Jump to content

E60, 525D


mcliviu

Recommended Posts

:frantics:

asta spun de la inceputul topicului...este o moda acum sa deschizi topic si nu pui poze.mai e un coleg care are 3 pagini si nici o poza,apoi spune "nu as pune poze ca este un banal BMW"...pai sa nu mori...daca ti-e draga maisna ii tragi poze si imparte bucuria cu noi ca nu ti-o furam :download:

ala parca spunea ca nu pune poze cu masina pt ca e murdara... :wacko:

Edited by CTS
Link to comment
Share on other sites

asa este, marca asta te face sa o iubesti neconditionat, n-ai cum s-o mai scoti din cap...

cei care critica probabil ca sunt invidiosi, isi doresc si n-au parte :D

cu iarna chiar n-am avut probleme, sau cel putin,n-am avut altfel decat cei cu tractiunea fata

 

p.s: sa ne pui pozele

Edited by just*rzv
Link to comment
Share on other sites

Iarna poti sa mergi la fel de bine ca orice masina cu tractiune fata, singura problema e sa nu ramai suspendat, dar si la tractiune fata e la fel. Oricum masina mea nu a stat nici o zi acasa cat au fost ninsorile, spre deosebire de multe masini cu tractiune fata :rolleyes:

Legat de consum eu la 530d in toamna aveam consum 13-14 %, iar in cele 2 saptamani de iarna adevarata am ajuns la 18-19, astept vara cu mare interes :thumbsup:.

Cat a consumat a ta?

Cand iesi cu ea din oras chiar gasesti un consum deosebit pentru ditamai masina (530d - 7-8%).

Link to comment
Share on other sites

Nici a mea nu a stat acasa, decat o zi sau doua.

Eu lucrez la 15 min de mers pe jos, dar, avand mai multe job-uri, uneori o iau cu mine, ca nu stiu ce intervine dupa program.

Problema la tractiune spate (dpmdv) este ca nu te poti ajuta de volan - la tractiune fata faci manevre fata-spate cu balans, rasucesti de volan, mai faci o miscare, dar cam atat. Daca patineaza la tractiune spate (gheata) va patina si la tractiune fata.

Pot sa zic ca am deszapezit de mi-au iesit ochii din cap. Am rupt o lopata, si acum sunt pe cale sa rup coada la a doua. :)

Referitor la consum, am asa:

Urban

- frecat masina in parcare acum 2 saptamani, consum plin-plin (am alimentat ca plecam exterior, si am vrut sa fac consum), 41 km, alimentat putin sub 8 litri! - obc indica aprox 22l/100km

- consum facut ieri: 106 km (facuti in aprox 10 zile, drumuri scurte, pornit-oprit), alimentat 13.3 litri, aceeasi pompa - la propriu (rompetrol); OBC indica 15.4l/100km, viteza medie sub 20km/h

Extraurban

- bucuresti - bansko - bucuresti, total 1130 km, alimentat 74 litri (aceeasi pompa rompetrol la plecare si sosire, + 13 litri alimentati in BG dupa Sofia); consum OBC: 7.1, viteza medie totala 71km/h

Observ ca si la mine difera OBC de realitate, bine ca e mai putin in realitate decat pe OBC, ca ma cam speriasem... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Niste poze mai recente, de cand e in posesia ta :)

S-o stapanesti sanatos, si eu m-am uitat un pic mai atent la ea cand a fost la vanzare, dar am ezitat la anul de fabr...

Ai facut/schimbat ceva la ea de cand ai achizitionat-o?

Este o masina frumoasa, bafta!

 

Poze tocmai ce-am urcat. Sunt "proaspete". :)

In afara de ce am scris mai sus, am mai schimbat:

- galeria de admisie - aveam un pitic s-o schimb, ulei curs pe langa motor...etc. In plus, erau desfiintate clapetele de catre fostul proprietar, si nu eram tocmai de acord cu aceasta modificare.

- releu bujii - releul vechi, probabil din cauza uleiului prelins + vibratii dadea o eroare pe tester. Cand era ff rece, la pornire, masina avea o trepidatie primele 10 sec aprox. La schimbarea releului, am inlocuit si o bujie care se pare ca era arsa, desi am inteles ca fusesera inlocuite toate. :) no comment.

- ulei servo - volanul avea un scartait fin si enervant cand viram stanga/dreapta - Vali, fostul proprietar membru si el pe forum s-a plans de el la vremea respectiva intr-un thread. Nu am schimbat decat o singura data (va trebui sa mai schimb inca de 2-3 ori, ca nu am cum sa scot tot uleiul din prima) si am rezolvat problema. :)

 

Urmeaza:

- bielete directie - stiam ca e uzata stanga de cand am facut testul vanzare/cumparare la MHS, si e pe lista mea. Le voi inlocui pe ambele, pentru ca nu stiu ce e pe dreapta...si oricum sunt de principiul ca astfel de inlocuiri se fac in pereche.

- bucsa si un brat (un fel de brat) puntea spate - uzate. Le schimb in pereche. E vb de piesele 2,3,4. Inteleg ca astea se cam uzeaza...

 

post-9582-0-84681300-1335031165_thumb.jpg

 

Alte probleme nu am avut, cu exceptia unei erori care mi-a aparut de 2 ori pana acum si a disparut dupa fix 3 zile: stop frana dreapta. Da o eroare desi functioneaza...n-am avut timp de verificari amanuntite.

In rest, incerc sa aduc masina intr-o stare tehnica pe cat se poate de buna, apoi singura "investitie" pe care o voi face va fi o interfata iPod. Si nu-mi mai iau niciodata BMW cu sunet standard. Am zis. :)

 

A, si inca ceva: in anuntul de vanzare al masinii, scria ca unitatea cd citeste si MP3 cu update de soft la reprezentanta. Well, it doesn't. Functia este deja activata, am verificat chiar saptamana asta, dar nici vorba sa citeasca vreun mp3. Si da, am scris la viteze mici cd-urile.

 

Cam atat deocamdata.

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Pfoa, n-am mai scris de aprox 100 de ani pe topic.

N-am mai facut cine stie ce la masina, doar aux in pentru muzica de la ipod, folie autorizata spate, si recent baterie noua.

Masina are acum 160.300, deci asta e masina cu care am parcurs statistic cei mai putini km/an.

De obicei mergeam cam 35k/an, insa n-am reusit sa fac decat vreo 25k de cand am luat-o. Aparitia kinder-ului si-a spus cuvantul, stau mai mult pe langa casa. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

N-am mai scris deloc aici. E60-ul are un frate mai mare acum, si isi cauta un nou proprietar.:rolleyes:

 

Ce-am mai facut la masina intre timp: in primavara 2015 am inlocuit placute frana fata (OE), in vara revizia la MHS, in toamna inlocuit discuri+placute+tamburi spate (ATE - piese de la Dan, montate la Ciupanezu), de curand inlocuit pressure converter la Filaret. Momentan masina are un pic peste 200K.

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revizia de ce ai facut-o in reprezentanta?pentru o evidenta a km?

 

Nu de aceea am mers in reprezentanta; am mai fost si cu alte ocazii. Era inainte de plecare in concediu, si acolo am gasit loc, in plus era un recall pentru ceva borna baterie si voiam sa rezolv 2 in 1. Nu aveam intentia sa o vand la acel moment.

Acest topic poate fi inchis, de azi masina a ajuns la un alt coleg.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.