Jump to content

Doresc sa cumpar un 320d 2009


crazy_gaby

Recommended Posts

Salut sunt un membru nou si as dori sa cumpar un 320d din 2009 modelul cu 177cp si facelift si mi-ar fi de foarte mult ajutor experienta voastra si anume m-ar interesa mai exact daca pot gasi un exemplar bun undeva la maxim 17000 de euro. Ca dotari obligatorii m-ar interesa cutia automata si navigatia mare optional volan m. Pe de alta parte mi-ar fi de folos si cateva informatii despre fiabilitatea acestui model pentru ca am auzit ca ar avea ceva probleme cu turbina si voiam sa intreb daca modelul asta are bi-turbo sau turbo simplu. O alta intrebare ar fi care ar fi nr max de km la care ma sfatuiti sa iau masina 100 150 de mii? Tin sa precizez ca imi doresc acest model nu pentru fite si alte prostii avand in vedere faptul ca acum conduc un logan imi doresc pur si simplu o masina decenta pe care sa ma pot baza intr-o depasire si in care sa merg confortabil si cu un cost de intretinere mediu. Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

multumesc pt sfat dar ideea era ca eu aveam cateva nelamuriri la obiect ca asa am citit deja destul de multe pagini de forum si special am deschis topicul pt ca fiecare om in parte are cerintele si intrebarile lui si nu prea am cum sa-mi formez o parere mai ales ca in topicul acela era vorba de alt motor si alt an deci intr-un fel de alt model desi diferentele sunt subtile
Link to comment
Share on other sites

pe de alta parte ma gandesc si la chestia ca eu nu o sa fac mai mult de 15 17 mii d km p an cu masina aia ca merg cel mai des prin bucuresti si fac in jur de 1000 de km pe luna plus cateva plecari pe an gen munte sau mare oricum vreau sa ma documentez serios in ce priveste problema asta pt ca eu asta imi doresc f mult
Link to comment
Share on other sites

nu e neaparat vorba de bani sa sti k nici loganu nu m-a costat prea putin gandeste-te doar k am dat 20 d mil la reprezentanta (si e un gunoi fata d asta) sa-mi schimbe distributia si asta la vreo 45 d mii si am schimbat-o ca trecusera cei 4 ani nu ca trecusera 60 mii km dupa cum scrie in carte. si oricum nu sunt chestii care le schimbi in fiecare zi sunt chestii care la nr d km pe care ii fac eu imi permit sa le schimb deci nu ar fi asta problema. in schimb auzisem ceva nasol despre turbinele lor daia am si intrebat in topicul initial daca e cumva bi-turbo ca asta chiar nu stiu si auzisem k alea bi-turbo ar avea probleme si de aici si intrebarea daca cumva si astea au probleme
Link to comment
Share on other sites

nici nu am spus ca ar fi costuri egale raportat la numarul de km pe care o sa-i fac eu cu masina aia sunt niste costuri decente. si daca tot suntem la subiectul asta hai sa intreb mai la obiect cam ce anume se schimba la o revizie ? la cati km se schimba diverse consumabile uzuale? si care ar fi pretul acestor revizii?
Link to comment
Share on other sites

Pentru:

- la noi este mult mai mult praf decat la "ei"

- mersul preponderent in orase aglomerate este cel mai greu pentru motor

- mult prea multi cumpara consumabile aftermarket (din lipsa de bani, dar dorinte de BMW); macar sa le schimbi des daca nu-s de calitate

Link to comment
Share on other sites

Pentru:

- la noi este mult mai mult praf decat la "ei"

- mersul preponderent in orase aglomerate este cel mai greu pentru motor

- mult prea multi cumpara consumabile aftermarket (din lipsa de bani, dar dorinte de BMW); macar sa le schimbi des daca nu-s de calitate

 

pai bmw cand a recomandat 30k nu s-a gandit ca mergi prin oras?

 

lasa consumabilele aftermarket, intreb de ce nu e bine sa faci cum zice cartea

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

EU asa schimb; fiecare face cum crede. Eu schimb des uleiul pentru ca iubesc masinile, in general si BMW-ul, in special. (desi, schimbul la 30,000 la mine este gratis!).

Dar, nu numai uleiul costa bani; si palcute/discuri de frana si filtre de motorina si multe altele.

Link to comment
Share on other sites

si ca se ne intelegem dupa cum am spus si in primul topic nu imi iau masina asta doar pt ca scrie bmw pe ea. pur si simplu doresc o masina decenta de care sa am grija si pe care s-o hranesc cu consumabile de origine si de calitate dar totusi ar insemna sa imi bat joc de bani ca sa fac revizia la 10000 doar de dragu de a o face intradevar nu sunt de acord nici nu cartea pentru ca nu e gandita pentru bucuresti si la logan scrie ca faci reviziile la 25000 dar prefer la 15000 si la fel voi trata si bmwul indiferent de diferenta de pret intre consumabile
Link to comment
Share on other sites

Se schimba exact ce se schimba la toate automobilele: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen (in principiu). Crezi ca e altfel decat la restul? Nu. Cartea spune sa schimbi cam la 30,000, la indicatiile bord-comp, dar e bine sa schimbi la 10,000 km.

 

Indicatiile BC nu au nici o treaba cu 30k km, eu schimb la ultima linie ramasa aprinsa si nu am trecut niciodata de 12-13k, in functie de stilul de mers etc.( fara sa fac curse pe circuit.)

Daca ar fi cum zici tu, pe langa becurile de ulei cred ca mi s-ar stinge si faza scurta in mers.

Link to comment
Share on other sites

Voi doi ma stiti; pustiul, nu! Pana acu (55,000 km) am schimbat la masina uleiul si toate filtrele de 4 ori (de 2 ori gratis, de 2 ori cu banii mei), lichidul de frana de 2 ori, lichidul de racire o data si uleiul la cutie o data!

Sigur, nu sunt toti "nebuni" ca mine, dar nici sa stau cu uleiul IN ROMANIA cat scrie la carte: 30,000 km!!!

 

PS. Dar, ce ati cumpara? Masina mea sau una din Vitan?:laugh:

Link to comment
Share on other sites

sincer nu as cumpara o masina doar pentru ca proprietarul schimba uleiul de 3 ori mai repede decat e nevoie.

 

cand bmw spune sa schimbi uleiul la 30k inseamna ca au facut niste teste si uleiul ala isi face treaba macar pentru 35k, dar ca sa fie in regula au zis 30k.acuma vi tu si zici ca nu e bine ca trebuie la 10k ca asa faci tu.din partea mea poti sa-l schimbi la fiecare mie de km dar asta nu inseamna ca trebuie sa-i recomanzi altcuiva sa faca la fel.cand ai spus ca il schimbi la 10k credeam ca ai ceva motive serioase

 

e ca si cum schimbi cauciucurile la fiecare 5k pe motiv ca drumurile din romania sunt proaste

 

LE c.saitz eu nu spun ca e bine sau rau ce faci, doar mi s-a parut curios ca schimbi uleiul de 3 ori mai repede fara nici un motiv pertinent, asta cu praful nu tine, ala nu intra in motor, si daca chiar afecteaza ceva afecteaza orice altceva numa uleiul nu

Edited by Viper05
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@C.sainz:De acord cu tine. Nu cred ca te poate considera cineva nebun, bravo tie. Si eu am schimbat ulei la 6500 doar ca n-am umblat cu masina cateva luni :thumbsup:

Eu ziceam doar ca aia 30k pe care ti-i recomanda dealeru' n-au nici o treaba cu ce zice BC.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

deci in final un sfat serios acum daca reusesc sa gasesc o masina buna si am si posibilitate sa-i fac toate testele posibile si s-o vada cel putin 2 3 specialisti care sa-mi confirme ca sunt reali km si ca masina este ok parerea voastra ar fi s-o cumpar pana in 150k reali sau sa ma gandesc la altceva ?
Link to comment
Share on other sites

Schimba filtrul de particule si de aer si verifica-le periodic; eu am facut-o. Dupa 2 luni, in vara, erau negre complet, pline de praf si imbacsite! Sigur, le poti schimba la 30,000, pt ca asa spune BMW!

Cat am fost in vacanta, prin Europa in vara asta, nu am spalat masina! Si, arata la fel ca la plecare! Cum arata o masina la noi, nespalata 2-3 saptamani? Si, comparatiile pot continua!

Nu am spus ca trebuie sa faceti ca mine; am spus ca, daca tineti la masini, nu puteti respecta ce scriie BMW la intervalele intre schimburi! Asta-i tot.

 

deci in final un sfat serios acum daca reusesc sa gasesc o masina buna si am si posibilitate sa-i fac toate testele posibile si s-o vada cel putin 2 3 specialisti care sa-mi confirme ca sunt reali km si ca masina este ok parerea voastra ar fi s-o cumpar pana in 150k reali sau sa ma gandesc la altceva ?

 

Ti-am mai spus: daca este ok tehnic si faci rost de bani, cumpar-o. Dar, sa ia si bani s-o intretii corespunzator (nu ca mine, dar ...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.