Jump to content

Schimbare praguri E36.


Sorel SRN

Recommended Posts

Salut. As vrea sa stiu daca se pot schimba pragurile de pe masina din poza. Mi-a spart un "meserias" un prag la o vulcanizare si am vazut ca sunt pe net diverse modele de praguri. Ma intereseaza daca pot sa le schimb pentru ca mi-a spus cineva ca pragurile de pe masina mea nu se pot da jos. Multumesc. Atasez poze cu masina mea cu pragurile pe care le are si o poza cu cele pe care le-as monta.

post-34621-0-37022700-1325594042_thumb.jpg

post-34621-0-45031300-1325594057_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pai in prima poza ai pragurile de metal (nu se dau jos, doar taiate).

 

in a doua poza sunt pragurile de plastic, care vin peste cele din prima poza, prinse in cleme, dar trebuie intai gaurite dupa un tipar, sau lipite bine.

 

merg puse pragurile de M (in X, cele din poza 2), pragurile normale de plastic sau pragurile Luxury edition (astea-s toate, din fabrica).

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/328i-M52/RHD/M/1997/june/browse/vehicle_trim/outer_kick_panel_m_technic/

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/328i-M52/RHD/M/1997/june/browse/vehicle_trim/door_sill/

 

daca e indoit, merge indreptat, daca-i spart trebuie sudat, sau taiat partea aceea, si apoi sudata bucata aia lipsa, cu alta de pe alta masina.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

pai e spart pe dedesubt presupun, nu?

 

daca e acolo sub aripa, e chiar aripa, ca aripa e cu totul, zona aia intre usa si roata fata e aripa nu prag.

 

dar trebui sudat pe acolo, dat cu ceva antirugina, vopsit, si abia apoi pragurile de plastic, daca le pui asa peste, o sa manance rugina pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pai e spart pe dedesubt presupun, nu?

 

daca e acolo sub aripa, e chiar aripa, ca aripa e cu totul, zona aia intre usa si roata fata e aripa nu prag.

 

dar trebui sudat pe acolo, dat cu ceva antirugina, vopsit, si abia apoi pragurile de plastic, daca le pui asa peste, o sa manance rugina pe acolo.

Sal! Ce ai mai facut cu pragul spart? L-ai sudat? Ca ale mele sunt sparte amandoua si nush ce sa fac ,daca le sudez s-ar vedea urat?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Eu am avut o patanie asemanatoare.

Un vecin nu a pus cricul unde trebuie (cred ca a facut-o intentionat, pentru ca eu i-am indicat exact unde sa puna talpicea cricului) si mi-a spart pragul.

O problema des intalnita la cei obisnuiti cu Dacia stramoseasca!

Ma rog, la mine incepea deja sa rugineasca pe interior asa ca dupa 2 ani am dus masina la tinichigerie si cu 2 praguri noi.

Operatia de schimbare de prag nu as mai repeta-o in Romania!

Pana la urma pragurile au iesit bine.

Nu le-am mai gaurit in zona plasticelor care vin in dreptul usilor si am bagat cate 2 tuburi de ceara in fiecare prag inainte sa inceapa ploile.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu am avut o patanie asemanatoare.

Un vecin nu a pus cricul unde trebuie (cred ca a facut-o intentionat, pentru ca eu i-am indicat exact unde sa puna talpicea cricului) si mi-a spart pragul.

O problema des intalnita la cei obisnuiti cu Dacia stramoseasca!

Ma rog, la mine incepea deja sa rugineasca pe interior asa ca dupa 2 ani am dus masina la tinichigerie si cu 2 praguri noi.

Operatia de schimbare de prag nu as mai repeta-o in Romania!

Pana la urma pragurile au iesit bine.

Nu le-am mai gaurit in zona plasticelor care vin in dreptul usilor si am bagat cate 2 tuburi de ceara in fiecare prag inainte sa inceapa ploile.

Salut, spune-mi te rog cat te-a costat reparatia fara praguri.

Eu am fost la un tinichigiu si mi-a cerut cam 300 de euro cu tot cu vopsit (ambele praguri), vrea praguri noi. Pragurile ma costa 370 de ron.

Mai am varianta sa schimb doar partea din fata din dreptul suportului de cric, dar nu stiu pretul.

Eventual cunoasteti un tinichigiu in Bucuresti in apropiere de Dristor?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Reparatia pragurilor m-a costa 3.000 de RON fara praguri si fara vopsitorie. Doar manopera. Pragurile noi m-au costat in jur de 400 de RON.

Masina am dus-o dezechipata pentru ca nu vroiam sa ma risc sa-mi strice tinichigii ceva. Oricum, au gasit altceva sa strice dar eram pregatit si aveam piesa de rezerva!

Nu te sfatuiesc sa cumperi praguri Klokenhorm. Chiar daca sunt facute in Danemarca, tabla este foarte subtire si matrita nu este perfecta.

Daca, totusi, iti pui Klokenhorm, stai pe capul tinichigiului sa iti indrepte tabla inainte sa o puna pe masina.

Dupa ce ai pus pragul insista sa iti dea cu o solutie care este rezistenta la pietre (imi scapa numele acum).

Eu am dus masina intr-un service CICLOP si pana la urma a iesit perfect.

 

Sfatul meu ar fi sa nu mai gauresti pragul pentru clemele pe care vin plasticele alea de protectie.

Alt sfat, ar fi ca sa iti cumperi 2 tuburi (spray) cu ceara pentru praguri.

Se gasesc in targ si costa intre 25-35 RON/tub. Sa ceri si furtunelul special cu care vin acele tuburi!

Tinichigiul o sa-ti recomande sa dai cu ulei in interiorul pragurilor. Refuza-l si da cu ceara aia speciala.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.