senzor ploaie,bancheta fractionala,PDC. Cam astea ar fi...fabricata in 2001/10....e model facelift.

Am avut si inainte M54 insa modelul b22.Rog cine stie acest motor, macar cateva impresii legate de el sa stiu la ce sa ma astept.

Link to comment
Share on other sites

nu am poze momentan, insa cateva detalii pt. inceput:

e sedan,manual,...in afara de dotarile standard ar mai fi:geamuri electrice spate, trapa el,interior sport,senzor ploaie,bancheta fractionala,PDC. Cam astea ar fi...fabricata in 2001/10....e model facelift.

Am avut si inainte M54 insa modelul b22.Rog cine stie acest motor, macar cateva impresii legate de el sa stiu la ce sa ma astept.

 

 

Si eu inainte de actualul b25 am avut b22(ambele pe e46).Si a mea este tot facelift fabricata tot in 10/2001.Diferenta intre ele este la consum, evident mai mare la 2.5 si la cuplu(mai sesizabil in oras).

Si ca sa continuam pe linia coincidentei,parca ai pus candva la vanzare aici un 525d e39 apartinand tatalui tau daca nu ma insel;tatal meu are si el un 525d e39.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

SĂŁ-l conduci cu plĂŁcere.

Eu am (avut) modelul din 2004.

 

DacĂŁ vei avea grijĂŁ de ea o vei conduce mult timp.

Probleme mari nu sunt cu el.

Eu am schimbat consumabile (ulei, antigel, pompa apa, pompa benzina, filtre), senzor de parcare, senzor presiune ulei, braĂž, bucÂşe, nucĂŁ schimbĂŁtor, covoraÂşe, ÂştergĂŁtoare.

O posibilĂŁ problemĂŁ supĂŁrĂŁtoare sunt ornamentele cromate care se mĂŁtuiesc Âşi vor cĂŁdea dacĂŁ foloseÂşti mai rar uÂşile din spate.

 

Consum indicat pe bord pe timp de iarnĂŁ: 17-19 la sutĂŁ. Ăn afarĂŁ nu vei scoate sub 8.5.

VerificĂŁ permanent volumul de ulei. IntrĂŁ 6.5 litri dar consumĂŁ. La fel Âşi lichidul de rĂŁcire, verificĂŁ-l permanent.

 

GrijĂŁ cu ambreiajul, dacĂŁ simĂži cĂŁ ceva nu-i convine, sĂŁ Âştii (mie aÂşa mi-a spus mecanicul) cĂŁ are un tip de autoreglare.

Dacã o conduci sportiv se va adapta la modul tãu de condus ºi vei fi surprins cã uneori dupã ce conduci mai uºor nu e atât de prompt.

 

O altã problemã sunt becurile care se ard de la un moment dat destul de ciudat. Atât În spate cât ºi la far.

 

DacĂŁ ai alte ĂŽntrebĂŁri I can help.

 

PS: a mea e daunã totalã În garaj de 3 sãptãmâni.

Link to comment
Share on other sites

Si eu inainte de actualul b25 am avut b22(ambele pe e46).Si a mea este tot facelift fabricata tot in 10/2001.Diferenta intre ele este la consum, evident mai mare la 2.5 si la cuplu(mai sesizabil in oras).

Si ca sa continuam pe linia coincidentei,parca ai pus candva la vanzare aici un 525d e39 apartinand tatalui tau daca nu ma insel;tatal meu are si el un 525d e39.

din punctul meu de la b22 la b25 e diferenta mare, mai jos sper sa nu ma mai duc.

Da, 525d la vandut tatal meu de cateva luni, buna masina si chiar foarte intretinuta.Sa o poarte sanatos si tatal tau.

 

SĂŁ-l conduci cu plĂŁcere.

Eu am (avut) modelul din 2004.

 

DacĂŁ vei avea grijĂŁ de ea o vei conduce mult timp.

Probleme mari nu sunt cu el.

Eu am schimbat consumabile (ulei, antigel, pompa apa, pompa benzina, filtre), senzor de parcare, senzor presiune ulei, braĂž, bucÂşe, nucĂŁ schimbĂŁtor, covoraÂşe, ÂştergĂŁtoare.

O posibilĂŁ problemĂŁ supĂŁrĂŁtoare sunt ornamentele cromate care se mĂŁtuiesc Âşi vor cĂŁdea dacĂŁ foloseÂşti mai rar uÂşile din spate.

 

Consum indicat pe bord pe timp de iarnĂŁ: 17-19 la sutĂŁ. Ăn afarĂŁ nu vei scoate sub 8.5.

VerificĂŁ permanent volumul de ulei. IntrĂŁ 6.5 litri dar consumĂŁ. La fel Âşi lichidul de rĂŁcire, verificĂŁ-l permanent.

 

GrijĂŁ cu ambreiajul, dacĂŁ simĂži cĂŁ ceva nu-i convine, sĂŁ Âştii (mie aÂşa mi-a spus mecanicul) cĂŁ are un tip de autoreglare.

Dacã o conduci sportiv se va adapta la modul tãu de condus ºi vei fi surprins cã uneori dupã ce conduci mai uºor nu e atât de prompt.

 

O altã problemã sunt becurile care se ard de la un moment dat destul de ciudat. Atât În spate cât ºi la far.

 

DacĂŁ ai alte ĂŽntrebĂŁri I can help.

 

PS: a mea e daunã totalã În garaj de 3 sãptãmâni.

merci de info, imi pare rau ca ti-ai bulit masina.

Link to comment
Share on other sites

asta se face cand deja ai cam trecut bine de 100k km...oricum, per total mi s-a parut un motor foarte bun si pe care te poti baza!

 

 

Pai si crezi ca e46 asta al lui din 2001 nu a trecut bine de 100.000 KM???? Oricum aceasta valva pica o data la ~80.000 KM (din ce au spus cei de la BMW, cand am schimbat-o).

Link to comment
Share on other sites

Pai si crezi ca e46 asta al lui din 2001 nu a trecut bine de 100.000 KM???? Oricum aceasta valva pica o data la ~80.000 KM (din ce au spus cei de la BMW, cand am schimbat-o).

are 185000km, dar voi vedea daca sa schimbat sau nu dupa ceva km...verificand nivelul la ulei.

Orice alta sugestie e bine venita...si merci de info de pana acuma.

Pana una alta porneste perfect la prima cheie, nici macar o intrerupere, trage foarte bine ....in rest mi se pare ok masinuta.Are ceva jocuri pe fata la caseta si la pivot insa le voi schimba curand.Era sa uit ceva :consum mediu pana acuma aprox 10.5 (oras cu afara).

P.S. vreau sa schimb caseta , stiti cumva daca potriveste de la alt E46 insa cu alt motor gen 318 sau 320??sau difera?

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

eu am avut un E46 330i cu rulajul similar celui al tau, mergea super bine motorul, tragea bine desi motorul avea sludge in el din cauza uleiului prost folosit de vechii proprietari sau neschimbat la timp, din cauza asta nici l-am tinut. Apoi am luat unul cu 50k km, practic era ca noua masina, dar ceea ce vroiam sa evidentiez, este faptul ca motoarele trageau cam la fel de bine, cu diferenta ca primul era mai zgomotos in mers si la pornire se auzeau tachetii, deci sunt motoare foarte bune si pe care te poti baza!
Link to comment
Share on other sites

are 185000km, dar voi vedea daca sa schimbat sau nu dupa ceva km...verificand nivelul la ulei.

Orice alta sugestie e bine venita...si merci de info de pana acuma.

Pana una alta porneste perfect la prima cheie, nici macar o intrerupere, trage foarte bine ....in rest mi se pare ok masinuta.Are ceva jocuri pe fata la caseta si la pivot insa le voi schimba curand.Era sa uit ceva :consum mediu pana acuma aprox 10.5 (oras cu afara).

P.S. vreau sa schimb caseta , stiti cumva daca potriveste de la alt E46 insa cu alt motor gen 318 sau 320??sau difera?

caseta nu stiu daca faci afacere mare ,mai toate au joc depide ce joc are a ta,daca este foarte mare poti incerca sa o reconditionezi.PCV-ul pica din ce am vazut daca mergi iarna drumuri scurte si nu apuca motorul sa se incalzeasca bine,bine daca ai ulei prost iar se poate infunda PCV-ul,si nu in ultimul rand imbatraneste plasticul :) .

 

edit:senzorii axe cu came mai pica ,DISA ,furtunele vacum si care vin/pleaca din debitmetru,garnitura capac tacheti ,termostat radiator ,ventilatorul(asta daca nu s-au schimbat deja in aia 180.000 km)bobinele Bremi au avut un recall si cam astea ar fi.a si celebrul vas de expansiune.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ca la orice M54B25 o sa trebuiasca sa schimbi Oil Separator Valve. Iti vei da seama cand vei vedea ca masina incepe sa consume mai mult de 500 ml ulei la mia de KM.

 

Sustin ! Eu am schimbat-o in mai,cu toate furtunele aferente care erau imbatranite si intr-adevar consuma mult ulei;la PCV era membrana fisurata.In general M54 sunt motoare fiabile cu mici probleme caracteristice in mare parte mentionate in posturile anterioare;jumatate dintre ele le-am intalnit si eu.O problema mai delicata poate fi ralanti-ul oscilant la rece care poate avea la baza multe cauze,deci poti sa ai ghinionul sa schimbi multe pana sa rezolvi problema.

Link to comment
Share on other sites

caseta nu stiu daca faci afacere mare ,mai toate au joc depide ce joc are a ta,daca este foarte mare poti incerca sa o reconditionezi.PCV-ul pica din ce am vazut daca mergi iarna drumuri scurte si nu apuca motorul sa se incalzeasca bine,bine daca ai ulei prost iar se poate infunda PCV-ul,si nu in ultimul rand imbatraneste plasticul :) .

 

edit:senzorii axe cu came mai pica ,DISA ,furtunele vacum si care vin/pleaca din debitmetru,garnitura capac tacheti ,termostat radiator ,ventilatorul(asta daca nu s-au schimbat deja in aia 180.000 km)bobinele Bremi au avut un recall si cam astea ar fi.a si celebrul vas de expansiune.

apropo de reconditionat....pe langa B-N (gen Cluj,Mures) stiti pe careva care le poate face?Apropo, nu stiti daca merge caseta de lal alt tip de motor decat 325???

Link to comment
Share on other sites

eu am avut un E46 330i cu rulajul similar celui al tau, mergea super bine motorul, tragea bine desi motorul avea sludge in el din cauza uleiului prost folosit de vechii proprietari sau neschimbat la timp, din cauza asta nici l-am tinut. Apoi am luat unul cu 50k km, practic era ca noua masina, dar ceea ce vroiam sa evidentiez, este faptul ca motoarele trageau cam la fel de bine, cu diferenta ca primul era mai zgomotos in mers si la pornire se auzeau tachetii, deci sunt motoare foarte bune si pe care te poti baza!

apropo, ce ulei e cel mai indicat?...si ce e termenul sludge?scuze dar am pierdut putin teren de cand am dat ultimul bmw :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

apropo, ce ulei e cel mai indicat?...si ce e termenul sludge?scuze dar am pierdut putin teren de cand am dat ultimul bmw :)

 

depunerile acelea de la neschimbarea uleiului la timp sau folosirea uleiului de calitate indoielnica

 

 

 

 

http://www.renault4.co.uk/technical/oil-sludge.jpg

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

eu am folosit numai ulei BMW 5w-30 sau 5w-40 ori Castrol, dar mai sunt si alte uleiuri bune care respecta norma BMW, asa cum am zis de atatea ori, un interval de schimb de redus, de genul maxim 15k km, asigura o viata mai lunga motorului precum si respectarea catorva reguli care mie mi-au intrat in sange cum ar fi cele 1-2min la prima pornire lasata sa mearga la ralanti, apoi rulez usor pana ajunge temperatura apei si uleiului la nivelul optim, intotdeauna dupa ce o alerg, indiferent ca am avut aspirat sau turbo(mai ales) ii dau ragaz pe ultimii km sa se raceasca si sa revina la temperaturi normale de functionare.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.