Jump to content

o masina nebuna 525tds...incalzeste cind vrea ea


rogozan_marcel

Recommended Posts

Aseara am plecat de la jibou spre cluj napoca si ma cam grabeam 150-160km/h temperatura motorului ok iar caldura pe climatronic pe 28 grade, la intoarcere prin oras am redus caldura pe 22 grade instant am observat ca acul de la caldura merge spre rosu, atunci am accelerat iar temperarura a inceput sa scada dupa care iar a urcat spre rosu si mi-a oprit motorul, am deschis capota si arunca antigel din vas iar un furtun era foarte tare...l-am lasat sa se raceasca,am complectat cu apa, am dat caldura in interior pe 32 grade si am pornit spre casa venind cu 110km/h iar temperatura la apa a stat pe 90 grade fara sa mai urce...Ce poate fii...termostatul blocat pe inchis sau garnitura de chiulasa?are vreo legatura cu climatronicul?ms :frantics: :frantics:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

poate fi o simpla aerisire sau completare,dar daca e asa vezi sa nu pierzi antigel pe undeva,apoi verifica termostatul sau vasco desi el in mers iarna nu prea isi face treaba.termostatul poate sa se blocheze pe inchis uneori si de-asta s-a racit cand ai dat pe tempertura mare in interior.

 

pe inchis, daca era termostatul pe inchis i se incalzea apa chiar cu, clima pornita la maxim pe cald. Iar de pompa de apa eu zic sa desfaci busonul de la

vasul de apa, sa pornesti masina si acolo intr-o parte in vas mai exact la suprafata iese apa cu o oarecare presiune pe furunasu ala mai subtire. Daca toate astea se intampla atunci ramane termostatul care se blocheaza pe deschis(ca si aici e cam dubios ca fiind iarna nu ar trebui sa se mai incalzeasca doar daca mergi in regim de aglomeratie), sau o simpla completare cu antigel.

Link to comment
Share on other sites

in momentul in care termostatul ramane blocat pe INCHIS va plimba apa numai prin motor si sistemul de incalzire al habitaclului,fara a mai lasa apa sa treaca prin radiator deci motorul se va supraincinge singurul mod de a se realiza racirea este prin radiatorul din habitaclu circulatia apei perin acesta nu este afectata de starea termostatului.daca termostatul ramane pe deschis atunci va circula apa prin radiator continuu,producandu-se o incalzire greoaie si racire la viteze mai mari.am fost suficient de clar?

in consecinta acul la temperatura se poate duce la rosu doar daca termostatul ramane blocat pe INCHIS.ca in cazul discutat.singura modalitate de a se produce o racire este cu ajutorul aerotermei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.