Jump to content

Doresc sa cumpar un BMW, si am cateva intrebari.


Jacob

Recommended Posts

Ok, acuma dupa aest interviu urmeaza sa deschid bine ochii cand o sa fiu fata in fata cu masina.

Am ales BMW ca are distributia pe lant si capaciyayea motorului se incadreaza la impozit.

Ar mai fi fost varianta de la Mercedes ca si aceste masini au motoarele pe lant, dar din pacate nu mai au motoare diesel sub 2000 de ccm.

Va tin la curent cu decizia mea.

Multumesc inca odata colegilor pentru raspunsurile primite.

Toate cele bune.

 

 

Mercedes are motoare diesel cu cilindree sub 2000cm3 pe clasa A si B cel de 2.143 cm3 e pe clasa C, E, generatiile vechi iar la cele noi a fost montat si pe S 250 CDI si ML 250 CDI.

 

Cum a zis si colegul C.sainz:nu masinile sunt pacatoase, ci propietarii.Dupa 200.000km pica injectoarele fie vrei fie nu vrei,nu tine de propietar cum a zis mecanicul tau si nu numai la BMW,la toate masinile mai ales Diesel dupa ani 2000-2001 pica pompe,turbine la kilometrajul asta.

Deci daca vrei sa iti iei,sfant este testul la reprezentanta si asa vei afla ce probleme are sau ce probleme va avea in viitor sau cine stie poate chiar nu are!

 

Mai exista masini si sub 150.000km dar nu cu mult sub.

 

 

Nu e o regula ca trebuie sa cada dupa 200.000km. De exemplu eu am peste 240.000km si momentan totul e OK cu toate componentele.

A trebuit sa schimb alternatorul pt ca era gata dar injectoarele, turbina, pompele si celelalte merg OK.

Link to comment
Share on other sites

Zicea cineva mai sus ca dupa 200 000 km pica injectoarele...cum dracu sa fie asa ceva ?:)

 

Referitor la bmw-ul ce vrei sa-l iei ...2000 - 2003, n-am citit in cele 4 pagini...ma gandesc ca poate ti-a mai zis cineva, dar vezi ca e mare diferenta...2000, 2001, e motorul 20d de 136 de cai, iar din 2002 incolo e cel de 150 de cai, mai bun...nu numai ca putere...vezi si tu acum :)

Link to comment
Share on other sites

Aiurea, bmw la diesel mai are de invatat. Problema comuna la 320d motorul de 136cp e injectorul cu fir, se strica, habar n-am, apare eroarea. La cel de 150cp sunt clapetele de la galeria de admisie, se scot, se schimba, sunt defect de fabricatie. De turbina nu stiu, pica mai mult la cel de 150 cred, dar oricum destul de rar, nu am auzit sa pice in veselie.

 

Nu generaliza! Eu dupa 60.000km facuti de mine si peste 240.000km ai masini injectoarele nu au dat nici o eroare si nu au semnalat nici o problema.

Dieselul ca sa nu-ti faca probleme cere cateve lucruri esentiale: revizii la timp (numai mult de 10-12.000km in Romania), piese de calitate, motorinĂŁ de calitate nu cea mai ieftinĂŁ Âşi un proprietar care sa nu se zgarceasca cand pica ceva si sa schimbe totul la timp.

 

Motoarele duc mult si bine,atat la diesel cat si la benzina,numai ca la diesel mai ai turbo,mai ai injectoare mai pretentioase,etc.

 

Tine cont ca un diesel va avea cel putin cu 50-60%(ca sa nu zic aproep dublu) mai multi km ca un benzinar.Deci masina diesel va fi mai uzata din toate punctele de vedere.E46 diesel cu < 100k km gasesti doar in germania la Premium selection insa platesti pe ea peste 10k euro.

 

Daca tot vrei masina buna cu care sa faci 40k km an alege una minim 2008,chiar daca nu este bmw.

 

 

Uzura unui motor diesel la 200.000km e cam echivalenta cu uzura unui motor otto la 100.000km.

Componentele de amortizare pot fi mai uzate datorita rularii dar d.p.d.v. al uzurii componemtelor interne benzina se uzeaza mai repede.

 

Diesel engines have several advantages over other internal combustion engines:

 

They burn less fuel than a petrol engine performing the same work, due to the engine's higher temperature of combustion and greater expansion ratio.[1] Gasoline engines are typically 30 percent efficient while diesel engines can convert over 45 percent of the fuel energy into mechanical energy[26] (see Carnot cycle for further explanation).

They have no high voltage electrical ignition system, resulting in high reliability and easy adaptation to damp environments. The absence of coils, spark plug wires, etc., also eliminates a source of radio frequency emissions which can interfere with navigation and communication equipment, which is especially important in marine and aircraft applications.

The life of a diesel engine is generally about twice as long as that of a petrol engine[27] due to the increased strength of parts used. Diesel fuel has better lubrication properties than petrol as well.

 

Bus powered by biodiesel

 

Diesel fuel is distilled directly from petroleum. Distillation yields some gasoline, but the yield would be inadequate without catalytic reforming, which is a more costly process.

Diesel fuel is considered safer than petrol in many applications. Although diesel fuel will burn in open air using a wick, it will not explode and does not release a large amount of flammable vapor. The low vapor pressure of diesel is especially advantageous in marine applications, where the accumulation of explosive fuel-air mixtures is a particular hazard. For the same reason, diesel engines are immune to vapor lock.

For any given partial load the fuel efficiency (mass burned per energy produced) of a diesel engine remains nearly constant, as opposed to petrol and turbine engines which use proportionally more fuel with partial power outputs.[28][29][30][31]

They generate less waste heat in cooling and exhaust.[1]

Diesel engines can accept super- or turbo-charging pressure without any natural limit, constrained only by the strength of engine components. This is unlike petrol engines, which inevitably suffer detonation at higher pressure.

The carbon monoxide content of the exhaust is minimal, therefore diesel engines are used in underground mines.[32]

Biodiesel is an easily synthesized, non-petroleum-based fuel (through transesterification) which can run directly in many diesel engines, while gasoline engines either need adaptation to run synthetic fuels or else use them as an additive to gasoline (e.g., ethanol added to gasohol).

Link to comment
Share on other sites

Va salut, doresc sa achizitionez in viitorul apropropiat un BMW seria 3 intre anii 2000-2003.

Motorizarea va fi diesel si capacitatea cilindrica de 2000.

Acuma la cate masini m-am uitat care erau de vanzare toti aveau ceva defecte, ba la motor, ba la caroserie, ba la sistemul electric (senzori, module).

Va rog sa ma ajutati in aceasta privinta ce sa fac chiar sunt asa de pacatoae seriile astea?

Am inteles ca benzinarele sunt mai fiabile, dar eu fac in jur de 30.40.0000 km pe an asa ca benzinar nu doresc din privinta consumului.

Ce am citit aici pe forum si am auzit din diferite surse ( servisuri, mecanici, internet) ar fi pompa de injectie si injectoarele la motoarele de 2000, nu sunt chiar asa de fiabile.

Totusi cei care detin o asemena motorizare ce spuneti?

Orice sfat sau punct de vedere e binevenit.

Multumesc anticipat si va doresc un AN Nou Fericit.

 

 

Iti recomand 320d indiferent de putere (e bun si cel de 136CP si cel de 150CP).

Verifica cu atentie cum a fost intretinut. Personal nu cred ca ai sa gasesti sub 200.000km reali din perioada 2000-2003.

Am vorbit cu un pasionat de BMW care a avut un 320d din 2000. A mers cu el pana la 450.000km. Ca sa-l vanda la dat la 200.000km. A cumparat altul din 2003 cu 170.000km, el zice ca reali.

Asa ca mare atentie. Daca ei unul cu 400.000km si intre timp iau fost schimbate injectoarele, turbina si altele e mai bun ca unul cu 200.000km care sta sa pice.

Masina uneori e loterie. O cumperi buna. Nu a picat nimic la ea la fostul proprietar si tu o iei ca fiind buna dar incep sa cada la tine.

Parerea mea e ca masina se cumpara si cu inima. Daca pica asta e. Schimbi piesa si gata.

La kilometrii facuti de tine anual OBLIGATORIU DIESEL. Orice piesa ar pica scoti banii pe ea din economia facuta la carburant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.