Jump to content

Un CLASIC in viata


afumatu

Recommended Posts

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma indoiesc ca un M6 cu de toate sare de 176k Eur, stock e pana in 100k, pai atunci nu iti mai iei M6 ca nu are rost sa dai atatia bani pe o masina de duzina la urma urmei...

 

M6-le lu' Tien , care dupa , a ajuns la Poleposition..a costat cam atat ,nou (155k) :)

 

 

uite cat e noul seria 650i..non M ,cu ceva optiuni (150k)..

 

 

 

http://i40.tinypic.com/21cxhl2.jpg

 

 

 

 

 

un ferrari Maranello era cam pe la 100 si ceva de mii nou ..

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

se poate, desi ma indoiesc pentru ca masina, stock sa ii zicem, era pana in 100k si oricum avea cam tot ce putea pune BMW pe ea, nu stiu ce mai putea pune sa ajungi la inca 76k, din cate stiu frane ceramice care sa coste 20k din start nu ofereau, cam asta ar fi cea mai scumpa optiune pentru masini de calibrul asta...ma rog..tot ce se poate...
Link to comment
Share on other sites

ferrari a fost un rahat ahhhh?hai totusi sa nu exageream.iubesc si eu BMW,dar emotiile din ferrari nu se compara cu cele din bmw si nici invers.

Nepoate eram cam ciutan pe vremea aia nu prea intelegeam eu ce si cum cu ferarri(era un f 355 f1 spider) aveam postere cu masina...bla bla, n-am zis ca e de rahat. Daca aveam eu bani poate ca ma dadeam cu ferarri

Link to comment
Share on other sites

nu merg de loc, singurele care se potrivesc sunt de e32.

Cineva spunea ca a reusit sa potriveasca de e38, numai scaunele din fata, dar se dau alte gauri, taiat etc.. spatiu din parti la picioare in spate, cam ciudat si mult de munca...

Alea din spate cred ca e imposibil.

 

 

ce bine era daca mergeau, interioare de e39 erau pe toate drumurile, nu stateam cu interiorul praf 2 ani.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu merg de loc, singurele care se potrivesc sunt de e32.

Cineva spunea ca a reusit sa potriveasca de e38, numai scaunele din fata, dar se dau alte gauri, taiat etc.. spatiu din parti la picioare in spate, cam ciudat si mult de munca...

Alea din spate cred ca e imposibil.

 

 

ce bine era daca mergeau, interioare de e39 erau pe toate drumurile, nu stateam cu interiorul praf 2 ani.. :)

 

ce pacat...gasisem din piele crem cu 600 lei tot interiorul. aici la mine la niste dezmembrari si-l cunmosteam pe patron si mi le dadea in rate ca deocamdata sunt paduche

Link to comment
Share on other sites

eu am mai patit o chestie nasoala la un e34.filetele alea pe care se strang bobinele erau uzate la partea dinspre capac.stranse de un berbec probabil.

 

vreo 2 bobine se miscau cu totul si nu stiam de ce intrerupe motorul.a trebuit sa refac filetele la strung

Link to comment
Share on other sites

ei bravo, rezolvi si cu VANOS-ul.. sa vezi ce trage apoi, .. :)

 

pai nu am probleme cu vanosul...doar bobinele erau.

 

Vezi ca e vreo 50 RON o bobina SH, florinelu XXL avea cateva, dar sigur gasesti si mai pe langa tine.

 

am gasit la cineva din buc. tot cu 50 lei bobina+fisa cu tot...mi le trimite maine prin curier

 

eu am mai patit o chestie nasoala la un e34.filetele alea pe care se strang bobinele erau uzate la partea dinspre capac.stranse de un berbec probabil.

 

vreo 2 bobine se miscau cu totul si nu stiam de ce intrerupe motorul.a trebuit sa refac filetele la strung

 

nu am problema asta...ar fi trebuit sa stranga suruburile cu o cheie dinamometrica, dar romanu nostru strange la cat duce muschiu

Link to comment
Share on other sites

intreruperea era de la bobine, dar daca nu iti trage bine ..in turatii joase ai ceva sigur la el.

Practic nu exista motor benzina BMW facut pana in 2000 care sa aibe VANOS intreg si in mintile lui, ala original.

Problema asta a fost si la M50, M52, M54..

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

trag mai liniar si mai de jos astea cu VANOS. problema e ca il detectezi greu, si reparatia e relativ complicata, totusi nu foarte costisitoare... Daca pui o-ringurile din materialul ala nou tine o viata...
Link to comment
Share on other sites

intreruperea era de la bobine, dar daca nu iti trage bine ..in turatii joase ai ceva sigur la el.

Practic nu exista motor benzina BMW facut pana in 2000 care sa aibe VANOS intreg si in mintile lui, ala original.

Problema asta a fost si la M50, M52, M54..

 

Pai ea tragea bine dar nemergand 2 bujii iti dai seama ca intrerupea si cand o calcam si mai dadea si cate un rateu.

Dupa ce schimb bobinele vad cum trage de jos si daca are vanosul ceva cu toate ca mecanicul a zis ca functioneaza bine motorul

Link to comment
Share on other sites

Sa dea dumnezeu sa ai dreptate.

Mergi cu una care stii sigur ca are VANOS-ul recondtionat si apoi zici. Altfel nu ai grad de comparatie, nu stii cum trebuie sa merga de fapt motorul.

Asta e prblema la astea ca le noastre, sunt rare si sunt si mai rare cele in mintile lor..

 

VANOS-ul se degradeaza in timp si insesizabil, ca posesor nu sesizeni nimic decat atunci cand ai probleme extreme, adica devine zgomos, sau balbaieli si variatii de relanti.

Cum e tranzitia de la sub 3000 la peste 3000 rpm ?

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-a zis ca merge bine cu 2 bobine duse... s-au ai facut proba cu altele?

 

nu am facut proba cu altele...a mers cu masina si a ascultat motorul facand abstractie de la intreruperile bobinei si nu are alte zgomote sau batai fiind in parametrii.

 

Sa dea dumnezeu sa ai dreptate.

Mergi cu una care stii sigur ca are VANOS-ul recondtionat si apoi zici. Altfel nu ai grad de comparatie, nu stii cum trebuie sa merga de fapt motorul.

Asta e prblema la astea ca le noastre, sunt rare si sunt si mai rare cele in mintile lor..

 

VANOS-ul se degradeaza in timp si insesizabil, ca posesor nu sesizeni nimic decat atunci cand ai probleme extreme, adica devine zgomos, sau balbaieli si variatii de relanti.

Cum e tranzitia de la sub 3000 la peste 3000 rpm ?

 

ai dreptate eu nu stiu cum ar trebui sa mearga motorul dar un mecanic bun ar trebui sa stie...iar daca mie imi dispare intreruperea motorului cand schimb bobinele si motorul merge rotund si trage bine atunci nu are rost sa ma apuc sa schimb ceva la vanos. mecanicul asta a mai avut de a face cu bmwuri dastea si chiar am incredere in el.

am fost pe la vreo 3 service-uri si fiecare mecanic imi zicea ca e altceva dar asta doar a auzit motorul si a accelerat-o de 2 ori si mi-a spus ca sunt bobinele, le-a masurat si intr-adevar asa era.

referitor la tranzitia de la sub 3k la peste 3k rpm, daca plec normal de la semafor si o calc imi da in nas si apoi trage liniar, daca plec in tromba de la semafor nu intrerupe si trage liniar

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.