Jump to content

Egr Anulat?!


LEOZRX

Recommended Posts

Multi de pe forum sunt destul de incantati de masinile lor schioape de una sau alta piesa.Am incercat cu un copy paste al unei explicatii mai elaborate sa raspund la intrebarea asta si au venit neintarziatele replici...nu inteleg de ce iti mai bati capul sa convingi oamenii...lasa-i sa le cada turbine,sa le caleze motoare sa...Daca ei sunt multumiti de masinile lor asa sa fie.Insa eu le-as sugera sa urce la un drive test intr-o masina care e intreaga si corect exploatata.Poate atunci vor vedea diferentele.
Link to comment
Share on other sites

Am EGR-ul anulat de aproape 2 ani la un 320D. Daca il anulezi nu iti da eroare. (cred ca asa e la toate bmw-urile). Dupa anulare, masina nu trebuie sa scoata fum mai deloc pt ca in galeria de admisie intra numai aer curat si nu si cel recirculat (murdar). La ITP - nicio problema. Dezavantaje eu nu am intalnit decat ca, cred, se incalzeste motorul mai greu pt ca gazele recirculate bagate de EGR erau fierbinti. Deci daca de 2 ani nu am probleme ....... raman cu el anulat ca oricum unul nou e 800-900 ron :)Daca va functioneaza nu il anulati.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am EGR-ul anulat de aproape 2 ani la un 320D. Daca il anulezi nu iti da eroare. (cred ca asa e la toate bmw-urile). Dupa anulare, masina nu trebuie sa scoata fum mai deloc pt ca in galeria de admisie intra numai aer curat si nu si cel recirculat (murdar). La ITP - nicio problema. Dezavantaje eu nu am intalnit decat ca, cred, se incalzeste motorul mai greu pt ca gazele recirculate bagate de EGR erau fierbinti. Deci daca de 2 ani nu am probleme ....... raman cu el anulat ca oricum unul nou e 800-900 ron :)Daca va functioneaza nu il anulati.

in caz ca ca da rateuri egr face din cauza electrovalvei nu din cauza lui.sa stii ca si eu am observat ca parca se incalzeste mai greu motorul de cand l-am dezactivat.

Link to comment
Share on other sites

Thunder rock, ms de sustinere, cred ca ai dreptate, nu merita sa-ti bati capul cu tot felul de¨" specialisti " de pe acest forum. Daca le explici exact ce si cum tot nu e bun, tot ei au ceva de comentat.

Rades, daca belesti ochii mai tare ai sa-ti dai seama ca am explicat ca EGR-ul este exclusiv pt reducerea de emisii poluante.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Thunder rock, ms de sustinere, cred ca ai dreptate, nu merita sa-ti bati capul cu tot felul de¨" specialisti " de pe acest forum. Daca le explici exact ce si cum tot nu e bun, tot ei au ceva de comentat.

Rades, daca belesti ochii mai tare ai sa-ti dai seama ca am explicat ca EGR-ul este exclusiv pt reducerea de emisii poluante.

prima data anunt pe forum daca mi se "topesc" pistoanele sau paletii de la turbo.daca erau sa se topeasca se topeau in aproape 20 000 de km de cand am anulat egr.fiecare face cum crede ca este mai bine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

EGR-ul are rolul lui. Si nu cel de reducere a noxelor. Doar la benzinar se masoara cantitatea de noxe din gaze. La diesel se masoara opacitatea gazelor.

 

La diesel, EGR-ul are rolul de reducere artificiala a cantitatii de oxigen din camera de ardere (diesel-ul si asa functioneaza cu un mare exces de oxigen iar excesul de oxigen este o conditie de baza pentru formarea oxizilor de azot).

Cu alte cuvinte, controlul temperaturii din camera de ardere. La un motor stock si fara folosirea in conditii de racing, putin probabil sa fie nevoie de protectie.

Protectia in sine se face si la turatii ridicate (prin deschiderea partiala), daca e cazul. Dar foarte putin probabil sa simti asta.

Pentru edificare, se poate monitoriza tensiunea de pe electrovalva de comanda a EGR-ului (eu am facut asta).

 

In viata de zi cu zi, EGR-ul anulat se traduce printr-un consum putin crescut in regim de mers urban si/sau pana motorul ajunge la temperatura nominala de functionare, iar in unele cazuri (cel putin la Euro3) mai putin fum la accelerari (datorita lipsei timpului mort dintre apasarea pedalei de acceleratie si inchiderea EGR-ului).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa 4 testere si nspemii mecanici, am ajuns sa schimb electrovalva de la TURBO EU. Da, electrovalva asta nenorocita era vinovata de toate simptomele mentionate in posturile de mai sus. M-am chinuit foarte tare, dar intr-un final am reusit sa o schimb. Din pacate, pe cea veche nu am putut sa o dau jos din suportii aia, dar o voi da la un service. Datorita pozitiei eletcrovalvei, operatiunea a durat in jur de o ora si douazeci de minute, dar a meritat. Masina targe INCREDIBIL, parca e alta :yahoo: :yahoo: . :yahoo: Ma duc sa dau o tura pe autostrada. :yahoo:

 

Pacat ca e inchisa. <_<

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Da, piesa 1. Ganditi-a ca eu am desfacut suruburile fara sa demontez admisia. :thumbsup: Am mainile praf. Mi-am pus baterie de 100 AH, porneste bine, dar azi dimineata am pornit-o de 10 ori cred, pentru ca nu tinea relantiul. Adica pornea si dupa cateva secunde se oprea. Dau vina pe frig...nu stiu ce sa zic.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.