Jump to content

Egr Anulat?!


LEOZRX

Recommended Posts

Alea is explicatii facute de incepatori pentru incepatori, precum matematica din clasa 4 vs clasa12. Problema e cu depunerile de pe admisie/motor/supape/etc , nu neaparat acea valva EGR si aerul cald ce intra in motor.
Link to comment
Share on other sites

Normal ca nu de dragul esteticii si mai ziceam in alt post, producatorii au niste norme foarte stricte in ceea ce priveste emisiile co2, trebuiau s-o faca cumva. Daca te intereseaza asa mult de planeta si eco, e normal sa-l tii.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe jumatate( sau mai mult) e corect ce-ai spus MAS. La benzinare ajuta la injectie ca sa poata avea un avans marit fara aparitia detonatiilor, previne detonatiile si 'pumping losses', deoarece e un motor 'throttled' vorba englezului.

Consumul creste la tine cu 1 litru deoarece nu ai ajustat vanele turbo mult mai deschise dupa inchidere EGR. Trebuie sa iei harta N75 si sa dai o deschidere a vanelor cu 20 25% in zona EGR pentru a preveni contrapresiunea crescuta intre motor si turbina. La nivelul turbo se afla 3 presiuni, evacuare, compresor si presiune ulei. Cu EGR activ, aceste presiuni sunt intr-o balanta, in special evacuare si compresor dar daca doar blochezi EGR si atat, aceasta balanta se dezechilibreaza.

Prin dechiderea vanelor turbo ele se pot egala obtinand un echilibru intre presiunie admisie si contrapresiune/presiune evacuare.

Ca o masuratoare exemplu facuta de cineva, dupa blocare EGR, contrapresiunea a crescut cu aprox 0.3 bari, fapt ce strica mult calitatea combustiei si restrictioneaza mult gazele de evacuare. Eu cu EGR blocat si modificarile aferente dupa luni de studii, am reusit sa trag consumul mult mai jos mai ales in oras.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Dat fiind faptul ca masina mea, desi este EDC15, se poate resofta doar pe banc si are doua calculatoare, e cam greu sa-i fac asta. cred ca mai degraba prin reglajul tijelor as putea sa fac ceva, ins aasta inseamna muuult studiu pentru mine si de facut in probe. Tocmai mi-ai dat tema de gandire :D

Avansul retardat faciliteaza EGR, creste temperatura gazelor de evacuare si evident rata recircularii si a depunerilor. Vanele turbo inchise de tot in zona EGR, nu sunt pentru a genera presiune mare:) ca in mapa turbo e maxim 0.1 0.2 bar, e pentru devierea gazelor spre EGR , acel backpressure de care zic:) Poti sa lungesti fizic tija cu 1-2 spire, o sa scazi automat rata recircularii si presiunea gazelor EGR, dar cauta un echilibru sa nu-ti bagi nici prea mult lag. Ce naiba de masina ai de zici tu ca nu merge cu MPPS sau Galletto ? EDC15 e ca pentium1, n-are nimic greu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.