Jump to content

problema E60 Remote control not in ignition


Recommended Posts

Banuiesc ca acel ignation , din titlu, se refera la ..Sf. Ignatiu (ruga, in caz ca ramai in pana pe sosea!!).

Problema nu se rezolva doar cu presupunerile de aici; fara o vizita la reprezentanta, n-o rezolva. Daca si Bala, care a proiectat chei pentru masini, ridica din umeri, ......

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dar mi se pare util, sau macar intersant sa mai aflii cate o informatie tehnica, cum functioneaza un sistem ca acesta. E cam aiurea sa vina cineva cu o problema tehnica si lumea sa-l certe sau ironizeze ca nu stie sa scrie sau ca nu are bani.

 

Macar ca si info general sa aflam care ar fi cauza.

 

 

 

Este perfect adevarat. Eu nu intelegeam raspunsul categoric "NU" fata de mersul la un service sau reprezentanta...

 

Postul anterior a fost adresat lui Robert drift bmw, pt. ca citisem de faptul ca a inceput sa desfaca plasticele de la coloana de directie si sa umble pe la mufe... :)

Edited by m_3512
Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu de ce va mai chinuiti si scrieri pe acest post.

Eu am invatat sa nu judec un om care nu este scolit(poate n-a avut posibilitati) dar cand vad unul care nici nu stie si nici nu doreste sa vorbeasca frumos atunci acest om nu merita ajutat.

Parerea mea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

multam pt raspunsuri ... dar eu nu ma duc la service k nu am 100 sau imi dau eu cu presupusl... dar cum sa ma duc cu masina cand porneste numai cand vrea ea?stiu k este nevoie un tester dar am facut cum a spus bala sa tin butonul apasat pe star/stop cu cheia in contact si imi porneste fara nici`un fel de eroare!vad k de la o vreme nu am mai facut probleme si nu a mai dat nici eroare... ce spuneti` totusi sa merg la un tester? precizez k nu imi merge nici inchiderea centralizata din cheie, am incercat sa o programez exact cum am citit intr`un topic si nu functioneaza.
Link to comment
Share on other sites

as mai avea niste probleme pe la masina ... care vreau sa ma consult cu voi... dimineata cand pornesc masina trepideaza motorul ca si cum ar merge imprastiat,pana se incalzeste putin dupa acea merge bine si acul de la turometru oscileaza putin,cand o turez imi scoate gaze prin zona de la turbina galerie de evacuare si tot timpul miroase in interior a gaze... care poate fi cauza? galerie evacuare fisurata?si se aprinde si check engine si da eroare erhohte emission
Link to comment
Share on other sites

as mai avea niste probleme pe la masina ... care vreau sa ma consult cu voi... dimineata cand pornesc masina trepideaza motorul ca si cum ar merge imprastiat,pana se incalzeste putin dupa acea merge bine si acul de la turometru oscileaza putin,cand o turez imi scoate gaze prin zona de la turbina galerie de evacuare si tot timpul miroase in interior a gaze... care poate fi cauza? galerie evacuare fisurata?si se aprinde si check engine si da eroare erhohte emission

ce motor ai?

daca e diesel sunt bujiile incandescente sau releul de la bujii

Link to comment
Share on other sites

cam ce pret ar avea una second?sau dak se poate repara asta?

 

te rog, nu mai scrie cu "k" :)

 

Poti cauta pe forum ca s-a mai intamplat cu evacuarea la E60.

 

Poti avea si ceva pe la un injector si de acolo tremuratul.

 

Dar toate astea, numai dupa o diagnoza. Risti sa cheltui mai mult pe piese&manopera fara o diagnoza.

 

Cu inchiderea centralizata, poate fi cheia sau receiverul de RF. Ala e boala la E60 si mai moare desi ar trebui sa mearga de la 1-2m de masina.

 

Dar oricum:

 

1. trebuie mers la tester

2. pentru alte probleme, cauta pe forum. S-au mai discutat toate subiectele. NU as vrea sa umplem topicul si diverse alte probleme. Sa-l lasam pentru remote control not in ignition

Link to comment
Share on other sites

ce este receiver rf?

 

Diversity Antenna. Un modul langa luneta in partea dreapta spate (daca ai sedan). In jur de 200 euro la dealer. (nu se repara si sh iti trebuie exact seria pe care o ai pe masina pentru ca sunt multe modele). Daca iti merge cheia de la 1-2 metri atunci ala e 90%.

Link to comment
Share on other sites

revin cu problema remote control... azi am fost la service si au verificat cu tester,mi-au spus ca problema este de la cheie pt ca nu citeste cheia din cauza cipului care s-a magnetizat (pt ca am tinut mai multe chei una langa alta) si ca cipul din cheie abea il mai citeste.Mi-au spus ca trebuie alta cheie. Acum masina porneste numai daca tin butonul de lock de pe cheie apasat,imediat dupa ce i-au degetul de pe buton dupa ce porneste imi da eroarea din post. Alta cheie nu mai am. M-am gandit ca daca lipesc butonul lock de pe cheie apasat cu picatura nu o sa imi mai apara eroare , problema este ca daca torn picatura pe cheie si intra in cip nu o sa mai porneasca niciodata.va rog sa veniti cu sfaturi utile cu ce este de facut.

- cheia merge clonata?si daca da unde?

- la reprezentanta daca trimit cheia prin curier se poate repara?sau sa daca se poate face alta cheie dupa ea?cat timp dureaza? trebuie sa merg si cu masina?

- se poate anula cipul din cheie sau reparat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.