Jump to content

ulei , face "spume"?


fuelforlife

Recommended Posts

salutari si an nou fericit tuturor !

 

azi cand am verificat uleiul la masina am vazut ceva ciudat , ca sa fie mai usor am facut o poza sa vedeti de ce e vorba

, pierd ulei , tot timpul completez cu acelasi ulei castrol 5w30 a3/b4 masina intr-adevar are multi km 260.000

motorul e n42b20a - , respectiv 318ci -143cppost-52826-0-83175200-1325685972_thumb.jpg

 

ce ar putea fi?

 

post-52826-0-18272700-1325686153_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ai facut drumuri scurte in ultima perioada ? Nivelul antigelului a scazut ?

 

da, din cauza unor probleme de sanatate am facut drumuri scurte in ultimele 2 sapt sa zic asa , zilnic , adica sub 3 km

stiu ca nu face bine motorului,dar nu am avut de ales, cand pornesc il las sa mearga cam intre 3 si 5 min , tocmai pt distanta

 

nivelul e ok , lichidul de racire e ok

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

NU este normal sa faca spuma.... intradevar combustia produce vapori. Cand temperatura motorului

este crescuta, cea mai mare parte a apei ramane sub forma de vapori.

Cand temperatura motorului este mica ceea ce se intampla in cazul tau vaporii de apa fac condens

pe peretii cilidrului si acest lichid este preluat in recipientul de ulei. Trage masina pe dreapta pana faci un schimb de ulei...nu-ti bate joc de banii tai.Asta in ideea ca ai garnitura de chiulasa buna...de aici cred si eu ca e problema....in vasul de expansiune te-ai uitat? Lichidul e ca inainte? La consistenta ma refer nu la nivel.*

Edited by thunder rock
Link to comment
Share on other sites

Salut si eu am acelasi motor n42b20 si imi face si mie spume pe joja, pe capac nu face.Eu iarasi fac drumuri scurte dimineata plec la 7 si temperatura este scazuta,am schimbat uleiul ulterior si tot am spume.Sfatul meu este urmatorul:fa si tu schimbul de ulei schimba antigelul pt racire, fa niste drumuri cu ea vreo 3-400 de kilometri, poti sa iei si niste solutie de curatat baia de ulei pt siguranta, daca tot apar spume intense atunci cred ca poti sa te gandesti la garnitura.

 

eu am pe joja putin de spuma dar nu cred ca masima are ceva,merge impecabil,e silentioasa si acul de la apa sta drept nemiscat deci nu cred ca e cazul sa ma sperii

Link to comment
Share on other sites

mersi , si eu tot asa cred ca e condensul , mai ales ca pierd si ulei pe langa baie , deci de acolo si condensul cred :)

i fac schimbul azi si sa vedem dupa, ma asteapta in drum de vreo 800 km

 

Salut. Sa ne spui si noua apoi care e situatia! Bafta

Edited by r1s3
Link to comment
Share on other sites

Este condens sigur ,asa patesc eu mereu iarna si la masina sotiei si la mine adica un golf 5 si 316i lucram la acelas servici si este aproape de casa pana in 3 km pe zi si iarna face spuma uleiul la ambele motoare, de trei ani se intampla mereu cand temp. este sub 3 grd. si nu sa ars nici o garnitura de chiulasa nu sa schimbat nici o culoare la lichidul de racire este normal la masini ce fac drumui scurte pe anotimpul de iarna .
Link to comment
Share on other sites

azi am sters urmele de spuma , si am facut un drum de 80 de km si totul e in regula (nici o urma nimica), deci e condens ,si da temperatura e sub 3 grade in fiecare dimineata , fiind si in anglia umiditatea este si mai mare .

multumesc de pareri !

ce ar fi de facut?

eu zic ca ar trebui sa lasati masina mai ales cand temperaturile ajung in jur de 0 grade sau chiar sub , sa mearga putin , in sensul sa se ridice acul la temperatura cel putin pana la jumatatea albastrului de pe ceas , inainte sa porniti din loc , (asta mai ales daca faceti drumuri scurte) nu e mare lucru 3-4 minute , parerea mea ! :)

oricum scrie peste tot ca asa ar fi normal sa facem la prima pornire , macar iarna sa incercam sa facem treaba asta , cred ca conteaza foarte mult

Edited by fuelforlife
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca ar trebui sa lasati masina mai ales cand temperaturile ajung in jur de 0 grade sau chiar sub , sa mearga putin , in sensul sa se ridice acul la temperatura cel putin pana la jumatatea albastrului de pe ceas , inainte sa porniti din loc , (asta mai ales daca faceti drumuri scurte) nu e mare lucru 3-4 minute , parerea mea ! :)

oricum scrie peste tot ca asa ar fi normal sa facem la prima pornire , macar iarna sa incercam sa facem treaba asta , cred ca conteaza foarte mult

 

Nu stiu unde ai citit tu, dar e contraindicata o astfel de masura (vezi si manualul utilizatorului). Pompa nu asigura ungerea destul de eficienta cand motorul este pornit si lasat la ralanti. Cu cat turatiile sunt mai mari, cu atat uleiul urca mai sus si ajunge in toate locurile in care este nevoie de el, iar motorul oricum se incalzeste mai repede in sarcina.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic bogdan , daca tu consideri ca e mai bine dupa ce pornesti motorul sa si pleci de pe loc cand temperatura e scazuta , fa asa , e si normal ca motorul se incalzeste mai rpd in sarcina .

 

 

La pornirea la rece, motorul este bocna. Antigelul este pe la 0 grade celsius, iar uleiul motorului este gros si rece. Nu mai zic de cel din cutia de viteze, care este la fel de rece si gros. Ati vazut ca schimbatorul opune rezistenta cand transmisia este rece.Cel putin la mine cand pornesc dimineata motorul sta la 1100-1000rpm vreo 2,3 min si eu cred ca e destul de turata ca sa ajunga uleiul peste tot.

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua ,

eu procedez altfel si doresc sa stiu daca e bine :

- dimineata pornesc masina si o tin pornita cam 5-7 min,

primele 2-3 min o las in voia ei,adica undeva la 1000 de turatii,restul de timp o turez frecvent intre 1500-2000.

Deci e bine sau e rau ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.