Jump to content

E60, 525D


mcliviu

Recommended Posts

Fiind pasionat de marca, am ales de curand sa ingros randurile pasionatilor BMW.

Masina mea: E60 525D, cumparata de la colegul de forum Valtherval.

Daca intereseaza pe cineva, mai am in "familie" un Ford Fiesta 1.4TDCI, o dacie (de radiat), si masina sotiei, un Seat Leon 1.2TSI 105CP.

Detalii si poze(despre beemer) mai tarziu. :)

Link to comment
Share on other sites

de ce nu acordati mai multa atentie acestui topic nu stiu.

asa, in bataie de joc scrii,in bataie de joc ti se va raspune.

nu cred ca intereseaza pe nimeni restul averii...aici se vorbeste doar de BMW.

relaxeaza-te.de data asta nu ai dreptate... :console:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sunt foarte relaxat,dar cand deschizi un topic zic ca trebuie acordata mai multa atentie descrierii,detalii si speri sa vezi si cateva poze...asa la ce sa iti dai cu parerea?ca este BMW si toti/majoritatea de aici avem BMW.

 

mie mi se pare ca mai avea putin si punea poze cu celelalte masini numai cu 525-ul nu.

Edited by Alex_wly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc celor care mi-au "sarit" in ajutor. :)

Asa cum spuneam, masina a fost cumparata de la Valtheval.

 

Daca nu este prea tarziu, iata prezentarea:

BMW e60 525D, 04/2005

Culoare: Silver Gray Metallic

Dotari:

- Xenon, angel-eyes, spalatoare faruri

- senzor ploaie, senzor lumina

- cutie manuala 6 viteze,

- pilot automat

- computer bord cu functii extinse

- volan si schimbator M imbracate in piele,

- comenzi pe volan,

- scaune sport electrice si incalzite,

- conexiune blue-tooth (se sincronizeaza automat cu agenda telefonului)

- climatronic dual + spate cu functii extinse

- DTC

- parctronic fata-spate cu imagine in i-drive

- i-drive

- oglinzi electrice si incalzite

- functie „follow me home“

- voice command + cd player

- 2 subwoofere sub scaunele din fata - OEM

- tetiere spate, cotiera spate + ski sac

- lumini ambientale in usile fata

- 8 air-bag-uri (usi fata, bord + volan, scaune spate, stalpi fata)

- inchidere centralizata,

- filtru de particule (DPF)

- alarma VIPER cu activare din cheia originala, cu functie confort

- ISOFIX pt scaun copil

- 3 chei (2 cu telecomanda + cheie service)

- jante OEM 17” vara + jante OEM 16" iarna (modelul de pe E39)

 

Nu am inca poze facute de mine cu masina, insa in mod sigur o sa pun pe parcurs. Poze pot fi vazute in anuntul lui Vali: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/111015-vand-e60-525d-2005/page__gopid__1577993#entry1577993

 

Primele impresii despre felul in care ma simt in masina, sunt foarte pozitive. Pot spune ca este o masina care imi place din aproape toate punctele de vedere, si ca e exact cum ma asteptam.

Lucuri care imi plac la masina:

- masina cu totul (si culoarea antijeg) :)

- simplitate si felul in care BMW pune lucrurile acolo unde trebuie, fara zeci de butoane imbecile

 

F util:

- bluetooth-ul

- incalzirea in scaune (mult mai ok decat la alte masini pe care am mai avut aceasta optiune)

 

Minusuri:

- Incerc sa ma obisnuiesc cu faptul ca nu mai imi gasesc asa de usor loc de parcare :) , si ca trebuie sa fiu un pic mai atent unde ma parchez

- sunetul din masina este oribil :)

- no aux (sa vedem unde imi pun, am un iPod pe care il tineam in cealalta masina, plin cu muzica)

- distanta exagerat de mica de actionare a alarmei/inchiderii centralizate - ma gandesc la un upgrade la o alarma cu pager

Obs: toate minusurile le stiam dinainte, au fost luate in calcul, deci, totul este in regula.

 

Cam atat. Voi adauga poze probabil cand o sa spal masina, desi cele facute de Vali din anuntul de vanzare reflecta realitatea.

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

 

- distanta exagerat de mica de actionare a alarmei/inchiderii centralizate - ma gandesc la un upgrade la o alarma cu pager

 

 

 

este prezenta si la mine,trebuie schimbat acel asa zis receptor de pe luneta.

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos.Frumoasa masina, o singura chestie care nu imi place mie, ca nu are piele.Dar poti sa ii pui, am vazut tot aici pe forum un e60 cu tapiterie de piele pusa si arata perfect.

 

Multumesc!

Am vazut masina despre care spui, insa eu am evitat pielea; pur si simplu nu imi place piele in masina.

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

poze?

poze nu pui ?

:frantics:

asta spun de la inceputul topicului...este o moda acum sa deschizi topic si nu pui poze.mai e un coleg care are 3 pagini si nici o poza,apoi spune "nu as pune poze ca este un banal BMW"...pai sa nu mori...daca ti-e draga maisna ii tragi poze si imparte bucuria cu noi ca nu ti-o furam :download:

Link to comment
Share on other sites

:frantics:

asta spun de la inceputul topicului...este o moda acum sa deschizi topic si nu pui poze.mai e un coleg care are 3 pagini si nici o poza,apoi spune "nu as pune poze ca este un banal BMW"...pai sa nu mori...daca ti-e draga maisna ii tragi poze si imparte bucuria cu noi ca nu ti-o furam :download:

 

Promit solemn ca saptamana asta pun poze, chiar de-ar fi sa fie sub zapada. Toata lumea e suparata ca nu exista poze... :(

Link to comment
Share on other sites

Niste poze mai recente, de cand e in posesia ta :)

S-o stapanesti sanatos, si eu m-am uitat un pic mai atent la ea cand a fost la vanzare, dar am ezitat la anul de fabr...

Ai facut/schimbat ceva la ea de cand ai achizitionat-o?

Este o masina frumoasa, bafta!

 

Legat de anul de fabricatie, da...este drept ca e o masina destul de veche, dar nu intentionez sa o tin mai mult de 2 ani.

Initial am vrut sa imi iau un E61 din 2009, dar trebuia sa imi vand una din masini. Pentru moment am considerat ca e mai bine 2005 si o masina de backup, decat 16-17k intr-o masina din 2008-2009. Pur si simplu mi s-au parut prea multi bani inchisi intr-o masina in acest moment...

Probabil ca urmatoarea masina va fi tot un 5, E60 sau F10, si motorul de 2 litri, chiar daca e mai zgomotos (taxe mai mici, consum mai mic, etc). Mie imi place mult marca asta, chiar daca multi m-au criticat si ca am postat "la misto" si ca etc... Indur cu stoicism si mistourile necunoascatorilor care n-au mers decat cu tractiune fata, si ma intreaba "cum mergi iarna? e nasol, nu? o lasi in parcare, nu? Asa e ca azi n-ai iesit?". Nu pot decat sa ma amuz, si sa ii las sa creada ce vor, pentru ca n-are rost sa intru in polemici inutile. :) Pot spune ca imi place marca de mic copil. I-am urmarit si in F1, m-am bucurat de victorii, si m-am intristat la retragerea lor din "marele circ"...Consider ca au facut si fac in continuare multe inovatii, si ca masina este construita pentru cei carora le pasa mai mult de cum ajung din A in B decat de orice altceva (cu exagerarile de rigoare) :)

 

Revenind...

Am schimbat placute fata de care stiam de cand am cumparat masina - mai aveau 2000km cand le-am schimbat, dar pentru ca ma pregateam sa plec prin BG la ski, am zis sa o fac inainte.

Cand am comandat placutele, am comandat si discurile de frana sa le am, pentru ca la testul de V/C MHS mi-a scris "discuri uzate". Evident ca erau uzate, si daca au 1000km se poate spune ca sint uzate...Anyway, pentru ca tot am desfacut rotile, am pus si discurile noi. Inteleg ca exista un standard de grosime al discurilor, dar nu am masurat.

In rest, nu am schimbat nimic deocamdata.

 

Urmeaza cand se mai incalzeste sa merg la mecanicul meu pentru o verificare mai amanuntita, si sa vad daca mai e nevoie sa schimb ceva.

Nu planuiesc sa aduc modificari majore masinii, probabil ca o sa ii pun doar o interfata pentru iPod, si ma gandesc daca va fi interfata sau doar AUX in. La celelalte masini am AUX, si mi-e ok. Ar fi mai frumos sa comand din iDrive muzica, dar...mai vedem. Intai as vrea sa ma asigur ca e f. ok dpdv tehnic.

 

Pana acum nu am avut nicio surpriza neplacuta. :) Consumul e jale la mersul pe distante scurte si extrem de frig in oras (incerc sa ma obisnuiesc cu consum dublu fata de cealalta masina) :smile: , dar, asta e... :)

Am observat la drumul din we, ca este destul de mult influentat de temperatura: la bansko am ajuns cu o medie de 7.6 (plecat vineri dimineata), iar in Bucuresti la intoarcere, fara sa resetez am ajuns la 7.1 viteza medie 70km/h pe distanta totala de 1128km, si mai cald cu aprox 8 grade sau mai mult (ceata pe ultimii ~150km).

 

Cam atat.

Cum spuneam, o sa incerc sa spal rusinea punand saptamana asta niste poze ext si interior.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.