Jump to content

Doresc sa cumpar un BMW, si am cateva intrebari.


Jacob

Recommended Posts

serios acum...ca vb offtopic....spuneti-mi si mie va rog....ca sincer nu stiu....care e avantajul sa ai numere de romania? ca am inteles ca sunt taxe cat sa-ti cumperi alta masina

si care ar fi dezavantujul numerelor straine?

 

cat platesti in germania pt un motor de 3000?

Link to comment
Share on other sites

Sunt aberant de mari taxele (impozit, asigurare, taxa de poluare), parerea mea este ca avem taxe asa mari pentru ca exista multi oameni cu bani care au super masini si 3000-4000 de euro este un flea pentru ei, dar un tip care isi ia un 330i sau diesel de prin 2001-2002 adica o masina destul de veche si la 7000-8000 de euro cum poate el sa duca aceste taxe ? se poate compara cu Xulescu care are Porsche Cayenne si un seria 7 nou nout ? Nu bineinteles. Atunci te limitezi la un 316i pentru ca practic iti este INTERZISA aceasta placere. Asta este unii pot altii nu dar de platit sunt aceleasi valori pentru toti.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca pana la urma cel mai bun sfat este sa mearga omul cu masinile si motorizarile care l satisfac si sa aleaga singur ce considera el potrivit pt el si buzunarul lui. Eu nu stiu cum pot unii sa abereze ca 330d consuma 10% in oras, cand 320d sare de 11-12 %. si care e placerea cand nici cu 320 nu apuci sa bagi a 4 in oras, aaa, bine probabil ca, colegul nostru sfatuitor auzise el ca 330 probabil la relanti consuma 10 %. Nu mai va dati cu parerea aiurea....
Link to comment
Share on other sites

m-am referit da 330d manual am si specificat mai sus sa evite automat...un manual 330d nu consuma mai mult de 10 in oras maxim

ti se pare mult?

 

daca la asta te-ai referit sau la taxe?.....taxe ce sunt alea?.....eu nu stiu....sincer....n-am platit in viata mea taxe.....dece sa platesc daca stau linistit cu numerele mele de italia,franta anglia,bulgaria.....si am totul in regula verificare asigurare

toata lumea taxe taxe...ne-au inebunit. numai are voie omu sa-si o masina buna ca e taxa.....cine va pune fratilor sa scrieti pe masini

B 12 BGD sau mai stiu eu ce ;))

 

Cu mentalitatea asta sigur o sa progresam; de ce nemtii nu isi iau masini din Romania ca sa nu plateasca asigurare si impozite de 10 ori mai mici? Simplu, pt ca au si o moralitate, nu doar tipa ca nu le da statul, incearca sa si ofere in schimb pt. ceea ce li se pune la dispozitie. Poate chiar ar fi bine sa te loveasca cineva cu acte asa "in regula" ca ale tale, cu asigurare la vreo firma din Anglia, poate asa o sa gandesti altcumva.

Link to comment
Share on other sites

Zmei d astia vedem pe toate drumurile, ca ei nu platesc taxe,impozite etc... dar aparentele inseala...Cand vor vota astia din parlament ca obligatia romanului sa fie sa si inscrie masina pe ro sa i vezi atunci ce se mai zbat... Edited by serban78
Link to comment
Share on other sites

Cu mentalitatea asta sigur o sa progresam; de ce nemtii nu isi iau masini din Romania ca sa nu plateasca asigurare si impozite de 10 ori mai mici? Simplu, pt ca au si o moralitate, nu doar tipa ca nu le da statul, incearca sa si ofere in schimb pt. ceea ce li se pune la dispozitie. Poate chiar ar fi bine sa te loveasca cineva cu acte asa "in regula" ca ale tale, cu asigurare la vreo firma din Anglia, poate asa o sa gandesti altcumva.

esti de acord cu tot ce se taxeaza pe la noi sa inteleg?

Link to comment
Share on other sites

Zmei d astia vedem pe toate drumurile, ca ei nu platesc taxe,impozite etc... dar aparentele inseala...Cand vor vota astia din parlament ca obligatia romanului sa fie sa si inscrie masina pe ro sa i vezi atunci ce se mai zbat...

cred ca daca puteau sa faca asta, o faceau de mult. ceva imi cam spune ca sunt legati de maini si ue nu le da voie.

Edited by bedwap
Link to comment
Share on other sites

Nu pot spune ca sunt de acord cu noua taxa de inmatriculare, dar exista suficiente variante convenabile, sunt f. multe masini aduse dupa 2007 in tara la niste preturi mai mult decat decente; cui nu-i ajunge un motor de 2000cmc la care taxele sunt ok, sa plateasca pt. ca luxul de a putea merge cu 250 pe autostrada sau de a depasi toate "rablele"care merg legal se plateste. Din pct. meu de vedere 150-170Cp cum au motoarele de 2000cmc (diesel sau benizna) sunt mai mult decat suficienti.
Link to comment
Share on other sites

cred ca daca puteau sa faca asta, o faceau de mult. ceva imi cam spune ca sunt legati de maini si ue nu le da voie.

Nu stiu daca o sa poata sa faca asa ceva pentru ca UE inseamna libera circulatie a persoanelor si bunurilor. Poate doar abuziv sa reuseasca nu m-as mira...

Link to comment
Share on other sites

daca ar ajunge si impozitul la 2.0 3-4000 ron ai fi la fel de inversunat? sau intr-o pura resemnare ai trece pe vw polo 1.0i?!?

 

nu cred ca 2.5-3.0 sunt motorare destinate snobilor. sunt efectiv o alternativa de sunet cald in 6, sunt mai fiabile, si da, consuma PUTIN mai mult. in nici un caz atata cat sa merite asemenea impozite.

 

La o masina din 2006 euro4-euro5 de 3000cmc valoarea taxei reprezinta maxim 20-25% din valoarea masinii; de ce sa nu o poata vinde? La euro 5 e sub 1000E...la Euro 4 e pana in 3000E, asta la o cautare rapida....

 

ma refeream la masini euro 3, 2000-2003.

Edited by bedwap
Link to comment
Share on other sites

Daca nu o sa imi permit da, o sa imi iau POLO sau revin la METROU. Este normal sa restranga cumva masinile vechi; eu unul sunt constient ca al meu E34 nu mai are viata lunga pt. ca din 2013 cu siguranta o sa se taxeze dupa modelul din vest, impozit anual in functie de norma de poluare si capacitate cilindrica. Oricum, nu cred ca exista in lumea asta vreo tara in care modalitatea de aplicare a taxelor sa fie avantajoasa pt. toata lumea.
Link to comment
Share on other sites

Daca nu o sa imi permit da, o sa imi iau POLO sau revin la METROU. Este normal sa restranga cumva masinile vechi; eu unul sunt constient ca al meu E34 nu mai are viata lunga pt. ca din 2013 cu siguranta o sa se taxeze dupa modelul din vest, impozit anual in functie de norma de poluare si capacitate cilindrica. Oricum, nu cred ca exista in lumea asta vreo tara in care modalitatea de aplicare a taxelor sa fie avantajoasa pt. toata lumea.

brusc mi a venit in minte bulgaria.

Link to comment
Share on other sites

deja tara asta nu mai reprezinta o alternativa a inscrierilor dar parca nici pe bulgaria nu m as baga... desi am avut de ales acum 3 ani sa o inscriu pe bulgaria unde taxa era semnificativ mai mika am ales ro si am scos din buzunar 65 mil. Deci se poate, cand nu se va mai putea voi lua o masina hibrida sau un corsa, sau lupo de 1000 cmc si asta e. In vest sunt masini de capacitate mica consum mic, la noi toata lumea daca nu are motor mare parca nu se simte bine
Link to comment
Share on other sites

Daca nu o sa imi permit da, o sa imi iau POLO sau revin la METROU. Este normal sa restranga cumva masinile vechi; eu unul sunt constient ca al meu E34 nu mai are viata lunga pt. ca din 2013 cu siguranta o sa se taxeze dupa modelul din vest, impozit anual in functie de norma de poluare si capacitate cilindrica. Oricum, nu cred ca exista in lumea asta vreo tara in care modalitatea de aplicare a taxelor sa fie avantajoasa pt. toata lumea.

 

Vezi ca esti dezinformat? Intreaba-l pe DOMI, care a stat in germania, are e34 525i si impozitul e mai mic decat in romania. Are euro2 si se calculeaza in functie de capacitate si norma de poluare. Dar e un impozit de bun simt, nu ca la jecmanica, aici.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.