Jump to content

dezastru E39


Guest Rosoaga

Recommended Posts

Guest Rosoaga

Umbla ghinionul dupa mine :((.Incerc sa fac masina functiunala de la A la Z dar de fiecare data patesc ceva.

 

Eram pe autostrada ,mam luat cu unu si mergeam cam tare 170-180. Pe un pod la o denivelare radiatorul de apa a iesit din suport din stanga de sus si impingea in furtunul de cauciuc de la radiatorul cooler ( e furtunul 4 din imagine care e prin cu o bratara ,sus de un tub de aluminiu cred http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Touring/Europe/530d-M57/RHD/M/2001/april/browse/engine/intake_manifold_supercharg_air_duct/) . Furtunul asta sa frecat de poleea de la alternator pana sa rupt bratara si a sarit furtunul ( foarte groaznic)

Masina nu mai tragea deloc , cum turbo functioneaza cu putin ulei pentru a face ungerea a inceput sa sara ulei pe acolo. Pana am reusit sa opresc eu partea stanga de la motor era plina de ulei. Am fost la servive mai pus furtunul , a asezat radiatorul in suport , am mers 150 KM si iar a sarit . Am fost iar la servive mia pus furtunul si mi-au spus ca trebuie sa cumpar alt furtun pentru ca asta sa cam uzat din cauza frecari. Am dat comanda de alt furtun ( miercuri ajunge).

 

Problema mea e : De ce a scapat radiatorul???????

 

Ar fi bine sa dau pardea fata jos sa ma uit cum e prins radeatorul de apa si sa vad poate ca in partea inferioara a scapat din suport sau a pati ceva.

 

PS. am un E39, 530D , an 2001.

 

Multumesc ..

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat e de normal sa iti iasa ulei pe furtunul de la intercooler.si mie mi-a sarit acelasi furtun din cauza ca ceva mecanic la pozitionat prea aproape de fulia de la alternator...s-a frecat colierul ce strangea furtunul de acea fulie pana la taiat.idea e ca eu am facut asa vreo 180km si nu am avut gram de ulei iesit din acel furtun.poate ai turbina obosita rau...
Link to comment
Share on other sites

Guest Rosoaga

trebuie sal desfac si sal curat calumea , sa ma uit la radiator ce are , sa schimb furtunul ala.

 

Incepand de luni . Pana atunci LA MULTI ANI :D:D tuturor din staf si la toti romani.

Link to comment
Share on other sites

Radiatprul are niste catari in partea de jos si niste cleme de plastic care-l tine lipit de trager sus. Cat despre cotul la intercooler, am patit-o si eu in mers la vit mare, la fel se stropise putin motorul, am intrebat mai multa lume si mecanici si lafel mi-au zis ca este normal, am curatat admisia si schimbat epuratorul si de curand am desfacut cotul sa ma uit, am dat cu degetul si era uscat, poate f putina funingine cu un strop de ulei. Cred ca este normal din moment ce la o masina de 2 ani vechime tot motor 3.0d (v6) am vazut ulei pe admisie. ( scuze de greseli scriu dupa tel.$

 

Le: pe admisie, adica pe acelasi cot, admisia era deja imbacsita si clapetele (2 pt v6) nu functionau normal.

 

Le: pe admisie, adica pe acelasi cot, admisia era deja imbacsita si clapetele (2 pt v6) nu functionau normal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rosoaga
ok multumesc . am dat comanda de cotul ala si miercuri imi vine ( momentan e pus cotul vechi care e putin avariat din cauza fuliei). Vad eu miercuri despre ce e vorba.. in legatura cu radiatorul.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.