Jump to content

Filtru particule: 691€ Germania vs 6666lei Romania ?


onx_tequila

Recommended Posts

Il voi cumpara de Paste cand voi pleca in Olanda si va voi spunce tot ce a implicat treaba asta, pt k toti cei care ajung la 200k km sa-l schimbe decat sa dea 1000 lei pe unul second. Nu cred ca se potriveste de pe alte modele, pe mine m-au intrebat dk e EU3 sau EU4 ca sunt filtre separate si mi-e ca dau banii pe unu second degeaba

 

Original sau nu, asa si la noi AB a trecut de pe sistem de franare ATE pe JURID.... Acum poti spune ca jurid nu e original??? Tre sa tina 200k de km....

Cine stie, pote nu e original, poate nu e Bosal si e altceva, daca il voi schimba la ei iti dai seama ca nu voi stii ce este, dar cu 6800 lei nu-l schimb nici cu ajutorul de ultimul drum!!!

Link to comment
Share on other sites

Am primit confirmarea din Germania, am si confirmarea telefonica din Austria-Vienna, doar ca in Vienna dupa 18ian dar eu sunasem pe 3ian parca, din cate mi-au spus il pot monta cu masina in service 24H.

In rest cei ce vor cu 6800 ron sa faca o plimbare de 7 zile in Vienna si sa-si schimbe si filtrul de particule... Ii voi invidia..:D

 

Daca nu aveam voie sa incarc si pozele mail-ului de confirmare, imi cer scuze, este doar pt a demonstra ca asta este pretul in afara Romaniei si un ajutor pe cei ce vor sa-l schimbe. Multumesc

post-37786-0-31490900-1325948319_thumb.jpg

post-37786-0-17945400-1325948332_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

si care e problema daca nu e OEM ? Si ala OEm e RMFD la majoritatea motorizarilor, nu mai exista nou.

nu la majoritatea ci la toate; ramane de vazut cum se comporta,sa nu fie ca si la catalizatoarele universale; cred ca vroiai sa zici oe

Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

In De impozitul anual era dublu pentru masini diesel fara DPF.

Foarte multi isi montau aftermarket, chiar la masini care nu erau prevazute cu asa ceva, facute pe vremea cnad nici nu existau. Renta, la masini mai mici sau altele decat BMW, costa 3-400 de euro unul maxim, si in 2 ani iti scoteai banii pe diferenta la impozit. Orice service mai spalatel avea asa ceva in oferta, daca aveai si diesel de 10 ani iti monta sa ceva..

Si nu am auzit de probleme.. decat cele clasice.. si masini noi cu 30-40k de oras nu treceau ITP-ul nemtesc la gaze, le dadeau o forja si cu putin noroc treceau... dar ma repet, asta se intampla inclusiv la masini luate de noi cu maxim 30-40 k, dar rulate mai mult in oras.

 

 

Sincer nu am auzit de probleme deosebite, pana la urma nu e cine stie ce miracol tehnic.

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

In De impozitul anual era dublu pentru masini diesel fara DPF.

Foarte multi isi montau aftermarket, chiar la masini care nu erau prevazute cu asa ceva, facute pe vremea cnad nici nu existau. Renta, la masini mai mici sau altele decat BMW, costa 3-400 de euro unul maxim, si in 2 ani iti scoteai banii pe diferenta la impozit. Orice service mai spalatel avea asa ceva in oferta, daca aveai si diesel de 10 ani iti monta sa ceva..

Si nu am auzit de probleme.. decat cele clasice.. si masini noi cu 30-40k de oras nu treceau ITP-ul nemtesc la gaze, le dadeau o forja si cu putin noroc treceau... dar ma repet, asta se intampla inclusiv la masini luate de noi cu maxim 30-40 k, dar rulate mai mult in oras.

 

 

Sincer nu am auzit de probleme deosebite, pana la urma nu e cine stie ce miracol tehnic.

deci eu detin un 535d din 2005 am avut si eu probleme cu filtru asta aici in franta ma costa vreo 2300 de euroi si am gasit un service specializat sa il curete pentru 275 euroi cea ce am si facut dar dupa vreo 3-40000 de km iar probleme,,,atunci mam hotarit sal dau jos de tot zis si facut 450euroi dat jos si scos din computer,,masina mere de rupe nu se simte nici o diferenta la scos fum sau ceva,,doar ca trage mult mai bine si consum de la 8,5 la 7,9,,,akm ma mai sicae un amarit de injector

Link to comment
Share on other sites

pretul din germania include tva si manopera dar cel din romania ?

 

Cam toate preturile care ti le zic ei includ tva. Daca nu include iti zic ei cat e cu tot cu tva.

 

On Topic.

 

Cumpararele din Germania. Daca exista posibilitatea sa le monteze chiar ei nu ezita

Link to comment
Share on other sites

:)) nu stiam asta!

 

la mine nu s-au uitat dupa carcasa..initial au zis ca nu am filtru, dupa care m-am dus iar (fara sa fie nevoie de masina) si mi-au trecut pe CIV ca masina are DFP.

 

oricum, teoretic nu prea mai ajungi cu ea la RAR (faci ITP-ul in alta parte)..eventual ajunge urmatorul proprietar..

 

dar oricum, buna idee de a lasa carcasa acolo :))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut

Am si eu o intrebare. Imi cer scuze ca postez aici dar as dori sa stiu daca masina mea are filtru de particule ,daca da la cati km trebuie el schimbat masina 320 d 150 cp e46 an 04/2004. Va multumesc

pai gunoiu ala de filtru costa cat jumate masina ta,, dal jos cu totul nul mai schimba

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am si eu o intrebare. Imi cer scuze ca postez aici dar as dori sa stiu daca masina mea are filtru de particule ,daca da la cati km trebuie el schimbat masina 320 d 150 cp e46 an 04/2004. Va multumesc

 

Masina ta nu are filtru de particule.

 

@Lexius, daca nu te pricepi la ceva, taci si nu mai da sfaturi cretine, ne-am saturat sa iti citim ineptiile.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Masina ta nu are filtru de particule.

 

@Lexius, daca nu te pricepi la ceva, taci si nu mai da sfaturi cretine, ne-am saturat sa iti citim ineptiile.

 

Am tot vazut sfaturi despre curatarea/eliminarea filtrului de particole. Daca il scot nu imi va da eroare computerul/senzorii?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Va salut. Detin un E39 din 2000, motor 2.5d, si locuiesc in Germania. De curand am auzit cum ca din luna iulie masinile cu eticheta de mediu galbena, nu vor mai putea circula prin orasele germane. Cum masina abia am cumparat-o si sunt foarte multumit de ea, parca nu as vrea sa ma descotorosesc de ea. Astfel am intrebat pe cineva de la inmatriculari de aici, daca se poate monta un filtru de particule, sau un catalizator care sa treaca de la euro3 la euro4, iar el mi-a raspuns ca s-ar putea, si ca ar costa 800e. A mai facut cineva asa ceva prin Romania? Stie cineva un service care poate da o certificare europeana pt aceasta modificare? Un pret ceva? Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.