Jump to content

Valva PCV


Mkl

Recommended Posts

Salut,

Din ce am citit p'aici as crede ca valcula PCV e valvula de sens sau gen clapet cu retinere. Ce anume trece prin valvula asta lichid sau aer/gaz? Ca s'ar putea pune foarte simplu o valvula de sens normala pentru lichid sau aer, pe furtunu care intra n ea, si ar fi si foarte ieftin (gen 3 lei) si simplu de montat/schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Da se poate renunta la valva PCV chiar eu am renuntat la ea din cauza variatiei relantiului care este suparator si vreau sa spun ca merg cu ea asa de vre-o 4 sapt. si au disparut variatile de relantiu ,acuma cand desfac busonul la ulei sau scot joja de ulei in timp ce motorul este la relantiu nu se schimba mersul acestuia (acesta fiind dupa mine cel mai bun mod de a diagnostica o valva PCV bolnava),am facut ceva rudimentar ,dar cand ajung la servici,momentan sunt in concediu am sa fac o flansa speciala pt. a inlocui de tot valva PCV.post-51241-0-58608400-1325868997_thumb.jpg Edited by gabyyy26
Link to comment
Share on other sites

Si motorul va trage aer fals pe la furtunul ala unde era valva pcv...

 

acuma cand desfac busonul la ulei sau scot joja de ulei in timp ce motorul este la relantiu nu se schimba mersul acestuia (acesta fiind dupa mine cel mai bun mod de a diagnostica o valva PCV bolnava)

 

Afirmatiile astea sunt complementare :).

gabyyy26, motorul tau trage aer fals pe undeva, NU ESTE NORMAL sa NU isi schimbe mersul cand desfaci busonul sau scoti joja.

Link to comment
Share on other sites

Deci daca ai o valva PCV buna nu va trage aer fals cand desfaci busonul la capacul culbutori sau scoti joja de ulei in timpul functionarii motorului,daca ai valva PCV obosita va trage aer fals cand desfaci busonul sau joja.Neavand acea valva pe masina nu va mai avea pe unde sa mai traga aer fals.Nu intelegeti gresit a se da valva jos de pe masina fizic ,trebuie decat sa fie astupat partea pe unde intra furtunul de la capacul de culbutori in valva si acel furtun lasat liber (in aer) eventual prelungit si evacuat undeva sub masina.
Link to comment
Share on other sites

Deci daca ai o valva PCV buna nu va trage aer fals cand desfaci busonul la capacul culbutori sau scoti joja de ulei in timpul functionarii motorului,daca ai valva PCV obosita va trage aer fals cand desfaci busonul sau joja.

 

E exact pe dos.

 

http://s14.postimage.org/rb6jaaf71/ccv_test_oil_filler_hole_slight_suction_bmw_m54.jpghttp://s14.postimage.org/dsv1k9dnx/ccv_test_dipstick_guide_tube_no_suction_bmw_m54.jpg

Link to comment
Share on other sites

Explica-mi si mie atunci dece s-a mai pus o valva si nu sa pus o simpla mufa in care sa intre un furtun, sincer nu vreau sa intru in polemica cu tine dar pozele pe care le vad nu ma lamuresc cu nimic o folie pusa peste gaura de la buson nu pot vedea decat ca este ceva vacum acolo.Oricum cert este ca motorul merge perfect fara valva PCV. Si in principiul de functionare al valvei PCV nu ai adus argumente care sa iti sustina teoria.
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca e al n-spelea topic despre asta si unii dintre noi s-au cam saturat sa repete acelasi lucru la infinit.

Valva e construita cu un scop precis: sa pastreze un vacuum slab (in jur de 10-15 mbar) in interiorul carterului pentru a asigura ventilatia gazelor in orice conditii.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/98135-cum-se-verifica-valva-pcv/page__view__findpost__p__1381986__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/105097-separator-ulei-pcv-ccv/page__view__findpost__p__1489674__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/96447-exista-legatura-intre-relanti-instabil-pcv-pornire-grea-ocazionala-si-consum-marit/page__view__findpost__p__1358293__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/96045-problema-valava-pcv/page__view__findpost__p__1353445__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/89010-rolul-valvei-pcv/page__view__findpost__p__1259000__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/83914-valva-pcv-la-318i-e46/page__view__findpost__p__1190120__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/81661-avertizare-furtune-carbonizate-pcv-check-engine-etc/page__view__findpost__p__1155768__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/79404-problema-valva-pcv-e46/page__view__findpost__p__1121729__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/66496-pcv-valve-vacuum-leak/page__view__findpost__p__895965__hl__%22pcv%22__fromsearch__1

.

.

.

.... sa continui ?

Link to comment
Share on other sites

Tot cred ca nu ai citit acele posturi care spun clar ca o valva defecta va trage aer cand scoti busonul sau joja si una buna nu va permite acest lucru ,daca ai tiunut o valva PCV in mana si ai tras puternic aer pe gaura cu garnitura rosie si unde intra furtunul astupi cu un deget dupa ce simti ca sa inchis valva ai sa poti lua degetul fara sa se deschida valva si sa traga aer mentinand vacum la gaura cu garnitura rosie adica tragand in continuare .
Link to comment
Share on other sites

Cefi .. nu toti care au BMW il au pt ca au un salariu de minim 5000lei pe luna cum o fi cazu tau, sau sunt baieti de bani gata in care pompeaza parintii bani cu nemiluita, ca daca era asa probabil toti fanii BMW ar fi avut cate unu nou, ca sa nu mai fie forumu asta asa incarcat. Ideea era de ce sa dai 150lei sau 200lei pe o valvula ca poti sa nu. Eu unu am bagat 4000 de lei in masina de cand mi am luat o (si o astept de vreo 7 ani) si sincer nu mai am de gand sa bag. In ideea in care nu am un salariu deloc generos in domeniu naval unde nu am auzit niciodata de termenu valva .. si vorb'aia sunt cu miile pe o nava. Edited by Mkl
Link to comment
Share on other sites

Greseala ta,sau ma rog,a celor in cauza.

Cand iti cumperi o masina,ar trebui sa te gandesti si la costurile de intretinere.Daca nu iti permiti intretinerea unei masini,mai bine nu ti-o cumperi.

Dar romanului ii place sa se dea ce...nu e.

 

+1

p.s. citat din "pitzipoanca de mall": "naspa...telefon de 500 de euro si credit 0...naspa" :D

Edited by zeronoo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cand iti cumperi o masina te gandesti si la costuri de intretinere .. ideea e: oare sa mi iau logan nou de 7000 euro sau un bmw tot de 7000 care nou a costat nou 40000 si are 10 ani vechime (ca na e BMW si nu prea ar trebui sa pice si daca pica avem si pese aftermarket) .. la faza cu costurile de intretine as zice ca posesorii de logan sunt sunt niste bogatani avand in vedere pretul de intretinere (ca am si de ala). Asa ca dumele astea sunt :thumbdown: . Edited by Mkl
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca am deviat de la subiect cred ca puteti discuta de puterea financiara a fecaruia in particular aici banuesc ca se discuta strict de valvula sau valva sau cum i s-o mai spune .Eu decat am subliniat faptul ca motorul merge si fara aceasta valva si inca foarte bine,de ce sa dau 200 ron pe ceva aproape inutil cand pot sa fac alceva mai bun cu banii tot pt. masina ,ex.sa montez o instalatie xenon.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.