Jump to content

Doresc sa cumpar un BMW, si am cateva intrebari.


Jacob

Recommended Posts

Va salut, doresc sa achizitionez in viitorul apropropiat un BMW seria 3 intre anii 2000-2003.

Motorizarea va fi diesel si capacitatea cilindrica de 2000.

Acuma la cate masini m-am uitat care erau de vanzare toti aveau ceva defecte, ba la motor, ba la caroserie, ba la sistemul electric (senzori, module).

Va rog sa ma ajutati in aceasta privinta ce sa fac chiar sunt asa de pacatoae seriile astea?

Am inteles ca benzinarele sunt mai fiabile, dar eu fac in jur de 30.40.0000 km pe an asa ca benzinar nu doresc din privinta consumului.

Ce am citit aici pe forum si am auzit din diferite surse ( servisuri, mecanici, internet) ar fi pompa de injectie si injectoarele la motoarele de 2000, nu sunt chiar asa de fiabile.

Totusi cei care detin o asemena motorizare ce spuneti?

Orice sfat sau punct de vedere e binevenit.

Multumesc anticipat si va doresc un AN Nou Fericit.

Link to comment
Share on other sites

Perfect de acord cu mentiunile de mai sus.

Eu personal te sfatuiesc sa iei una cu km putini, sub 100 de mii ( ceea ce este foarte greu daca nu chiar imposibil ). Acest lucru iti da certitudinea ca dpdv mecanic masina nu a suferit. Spun asta pentru ca ai zis ca faci 30-40 de mii pe an, deci bagi destui km.

Daca ii dai masinii ce ii trebuie la timpul potrivit nu o sa ai probleme cu ea. Eu sunt de parere ca dupa trecerea pragului de 200 de mii de km, cateva piese isi termina ciclul de viata si spun asta nu pentru ca reviziile nu s-au facut la timp sau au fost slab calitativ ci prin simplul fapt ca piesele respective atat au fost proiectate sa reziste. Nu intru in detaliu pentru ca nu pot sa dau exepmle decat de la 320i-ul meu si alte cateva e36, e46 dar tot benzina.

In asteptarea altor raspunsuri, rasfoieste forumul ca sunt nenumarate review-uri cu plusuri si minusuri.

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

Orice sfat ai primii pe forum.... de luat o masina cum vrei tu tot nu o sa-ti iei...

In primul rand, nu o sa gasesti una cu kilometrii sub 1000000,nici sub 150.000 plus ca nu este o regula ca la toate sa se strice acelasi lucru(piese).

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

Cum a zis si colegul C.sainz:nu masinile sunt pacatoase, ci propietarii.Dupa 200.000km pica injectoarele fie vrei fie nu vrei,nu tine de propietar cum a zis mecanicul tau si nu numai la BMW,la toate masinile mai ales Diesel dupa ani 2000-2001 pica pompe,turbine la kilometrajul asta.

Deci daca vrei sa iti iei,sfant este testul la reprezentanta si asa vei afla ce probleme are sau ce probleme va avea in viitor sau cine stie poate chiar nu are!

 

Mai exista masini si sub 150.000km dar nu cu mult sub.

Edited by VLAD1
Link to comment
Share on other sites

eu am cumparat pe al meu la 146.000 ( acum 4 zile am dat jos bateria originala pt prima oara ) km reali am aproape 1 an de cand il am , am facut 14.000 km , cu toate ca nu a fost prea intretinut de fostul proprietar , nu are nici un defect la motor , am avut probleme doar la turbina dar sa reparat cu 350 lei , cu cat motorul e mai puternic cu atat ai treaba mai des pe la el , al meu pe 318 e de 116 cp si merge foarte bine si rotund :) poate peste cativa ani cand se mai aranjeaza treaba cu taxele o sa ma schimb la unul de 3000 cmc

 

deci sfatul meu este cauta unul sub 180.000 km reali cu transmisie pe lant , sa nu aibe defecte majore care sunt costisitoare si greu de reparat , tinel peste 2000 rpm (sa nu ai probleme cu turbina) , si schimba consumabilele la max 15.000 km , daca cedeaza ceva va ceda piesele cu durata de viata mica sau doar din vina ta

ah si trage la pret pt fiecare defect detectat , eu regret ca nu am facuto iar acum ma costa micile defecte de caroserie ( rugina , aripa spate putin infundata , aparatori rupte etc )

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsurile rapide.

Ar mai fi o varianta sa-l cumpar una din Germania, dar mai stau un ic sa vad ce a fi cu taxa asta stupida.

De aceea am ales BMW si nu altceva ca au distributia pe lant, cea ce este un punct forte.

In orice caz ramane de vazut daca o sa gasesc ceva aici pe la noi.

Apropo cum e treaba cu testerul, inainte sa pun banii jos ar fi indicat sa-l duc la un tester, sau nu are importanta?

Presupun ca la consumabile inafar de filtre si ulei nu este altceva de schimbat, aici ma refer la partea de motor.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsurile rapide.

Ar mai fi o varianta sa-l cumpar una din Germania, dar mai stau un ic sa vad ce a fi cu taxa asta stupida.

De aceea am ales BMW si nu altceva ca au distributia pe lant, cea ce este un punct forte.

In orice caz ramane de vazut daca o sa gasesc ceva aici pe la noi.

Apropo cum e treaba cu testerul, inainte sa pun banii jos ar fi indicat sa-l duc la un tester, sau nu are importanta?

Presupun ca la consumabile inafar de filtre si ulei nu este altceva de schimbat, aici ma refer la partea de motor.

 

Da inainte sa dai banii o duci la tester la Bavaria.Pe langa Tester se va face si o inspectie a masinii ca sa vezi in ce stare e masina(tot atunci cand o duci la Tester se va face acest lucru) si atunci afli exact ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsurile rapide.

Ar mai fi o varianta sa-l cumpar una din Germania, dar mai stau un ic sa vad ce a fi cu taxa asta stupida.

De aceea am ales BMW si nu altceva ca au distributia pe lant, cea ce este un punct forte.

In orice caz ramane de vazut daca o sa gasesc ceva aici pe la noi.

Apropo cum e treaba cu testerul, inainte sa pun banii jos ar fi indicat sa-l duc la un tester, sau nu are importanta?

Presupun ca la consumabile inafar de filtre si ulei nu este altceva de schimbat, aici ma refer la partea de motor.

 

testeru nu are importanta , intrarile la reprezentanta e singurul mod sa poti vedea km reali (asta daca le are facute) , altfel doar cu un mecanic bun sa vezi sunet motor , fumul care il scoate ( si la fum am inteles ca este o solutie care o bagi in rezervor sa nu scoata fum negru ) , vezi daca e bateria originala si daca are capacele desfacute deobicei duce maxim vreo 200.000 km asa am auzit , eu am puso la redresor pe la 160.000 , alti am auzit ca au schimbato pe la 120.000 , uzura interioara pedale , volan , schimbator , tapiserie( cea ce iar se poate schimba )

 

varianta cu germania pica din start a dat si ieri la TV orice masina care nu a fost inmatriculata in RO dupa 01.2007 va plati taxa aia naspha de la 3000 la 6000 euro in functie de masina

deci nu stiu daca se mai risca cineva sa cumpere masini ne-inmatriculate sau inmatriculate inainte de 01.2007

 

PS: sai kish in freza pe burtosii aia din parlament care dorm cu degetu pe butonul de vot si aleg cele mai anormale variante :))

gandestete ca nu o sa mai vanda/ cumpere nimeni dacie / masini vechi care costa maxim 1500 euro deoarece ii va costa taxa 6000 euro =)) omfg :blink:

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

testeru nu are importanta , intrarile la reprezentanta e singurul mod sa poti vedea km reali (asta daca le are facute) , altfel doar cu un mecanic bun sa vezi sunet motor , fumul care il scoate ( si la fum am inteles ca este o solutie care o bagi in rezervor sa nu scoata fum negru ) , vezi daca e bateria originala si daca are capacele desfacute deobicei duce maxim vreo 200.000 km asa am auzit , eu am puso la redresor pe la 160.000 , alti am auzit ca au schimbato pe la 120.000 , uzura interioara pedale , volan , schimbator , tapiserie( cea ce iar se poate schimba )

 

varianta cu germania pica din start a dat si ieri la TV orice masina care nu a fost inmatriculata in RO dupa 01.2007 va plati taxa aia naspha de la 3000 la 6000 euro in functie de masina

deci nu stiu daca se mai risca cineva sa cumpere masini ne-inmatriculate sau inmatriculate inainte de 01.2007

 

PS: sai kish in freza pe burtosii aia din parlament care dorm cu degetu pe butonul de vot si aleg cele mai anormale variante :))

gandestete ca nu o sa mai vanda/ cumpere nimeni dacie / masini vechi care costa maxim 1500 euro deoarece ii va costa taxa 6000 euro =)) omfg :blink:

 

Exact mecanicul este de baza.

 

Se pot verifica orele de functionare ale motorului,nu se pot sterge.

Edited by VLAD1
Link to comment
Share on other sites

Ok, acuma dupa aest interviu urmeaza sa deschid bine ochii cand o sa fiu fata in fata cu masina.

Am ales BMW ca are distributia pe lant si capaciyayea motorului se incadreaza la impozit.

Ar mai fi fost varianta de la Mercedes ca si aceste masini au motoarele pe lant, dar din pacate nu mai au motoare diesel sub 2000 de ccm.

Va tin la curent cu decizia mea.

Multumesc inca odata colegilor pentru raspunsurile primite.

Toate cele bune.

Link to comment
Share on other sites

Va salut, doresc sa achizitionez in viitorul apropropiat un BMW seria 3 intre anii 2000-2003.

Motorizarea va fi diesel si capacitatea cilindrica de 2000.

Acuma la cate masini m-am uitat care erau de vanzare toti aveau ceva defecte, ba la motor, ba la caroserie, ba la sistemul electric (senzori, module).

Va rog sa ma ajutati in aceasta privinta ce sa fac chiar sunt asa de pacatoae seriile astea?

Am inteles ca benzinarele sunt mai fiabile, dar eu fac in jur de 30.40.0000 km pe an asa ca benzinar nu doresc din privinta consumului.

Ce am citit aici pe forum si am auzit din diferite surse ( servisuri, mecanici, internet) ar fi pompa de injectie si injectoarele la motoarele de 2000, nu sunt chiar asa de fiabile.

Totusi cei care detin o asemena motorizare ce spuneti?

Orice sfat sau punct de vedere e binevenit.

Multumesc anticipat si va doresc un AN Nou Fericit.

 

 

Nu stiu cine te a mintit de ti a zis ca benzinarele sunt mai fiabile, motoarele diesel duc si 1 milion de km, totul depinde si de grija fata de masina, intretinere etc...

Link to comment
Share on other sites

Aiurea, bmw la diesel mai are de invatat. Problema comuna la 320d motorul de 136cp e injectorul cu fir, se strica, habar n-am, apare eroarea. La cel de 150cp sunt clapetele de la galeria de admisie, se scot, se schimba, sunt defect de fabricatie. De turbina nu stiu, pica mai mult la cel de 150 cred, dar oricum destul de rar, nu am auzit sa pice in veselie.
Link to comment
Share on other sites

Motoarele duc mult si bine,atat la diesel cat si la benzina,numai ca la diesel mai ai turbo,mai ai injectoare mai pretentioase,etc.

 

Tine cont ca un diesel va avea cel putin cu 50-60%(ca sa nu zic aproep dublu) mai multi km ca un benzinar.Deci masina diesel va fi mai uzata din toate punctele de vedere.E46 diesel cu < 100k km gasesti doar in germania la Premium selection insa platesti pe ea peste 10k euro.

 

Daca tot vrei masina buna cu care sa faci 40k km an alege una minim 2008,chiar daca nu este bmw.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine sa fie bombardat de pareri insa ai si dreptate conteaza felul in care masina a fost exploatata, adica simplu este o masina iti faci treaba cu ea dimineata seara la serviciu mai faci o plimbare, ii mai dai 200 o data la nu stiu cat timp, nu trebuie sa iti bati joc de ea sa faci liniute in fiecare vineri.
Link to comment
Share on other sites

eu unu te sfatuesc sa-ti iei un 330d....e mai bun din mai multe pcte de vedere.asta vreau sa-mi eau si eu anu asta care vine...

dar daca te-ai hotarat sa-ti ei 320 sau dupa cum vad nu ai specificat seria,,,

nu-ti loa 525tds....pur si simplu e prost. pica cutia,ambreiajul,si injectoarele,mai exact va avea probleme la pornire,

 

sunt bune urm:320d 330d.530d....evita si 520d.

un 320d e mai sensibil ca 330 si 530 dar e bun...

daca are pana in 180.000km si merge totul ok. cutie,ambreiaj,cardan,si porneste mai ales acum iarna dupa lasarea bujiei la sfert cum e tipic bmw..si merge rotund si nu scoate sunete urate. e totul ok....de obicei 320d e mai zgomotos...

 

p.s evita cutie automata ...mai ales la un motor asha mic...(da ptr automat 2000cmc e motor mic)

Link to comment
Share on other sites

eu unu te sfatuesc sa-ti iei un 330d....e mai bun din mai multe pcte de vedere.asta vreau sa-mi eau si eu anu asta care vine...

dar daca te-ai hotarat sa-ti ei 320 sau dupa cum vad nu ai specificat seria,,,

nu-ti loa 525tds....pur si simplu e prost. pica cutia,ambreiajul,si injectoarele,mai exact va avea probleme la pornire,

 

sunt bune urm:320d 330d.530d....evita si 520d.

un 320d e mai sensibil ca 330 si 530 dar e bun...

daca are pana in 180.000km si merge totul ok. cutie,ambreiaj,cardan,si porneste mai ales acum iarna dupa lasarea bujiei la sfert cum e tipic bmw..si merge rotund si nu scoate sunete urate. e totul ok....de obicei 320d e mai zgomotos...

 

p.s evita cutie automata ...mai ales la un motor asha mic...(da ptr automat 2000cmc e motor mic)

Daca te scot banii afara din casa sau ai de aruncat,iti poti lua si un 330...chiar si un m3.Asta daca vrei sa dai bani DEGEABA la stat! :thumbsup:

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

m-am referit da 330d manual am si specificat mai sus sa evite automat...un manual 330d nu consuma mai mult de 10 in oras maxim

ti se pare mult?

 

daca la asta te-ai referit sau la taxe?.....taxe ce sunt alea?.....eu nu stiu....sincer....n-am platit in viata mea taxe.....dece sa platesc daca stau linistit cu numerele mele de italia,franta anglia,bulgaria.....si am totul in regula verificare asigurare

toata lumea taxe taxe...ne-au inebunit. numai are voie omu sa-si o masina buna ca e taxa.....cine va pune fratilor sa scrieti pe masini

B 12 BGD sau mai stiu eu ce ;))

Link to comment
Share on other sites

m-am referit da 330d manual am si specificat mai sus sa evite automat...un manual 330d nu consuma mai mult de 10 in oras maxim

ti se pare mult?

Nu de consum era vorba ci de taxele catre stat pt motorul ala de 3000cm!Ma scuzi daca m-am exprimat gresit!

 

 

Pai daca mai ai si nr de bulgaria sau alta tara astia(militia)te opresc din metru in metru!!!!

Mai mare deranjul...

Edited by kshu 09
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.