Jump to content

Tacanit motor e46


Recommended Posts

Vreau sa cumpar un 318i din 2001 si am auzit un tacanit la relanti care m-a cam pus pe ganduri, initial nu se auzise, dar cu cat statea mai mult motorul pornit la relanti cu atat se auzea mai tare, treaba e ca dupa ce il accelerez putin nu se mai aude, apoi daca sta o vreme la relanti incepe din nou tacanitul acela. Stie cineva care ar putea fi cauza?
Link to comment
Share on other sites

Nu e valvetronic, e e46 prefacelift, iar in legatura cu valva disa eu stiam ca se aude un suierat din cauza valvei stricate.

Cand se strica da,se aude un suierat!Asa se aude in general valva,tacane.Eu am schimbat-o pe cea veche cu una noua si tot asa se aude.Chiar si noua are putin joc in clapeta si de aceea se aude un tacanit!Deschide capota si asculta atent valva sa vezi.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu motorul n42 valvetronic suna aproape ca un diesel nu tacane precum tachetii sau disa!

ce sti tu e gresit /sau nu faci bine diferenta intre diesel si valvetronic,dar daca vrei tu sa sune aproape la fel o lasam asa

 

77NFS --zgomotul motorului respectiv vezi ca poate fi influentat si de uleiul din motor

Link to comment
Share on other sites

Te rog frumos, abtinete de la asemenea comentarii fara rost!

 

In legatura cu valva DISA nu fluiera, suiera etc. Doar tacane pt ca prinde joc!

 

 

vrei sa ti pun un film sa te delectezi, cu fosta mea masina?...si dupaia unu cu motorul desfacut sa te convingi?...tot asa se auze un tacanit sub 3000 d ture, doar la cald!!...am umblat asa cu ea cateva luni ca nu se auzea tare, cand am dus-o la mecanic sa vada ce are, era un cuzinet invartit pe vibrochen, care la randul sau deja era foarte uzat...

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

vrei sa ti pun un film sa te delectezi, cu fosta mea masina?...si dupaia unu cu motorul desfacut sa te convingi?...tot asa se auze un tacanit sub 3000 d ture, doar la cald!!...am umblat asa cu ea cateva luni ca nu se auzea tare, cand am dus-o la mecanic sa vada ce are, era un cuzinet invartit pe vibrochen, care la randul sau deja era foarte uzat...

acum nu trebuie generalizat, in majoritatea cazurilor sunt tachetii sau disa (asta din urma nu se aude asa pronuntat)dar cum am mai spus depinde si de intretinerea anterioara a masinii cat si uleiului din ea poate avea influenta ,omul clar a spus ca uleiul e mai vechi sau de o calitate inferioara,dupa ce il schimba vede cum se comporta,daca respectivul mai vrea sa cumpere masina o poate testa mai amanuntit in continuare

Link to comment
Share on other sites

Te rog frumos, abtinete de la asemenea comentarii fara rost!

 

In legatura cu valva DISA nu fluiera, suiera etc. Doar tacane pt ca prinde joc!

Citeste si aici, din pacate se numara prea multe cazuri asemanatoare la acest tip de motor.. <_<

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/71868-bataie-la-motor/page__view__findpost__p__992920

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Si la mine exact aceleasi smptome le avea inainte sa schimb uleiu ,este un zgomot clar de tacheti pt. ca sunt tacheti hidraulici si sunt influentati de calitatea uleiului,cand l-am schimbat parca am dat drumul la robinetul de la chiuveta parca curgea apa,dupa aceea nu a mai facut decat intr-o dimineata foarte geroasa la pornire timp de 10 sec dupa aceea si-a revenit singur,in mod cert nu este de la DISA valve, sau mai stiu eu ce PCV valve pt. ca eu nu le am pe masina si am ascultat si motoare cu DISA valve stricata si zgomotul este total diferit este mai infundat gen disel ,zgomotul de care se vorbeste este gen ca un toc de pantof de femeie pe o suprafata metalica pur si simplu un tacanit ascutit metel pe metal,gen tacanitul de electrovalva de la un motor ce merge pe gaz. Se remediaza prin schimbarea uleiului cel putin la mine.

Dispare dupa ce accelerezi pt. ca se creaza presiune in circuitul de ungere si urca uleiul in rampa de tacheti asigurandu-le ungerea dupa scaderea turatiei datorita uleiului cu vascozitatea scazuta scade si presiunea din circuitul de ungere astfel aparand din nou tacanitul tachetilor.

Daca era cuzinet sau biela tacanitul nu disparea de tot se diminua mult ca volum dar era foarte putin sesizabil si se amplifica aproape instantaneu cand reduceai turatia motorului in schimb la tacheti dupa ce accelerezi dispare complet zgomotul si dupa ce reduci turatia motorului dupa aprox. 30 sec incepe treptat sa apara zgomotul din ce in ce mai tare.

Edited by gabyyy26
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Am tit citi dar nu gĂŁsesc nimic concret! Am un e 46 motor 1895 din 2000 si am o bataie la motor la ralanti si dupa cca2 min se aude un tacâmuri si nu se mai aude si se mai repeta o data si dupa aceea tace! Dar am mai patit-o si in mers de câteva ori! Va rog daca știe cineva ce ar putea fi?!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.