Jump to content

Calorifer E46!


Recommended Posts

Buna seara!

 

Detin un e46 318i nFL si am o mica problema la caldura!

 

Intrebarea mea ar fi: Cum ajung la caloriferul de caldura?

 

Nu vine apa calda pe retur!

 

 

Multumesc!

nu vine apa calda pe retur ca s-a depus impuritati pe instalatie si este infundat.

La fel am avut si eu problema...... 2 litri de otet pe instalatie rezolva problema si stai in tricou :good:

Link to comment
Share on other sites

al_pacino1985---detaliaza putin procedura ,chiar nu stiam chestia cu otetul si cred ca e bine de stiut :rolleyes:

Pai in loc de antigel, pui 2 litri de otet alimentar si 2 sau 3 litri de apa.....depinde de ce cantitate iti intra in instalatie. Mergi cu ea o zi sau doua cu otetul (temperatura afara sa nu fie sub zero grade sa nu-ti inghete otetul in instalatie). Sa vezi ce mizerie o sa iasa in vasul de expansiune.... cu lingura o iei :rolleyes: Si repeti procedura pana otetul din vasul de expansiune va ramane curat. Abia atunci poti pune antigelul si o sa ai si caldura in masina :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pai in loc de antigel, pui 2 litri de otet alimentar si 2 sau 3 litri de apa.....depinde de ce cantitate iti intra in instalatie. Mergi cu ea o zi sau doua cu otetul (temperatura afara sa nu fie sub zero grade sa nu-ti inghete otetul in instalatie). Sa vezi ce mizerie o sa iasa in vasul de expansiune.... cu lingura o iei :rolleyes: Si repeti procedura pana otetul din vasul de expansiune va ramane curat. Abia atunci poti pune antigelul si o sa ai si caldura in masina :thumbsup:

Deci otetul curata instalatia ,eu nu am probleme dar eram curios de procedura ,multumesc ,e bine de stiut pt. viitor :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pai in loc de antigel, pui 2 litri de otet alimentar si 2 sau 3 litri de apa.....depinde de ce cantitate iti intra in instalatie. Mergi cu ea o zi sau doua cu otetul (temperatura afara sa nu fie sub zero grade sa nu-ti inghete otetul in instalatie).

In nici un caz sa nu mergi cumva cu masina o zi sau doua cu otet in loc de lichid de racire. Alpacino glumeste probabil.

Link to comment
Share on other sites

In nici un caz sa nu mergi cumva cu masina o zi sau doua cu otet in loc de lichid de racire. Alpacino glumeste probabil.

Multumesc Paul de sfat oricum nu o sa merg pt ca nu e nevoie imi parea curios cand a facut afirmatia si i-am cerut doar amanunte doar din curiozitate pt ca nu mai auzisemn metoda respectiv (oricum nu sunt genul de om care sa experimentez :rolleyes:) si totusi eu cred ca nu glumea dar mai bine il las pe el sa spuna daca era gluma sau nu,pt mine era pura curiozitate

 

An nou fercit si la multi ani!

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Paul de sfat oricum nu o sa merg pt ca nu e nevoie imi parea curios cand a facut afirmatia si i-am cerut doar amanunte doar din curiozitate pt ca nu mai auzisemn metoda respectiv (oricum nu sunt genul de om care sa experimentez :rolleyes:) si totusi eu cred ca nu glumea dar mai bine il las pe el sa spuna daca era gluma sau nu,pt mine era pura curiozitate

 

An nou fercit si la multi ani!

 

nu-i o gluma cu otetul. chiar se practica si merge super bine. Eu in locul tau as cauta furtunele de tur-retur care duc la radiatorul din cabina, si pe al as baga apa cu otet, diluat 1-1, sau poti pune doar otet daca te grabesti, si lasi asa o zi. dupa asta cu un furtun de presiune bagi aer/apa pe o parte si vei vedea ce iese pe partea cealalta. asa as proceda si cu radiatorul. spor

Link to comment
Share on other sites

In nici un caz sa nu mergi cumva cu masina o zi sau doua cu otet in loc de lichid de racire. Alpacino glumeste probabil.

Nu glumesc deloc.....anul trecut eu am facut asta pe propria masina si pana si in ziua de azi baga caldura de nu poti sa stai in ea. Bafta :console:

 

nu-i o gluma cu otetul. chiar se practica si merge super bine. Eu in locul tau as cauta furtunele de tur-retur care duc la radiatorul din cabina, si pe al as baga apa cu otet, diluat 1-1, sau poti pune doar otet daca te grabesti, si lasi asa o zi. dupa asta cu un furtun de presiune bagi aer/apa pe o parte si vei vedea ce iese pe partea cealalta. asa as proceda si cu radiatorul. spor

Asta spuneam si eu.....o sa se minuneze ce poate face otetul si ce va iesi din instalatiile lor.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

nu-i o gluma cu otetul. chiar se practica si merge super bine. Eu in locul tau as cauta furtunele de tur-retur care duc la radiatorul din cabina, si pe al as baga apa cu otet, diluat 1-1, sau poti pune doar otet daca te grabesti, si lasi asa o zi. dupa asta cu un furtun de presiune bagi aer/apa pe o parte si vei vedea ce iese pe partea cealalta. asa as proceda si cu radiatorul. spor

Multumesc ,eu cum am mai spus nu am nevoie ,am intrebat doar pt ca imi parea putin dubioasa procedura si doar am vrut sa ma convig daca e si reala si din spusele voastre se pare ca da

Link to comment
Share on other sites

Cum sa mergi o zi sau doua cu otet in loc de antigel? E o mare prostie.

 

Daca tii neaparat sa cureti circuitul de racire, o faci fara sa mergi cu masina. Pui amestecul in instalatie, pornesti motorul, il lasi putin sa circule lichidul, pe loc, nu in sarcina si fara sa ajunga la temperatura de regim, dupa care arunci si speli bine circuitul.

 

Apa cu otet nu are nici capacitatea de ungere a antigelului, nici conductivitatea termica a acestuia si nici temperatura de fierbere a lui.

Daca mergi o zi doua cu apa si otet in loc de antigel risti sa-ti strici pompa de apa si sa-ti supraincalzesti motorul.

Link to comment
Share on other sites

Cum sa mergi o zi sau doua cu otet in loc de antigel? E o mare prostie.

 

Daca tii neaparat sa cureti circuitul de racire, o faci fara sa mergi cu masina. Pui amestecul in instalatie, pornesti motorul, il lasi putin sa circule lichidul, pe loc, nu in sarcina si fara sa ajunga la temperatura de regim, dupa care arunci si speli bine circuitul.

 

Apa cu otet nu are nici capacitatea de ungere a antigelului, nici conductivitatea termica a acestuia si nici temperatura de fierbere a lui.

Daca mergi o zi doua cu apa si otet in loc de antigel risti sa-ti strici pompa de apa si sa-ti supraincalzesti motorul.

 

altii merg doar cu apa distilata vara. diferenta intre antigel si apa ii ca antigelul are punctul de fierbere mai ridicat decat apa. apa la 90gr deja incepe sa se evapore + ca daca nu folosesti apa distilata, face depuneri de calcar. otetul trebuie sa ramane aprox o zi pe instalatie si ca sa fie eficient trebuie sa aiba temperatura optima, adica 90grade. nu are nici o problema daca circuli 40-50km pentru o zi doar cu apa cu otet pe instalatie. Foarte important este ca dupa asta sa speli bine bine bine instalatia de otet. si de 3 ori daca o faci. bagi apa, umblii cu ea pana ajunge la 90Grade, o golesti si repeti procesul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.