Jump to content

Un CLASIC in viata


afumatu

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 beri pentru titlu ! :p

Arata bine masina, pune-o la punct sa fie ok tehnic, apoi vezi de roti.

 

 

multumesc tuturor de urari...ma bucur foarte mult ca am luat-o...imi place enorm si ma bucur ca un copil caruia i-ai luat trotineta...visul meu ce sa mai zic...

urmeaza sa ii fac revizia cu toate filtrele, uleiurile, bucsaraie ce gasesc slab...si apoi ma apuc de styling.

trebuie sa vin in BUC la MAS pentru o diagnoza si am vb si cu alex sa se uite putin la ea si sa vada de ce intrerupe la relanti si in turatie pana pe la vreo 2500 rtm

 

primele's "Throwing stars" style 21 (care au fost si pe e31, alta dimensiune) si alealalte M Paralell style 37, si pe e39.

 

 

Sef, pana sa ajungi la "tuning", fa-o bine bine tehnic intai, tot articulatii, suspensii, frane, motor, directie etc...apoi tablaraie rugina-free, si apoi....

 

Jante 17 cu buza polish, minim 9j pe spate, bara fata ceva M si praguri, niste recaro inauntru bej, volan M, un xenon pe scurta, am vazut si niste stopuri LED ptr e34 pe strazi bine rau...etc etc.

 

http://www.kindel.com/BMW/album/Charlie's%20'95%20540i%20Sport/_lowres/540i%20Sport%20Wheel.jpg

 

http://www.kindel.com/BMW/album/Charlie's%20'95%20540i%20Sport/_lowres/540i%20Sport%20Interior%201.jpg

 

http://www.kindel.com/BMW/album/Charlie's%20'95%20540i%20Sport/M-Parallel%20Wheels/_lowres/DSC00422.JPG

 

http://www.unitedbimmer.com/forums/e12-e28-e34-e39-e60/4274-e34-taillights-visual-8-styles.html poza 3

 

http://www.autoall.com/e34-bmw-taillights.htm

 

sunt super alea max :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

E iarna, incearca ceva mai light. Un 5W40, mai degraba.... si nu OEM.

la primavara sa il schimb...ceva de genul prin martie...ca tipul abia i-a facut schimbul in noiembrie pe 15

eu vroiam sa vad daca se potriveste ala la motorul meu si daca e bun

daca nu ce imi recomanzi? ceva mai bun

Link to comment
Share on other sites

http://www.liqui-mol...ocument&land=DE

http://www.liqui-mol...ocument&land=DE

 

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/3700_200_100.jpg/$file/3700_200_100.jpg sau http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/3863_200_100.jpg/$file/3863_200_100.jpg

 

Vad ca LM mai recomanda si 10W40, dar si 5W30.... vezi si tu care iti face cu ochiul de aici:

http://www.liqui-mol..._oil_guide.html

 

E un ulei foarte bun, fabricat doar in Germania... nu e asa de cunoscut ca si Castrol-ul, sanse mai mici de falsificare etc. Poti incerca si ceva de la Motul...

Link to comment
Share on other sites

Mi-am pierdut pozele care le aveam cu E34-urile care le-am avut, dupa ce ca n-aveam multe poze. Imi pare tare rau ca prin 2004 nu aveam camera digitala sau telefon cu camera, sa fii facut poze ca lumea, pentru ca erau foarte misto cele care le-am avut. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

nu te agita cu nu stiu ce super sintetice. In nici un caz norme inalte gen ll02 sau 04, la M50 nu sunt potrivite, mai degraba ii dauneaza, nu au toti aditivii potriviti din cauza ca sunt speciale pentru moatoare cu catalizatoare mai sensibile,.

 

 

10w-40 se punea in motorul asta de nou, nu din cauza ca e veche, ci din cauza ca asa a fost proiectat.

 

10w40 ala superleichtauf e foarte bun

cu un ulei 10w ar trebui sa poti porni pana la -20 de grade fara probleme daca masina e in minitile ei.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

frumos E34 ti-ai luat :), arata bine masina, mi-ar placea si mie una :)...acum am vazut si pozele cu cartea service, e de remarcat ca s-a pastrat in atatia ani si nu s-a pierdut, inseamna ca masina a avut parte de proprietari grijulii.. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Daca era grijuliu fostul propietar, nu avea nevoie sa revopseasca masina, putea sa repare clima, de exemplu.

Parerea mea este ca mai bine sa fie masina ok tehnic si apoi estetic, decat invers.

@afumatu, hai cu poze profi, sa o vedem in detaliu masina!

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

la clima aia nu se baga nimeni. Indiferent de ce bani le dai. Sistemul e foarte complicat si nu seamana cu nimic din ce e pus pe masini acum.

Eu stiu poate 3 persoane in Romania in stare sa faca asa ceva, poate sunt mai multi, dar e destul de relevant cred pentru cat de putini sunt.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu te agita cu nu stiu ce super sintetice. In nici un caz norme inalte gen ll02 sau 04, la M50 nu sunt potrivite, mai degraba ii dauneaza, nu au toti aditivii potriviti din cauza ca sunt speciale pentru moatoare cu catalizatoare mai sensibile,.

 

 

10w-40 se punea in motorul asta de nou, nu din cauza ca e veche, ci din cauza ca asa a fost proiectat.

 

10w40 ala superleichtauf e foarte bun

cu un ulei 10w ar trebui sa poti porni pana la -20 de grade fara probleme daca masina e in minitile ei.

 

 

o sa ii pun uleiul ala de LM 10w40

Link to comment
Share on other sites

si cele 4 chei de care va ziceam

 

 

eu nu stiu ce dracu am facut cu cele 2 chei de plastic(fara cip)...le-am pierdut acu 2-3 ani si nu le-am mai gasit..m-am mai si mutat in vreo 3 case intre timp..ma gandesc ca la o revanzare conteaza..ca sunt si primu proprietar..sau se pot comanda separat ?! :pardon:

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.