Jump to content

Supercharger in a box?


mrmafioso

Recommended Posts

e vorba de un mic device care creeaza turbulente la turatii mici. dovada cea mai simpla este ... simpla: scoateti cotul respectiv din cutia filtrului de aer, cel care creeaza turbulente la turatii mici, si va veti convinge cit de _prost_ va va trage motorul.nimic nu e in plus, nimic nu e in minus... si cu toate astea, ma voi _judeca_ cu AB !!!!
Link to comment
Share on other sites

eu l-as scoate dar dintr-un motiv sau altul......nu il am

as fi recunoscator daca are cineva o palarie de carburator cu cotul respectiv si e dispus sa il cedeze.....................contra unei beri reci bineinteles (Carlsberg adica :blink: )

Link to comment
Share on other sites

e vorba de un mic device care creeaza turbulente la turatii mici. dovada cea mai simpla este ... simpla: scoateti cotul respectiv din cutia filtrului de aer, cel care creeaza turbulente la turatii mici, si va veti convinge cit de _prost_ va va trage motorul.nimic nu e in plus, nimic nu e in minus... si cu toate astea, ma voi _judeca_ cu AB !!!!

15882[/snapback]

 

sigur nu-s cel mai tehnic de pe aici asa ca nu sunt sigur daca am inteles...

(cine pana mea?!?) spune ca totusi ar fi bine sa adaugi un "vortex-generator" dinala sau

ca ar fi ceva inutil?

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca si pe la dacii se punea la un moment dat un fel de elice inainte de carburator tocmai pentru a crea curenti turbionali in admisie......se pare ca facea bine.

pe de alta parte eu sunt adeptul de a pune ceva in plus la masina, ceva ce nu a pus constructorul, doar daca e bine calculat si dovedit inainte.

chitibusuri s-au mai auzit .......de exemplu pe la dacie iarna unii baieti bagau un bec de far sa incalzeasca aerul :)

pe de alta parte nici inginerii aia nu baga tot ce le bese lor mintea in masini ca daca ar baga ar fabrica toti cate un singur tip de masina cu tot ce au mai bun

parerae mea :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu sincer vreau sa mi iau .nu stiu cine mai vrea.sincer numai mecanici pe aici.daca ati cunoaste cat de cat ati vedea ca este util dar cum sunt romani nostriiiiiiiiii.in fine ca sa stiti are si m3 csl ul asa ceva .deci daca aia sunt prosti de la bmw. uni ce or fi?? cobretii mai vrei un capac de filtru de aer ??am unu acasa daca vrei dai un suc.si am o combinatie pt tine sa iti faci ceva mai bun la admisie ,eu am vrut sa fac dar nu am mai apucat ca a fugit masina de la mine.ai rez cutia de viteze
Link to comment
Share on other sites

baga ideea cu admisia pe privat.

eu mai am o palarie daia de la gabi si vreau tot asa sa fac ceva cu ea. :blink:

cutia....am pus una in 5 de la cineva care mi-a dat-o moka. cam fluiera ea dar stii cum e cu calul de dar.

si mai am o cutie in 4 pe balcon, dar imi trebuie cardan lung pt aia.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut tuturor.

tocmai mi-am primit acel turbonator de care toti vb .este nimic doar o place care este indoit tubular iar la capat este taiat si indoit in asa fel sa "aerului care trece prin el sa se roteasca ". sincer inca nu lam incercat dar cind am sa-l incerc am sa va anunt despre performanta lui .daca este asa ceva .sincer am fost cam dezamagit ca am dat 80 $(69+taxe) pe o chestie pe care si eu puteam face acasa.

vom trai si vom vedea.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor.

tocmai mi-am primit acel turbonator de care toti vb .este nimic doar o place care este indoit tubular iar la capat este taiat si indoit in asa fel sa "aerului care trece prin el sa se roteasca ". sincer inca nu lam incercat dar cind am sa-l incerc am sa va anunt despre performanta lui .daca este asa ceva .sincer am fost cam dezamagit ca am dat 80 $(69+taxe) pe o chestie pe care si eu puteam face acasa.

vom trai si vom vedea.

35697[/snapback]

 

Spune-ne si noua ce se intampla... daca iti mai baga un 10 cai nu mai conteaza

cum arata... facem de mana si vindem la baieti si-ti recuperezi investitia.

Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa ai torque sugruma putzin prostia de inlet si vei avea mult mai mult torque pana in 3.000rpm dupa aia pierzi.

 

Idea este simpla si de o suta de ani ..... la RPM mic aerul tre sa aiba viteza cat mai mare (nu cantitate) la RPM mare trebuie sa aiba cat mai mult volum.

 

Ford Australia au inginerit un intake manifold in 1994 care inca il foloeste azi neatins si ne schimbat pentru ca este superb si foarte simplu. Are un acuator care schimba volumul si lungimea manifoldului in acordantza cu catzi RPM ai.

 

http://us1.webpublications.com.au/static/i.../55183_00mg.jpg

http://us1.webpublications.com.au/static/i...1/55183_3mg.jpg

 

la viteze mici de RPM, este deschisa si devine lunga, aerul prinde viteza si are un torque fenomenal pentru un astfel de motor (a trebuit redus din computer (ECU) in 95 deoarece lumea scartzaia rotzile fara sa vrea cand plecau de la semafor)

 

Deci sa tzina asa ceva fara nici o modificare timp de 10 ani este ceva.

 

Singura problema e ca ori e ON ori e OFF, nu este ajustabil decat la ce RPM acuatorul schimba pozitzia.

 

Eu stiu cum e pentru ca din '96 am avut numai XR6'uri :blink:

 

Idea cu prostia aia de "tornado" cum se chema la noi e o tampenie deoarece este foarte important cat de aproape de MAF sensor sau trottle body e pozitzionata prostia, daca e chiar dupa filtru degeaba o ai :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

salut din nou

am ajuns acasa de citeva zile si miam montat asa zisul turbonator pe care lam cumparat din state .sincer sa fiu nu stiu ce sa cred ,am simtit un pic de tractiune dar un nu definitiv la 30 cai putere .deci ... nu stiu ce sa va zic .acum ca miam *** bani totuna dar ,oricum nu am vazut rezultate la care ma asteptam . :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
daca vrei sa ai torque sugruma putzin prostia de inlet si vei avea mult mai mult torque pana in 3.000rpm dupa aia pierzi.

 

Idea este simpla si de o suta de ani ..... la RPM mic aerul tre sa aiba viteza cat mai mare (nu cantitate) la RPM mare trebuie sa aiba cat mai mult volum.

 

Ford Australia au inginerit un intake manifold in 1994 care inca il foloeste azi neatins si ne schimbat pentru ca este superb si foarte simplu. Are un acuator care schimba volumul si lungimea manifoldului in acordantza cu catzi RPM ai.

 

35892[/snapback]

 

 

Pai nu stiu ce au mesterit cei din Australia ,ca BMW-ul avea galerie cu admisie in doua trepte de prin 92.

Si daca nu ma insel, seria 7 are galerie de admisie variabila continuu.Mai bine de atat nu se poate :blink:

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Bai, eu sunt inginer, asa ca nu trebuie sa pui muta baza pe capacitatea mea de intelegere. Am vazut poza, dar exteriorul nu-mi spune nimic. Mie imi trebuie o schema prin care sa vad traseele diferite pe care merge aerul si cum li se modifica lungimea. Stiu cum sunt cele cu doua lungimi. Aerul trece pe canalul scurt sau pe cel lung. Dar cum arata o galerie cu lungime variabila continuu, tot n-am aflat.

Link to comment
Share on other sites

ia uite ce e in capul meu:

 

post-21-1126704415_thumb.jpg

 

habar n-am ce e de fapt in interior, dar asa imi imaginez eu in urma schitei de mai sus :blink:

 

poate de fapt sint niste tzevi cu lungime diferita si niste clapete pe la capetele lor, care fac un traseu mai lung sau mai scurt. ar fi tare bine daca ne-ar putea spune cineva exact ce e acolo. Bavaria, Turbo Mann ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.