Jump to content

Valva PCV


Mkl

Recommended Posts

Topicul e de doua ori ridicol. In primul rand datorita folosirii eronate a termenului valvula in loc de valva.

In al doilea rand ca se propun inovatii de genul renuntarii la valva sau la inlocuirea ei cu nu stiu ce piesa care costa 3 lei.

 

Incompetenti sunt aia de la BMW, cum de nu le-a trecut lor prin cap sa renunte la supapa PCV?! Cred ca de ai naibii au pus-o, ca sa dezechilibreze fatal bugetele proprietarilor de BMW prin colosalul pret de 200 de lei. Proprietari care de altfel isi intretin impecabil masina...

Link to comment
Share on other sites

Pentru gabyyy26:

 

Am schimbat dracia aia de valva cu una originala BMW, inclusiv furtunul ei, defapt sunt doua in aceeasi teaca si pot sa iti confirm ca mtorul isi schimba mersul si acum daca scot joja sau busonul de pe motor. Asta inseamna ca cei de la BMW au trimis o valva defecta??

 

Putin probabil.

 

Pune si matale una noua si ai sa vezi dupaia la ce foloseste si cum se comporta motorul.

 

PS: era o vorba romaneasca: ala nu-i tractorist daca dupa ce si-a reparat tractorul nu ramane cu o galeata de suruburi in plus... Din pacate vad ca vorba incepe sa circule si printre posesorii de autoturisme... Urata treaba...

 

PPS: acu' multa vreme aveam o Dacie 1310 si intr-o vara, un nea' carpaciu de cartier se baga sa imi regleze motorul si printre altele imi scoate o bucata de tabla care acoperea galeria de evacuare, pe motiv ca si asa e in plus... Si am mers asa foarte bine pana a venit iarna, adica vreo 4 luni de zile pana mi-am dat seama la ce folosea tabla aia: prevenea incalzirea furtunelor de aer astfel ca iarna nu se forma condens pe ele. La mine era exact pe dos: dupa 20-30 km cred ca baga in carburator mai multa apa decat aer. Te gandesti ce bine mergea motorul. Asa ca, posibil sa vezi si in cazul tau efecte secundare dupa cateva luni de zile.

 

Dar romanul e priceput in toate asa ca....

Link to comment
Share on other sites

Fiecare face ce vrea cu masina lui eu decat am spus ca merge si fara valva PCV unde rolul ei este pur ecologic acela de a mai arde o data gazele nearse ce scapa pe langa segmenti la un motor mai uzat si vapori de ulei ce se formeaza in timpul functionarii motorului in loc sa fie eliberate in natura . Cu aceasta valva o sonda lamda in plus si o canistra cu carbon de colectare vapori de benzina din rezervor si injectie multipunct a ajuns motorul sa evolueze la euro 3 .

Nu vreau sa pun la indoiala inginerii germani tot respectul pt. ei au reusit sa faca masini ireprosabile .

Si pentru m_3512 cred ca motorul tau mai trage prin alta parte aer fals nu ar trebui sa isi schimbe mersul daca nu ma crezi intreaba la reprezentanta.

Edited by gabyyy26
Link to comment
Share on other sites

paul si mik15 intrebati un inginer in domeniu si nu o mai faceti pe desteptii ca sunteti penibili. se zice si VALVULA

 

Stai ca m-am enervat!

 

Cumva esti IDIOT? Nu se zice nicio valvula. Acel termen se foloseste in medicina, valvula fiind o supapa in organism ce ajuta la circulatia sangelui!

 

Next point.....Crezi acei zeci de ingineri care s-au chinuit sa creeze motorul sunt atat de prosti incat au pus o piesa fara rost , si anume VALVA PCV(supapa unisens de circulatie a gazelor la carter - a nu se intelege "hood") doar pentru a fi contestati de tine si inca vreo 2 "ingineri"?

 

Inca ceva.. Inteleg ca te-ai inspirat de la masinile diesel unde se anuleaza EGR-ul ..DAR.. acesta nu este EGR.

 

@gabyyy26 - Instalatiile alea xenon de 200(cu tot cu montaj) sunt facute doar pentru a fi injurat de ceilalti participanti la trafic. Probabil nu ai nici lupa!!!!

 

PS: Ar trebui sa se puna unu mini-interviu la inscrierea pe forum, pentru acest tip de oameni!

 

Imi scuzati revoltarea dar chiar ma enerveaza.....

 

 

Multumesc,

MarioE43!

Edited by MarioE43
Link to comment
Share on other sites

Esti un cretin ca aia de mai sus .. in 5 ani de facultat in domeniu si 2 de master tot in domeniu n am auzit niciodata alt termen inafara de valvula. .. iar topicu l am facut pt ca mi a venit o idee la munca care nu s a dovedit prea mareata, asa ca am pus si eu o intrebare. Unii au putut sa rasupunda simplu da sau nu .. altii au trebuit sa se dea in spectacol. Rog un moderator sa inchida topicu. Edited by Mkl
Link to comment
Share on other sites

Gabyyy26 : eu zic ca motorul nu trage aer fals pe nicaieri deoarece am schimbat majoritatea furtunelor tocmai pt. acest motiv, iar cele care nu au fost schimbate le-a fost verificata etanseitatea. In plus, ar trebui sa se manifeste scaparea respectiva tot timpu, nu doar cand este scos busonul sau joja... Dar hai sa nu mai continuam, ca nu are sens. Ti s-a aratat deja intr-o poza mai sus cum lucreaza un motor cu valva PCV functionabila. Inutil sa mai incarc si eu un filmulet.

 

Cat despre anularea valvei, vin cu o intrebare: ce faci cu gazele Carter? Pe unde ies din moment ce ai infundat iesirea? Sau ai lasat furtunul liber pe sub masina ca la daciile alea vechi? Caz in care se explica si de ce nu se modifica mersul motorului la scoaterea busonului, deoarece la tine are tot timpul o iesire libera....

Oricum, normal nu mi se pare. Chiar daca este strict pentru mediu, de ce sa ignoram acest fapt? Eu unul m-am saturat sa inghit vapori de benzina nearsi, fum de ulei ars de la ala din fata mea la semafor, doar pentru simplul fapt ca il doare in c...r de starea motorului, de uzura si de ceilalti participnti la trafic...

 

Pfff... Miki,vocabularul tau nu denota ca ai absolvit 5 ani de facultate si 2 de master.... Cat despre termenul de valva sau valvula... Eu am auzit folosindu-se ambele variante... Chiar si in cursurile de la facultate imi aduc aminte de termenul "valva"... Dar oricum multumim ca ne-ai facut cretini pe toti aia de mai sus. Respectele mele dl. ing. naval... :thumbsup:

Edited by m_3512
Link to comment
Share on other sites

paul si mik15 intrebati un inginer in domeniu si nu o mai faceti pe desteptii ca sunteti penibili.

.. oricum tipic romanesc . plin de snobi .. bafta

Hai ca esti ridicol. Cum naiba sa spui asa enormitate: valvula PCV!?

Am zis totusi sa fiu elegant si ti-am dat link-ul catre DEX, dar vad ca nici macar asa nu pricepi. Nu e vorba de inginerie aici, ci de limba romana. Ca despre inginerie ne-am lamurit ca esti pe dinafara.

Dar dupa ce ca esti pe dinafara mai tii si coada sus. Ca de, asa e romanul, vorba ta :) .

 

Esti un cretin ca aia de mai sus .. in 5 ani de facultat in domeniu si 2 de master tot in domeniu n am auzit niciodata alt termen inafara de valvula. .. iar topicu l am facut pt ca mi a venit o idee la munca care nu s a dovedit prea mareata, asa ca am pus si eu o intrebare. Unii au putut sa rasupunda simplu da sau nu .. altii au trebuit sa se dea in spectacol. Rog un moderator sa inchida topicu.

Ai trecut degeaba prin scoala. Daca asa se exprima un inginer, atunci rau s-a ajuns. Macar liceul daca-l terminai pe bune, si tot era suficient sa nu spui asa prostii.

 

Oricum, ne-am lamurit ce hram porti. Pe langa prost pregatit mai esti si prost crescut. Din pacate tu ti-ai pierdut 5 ani din viata facand o scoala care nu-ti foloseste la nimic, deoarece nu ai ramas nici macar cu notiuni de baza.

Link to comment
Share on other sites

mda...suntem niste snobi pentru ca am trecut pe la scoala si am invatat limba asta romana...nu stiu care e mai snob, noi ca nu ne-am insirat diplome si certificate sau tu ca nu ai invatat limba romana cum trebuie...ei lasa ca nu ne-am suparat, invata cel putin sa vorbesti civilizat, daca nu poti si corect, si nu mai jignii lumea gratuit, bunul simt te face om nu master-ul, multi au in ziua de zi 2 facultati si 3 mastere insa putini din acestia sunt si oameni, din pacate! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Eu unul zic sa ne abtinem de la astfel de comentarii care este mai destept si mai frumos si sa ne limitam strict la partea tehnica a acestiu subiect care pote fi de folos pt. uni oameni.

Deci pana la urma daca valva PCV este dusa motorul isi schmba sau nu mersul la scoaterea jojei sau busonului de la capacul de culbutori??? Mentionez ca am intalnit destule e46 care isi schimba mersul si care nu isi schimba mersul si nu stiu ce sa mai cred.

Link to comment
Share on other sites

pai daca scoti joja e normal sa isi schimbe mersul motorul pentru se creeaza presiune in baia de ulei si scoaterea jojei duce la pierderea ei, la fel si cu busonul de umplere cu ulei, daca il desfaci este normal sa mearga motorul neregulat. Daca valva PCV are membrana rupta vei observa neregularitati in functionarea motorului la relanti si un consum foarte putin marit, poate chiar insesizabil dar cu siguranta vei auzi un fasait mai lung la oprirea motorului!
Link to comment
Share on other sites

Deci la turatii joase a le motorului gen relantiu depresiunea(vaccumul)creat in galeria de admisie este mai mare decat presiunea creata in carterul inferior si cel superior al motorului .Daca avem o supapa PCV buna in momentul acesta aceasta supapa s-ar mentine inchisa si nu ar permite motorului sa traga gaze astfel avand o alta cantitate de gaze fata de cele masurate de debitmetru. O supapa buna se va deschide in momentul in care se va egaliza presiunea din cartere si depreiunea din admisie ,daca avem o supapa proasta atunci etansarea carterelor se va face prin inelele zero montate la joja de ulei si busonul de umplere ulei.Prin eliminarea unora din acestor doua posibilitati de comunicare cu mediul inconjurator al carterelor valva PCV fiind stricata va permite patrunderea gazelor in galeria de admisie si implicid detectarea acestora de catre calculator prin efectuarea uniu raport intre cat oxigen avem in evacuare si cat a fost masurat la admisie de catre debitmetru,atunci calculatorul va incerca sa combata acest lucru cu ajutorul motorului pas cu pas de de unde si aceasta variatie de relantiu poate daca valva PCV ar fi fost montata inainte corpului clapeta nu ar mai fi existat acesta problema ,mentionez faptul ca asa sunt montate la unele motoare de la Renault si majoritatea de la Daewoo,dar exista si un inconvenient ,datorita gazelor si vaporilor de ulei clapeta si motorasul pas cu pas se imbacsesc foarte repede si astfel ii scade durata de viata astfel nemtii cred eu au hotarat montarea dupa corpul clapeta dar cu ajutorul unei supape cu deschidere in functie de diferenta de presiune pe cand cele montate pe Renault si Daewoo sunt supape ordinare de sens.

untitled.bmp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.