Jump to content

Bmw, Locul I Mondial !


madax

Recommended Posts

Pai ce te intereseaza ce prasesc eu? Aici vorbim de masini nu de profesii...sunt in domeniul ingineriei daca te ajuta cu ceva.

Mersi dar nu am nevoie de luminare , la calitate nu ai cum sa imi demonstrezi ca e una mai nu stiu cum ca alta.Fiecare marca are atuurile ei si minusurile ei , asta da.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Ia si uita-te la interioare si dupa aia, vii si stam de vorba.

Eu am fost si cu alti colegi si le-am analizat, destul de profund sa stii si diferentele exista.

 

E bine ca esti in domeniul ingineriei, era perfect daca erai in cel auto, intelegeai cum stau lucrurile si acum nu mai aveam la ce sa ne constrazicem.

Link to comment
Share on other sites

Comparativ cu masinile din trecut, eu zic ca toate sunt slab calitativ facute, datorita tehnologiei utilizate, vremurile noastre, etc.

 

De acord partial. Tehnologiile folosite ajuta. A scazut insa calitatea si interesul. La propriu.

 

se pune acum presiune foarte mare pe timp, buget etc. si pur si simplu se taie din teste sau se calculeaza pe principiul: asta e risc calculat. ne permitem ca unele sa nu functioneze. Eventual schimbam unele pe garantie. Restul, pa.

 

Asa ceva, acum 10 ani era de neconceput.

 

Din pacate in zilele noastre contabilii si managerii de proiect dau tonul. Inginerii nu au ce sa faca decat sa inghita si sa carpeasca ce pot carpi... :(

Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze pentru greseala de exprimare de mai devreme

oricum e greu sa dezbati asemenea subiect pe acest forum ,stiam ca o sa fie niste reactii ..aiurea...

ziceti ca cifrele vorbesc .... intr-adevar BMW si-a redus din profit pentru a face masini mai fiabile ..... :))

locul 1 la vanzari nu inseamana ca e cea mai buna masina

daca tot pomeniti de afaceri ,(revin)voi va ganditi vreodata la valoarea de revanzare a autovehiculului pe care il cumparati?

eu am cumparat bmw pentru ca ma face fericit , asa ca fanbboy sau nu , intr-o anumita masura toti "facem ca polizorul" cand auzim ca bmw nu e pe locul 1 :)

Link to comment
Share on other sites

La interioare iti dau dreptate , dar doar la Merc sunt mai nasoale , dar mai putin la S si CL care mi s-au parut super prin simplitatea lor. Audi face interioare foarte misto , nu stiu cu ce Audi ai mers tu.

Oricum calitatea nu se refera doar la interioare , mult mai importante sunt motoarele si trenul de rulare , nu iti iei masina pentru niste plastice de pe bord.

Link to comment
Share on other sites

A7, A5, A6, Q5, Q7. Plastic tare la interior la greu. Zone unde se vad suruburile si sinele de la scaune.

Iti mai pot da exemple multiple sa stii.

 

Ti-am zis, ia si uita-te ca eu nu vorbesc pana nu vad cu ochii mei.

Si ca idee, nu-mi da BMW procent din vanzari ca-i consider superiori celorlalti.

 

La Mercedes am analizat intreaga gama, mai putin utilitare si alte alea. Ce-i drept, S-ul e super ok.

Link to comment
Share on other sites

Audi in trecutul apropiat avea plastic 'moale' la interioar , toate butoanele aveau ceva gen guma pe ele , care dupa nu prea multi ani se cojea si trebuia sa schimbi butoanele , poate de aia au trecut la plastic tare .Pana una alta mie imi plac interioarele de Audi , chiar mai mult ca cele de BMW.

Oricum marele atuu al BMW eu zic ca este directia , mult mai precisa ca la celelalte.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Oricum marele atuu al BMW eu zic ca este directia , mult mai precisa ca la celelalte.

Si de motoare ce zici? Dar de trenul de rulare? Dar de tractiunea spate? Dar de cutiile automate (vorbim de steptronic vs. tiptronic, DSG e cumparat de VW)? Si exemplele pot continua...

Link to comment
Share on other sites

Oricum marele atuu al BMW eu zic ca este directia , mult mai precisa ca la celelalte.

Gata, e clar. M-am lamurit cat de bine stii ce-i cu BMW :rofl:

 

Noua directie electrica de la BMW e o mare problema. Daca tu zici ca e mai precisa decat la celelalte si o lume intreaga se plange de ea, ne-am inteles.

 

Audi si Merc au plastic tare de la mijloc in jos in toata cabina, usi, bord, etc. La BMW inca a ramas moale de la serie5 in sus. In trecut si X3 si seria3 tot moale aveau.

Acum si la BMW gasesti plastic tare la plansa de bord la seria1 coupe de exemplu.

 

Viper, DSG e super tare dar sa stii ca nici noile cutii in 8 trepte care de altfel sunt si pe Audi A8 nu sunt de lepadat, chiar deloc.

Sa vorbim si de cutia care e acum pe noul M5?

 

Variante constructive si solutii tehnice sunt multe. Diferentele sunt mici dar in mod clar BMW inca nu a cazut asa rau in patima consumatorismului precum Merc si Audi.

 

Mie nu-mi place deloc Audi, dar de nicio culoare. Asta nu inseamna ca nu e o masina buna cu chestii interesante pe ea.

La Merc, cu anumite echipari sa zic ca as accepta un E sau S referindu-ne la masinile de serie mare. Dar in rest, destul de modest exceptie facand supercarurile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va certati degeaba...am trecut de curand la BMW dupa ce am avut si Vw(polo,golf,bora,touran) si Audi(a4,a6). Dupa 10000 de km parcursi cu BMW pot sa zic ca e mult peste Vw si cu o 'clasa' peste Audi. Diferentele nu sunt uriase, dar daca vrei sa le vezi ele se observa. Acum fiecare are gusturile proprii, care in general nu se discuta pentru ca nu se ajunge la nici un rezultat. Fiecare masina are plusuri si minusuri, iar fiecare isi va alege masina in functie de utilitate, finante, prioritati etc.

 

Felicitari BMW pentru premiu ! :frantics: ...ca doar suntem pe un forum BMW :goodjob:

Edited by add3ian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

.

 

Viper, DSG e super tare dar sa stii ca nici noile cutii in 8 trepte care de altfel sunt si pe Audi A8 nu sunt de lepadat, chiar deloc.

Sa vorbim si de cutia care e acum pe noul M5?

 

 

 

drive eu ii raspundeam colegului care compara DSG cu un steptronic normal.nu am afirmat ca noile cutii in 8 ar fi nasoale, dar nu au cum sa fie peste un DSG

 

din cate stiu pe noul m5 e tot un DSG numit altfel bineinteles, dar principiul e acelasi

 

ce-mi palce mie la VAG este ca poti opta pentru acest DSG la motorizari relativ mici si fara sute de cai putere, pe cand la bmw nu poti face asta, cel putin nu puteai, si nu la motoare sub 3000cc

Link to comment
Share on other sites

curios...si eu le-am analizat pe toate astea noi de la BMW foarte de aproape si indelung, calitatea plasticelor nu e stralucita deloc, nu as clasa-o peste Audi in topul meu, mai ales in zona portbagajului si pragurilor interioare, celelalte sunt ok la atingere iar dispunerea consolei centrale si butoanelor de pe volan au iz de VAG, ca sa nu zic Audi...pe Mercedes nici nu il bag in discutie la interioare pentru ca imi dau senzatia de plastice foarte cheap, gen Toyota, Ford...exceptand CLS, CL, astea care cam pleaca de la 80k in sus...am fost intotdeauna adeptul interioarelor de Audi, ambianta din inauntrul masinii, insonorizarea mai buna, sistemul audio mai bun...sincer mie imi dau un sentiment de siguranta sporit la drum, dar cand vine vorba de dinamica masinii si feeling-ul pe care ti-l transmite clar BMW-ul este superior, desi asta implica o suspensie care chiar simtea cam tot de pe drum. Incepand insa cu F10 a inceput si BMW-ul sa puna un accent sporit pe interior la clasele care duc greul brandului(3/5), cel putin pana la noua serie 3/5, in opinia mea, cele mai bune interioare le-au avut E46 si E39, nu sunt deloc fan E90/E60 cand vine vorba mai ales de interior, cel putin la E60 mereu mi s-a parut bordul ca o plansa infipta sub parbriz cu cateva butonase aruncate sub ea...oricum parerile sunt impartite dar nu vad doar BMW in fata ochilor...

 

mi-am adus aminte de un lucru care nu mi-a placut la F10, mocheta mi se pare prea subtire si nu mai este asa pufoasa cum era inainte si la atingere nu-i prea placuta...

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Dar nu te contraziceam/acuzam de nimic. Doar am afirmat :)

Am considerat corect sa comparam DSG actual cu omolog de la BMW :) Si sunt ok si unele si altele.

 

Am avut Octavia2 2.0tdi cu DSG timp de +3 ani. Am vandut-o cand a facut aproape 45.000km si m-am intalnit in urma cu doua saptamani cu noul ei proprietar si masina are 80.000km si merge impecabil. Fara nici cel mai mic defect.

Link to comment
Share on other sites

Gata, e clar. M-am lamurit cat de bine stii ce-i cu BMW :rofl:

 

Noua directie electrica de la BMW e o mare problema. Daca tu zici ca e mai precisa decat la celelalte si o lume intreaga se plange de ea, ne-am inteles.

 

Audi si Merc au plastic tare de la mijloc in jos in toata cabina, usi, bord, etc. La BMW inca a ramas moale de la serie5 in sus. In trecut si X3 si seria3 tot moale aveau.

Acum si la BMW gasesti plastic tare la plansa de bord la seria1 coupe de exemplu.

 

Viper, DSG e super tare dar sa stii ca nici noile cutii in 8 trepte care de altfel sunt si pe Audi A8 nu sunt de lepadat, chiar deloc.

Sa vorbim si de cutia care e acum pe noul M5?

 

Variante constructive si solutii tehnice sunt multe. Diferentele sunt mici dar in mod clar BMW inca nu a cazut asa rau in patima consumatorismului precum Merc si Audi.

 

Mie nu-mi place deloc Audi, dar de nicio culoare. Asta nu inseamna ca nu e o masina buna cu chestii interesante pe ea.

La Merc, cu anumite echipari sa zic ca as accepta un E sau S referindu-ne la masinile de serie mare. Dar in rest, destul de modest exceptie facand supercarurile.

Pai vezi deci nu sunt calitative BMW-urile , daca se plange lumea de directie :laugh:

Eu nu stiu ce sa zic , nu am condus niciun BMW mai nou de 2009 , cu care am mers eu aveau directie foarte buna , peste alte marci.

Toate marcile au plusuri si minusuri , nu exista una perfecta , iar asta cu vanzarile nu prea tine avand in vedere cat de aproape sunt si Audi si Mercedes.

Link to comment
Share on other sites

Pai vezi deci nu sunt calitative BMW-urile , daca se plange lumea de directie :laugh:

Eu nu stiu ce sa zic , nu am condus niciun BMW mai nou de 2009 , cu care am mers eu aveau directie foarte buna , peste alte marci.

La ce te referi cand zici "foarte buna" ?

iar asta cu vanzarile nu prea tine avand in vedere cat de aproape sunt si Audi si Mercedes.

Pentru mine treaba asta cu vanzarile, este exact ca si frectia la piciorul de lemn.

Link to comment
Share on other sites

E mare minune DSG-ul ala de aia suporta cuplu maxim cat jumatate dintr-un steptronic si Audi foloseste tot ZF cu convertor pe motoarele mari.

 

Cine are de comentat cu privire la Steptronic sa citeasca masinile pe care se foloseste :

 

 

6HP26

Two-wheel drive version:

 

6HP26A

Four-wheel drive version used in Audi, Volkswagen Passenger Cars and Bentley marques of the Volkswagen Group:

 

E rau tare sa ai pe un 320d același model de cutie ca pe Bentley Continental GT sau Quattroporte. :D

 

 

De ce nu are Audi la fel pe un A4 2.0 TDi ? Pentru ca folosesc aceeasi platforma in tot grupul, schimba plasticele si siglele. Ar fi culmea sa-ti iei Skoda Octavia cu aceeasi cutie ca pe Continental Flying Spur , nu ?:D

 

Cam asta e diferenta dintre o marca premium adevarata si Skoda S-Line

Link to comment
Share on other sites

felicitari bmw desi sincer eu unu nu ma bucur pt ei :p. preferam sa iasa volvo desi e mai "boat" like si se adreseaza unui alt stil de caracter uman(cred) ; cat despre calitatea interioarelor subscriu la cei care au spus ca audi a fost mereu regele cand vine vorba de interior, ambianta, fit and finish; iar ce pot sa zic laudabil de mercedes este (probabil) fiabilitatea; pana una alta focus-ul meu de 1.6 cu 61.281 km nu a primit nimic in viata lui in afara de ulei si filtre(deci merita si el pus acolo la premii :)) ) Edited by mlucian
Link to comment
Share on other sites

DSF - si ce treaba are ZF cu BMW? ZF e o companie producatoare si de cutii de viteze, asta nu inseamna ca BMW le-a inventat si ca lui ii revine meritul...cam tot la fel pica ZF pe BMW ca si pe Audi, asa ca in esenta sunt la fel de bune/proaste... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

dsg e cel mai tare, de departe nici nu-l poti compara cu un steptronic normal

DSG nu e o cutie comparabila cu cea steptronic (ZF sau GM) de la BMW pentru ca nu au aceeasi alcatuire si principiu de functionare. Comparam mere cu pere. DSG e o cutie „automata” doar ca schimba singura si nu ai ambreiaj, insa ca alcatuire e ca o cutie manuala cu ambreiaj. Insa cele steptronic sunt cutii cu supape hidraulice, convertizor. Au alte principii de functionare, din punctul meu de vedere nu se compara.

Link to comment
Share on other sites

DSF - si ce treaba are ZF cu BMW? ZF e o companie producatoare si de cutii de viteze, asta nu inseamna ca BMW le-a inventat si ca lui ii revine meritul...

Intr-o oarecare masura ii revine si BMW-ului un merit. Pentru ca BMW le gandeste caracteristicile. Eu nu cred ca de exemplu cutia ZF 6HP26 pe care o am si eu este identica pe toate modelele de masini pe care exista (Jaguar, Range Rover, Ford etc.). Cel putin calculatorul cutiei e gandit de BMW.

Asa putem spune ca BMW fabrica doar sasiul si alte elemente in afara de faruri, discuri de frana, placute etc. care sunt fabricate de alti producatori.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.