Jump to content

Vreau si eu un sfat... sau doua...


Recommended Posts

Am cateva probleme si sper sa primesc cateva sfaturi de la voi...

Prima problema e ca scap pe undeva lichid de frana, da' inca nu stiu pe unde. Eu mi'am schimbat recent placutele de frana pe fata si a trebuit sa'mi scot etrierele pt a impinge pistonasele... Si le'am batut cu un ciocan si cu o bucata de lemn...

A doua problema ar fi ca, atunci cand e rece motorul, imi intra destul de greoi in viteze... Simt de parca ar agata in ceva, sau s'ar freca ceva pe acolo...

Alta problema ar fi ca geamul de la sofer coboara frumos (automat sau manual, nu conteaza), dar la urcat nu o face decat in trepte... Si manual si automat...

 

Ca sa nu uit... Masinuta mea e un E32 din 90, motor de 3500, full options (fara cutie hidramata).

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Am cateva probleme si sper sa primesc cateva sfaturi de la voi...

Prima problema e ca scap pe undeva lichid de frana, da' inca nu stiu pe unde. Eu mi'am schimbat recent placutele de frana pe fata si a trebuit sa'mi scot etrierele pt a impinge pistonasele... Si le'am batut cu un ciocan si cu o bucata de lemn...

A doua problema ar fi ca, atunci cand e rece motorul, imi intra destul de greoi in viteze... Simt de parca ar agata in ceva, sau s'ar freca ceva pe acolo...

Alta problema ar fi ca geamul de la sofer coboara frumos (automat sau manual, nu conteaza), dar la urcat nu o face decat in trepte... Si manual si automat...

 

Ca sa nu uit... Masinuta mea e un E32 din 90, motor de 3500, full options (fara cutie hidramata).

 

Multumesc!

160836[/snapback]

Daca geamul iti urca putin apoi se opreste,mai apesi mai urca putin si tot asa,verifica senzorul de sarcina.Este un plastic mic si patrat cu lamela cu 2 fire si o mufa.Daca lipseste pune un fir in mufa si ai scapat de problema.Am acel senzor dar vad ca esti din Suceava,daca ai drum in Bucuresti ti-l dau cu cea mai mare placere

Link to comment
Share on other sites

Pentru cutie ar tb. sa schimbi uleiul cu unul calitativ. Pentru restu' habar n'am. :blink:

160932[/snapback]

 

Poti sa'mi spui cam ce tip de ulei sa folosesc? Si daca tot suntem la capitolul ulei pt transmisie... Poate cineva sa'mi spuna ce ulei sa folosesc la diferential?

 

Daca geamul iti urca putin apoi se opreste,mai apesi mai urca putin si tot asa,verifica senzorul de sarcina.Este un plastic mic si patrat cu lamela cu 2 fire si o mufa.Daca lipseste pune un fir in mufa si ai scapat de problema.Am acel senzor dar vad ca esti din Suceava,daca ai drum in Bucuresti ti-l dau cu cea mai mare placere

161064[/snapback]

 

O sa ma uit sa vad daca descopar acel senzor... Te anunt ce am rezolvat...

 

Va multumesc de sfaturi...

Link to comment
Share on other sites

Poti sa'mi spui cam ce tip de ulei sa folosesc? Si daca tot suntem la capitolul ulei pt transmisie... Poate cineva sa'mi spuna ce ulei sa folosesc la diferential?

O sa ma uit sa vad daca descopar acel senzor... Te anunt ce am rezolvat...

 

Va multumesc de sfaturi...

161311[/snapback]

Cu placere.Eu folosesc Castrol si la cutie si la diferential.Am sa incerc sa atasez maine o poza cu senzorul sa-ti fie mai usor.

Link to comment
Share on other sites

Cu placere.Eu folosesc Castrol si la cutie si la diferential.Am sa incerc sa atasez maine o poza cu senzorul sa-ti fie mai usor.

161408[/snapback]

 

Incerc maine sa caut senzorul ala de la geam, sa vad ce gasesc... Ca si asa desfac portiera, ca a aparut o problema mica la maner :blink: si tre' s'o rezolv repede... :)

Link to comment
Share on other sites

Verifica nivelul de ulei din cutie. Iarna nu e ceva 100% anormal sa intre mai greu in viteza cand e motorul rece .

Eu inainte de BMW am avut un Opel Vectra si iti spun sincer ca de cateva ori (iarna) nu am plecat cu ea din parcare de frica sa nu rup cutia( nu vroia sa intre in viteza).

Link to comment
Share on other sites

geamu e sigur de la senzoru ala .imi lipsea si mie unu (am uitat sa-l pun cand am schimbat un reductor) si facea exact asa.

164816[/snapback]

 

Am gasit senzorul ala. Cineva a mai umblat la acel senzor, pt ca era asezat exact invers decat ar trebui. Acuma l'am pus pe pozitie si merge foarte bine.

 

Iti recomand sa schimbi uleiul la cutie si sa pui un aditiv Liqui Moly Slick 50...si nu va mai intra greu in viteza.

164820[/snapback]

 

Multam. Asa o sa fac.

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

am folosit o gama foarte larga de aditivi Liqui moly....sunt foarte buni....ce scrie pe cutie aia face fara nici un dubiu.Am reusit sa scap din tacanitul de tacheti hidraulici dimineata curatandu-i cu hydro Stobeal,am pus in caseta de directie si volanul merge mult mai usor si nu mai huruie,am pus in antigel si vara pe super canicula cand stai nemiscat si cate 15 min la semafor sau blocat in intersectie motorul nu mai ajunge la 110 grade....

la urmatorul schimb de ulei am sa folosesc Liqui Moly ulei....

Link to comment
Share on other sites

Pentru lichid uita-te daca nu ai pierderi la pompa de la pedala de ambreaj(o sa iti dai seama daca este ud pe acolo) sau pe la cilindrul de ambreaj si verifica furtunele care intra in etriere.

165198[/snapback]

 

Is eu nebun... Nu am nici o pierdere nimic... Am aerisit franele si am uitat sa completez lichidul si e normal sa-mi sara calculatorul in cap... :) se mai intampla :blink:

Link to comment
Share on other sites

am folosit o gama foarte larga de aditivi Liqui moly....sunt foarte buni....ce scrie pe cutie aia face fara nici un dubiu.Am reusit sa scap din tacanitul de tacheti hidraulici dimineata curatandu-i cu hydro Stobeal,am pus in caseta de directie si volanul merge mult mai usor si nu mai huruie,am pus in antigel si vara pe super canicula cand stai nemiscat si cate 15 min la semafor sau blocat in intersectie motorul nu mai ajunge la 110 grade....

la urmatorul schimb de ulei am sa folosesc Liqui Moly ulei....

165070[/snapback]

 

Multam mult de sfaturi... Cred ca voi deveni si eu 'fan' Liqui Moly... Mai ales daca zici ca e asa bun si te'a scapat de anumite probleme. Inca o data, multam mult! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am cateva probleme si sper sa primesc cateva sfaturi de la voi...

Prima problema e ca scap pe undeva lichid de frana, da' inca nu stiu pe unde. Eu mi'am schimbat recent placutele de frana pe fata si a trebuit sa'mi scot etrierele pt a impinge pistonasele... Si le'am batut cu un ciocan si cu o bucata de lemn...

A doua problema ar fi ca, atunci cand e rece motorul, imi intra destul de greoi in viteze... Simt de parca ar agata in ceva, sau s'ar freca ceva pe acolo...

Alta problema ar fi ca geamul de la sofer coboara frumos (automat sau manual, nu conteaza), dar la urcat nu o face decat in trepte... Si manual si automat...

 

Ca sa nu uit... Masinuta mea e un E32 din 90, motor de 3500, full options (fara cutie hidramata).

 

Multumesc!

160836[/snapback]

 

schimba uleiul din cutie. vezi ca la etriere ai rasucit (sau ciupit) probabil garnitura cand ai batut cilindrul; poti sa mai pierzi pe la cilindrul de ambreiaj (sub masina) sau pompa (in masina si greu de vazut daca nu dai jos imbracamintea de la pedalier). cu geamul sar putea sa ai un surub sarit de la sinele de elevatie sau sa fie stramba sina

Link to comment
Share on other sites

Daca geamul iti urca putin apoi se opreste,mai apesi mai urca putin si tot asa,verifica senzorul de sarcina.Este un plastic mic si patrat cu lamela cu 2 fire si o mufa.Daca lipseste pune un fir in mufa si ai scapat de problema.Am acel senzor dar vad ca esti din Suceava,daca ai drum in Bucuresti ti-l dau cu cea mai mare placere

161064[/snapback]

senzorul acela unde este plasat efectiv???La e46 am o problema similara...urca mai greu geamul si cateodata se opreste din urcare...

Link to comment
Share on other sites

schimba uleiul din cutie. vezi ca la etriere ai rasucit (sau ciupit) probabil garnitura cand ai batut cilindrul; poti sa mai  pierzi pe la cilindrul de ambreiaj (sub masina) sau pompa (in masina si greu de vazut daca nu dai jos imbracamintea de la pedalier). cu geamul sar putea sa ai un surub sarit de la sinele de elevatie sau sa fie stramba sina

180979[/snapback]

 

Am rezolvat toate problemele... Multam mult de sfaturi... Cu frana, uitasem eu sa completez lichidul de frana dupa aerisire :blink: de asta imi spunea calculatorul ca nu este lichid... Cu geamul era de la senzor... Era pus invers... Iar acum, cu uleiul din cutie, il schimb da' putin mai incolo... Am pus aditiv de transmisie si vreau sa vad cum lucreaza.

 

senzorul acela unde este plasat efectiv???La e46 am o problema similara...urca mai greu geamul si cateodata se opreste din urcare...

181013[/snapback]

 

Senzorul este in portiera (trebuie data jos fata de la portiera), undeva pe cadru ei... E o bucata de plastic cu doua fire (arata ca o lamela)...

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat toate problemele... Multam mult de sfaturi... Cu frana, uitasem eu sa completez lichidul de frana dupa aerisire  :blink: de asta imi spunea calculatorul ca nu este lichid... Cu geamul era de la senzor... Era pus invers... Iar acum, cu uleiul din cutie, il schimb da' putin mai incolo... Am pus aditiv de transmisie si vreau sa vad cum lucreaza.

Senzorul este in portiera (trebuie data jos fata de la portiera), undeva pe cadru ei... E o bucata de plastic cu doua fire (arata ca o lamela)...

181157[/snapback]

scoate repede uleiul aditivat ca eu am nenorocit o cutie asa(adica nu mia mai intrat never in a 2 a decat agatat si carait); si pune un ulei mai subtire;la mine, de exemplu) trebuie ulei pt.cutie automata

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat recent uleiul la cutie si mecanicul mi-a pus aditiv, nu mai tin minte exact ce, si caria si intra destul de greu, iar daca intra nu mai iesea. Trebuia sa opresc motorul sa o scot din viteza. Mentionez ca-mi facea asa doar 10-15min pana se incalzea uleiul cred.

Dupa trei zile am fost iara la service le-am spus de problema si au zis ca da, s-a mai intamplat, ca au folosit nustiuce ulei pt sarcini extreme...bla bla... si apoi au schimbat uleiul, de fata cu mine, punand unu Liqui Moly. Acum merge de nu am treaba. Deci inca un fan Liqui Moly.

P.S. e mai scump dar cred ca merita

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat recent uleiul la cutie si mecanicul mi-a pus aditiv, nu mai tin minte exact ce, si caria si intra destul de greu, iar daca intra nu mai iesea. Trebuia sa opresc motorul sa o scot din viteza. Mentionez ca-mi facea asa doar 10-15min pana se incalzea uleiul cred.

Dupa trei zile am fost iara la service le-am spus de problema si au zis ca da, s-a mai intamplat, ca au folosit nustiuce ulei pt sarcini extreme...bla bla... si apoi au schimbat uleiul, de fata cu mine, punand unu Liqui Moly. Acum merge de nu am treaba. Deci inca un fan Liqui Moly.

P.S. e mai scump dar cred ca merita

183169[/snapback]

 

Eu, din cate tin minte, am ulei Castrol... iar aditivul este Liqui Moly, luat direct din Germania (deci e bun de ceva, nu cred ca e facut pe vapor)... Deocamdata totul merge bine, mai bine ca inainte... si nu cred ca trebuie sa fiu ingrijorat... Daca o sa simt ca ceva nu e in regula, o sa fug repede la mecanic sa scot uleiul si sa pun Liqui...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.