Jump to content

Consum 335i


Silviu1980

Recommended Posts

@DSF: cred ca esti tata lor la condus economic, tu ai mixt 12 si eu am 10 extern la 328i.

La consumul ce-l scoti tu m-as baga si eu la un e39 540i.

 

ronin, cati ani are motorul ala. ? cate din cele 4 sonde lambda la 100 de euro bucata minim cate ai schimbat ?

 

Stiu ca nu da eroare pe tester si ca trage grav.. dar i-a incearca sa schimbi bujii la 60 k km, sondele la fiecare 100 sau 160k km, depinde ce model ai, reconditioneaza VANOS-ul, si ia sa vezi cat consuma..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu inteleg cum pe sprintmonitor.de la 318i au consumuri in oras de 8 (ce-i drept astia de pe prima pagina). Ma gandesc ca nu fac eu ceva bine, de imi consuma 11-12.

 

Fiecare intelege ce doreste prin oras.

 

ronin, cati ani are motorul ala. ? cate din cele 4 sonde lambda la 100 de euro bucata minim cate ai schimbat ?

 

Stiu ca nu da eroare pe tester si ca trage grav.. dar i-a incearca sa schimbi bujii la 60 k km, sondele la fiecare 100 sau 160k km, depinde ce model ai, reconditioneaza VANOS-ul, si ia sa vezi cat consuma..

 

Domi,scriai mai sus ca 2.5i-ul tau consuma 9-10% extern,lui de ce nu i-ar putea consuma 2.8i-ul 10% ?

Link to comment
Share on other sites

Se pot calma spiritele putin si se poate renunta la atatea contraziceri? Am facut un consum pe aproape 220km urban intr-un oras de provincie si atat mi-a dat. Tind sa dau dreptate si celor care spun ca media o voi face undeva la 1000-2000km. E adevarat. Eu doar am facut un consum clar la un moment dat cu un anumit tip de mers. Exista posibilitatea ca altcineva sa scoata mai mult sau mai putin.

Cand m-am referit la consumul nr.2 de 20% a nu se subintelege mersul sportiv acela putin agresiv cum il practica multi. A se intelege talpa maxima pe distante de gen 10-20m, frana, mers normal-prins liber iar talpa maxima. Ceva de genul "a tine acul la rosu" mai tot timpul in care ti se permite.

 

Altceva- nu se da nimeni mare ca isi permite consumul sau blah blah, astea imi suna a vorbe nule de la posesorii de bmw-uri carute, gen prima lor masina, care mai e si 316 (fara afronturi celor pasionati) care mai au si CP cat un Logan si a caror rugina lasa urme pe asfalt la cel mai mic demaraj, daca-l mai au.

 

In jurul discutiilor cu circulatul in capitala...cei care nu cred, va spun ca e Infernal. Am fost acum 2 luni si m-am ingrozit. Pana am iesit din Militari la Dristor pt a lua autostrada am fumat 8 tigari. Asta era in jurul orei 17-1730 cred. Aveam consum pe 325i undeva la 17% cred si nu mint. Rezervorul se golea vazand cu ochii parca. In Constanta dupa asta mi s-a parut rai.

Numai bine tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare intelege ce doreste prin oras.

 

 

 

Domi,scriai mai sus ca 2.5i-ul tau consuma 9-10% extern,lui de ce nu i-ar putea consuma 2.8i-ul 10% ?

 

Din cauza ca al meu e tehnologie mai veche si eu am automat. Si e cutie de tip vechi, nu smecheriile astea noi 6hp, la care diferenta la consum e neglijabila..

 

 

 

 

Motorul 2.8 i de care zice el e ala pus pe e36, ca e36 are, masina cu 400 de kg mai usoara, manuala. trebuie sa i-a cu cel putin 2l mai putin ca a mea, in conditii similare de mers.. macar 1l din faptul ca e manula si inca 1l din greutate, daca nu de altceva, adica tehnologuie mai noua, cuplu mare in turatii joase, care intodeauna scade consumul.. etc...

adica undeva 7.5 extern. hai 8.5 daca o calca ceva.. vorbesc de medii pe drumuri lungi de macar cateva sute de km...

 

 

 

 

EU ca sa ajung si sa sar de 10 extern trebuie sa trag de el la greu.. 11+ am scos cand am avut cea mai mare viteza medie din viata mea...

de asta zic ca trebuie sa consume mult mai putin.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@DOMI, masina e din 97, are 250k km reali, pana pe la 210k km a mers in De.

Greutatea masinii este 1450km, deci nu e usoara.

Eu am masina de vreo 2 luni si nu am schimbat nici bujii nici sonde lambda.

Posibil sa fie o idee mai mare consumul din cauza vechimii dar nu f mult.

 

Comparatia cu masina ta nu isi are rostul pt ca sunt motoare diferite.

Din moment ce 2.8 are niste cmc in plus e normal sa consume mai mult.

Mers la consum se poate scoate un 8%, dar normal, peste 9%.

 

Intr-un alt post spuneam ca am mers 400km extern cu o masina de 1.6 benzina.

Mers normal, pana in 130km/h, am avut consum de 10%.

Masina este din 2010 si are 16k km.

La asta care ar fi explicatia?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Mi-am dat eu seama de concluzie de ceva timp, nu am condus degeaba numai benzinare.

Dar e nasol pt unii care se gandesc sa isi cumpere BMW.

Vad aici consum 11-12 la 2.5i, il cumpara si dupa cateva luni injura tot forumu si il pun la vanzare.

Link to comment
Share on other sites

Intr-un alt post spuneam ca am mers 400km extern cu o masina de 1.6 benzina.

 

 

Stiu foarte bine cat consuma un 2.8i. Desi are aia 300 cmc in plus, de fabricant e dat un consum mai mic cu2l decat a mea.

Sa dam vina pe Romania, pe ce vrei tu, dar proportiile se pastreaza...

 

La a ta extra urban consum oficial 6.7% 328i manual , la mine e 525i automat 8.2. daca era manula era oficial cam 7.5... Astea oficiale. BUn, nu merge nimeni cu 90 km/h constant, desi eu am reusit odata sa scot consumul din carte, o singura data. ce e drept, dar ma repet, proportiile ar trebui sa se pastreze...

Motorul ala al tau a avut foarte multe inovatii care s-au tradus exact in consum mai mic.

Tie nu ar trebui sa iti consume mai mult de 8 "mers sportiv" Foarte multi cu motor ca al tau cam atat raporteaza, 8, putin peste 8 ..tras de el..

Daca tu scoti in mod constant 9-10, ai o problema tehnica la masina.

 

Poa sa fie rulata orinde masina aia, sonde lambda trebuie inlocuite, si VANOS-ul reconditionat..

Numai din VANOS in mintile lui iti scade consumul cu pana la 10%

 

Un termostat nou isi scade consumul extern cu 0.5 , in oras mult mai mult. Si lista poate continua..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ok, sa zicem ca sunt sondele si vanosul praf si d-aia consuma mult, desi nu cred.

Oricum, ar fi niste bani aruncati in vant 400E ca sa-mi consume masina mai putin cu 1l.

Iti mai spun altceva, cand merg constant si ma uit la consumul instant, acul nu sta mai jos de 8%.

Alergata nu are cum sa ia mai putin de 10%.

 

 

De ce as schimba termostatul dc temperatura apei nu variaza, se incalzeste repede, etc?

Dar masina aia cu motor de 1.6 ce problema poate avea la 2 ani vechime si 16k km?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce masina era aia, ince stare era, cati cai avea etc..

Bine daca zici ca e bun lasa-l in pace.

Cata vreme nu ai masina pusa la punct si nu ai de gand sa o pui din motivele tale personale nu ai ce sa te vaiti de consum.

 

 

MAsini praf cu consum mare.. cate vrei sunt. Ce zici de skoda fabia motor 1.2 cu 8 afara. 9 in oras.. :) ... a reparat-o si a scazut cu 2l consumul.. :) .Si inca mai are de reparat la ea.

masina de 4 ani, putin peste 100k km.. deci nu foarte veche.

 

 

 

Am scos si eu cu un twingo nou, avea cam 11k km la bord, inchiriat, motor 1.2 benzina, nu stiu cati cai avea, cam 9-10, pe autostrada, mers cu 110-130, ca mai mult nu putea. nu mai imi amintesc exacat, oricum ceva de genul 22l -250 de km facuti...

Viteza maxima constructiva era 145 km//h, probabil de aia si consuma in halul ala.

Dar aia pur si simplu nu e masina de mers afara cu ea...te cocosa.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Domi sincer, dc masina avea probleme, nu avea consumul mai mare doar cu 1-2l.

Eu m-am convins de consumul benzinarelor.

Dc nici una noua nu consuma cat scrie in carte, degeaba cautati voi motive.

Mi se pare ca a si fost un repostaj cu cat la % erau mincinoase consumurile oficiale.

 

Nu mi se pare mare un consum de 9% la un motor de 2.8, dar sa spui ca consuma 8 alergata, paraca ai fi reprezentat BMW.

Link to comment
Share on other sites

nici a mea nu consuma cat e in carte, dar tu raportezi 10l adica aproape 30% peste ce e in carte. HAi 1-2, dar 4l peste ?

Nici eu nu scot 8.2l cum e in carte, scot ceva mai mult, scot 9.5.. dar nu cu 4l mai mult, cum zici tu.

 

 

 

Cand majoritatea zic ca masina aia consuma in jur de 8 si a ta 10, inseamna ca e ceva in neregula.

 

Gandeste-te ca in carte ai 6.7 si tu vii cu 10, nu cu 7.5, nu cu 8, cu 10. 30% mai mult. In oras o lasam balta, ca acolo sunt multe chestii, dar afara nu ar trebui sa fie diferente foarte mari.

 

Daca ar fi un motor rarisim, as mai zice, dar motorul ala a fost si la seria 3, si la 5, in productie o groaza de ani.. si atat consuma.

Sunt o groaza de posesori pe aici de 528i, 328i si aia toti zi ca haleste in jur de 8, nu 10..

 

De exemplu eu aveam medie mixta cand stateam in DE 12.5, asta era cam 70% extraurban cu 30 % urban.

Am schimbat o sonda lambda si termostatul ( schimbat in aprilie, el saracul trebuia de mai de mult, dar ma luasem si eu dupa cunoscatori, ca la toate e asa) si media a scazut imediat la 10.5. Sonda lambda nici macar nu aparea pe vreo diagnoza , pur si simplu am schimbat-o ca a venit intervalul de schimb, era poate ceva mai lenesa.

si hop 2l la consum...

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Deci treaba sta in felul urmator:

Consumul oficial extraurban e 6.7, dc ma chinui sa merg la consum scot un 8, dar mers normal de la 9 in sus.

Cealalta de 2.2 consuma maxim cu 1l mai putin, deci nu ma plang.

 

Poate ma enervez si schimb sondele, dar din ce mi-am facut calculul recuperez greu din consum costul pieselor.

Toate 4 trebuie schimbate?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Deci treaba sta in felul urmator:

Consumul oficial extraurban e 6.7, dc ma chinui sa merg la consum scot un 8, dar mers normal de la 9 in sus.

Cealalta de 2.2 consuma maxim cu 1l mai putin, deci nu ma plang.

 

Poate ma enervez si schimb sondele, dar din ce mi-am facut calculul recuperez greu din consum costul pieselor.

Toate 4 trebuie schimbate?

 

Cele din fata catalizatorului sunt mai importante (intre motor si catalizator, pe galeria de evacuare). Asta sunt consumabile la 100.000 se duc si nu dau eroare decat cand sunt busite de tot ( intre timp se da motorul la consum)

Comanda kitul de garnituri vanos , e 50 euro in SUA. O sa zici ca ai alt motor sub 3000 ture ( cine le-a schimbat poate sa confirme :D ) . Oricum garniturile OEM se duc dupa 30.000 km pentru ca materialul e prost.

Link to comment
Share on other sites

daca ai un stil de mers extern mai ager mi se pare normal consumul, mie imi lua 330 cam minim 8.5-9% extra-urban asta la mers pe pilot cu 135-140km/h, doar cu 318i am reusit sa scot o singura data 6% dar am mers ca o babuta, nu am depasit mai nimic pe V. Oltului, mers mai mult in spatele tirurilor, dar e greu sa mergi in stilul asta, pana si ala in ritmul meu normal de mers consuma tot cam 8-9% extra-urban..
Link to comment
Share on other sites

Deci treaba sta in felul urmator:

Consumul oficial extraurban e 6.7, dc ma chinui sa merg la consum scot un 8, dar mers normal de la 9 in sus.

Cealalta de 2.2 consuma maxim cu 1l mai putin, deci nu ma plang.

 

Poate ma enervez si schimb sondele, dar din ce mi-am facut calculul recuperez greu din consum costul pieselor.

Toate 4 trebuie schimbate?

Si al meu e din 1997 si are doar 2 sonde. Nu cred ca ai 4.

 

Cele din fata catalizatorului sunt mai importante (intre motor si catalizator, pe galeria de evacuare). Asta sunt consumabile la 100.000 se duc si nu dau eroare decat cand sunt busite de tot ( intre timp se da motorul la consum)

Comanda kitul de garnituri vanos , e 50 euro in SUA. O sa zici ca ai alt motor sub 3000 ture ( cine le-a schimbat poate sa confirme :D ) . Oricum garniturile OEM se duc dupa 30.000 km pentru ca materialul e prost.

Exact, diferenta mare sub 3000rpm.

Cati stiu insa ca la remontare, vanosul trebuie sa prinda primul dinte al axei, altfel nu va lucra, cine stie la cati nm se strang suruburile de la pinioanele de evacuare? :) 1-2 din 100 de mecanici. Nu mai zic de cheia de vanos, calele pt axe, intinzatorul pentru lant si cuiul de volant. Cate service-uri si cati mecanici au piesele alea doar pt m50/m52? Eu nu am gasit, le-am cumparat toate.

Link to comment
Share on other sites

Stiu foarte bine cat consuma un 2.8i. Desi are aia 300 cmc in plus, de fabricant e dat un consum mai mic cu2l decat a mea.

Sa dam vina pe Romania, pe ce vrei tu, dar proportiile se pastreaza...

 

La a ta extra urban consum oficial 6.7% 328i manual , la mine e 525i automat 8.2. daca era manula era oficial cam 7.5... Astea oficiale. BUn, nu merge nimeni cu 90 km/h constant, desi eu am reusit odata sa scot consumul din carte, o singura data. ce e drept, dar ma repet, proportiile ar trebui sa se pastreze...

Motorul ala al tau a avut foarte multe inovatii care s-au tradus exact in consum mai mic.

Tie nu ar trebui sa iti consume mai mult de 8 "mers sportiv" Foarte multi cu motor ca al tau cam atat raporteaza, 8, putin peste 8 ..tras de el..

Daca tu scoti in mod constant 9-10, ai o problema tehnica la masina.

 

Poa sa fie rulata orinde masina aia, sonde lambda trebuie inlocuite, si VANOS-ul reconditionat..

Numai din VANOS in mintile lui iti scade consumul cu pana la 10%

 

Un termostat nou isi scade consumul extern cu 0.5 , in oras mult mai mult. Si lista poate continua..

 

Cum sa consume 2.8i 8% la mers sportiv,pai la mers sportiv ,pe drumurile noastre,adica 160-170 frana 80,blana iar pana la 160 frana pana la 100 si tot asa cu 320d e46 am scos 7.6%,cu G5 1.9tdi 7.4%,in aprox ac conditii,poate un pic mai tare, cu a4 b7 3.0tdi am scos 9.2%.

Link to comment
Share on other sites

e motor marisor cu rezerva de putere. Atat consuma daca mergi mai tare, nu in limita legala, adica pe unde poti cat iti permite drumul 140 160 etc.. , nu tarait cu 90-100.

Si medie facuta pe un drum lung, nu mergi si tu in week0end la mare, o parlesti pe 100 de km de autostrada, stai 3h sa iesi de pe ea ...si ala e consumul.

Pe un drum bucuresti cluj sa zicem...

Daca ai putere mica, cum e 1.9 tdi, consuma mult cand il calci. El valabil si la benzina si diesel. asta e frumusetea motoarelor mai mari, nu se ridica exagerat consumul cnad mergi cu viteze mai mari..

Si tu 3.0 cilindree si cai destul de multi, masina de aproape 2 tone raportezi consumuri foarte mici. O sa imi spui ca e diesel, de acord, consuma mai putin dar totusi e motor de 3l nu 1.9 tdi si x6 ala e catami balaurul cu aerodinamica de caramida, iar la viteze mari se simte la consum si aia.

Deci conform experientei tale e posibil..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am citit la inceput topicul nu am avut rabdare sa-l citesc pe tot . La E92 335Xi softat stage 1 , consum acum iarna in oras mic undeva la 16-17 % , in afara media 11-12 % . si scuze de off-topic era cineva de aici care vindea volane (doar covrigul) avea noi imi poate da cineva id-ul lui sau topicul ? multumesc
Link to comment
Share on other sites

Nu am raportat niciodata consumuri mici la x6,ba din contra,tot timpul cu 40-50% peste ce da prod,uneori reusesc sa dublez ciferele din carte.,atat in regim urban cat si extra.

Insa 2.8i-ul nu va lua niciodata 8% la mers alert,am ami scris si mai sus cu 3.0tdi pe A4 b7 (motor relativ nou),mers tare am reusit 9.2%.Daca dieselul consuma mai mult ca benzina ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.