Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

ce ulei imi trebuie/recomandati 318is 1997


adienzo

Recommended Posts

am avut Castrol 15w40, bun uleiul, l-am schimbat la 15.000 si era inca curat si am completat f putin gen 200-300ml, acum am bagat Repsol 10w40, mi-a adus cineva din Spania, am facut vreo 700km, ca prima impresie, e mai putin zgomotos motorul si se tureaza mai usor parca, poate fi din cauza ca e proaspat sau ca unge mai bine, nu stiu.

 

daca sunt reali km aia ai tai 160.000 eu zic sa mergi cu 10w .

 

eu am tot 318is are 250.000 care nu cred ca sunt reali ca pare schimbat ceasul, oricum are vreo 200.000, are si fratemiu tot 318is, are 230.000, a mers cu 10w din Germania, Aral, a completat cam 700ml pana la schimb la 12-13.000, a bagat Castrol 5w si i-a consumat vreo 4-500ml in 300.000km, l-a dat afara si Bagat ulei BMW 10w, asta e stabil acum nu a mai completat, are vreo 4.000 cu el.

Edited by alex_rhv
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu sunt convins 100% ca sunt reali dar apare pe verificare si asigurare aceias km....

nu ce sa zic....eu vreau ceva care sa mearga bine motoru si sa fie totul ok...daca consuma oricum fac schimburi intre 7000 si 9000 km....

dar daca consuma ma gandesc ca numai e indicat ptr protectia motorului sa folosim un ulei care-l papa ci sa folosim unu mai stabil chiar daca e mai gros...ptr ca asta cere motoru....sau invers?

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu sunt convins 100% ca sunt reali dar apare pe verificare si asigurare aceias km....

nu ce sa zic....eu vreau ceva care sa mearga bine motoru si sa fie totul ok...daca consuma oricum fac schimburi intre 7000 si 9000 km....

dar daca consuma ma gandesc ca numai e indicat ptr protectia motorului sa folosim un ulei care-l papa ci sa folosim unu mai stabil chiar daca e mai gros...ptr ca asta cere motoru....sau invers?

 

 

la motorul asta fabrica zice ca poate consuma 700ml intre schimburi, acum daca te iei dupa calculator(ledurile alea verzi) o sa vezi ca schimbul e undeva la 15-17.000 km, decai la 10.000 ar trebuie sa consume cam400ml ulei, daca ia mai mult inseamna ca incepe sa se uzeze motorul si trebuie ulei mai gros. Din ce am citit pe net fabrica recomanda 5w40 pana in 100.000km, 10w40 pana la 200.000, peste 200.000 15w40. Eu zic sa iei ulei BMW sau ca este bun calitativ baga 10w40 ca este iarna si nu ar trebui sa ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

Am un 316i din 97, 190 si ceva de mii de km pe bord ( trag speranta ca-s reali) si merg pe Castrol Edge 5w40 , fostul proprietar o tinea pe Mobil 1 10w40, si de cand am bagat full synteticul asta de la Castrol sunt foarte multumit, parca trage altfel si relantiu e mai "linistit"...cat despre mancat de ulei, nu stiu ce sa zic ca oricum ii completez la 2-3 luni ca supureaza pe la niste garnituri, am picaturile-n pe jos in garaj si garniturile o sa le schimb cand o sa picure vizibil, deocamdata nu ma supara, mai mult de 1 litru la un schimb ( 12 mii de km ) nu ii bag.

 

Tinad cont de km masinii tale clar as merge pe 5w40, mai ales ca e si iarna, si ideal ar fi sa fie Castrol -- e taticu' lor -- sau desigur ulei BMW dar e tot ulei Castrol cu alta eticheta si putin mai scump.

Link to comment
Share on other sites

azi am observat ca-mi picura si mie ulei...nu aveam problema asta pana....dar cu garda pe care o am am fisurat baia banuiesc...cat despre ulei?...cred ca a incept sa mai papa din el...scazand nivelu de pe joja....

azi la cald am turat la max motoru pe liber...si a scos un nor de fum alb....asta inseamna ca consuma ulei nu?

Link to comment
Share on other sites

castrol 10w40 fara complicatii!uitate bine pe unde perde ca e posibil sa nu fie baia,si sa fie de la semeringul arborului cotit.norul era fum sau vapori ca de obicei in zilele reci si cu motorul rece e condensul(aburi).daca motorul este foarte uzat si crezi ca `papa ulei punei un 5w50 mabil 1!
Link to comment
Share on other sites

azi am observat ca-mi picura si mie ulei...nu aveam problema asta pana....dar cu garda pe care o am am fisurat baia banuiesc...cat despre ulei?...cred ca a incept sa mai papa din el...scazand nivelu de pe joja....

azi la cald am turat la max motoru pe liber...si a scos un nor de fum alb....asta inseamna ca consuma ulei nu?

Fumul ala alb este defapt abur, condens. Mergi pe BMW 5w40 daca intre schimburi (10.000 de km) nu sare consumul de 1-1,5 litri stai pe 5w40, daca manaca mai mult treci pw 10w40.

Edited by CatuXXX
Link to comment
Share on other sites

castrol 10w40 fara complicatii!uitate bine pe unde perde ca e posibil sa nu fie baia,si sa fie de la semeringul arborului cotit.norul era fum sau vapori ca de obicei in zilele reci si cu motorul rece e condensul(aburi).daca motorul este foarte uzat si crezi ca `papa ulei punei un 5w50 mabil 1!

nu stiu pe unde pica. am scut sub masina si nu cred ca e de la baie,daca e de la semerig e grav?.....

Link to comment
Share on other sites

nu stiu pe unde pica. am scut sub masina si nu cred ca e de la baie,daca e de la semerig e grav?.....

 

Nu e baia, stai linistit, trebuia sa basesti baltau sub ea daca era baia fisurata, dar majoritatea au probleme cu garniturile, in general garnitura de la filtru de ulei ( unde vine turnat compartimentu cu filtru pe bloc ). A mea supureaza pe la majoritatea garniturilor in afara de _chiulasa_, putin si pe la culbutori am vazut, dar aia sa fie problema, nu le schimb nici de al dracu' , singuru dezavantaj e cand fac schimbu caci cumpar 5 litri de ulei in loc de 4, si in intervalu de 12 mii de km la cat fac eu schimbu completez mai putin de 1 litru, deci nu merita investitia cu garniturile ...So don't worry 5-10 picaturi in garaj sub masina nu e o problema

Link to comment
Share on other sites

Nu e baia, stai linistit, trebuia sa basesti baltau sub ea daca era baia fisurata, dar majoritatea au probleme cu garniturile, in general garnitura de la filtru de ulei ( unde vine turnat compartimentu cu filtru pe bloc ). A mea supureaza pe la majoritatea garniturilor in afara de _chiulasa_, putin si pe la culbutori am vazut, dar aia sa fie problema, nu le schimb nici de al dracu' , singuru dezavantaj e cand fac schimbu caci cumpar 5 litri de ulei in loc de 4, si in intervalu de 12 mii de km la cat fac eu schimbu completez mai putin de 1 litru, deci nu merita investitia cu garniturile ...So don't worry 5-10 picaturi in garaj sub masina nu e o problema

 

Da ce ti-a facut masina de esti asa inversunat pe ea?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.